Wilfred Genee bevestigt: ‘Rogier is de weg kwijt’

Wilfred Genee herkent het beeld dat de roem naar Rogier Smits hoofd gestegen is. Hij misdroeg zich laatst ook al in zijn show op BNR Nieuwsradio. Dat heeft de presentator gezegd op Radio Veronica. Frank Jansen heeft zijn aanzienlijk jongere partner vorige week verlaten vanwege een ernstige relatiecrisis. Die is volgens Frank ontstaan omdat Rogier zich vanwege de tv-aandacht heel anders is gaan gedragen. Het is Wilfred, die een goede relatie onderhoudt met Rogier, ook al opgevallen.

Rogier gaat niet helemaal lekker, aldus Wilfred. “Ik moet je eerlijk zeggen: Rogier is wel een klein beetje de weg kwijt. Een paar weken geleden was hij bij BNR te gast, samen met Frank, en toen was hij volkomen onhandelbaar.”

Hij merkt dat Rogier erg veranderd is door de tv. “Ik ken Rogier al een hele tijd, want hij komt uit Den Haag. Mijn vrouw kent hem wel goed en ik ken hem van feesten enzovoorts. Daar was hij altijd wel redelijk benaderbaar. Het is een heel aardige prima gozer, maar een paar weken geleden had ik een ander gevoel.”

Hoe ging dat dan precies? “Hij was onhandelbaar. Hij was redelijk opstandig. Er viel niet echt een interview te houden. Het was ook een heel gek interview. Frank was heel rustig. Ik vroeg ook of ze vaak ruzie hadden. Ze vertelden dat ze de hele dag ruzie hadden.”

Het laatste tv-optreden van Frank en Rogier in een live-programma was begin september in Koffietijd. Ook daar misdroeg Rogier zich: niet alleen kwam hij in een soort carnavals-outfit aanzetten, ook uitte hij kritiek op het decor.

Foto: RTL, SBS

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wendeline
oktober 9, 2020 12:36

Eikel bedoel ik.

Gast
Wendeline
oktober 9, 2020 12:36

Snap ook niet dat ze zoveel kijkers hebben op rtl4. Wat een enkel is het geworden, die Rogier. Heb een keer hun programma gekeken op rtl4. Vind persoonlijk Paleis voor een Prikkie mooier, dus kijk niet meer, maar wat een diva gedrag zeg, bah!! Frank zorg ervoor dat je prive ervan af kom.

Gast
Nathalie Tielen
oktober 9, 2020 08:57

Voor wie Frank en Rogier bij Wilfed Genee op de radio willen horen:

The Friday Move | BNR: Kluun, Amber Brantsen & Veldhuis & Kemper

https://fdmediagroep.mc.tritondigital.com/THE_FRIDAY_MOVE_P/media/1016/50/66/Spitsuur20200904.mp3

Vanaf 11 minuten en 15 seconden ongeveer.

Rogier lijkt wel dronken, praat met dubbele tong, of ligt dat aan mij?

Gast
Mevrouw Tiny Prikkeldraad-Kots- ter Spin
oktober 9, 2020 08:09

Wat zal die nare Rogier Smits enorm penetrant stinken? Naar lijk of zo iets. Fijne dag verder.

Gast
Jaap Aap
oktober 9, 2020 00:46

Ahw de neppe Jaap Aap heeft nog wat moeite met z’n eerste Engelse woordje… De neppe Jaap Aap kan dus probleemloos de echte ‘loser’ worden genoemd. Zojuist bevestigd door de enige echte Jaap Aap!

Gast
AlexF
oktober 8, 2020 20:31

ach vroeger hadden ze al een phoe ha van hier tot tokio.
en maar opscheppen voor welke internationale artiesten ze de inrichting hebben gedaan. en bijna vraag kent niemand die lui.

dan maar via bullchat laten exporteren als idee naar sbs6 en later zou hun persoonlijkheid wel te voorschijn komen.

en hopla. we zien het.

is niks

Gast
Geneuzel
oktober 8, 2020 19:51

Hahahaha, een sodomiet met pruik.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 8, 2020 19:44

Drugs doen rare dingen met mensen.

Gast
jaja
oktober 8, 2020 18:24

Je ziet toch meteen dat die Rogier zo gestoord is als een deur…Wat die Frank met hem moest, was me al een raadsel. Frank lijkt gewoon heel intelligent, redelijk etc. Aan Akwasi zie je ook meteen dat er psychisch iets mis is. Totaal hysterisch en van zichzelf vervult, leeft in het geheel niet in de realiteit. Beide mannen horen in een psychiatrische inrichting, niet op tv.

Gast
Bromsnor
oktober 8, 2020 17:45

Die Rogier lijkt wel een typetje uit Little Britian.

Gast
Marry Hens
oktober 8, 2020 17:41

Rogier heeft een klassieke middelenverslaving. Dat moet iedereen wel opgevallen zijn. Grote pupillen en een constante hang naar aandacht. Helaas heeft Rogier de middelbare leeftijd bereikt en zal de ontwenning van coke en alcohol niet makkelijk zijn. Veel sterkte gewenst Rogier!

Gast
Puber
oktober 8, 2020 16:40

@DD
do 08 okt 2020 om 16:32

Klachen? Zeker last van een kater of ben je echt zo’n taalsukkel?

Gast
MC bezoeker 41
oktober 8, 2020 16:34

“Rogier is wel een klein beetje de weg kwijt” nee, je meent het :)

Gast
DD
oktober 8, 2020 16:32

Tijdje terug waren ze bij Koffietijd, deed Rogier ook heel vervelend.
Kwam in badjas met hoed en zonnebril op, en maar ouwehoeren en klachen over van alles. Hij had gewoon een kater.

Gast
Rubicon
oktober 8, 2020 16:23

komt door zijn pruik

Gast
Petty Fart
oktober 8, 2020 16:04

Ik doe Rogier wel, lekker mannetje hoor!

Gast
Het Gooische Matras
oktober 8, 2020 15:54

Toen Rogier, 20 jaar geleden voor het eerst met Frank op TV was, bij “Bij ons in de PC” stond hij al zwaar zwetend en onsamenhangend op TV. Letterlijk de eerste keer op TV… Heel Hilversum weet dat deze man al jaren enorm coke verslaafd is. En die Frank gaat ook niet vrijuit, dat is de enabler, want door Rogier aan de coke te houden, blijft zijn toyboy bij hem…

Lekker stel die 2…

Gast
Poe-Poe
oktober 8, 2020 15:53

@Fox Mulder

Ben jij jaloers? Hahaha!!

Gast
Gargamel
oktober 8, 2020 15:51

Rogier en Gordon samen zou ook wel een leuk stel zijn.

Gast
Fox Mulder
oktober 8, 2020 15:39

GeNee is de laatste die hierover wat mag zeggen. We spreken Judas nog wel, als hij over een maand of twee, de ochtendshow bij Veronica heeft verkloot. Samen met die twee nietsnuttende, dom lachende, mislukte barmannen annex verstorende sidekicks.

Gast
Zalmneusje
oktober 8, 2020 15:35

Het lijkt bij Rogier altijd alsof zijn hoofd digitaal 3x is vergroot ten opzichte van de rest van zn lijf.

Gast
Jaap Aap
oktober 8, 2020 15:29

Jaap Aap bevestigt: Ik ben echt de grootste looser hier.

Gast
colette
oktober 8, 2020 15:23

Botox rare pruik kromme benen gestoorde valse vrucht Rogier is uit de poppenkast gevallen daarbij komt dat het een leeghoofd is en denkt dat ie belangrijk is whaaaaaaaaa terug naar je steen op de hoek van de straat trekpop

Gast
Jaap Aap
oktober 8, 2020 15:13

Jaap Aap bevestigt: ‘Genee is een gluiperige Judas’.

Gast
Ben Zine
oktober 8, 2020 14:54

@Huismaker 13:45. Gerard Ekdom is een vrijheidsstrijder, althans dat zij hij toen hij wegging bij de PO om naar de, veel beter betalende, commerciëlen te gaan.

Gast
Carrie
oktober 8, 2020 14:42

Huismaker 13.45 uur :waar heb je het in godsnaam over. Wat heeft de pruik van Rogier met het virus te maken.

Gast
Wendy
oktober 8, 2020 14:25

Hij wordt volgende week opgenomen in een detox-kliniek vanwege middelengebruik heb ik net vernomen.

Gast
Piet Pannelap
oktober 8, 2020 14:00

Zie die gemaakte kop met plastic haar dan… natuurlijk spoort die flapdrol niet.

Gast
azijnzeiker
oktober 8, 2020 14:00

Is Genee ook niet de laatste tijd de weg behoorlijk kwijt geraakt. Ze kunnen elkaar de hand geven, mensen vergeten snel.

Gast
Gerda
oktober 8, 2020 13:50

Neeee Wilfred het is mijn guilty pleasure juist!
Dikke, kale mannen, die na afloop van een afspraakje zeggen: “Ik wil nog wel een date, als het dan maar een soort Sylvie is”
Of: “mijn type is eigenlijk Gaby Blaaser” uitgesproken door een zwaar belegen meneer..
Een zeer corpulente meneer, die zegt vooral te vallen op slanke vrouwen, met lang haar anders lijkt ze op een vent. Maar hij elke dag hetzelfde shirt draagt.
Mannen die in de spiegel kijken en zeggen: “mijn goddelijke lichaam”
Ik hoop dat die mannen allemaal goed op Twitter gelezen hebben en nu begrijpen, dat ze niet goddelijk zijn, geen blik waardig zullen worden gegund door bovenstaande mooie vrouwen en niet moeten rekenen een vrouw te kunnen veroveren alleen voor de seks en het huishouden…Vernederen van vrouwen kunnen mannen nog altijd heel goed..

Gast
Wil
oktober 8, 2020 13:47

Normaal gedrag voor een BNer hoor.

Gast
Huismaker
oktober 8, 2020 13:45

Het hele kaartenhuis “TV” stort in. Iedereen probeert nog een beetje belangrijk te spelen totdat het licht uit gaat.

En verder: MEDIA=VIRUS
Lekker mensen bang maken, omdat er goed voor betaald wordt.

En straks roept de kudde: “Wir haben es nicht gewusst”. Zoals men ook deed toen de oorlog voorbij was. Toen werd iedereen ineens “vrijheidstrijder”.
Eens zien wie ER NU voor onze vrijheid durft op te komen !!!!

Gast
anoniem
oktober 8, 2020 13:35

wilfred

de mensen die zich op geven voor

lang leve de liefde

zijn ze een beetje gestoord / verdwaald / of in ider geval ze zijn niet 100% in hun hoofd

ja he

Ik vind het een zielig tv / krijgen ze geld voor!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Broekhoest
oktober 8, 2020 13:33

Wie is die pannenkoek?
En dan bedoel ik niet Wilfred Genee

Gast
Marijke
oktober 8, 2020 13:32

Zei iemand cokeverslaving? Wat zonde.

Gast
Fred
oktober 8, 2020 13:29

Schijnt een Cocaine vriendje van Doedens (red. Ferry) te zijn.

Gast
MolTalk
oktober 8, 2020 13:25

Farizeeer Genee moet er ook weer wat van vinden.

Gast
Justin Cas
oktober 8, 2020 13:25

Wat een goed besluit van de Mol om deze kwallen te laten gaan. Ruzie is leuk privé maar niet op de werkvloer.

RTL trapt er gestrekt in.

Gast
Sander
oktober 8, 2020 13:24

Ook bij Jinek gedroeg Rogier zich laatst vreemd. Ik heb aan de hand van zijn gedrag het vermoeden dat hij met een verslaving kampt.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen