Telegraaf basht Rogier, zet pruikloze foto nu ook online

Dat karma een bitch is, ondervindt RTL-realityster Rogier Smit momenteel aan den lijve. Hij heeft zijn man Frank Jansen zó onder de gordel besmeurd in de media, dat er allemaal krachten loskomen die hem niet zo gunstig gezind zijn.

Rogier Smit Foto: Michel Schnater, RTL

Niet alleen hebben bevriende BN’ers als Wilfred Genee afstand genomen van Rogier, maar ook zijn er nu insiders die foto’s van Rogier zónder pruik lekken naar de media. Vorige week stonden die alleen nog op papier, nu staan ze ook online.

Voor de pruikloze Rogier op een ‘EXCLUSIEVE PRIVÉ-FOTO’ moest men vorige week nog naar de kiosk, maar een tweede pruikloze foto is nu ook door De Telegraaf online gezet, weliswaar achter de betaalmuur. ‘Onherkenbare Rogier, ZONDER PRUIK!’, schreeuwt de kop.

Het is een schrikbeeld voor Rogier, die sinds hij een BN’er is niet meer zonder pruik op straat komt. “Op warme dagen in Zuid-Frankrijk, waar de twee een huis hebben in de buurt van Saint-Tropez, gaat het ding wel eens af maar alleen wanneer er slechts vrienden en geen toeristen in de buurt zijn“, weet de krant.

Hoewel De Telegraaf zich dus realiseert dat Rogier deze foto’s absoluut niet in de publiciteit wil hebben, pakt de krant er groot mee uit, tot een pushbericht aan toe.

Oordeel zelf… op deze nieuw opgedoken foto uit Frankrijk is Rogier te zien met zijn Frank – zoals bijna alleen hij hem kent.”

De pruikloze foto van Rogier circuleert inmiddels ook op Twitter.

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mrGer
oktober 19, 2020 15:44

Pruik, geen pruik, het is een ratje.
Is nu in de armen gevlucht van Rachel Hazes. Kan maar beter weg blijven ook. Die Frank met z’n 74 jaar heeft dat gezeik toch niet nodig. Samen met Martien Meiland gewoon B&B’s gaan inrichten, goed voor hem, voor de kijkcijfers.

Gast
Mark
oktober 19, 2020 13:34

Is een foto van 17 jaar oud mensen. Oud nieuws dus. Mensen laten zich graag bedotten. Privé kan beter zoeken naar een recente foto van hem zonder pruik. Ga maar in de bosjes liggen ’s morgens vroeg en als ie opstaat z’n pruik opzet, dan heb je pas een scoop.

Gast
colette
oktober 19, 2020 13:27

Hij blijft een valse vrucht zonder pruik en zonder hersens

Gast
jaja
oktober 19, 2020 13:20

Wel interessant nieuws van de telegraaf moet je daar abonnee
voor worden, zonde van je geld!!

Gast
Yo
oktober 19, 2020 13:15

Bianca ik wens jouw kanca in je schamlippen

Gast
Bianca
oktober 19, 2020 13:04

@ Yo de zus van die griezelige pruikennicht.

Hey Yo,
Dat moet je tegen je lelijke vette ouwe moer zeggen of je uitgezakte stinkvader racist :-)

Gast
Yo
oktober 19, 2020 13:02

Levi oprotten jij haakneus jod

Gast
Levi
oktober 19, 2020 12:59

Zonder pruik ziet hij er vele beter uit. Met die pruik op is het net Rita Reys. Deze pruil moet hij per direct ritueel verbranden en met fris kort geschoren haar verder gaan.
Oh ja en hij moet zich beter gaan kleden, dus niet als een mal oud wijf in een foute te strakke panterprint legging.

Gast
rob
oktober 19, 2020 11:34

ziet er zonder pruik stuk beter uit.

Gast
anonymous
oktober 19, 2020 11:21

Zonder pruik beter dan met pruik.

Gast
Karel de Grote
oktober 19, 2020 11:15

Hahaha Jantien

Gast
Jantien Visser
oktober 19, 2020 10:21

Dat hij een pruik had, zag zelfs blinde Jelle.
Want als je dan een pruik neemt, neem dan eentje die ook goed staat. Maar ik vind deze Rogier er zonder pruik ook prima uitzien. Niks mis mee. Er zijn stapels en bulten mensen met half kale koppen. Who cares?
Alleen Marc-Marie had zijn pruik van mij wel weer mogen opdoen. Heeft een vettig kapsel dat vettig krult in de nek. Precies mijn slonzige oude buurman die vroeger door de straten schuimde.

Gast
Babs74
oktober 19, 2020 10:16

zonder is toch veel mooier?

Gast
Ralf
oktober 19, 2020 10:08
Gast
mag niet
oktober 19, 2020 10:00

rogier en zijn stekeltjes haar

Gast
mag niet
oktober 19, 2020 09:59

Frank viel voor zijn stekel

Gast
LD
oktober 19, 2020 09:44

De cavia eraf staat hem veel beter!

Gast
Diana
oktober 19, 2020 09:36

Veel beter zonder, ziet er stukken jonger uit.

Gast
Alex
oktober 19, 2020 09:33

Echt 100x beter zonder. Maar wel vrij gemeen om dit zo te plaatsen…

Gast
Veerkamp
oktober 19, 2020 09:29

Die foto is zo te googelen.
Hij ziet er inderdaad prima uit zonder die platgespoten Beatrix pruik, maar met willen we natuurlijk op de buis zien, want aapjes kijken is leuk.

Gast
Stanislav
oktober 19, 2020 09:25

Veel mannen worden kaal.. Maar homo`s niet die krijgen een haarziekte.. *zucht*

Gast
Piet Pannelap
oktober 19, 2020 09:08

Een kale kop kan nooit zo erg zijn als die harses met die pruik.

Gast
iemand
oktober 19, 2020 09:05

Wat ze ermee willen bereiken weet ik niet maar eerlijk is eerlijk zonder is veel beter.

Gast
Roy
oktober 19, 2020 09:05

Ik heb de foto gezien, ik vind zonder pruik mooier. Ziet er echt veel beter uit.
Niks om je voor te schamen, ik zeg aflaten die pruik

Gast
Bas Sillen
oktober 19, 2020 09:02

Robje Goossens, ook telegraf, maakt meer kapot!

Gast
Umfufu
oktober 19, 2020 08:59

Hij ziet er zonder pruik beter uit dan met.

Gast
Karbonade
oktober 19, 2020 08:58

Welke foto?
Achter een betaalmuur
Dan maar even wachten totdat de foto overal op internet te zien is.

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 19, 2020 08:57

Ik zie geen foto en ik ga niet betalen om het te zien ook!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen