Eerste beelden ‘gekaapt’ Oh Wat Een Jaar: arme Linda

Tv-koningin Linda de Mol zat zich gisteren ongetwijfeld te verbijten toen ze in RTL Boulevard de eerste beelden van haar ‘gestolen’ tv-show Oh Wat Een Jaar voorbij zag komen. De showrubriek liet zien hoe aartsrivale Chantal Janzen de oude kijkers van Linda verwelkomde in het vrolijke studioprogramma. “Wat geweldig dat ik dit mag doen, ik heb er onwijs veel zin in!“, riep ze guitig vanuit een jaren 90-decor. Het ergste: Beau van Erven Dorens zit óók in de première op 7 november.

Chantal Janzen en Beau van Erven Dorens zijn uitgerekend de twee oud-RTL-collega’s op wie Linda flink flink de pik heeft sinds zij haar shows Oh Wat Een Jaar en Weet Ik Veel hebben gekaapt.

Linda wilde die door haar zelf bedachte shows meenemen naar SBS 6, maar RTL 4 stond dat niet toe. Ondanks de fatwa die Linda had uitgesproken op een ieder die haar shows zou kapen, durfden Chantal en Beau het tóch aan.

En straks staan Chantal en Beau sámen te dansen op Linda’s RTL-graf. Chantal en haar teamcaptains Carlo Boszhard en Ruben Nicolai worden in de eerste aflevering niet alleen geholpen door Beau, maar ook door Caroline Tensen.

Al met al zal zaterdag 7 november een pijnlijke dag worden voor Linda, want het ziet ernaar uit dat Chantal en Oh Wat Een Jaar de kijkcijferstrijd met gemak gaan winnen: NPO 1 heeft dan de Jeroen van Koningsbrugge-show Kamp van Koningsbrugge op het menu staan en SBS 6 de Wendy van Dijk-show Wie Het Laatst Lacht.

De eerste beelden van Oh Wat Een Jaar kunt u bekijken op de Boulevard-site.

Lees ook:
Chantal Janzen reageert eindelijk op boze Linda de Mol (3 september)
Linda vloekend voor de buis: Chantal in ‘haar’ studio (22 september)

Foto: RTL

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 25, 2020 08:42

Linda de Mol is een echte liefhebbende moeder.

Gast
Lies
oktober 24, 2020 22:09

Ik find linda een warme liefe frouw. toi toi toi

Gast
Mick
oktober 24, 2020 21:54

Wie het laatst lacht… stond vorig jaar tegenover The Voice en Flikken Maastricht. Dat deed het voor SBS6 begrippen erg goed.op de vrijdag. Haalt vast wel 700.00 kijkers inderdaad.

Dat op NPO1 wordt geen succes denk ik.

Gast
Harry
oktober 24, 2020 21:50

RCTL4 – Ruben & Chantal Televisie Luxembourgh

Gast
Berenboot
oktober 24, 2020 17:21

Ik denk leuk en Linda vind ook

Gast
Bart
oktober 24, 2020 16:33

@Mark Kamp van Koningsbrugge is de Nederlandse versie van Kamp Waes.
Heb je dat programma gezien? Als ze het dichtbij het origineel houden dan gaat het wel boven het miljoen scoren. Al had dit programma beter gepast hij de zondagavond.

Gast
Mark
oktober 24, 2020 15:37

Gaat veel kijkers trekken, haalt sowieso meer dan HGT. Elke week boven 1 miljoen, geen concurrentie: NPO 1 heeft Kamp Van Koningsbrugge (onder 1 miljoen), SBS 6 heeft Wie Het Laatst Lacht (hooguit 700.000, daar is Ome John vast heel blij mee).

Gast
Bart
oktober 24, 2020 14:40

@Simon Dekker Mee eens! Hadden ze gewoon moeten doen. Het zelfde geld voor Weet ik veel en andersom met Chantal blijft slapen. De Voice misschien nog een jaartje moeten houden.

Gast
anonymous
oktober 24, 2020 14:33

Had ze maar bij RTL moeten blijven.
RTL heeft veel geld gestopt in de ontwikkeling van dit programma
en zou wel gek zijn dit mee te geven aan Linda
Trouwens, Linda is vervangbaar hoor.

Gast
colette
oktober 24, 2020 13:11

Whaaaaaaaa tijd van komen en tijd van gaan jaloerse Linda je bent oud dus ga lekker vrijwilliger worden bij het bejaardenhuis Ik ga voor het eerst kijken naar Chantal die ik heel leuk is met al haar shows

Gast
colette
oktober 24, 2020 13:10

Whaaaaaaaa tijd van komen en tijd van gaan jaloerse Linda je bent oud dus ga lekker vrijwilliger worden bij het bejaardenhuis Ik ga voor het eerst kijken naar Chantal die ik heel leuk is !

Gast
Simon Dekker
oktober 24, 2020 13:00

@Bart; “Wat overdreven allemaal! RTL had Oh wat een jaar gewoon lekker mee moeten geven aan Linda”, daarom gaf Talpa ook Chantal te horen dat ze lekker in de stront kon zakken met haar “Chantal Blijft Slapen”-format. Daar begon het mee. Dan snap ik RTL wel dat ze zeggen “Okee prima maar luister even…”. Ik vind Linda dan ook echt de gebeten hond spelen in deze, als haar broer wel zelf het spelletje zo vuil speelt.

Talpa is écht niet lekker bezig, giftige zendergroep.

Gast
Kees
oktober 24, 2020 12:06

@Henk, Je ontkomt er niet aan. Blijkt maar weer wat voor triest volk daar zit.. En wat voor trieste mensen naar deze rotzooi kijken 😅

Gast
Henk
oktober 24, 2020 11:55

Nee, niet nog meer Carlo, Chantal en Ruben…kotsziek van!

Gast
ano@niem.nl
oktober 24, 2020 11:20

Er zie nu een vies luchtje aan Oh wat een jaar. Dit gaat echt niet meer scoren.

Gast
Bosjhart
oktober 24, 2020 11:20

Niet alleen een meiland overkill maar zeer zeker veel te veel boszhard.
Donderdag; i can see your voice
Vrijdag; the masked singer
Zaterdag; oh wat een jaar

Walgelijk

Gast
Max
oktober 24, 2020 11:03

Ik hoop dat het niet zo’n groot succes wordt als Chantal komt werken!

Gast
Ap
oktober 24, 2020 11:00

Weer die Carlo Boszhard met z,n flauwe grappen,altijd de zelfde,net zo vervelend als Jeroen v Koningsbrugge,ook zo,n vervelend persoon,jammer zoek iemand andres voor Boszhard.

Gast
Anti Kip
oktober 24, 2020 10:29

Linda die het laatst zal lachen!

Gast
Piet Pannelap
oktober 24, 2020 10:24

Chantal is de lekkere jongere versie van Linda de Snol. Ik zou overigens beide doen.

Gast
Saskia Witte
oktober 24, 2020 10:13

@Loes: dat doet Linda niet, omdat ze ze dat niet kan. Het enige dat ze kan is dom hinniken.

Gast
Loes
oktober 24, 2020 10:09

Als Linda zo goed is in het bedenken van formats waarom doet ze dat dan ook niet bij SBS 6 of Net5? Tja, Lady’s Night.. we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Stiekem denk ik dat RTL n belangrijke rol speelt in de uitwerking van n idee, waardoor het wel n succes wordt..

Gast
Jaap Aap
oktober 24, 2020 10:01

@Hans Schoen: tijd voor je medicijnen, je hebt weer last van waanbeelden.

Gast
NOORD*
oktober 24, 2020 09:59

WEST* is net een natte sch eet je hebt er nix aan. Rare man – maar dat is off topic – Linda is het niet meer met de oude formats moet maar eens wat nieuws gaan verzinnen en niet teren op het verleden.

Gast
Dreetje Hazes ☑️
oktober 24, 2020 09:29

Wat ziet Chantal er hier lekker ouderwets uit. Ik zou haar doen.

Gast
Hans Schoen
oktober 24, 2020 09:27

Ik zou voor Linda gaan, want ik ben lesbisch en val op nijlpaarden.

Gast
Hans Schoen
oktober 24, 2020 09:25

Wat een lelijke bovenbenen en botox smoel heeft muts chantal.

Gast
Hetty
oktober 24, 2020 09:19

WEST* heeft VARKENSPEST*.

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 24, 2020 09:16

Bart
za 24 okt 2020 om 9:10

Linda mocht Ik Hou Van Holland meenemen omdat dat format niet meer werd gebruikt door RTL.

Gast
Thea
oktober 24, 2020 09:12

Een koekje van eigen deeg: Mollen jatten zelf alles wat los en vast zit.

Gast
Bart
oktober 24, 2020 09:10

@CB Beide programma’s die je noemt waren op papier geen eigendom van RTL dus vandaar dat Linda ze gewoon kan doen op SBS6. Was geen kwestie van dat ze deze mocht meenemen.

Gast
Piep
oktober 24, 2020 09:09

Linda is zelf weggegaan bij rTL, dus ze moet niet piepen.

Gast
Lies
oktober 24, 2020 09:08

Hierboven een bericht van WEST*, die is verwekt door middel van incest.

Gast
CB
oktober 24, 2020 09:05

Precies @Nelly! Linda de Mol mag al in haar handjes wrijven dat ze Miljoenenjacht en Ik hou van Holland heeft mogen meenemen. RTL had ook kunnen zeggen: ‘bekijk ’t effe’.

Gast
WEST*
oktober 24, 2020 09:04

Een mens wil wel eens serieuze tv op de zaterdagavond , want eens zijn ze uitgelachen met die nep programmas

Gast
Hans Schoen
oktober 24, 2020 09:03

2 voor 12 zal 7 november winnen!

Gast
Bart
oktober 24, 2020 09:00

Wat overdreven allemaal! RTL had Oh wat een jaar gewoon lekker mee moeten geven aan Linda. Het is totaal niet moeilijk om een leukere nostalgie show met Chantal, Ruben en Carlo te verzinnen dan Oh wat een jaar. Het zelfde geld voor de quiz Weet ik veel. Wat is is daar nu zo bijzonder aan? The Voice is heel erg op zijn retour. Als RTL met een andere talentenjacht was gekomen dan had SBS6 De Voice er tegenover gezet. RTL had bijvoorbeeld met een vernieuwde versie van X Factor (Kids Factor/Senior factor) kunnen komen en dit prima kunnen winnen van De Voice.

Gast
Jantien Visser
oktober 24, 2020 09:00

Ik ga kijken. Voorstukje zag er vrolijk uit met een dansende Chantal. En gelukkig geen Jeroen van Koningsbrugge meer! Die knaap kan ik allang niet meer verdragen. En als Linda verstandig is, dan begint ze niet te sippen en te zeuren, maar zegt ze òf niets of gewoon wat aardigs.

Gast
aangifte fraude
oktober 24, 2020 08:54

Let op: naam/email/woonplaats hacker is weer aanwezig!

Gast
rooie Rinus
oktober 24, 2020 08:54

“sámen te dansen op Linda’s RTL-graf” En als caroline tensen er OOK nog bijzit, dan kun je het echt wel schudden! Schitterend artikel MC!

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 24, 2020 08:49

Gestolen show? Linda heeft zelf besloten om weg te gaan en ze heeft dit programma ontwikkeld toen ze bij rtl in dienst was.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen