Linda vloekend voor de buis: Chantal in ‘haar’ studio

Linda de Mol zal gisteren met gekromde tenen hebben gekeken naar Boulevard, waar de nominaties voor de Zilveren Televizier-Ster bekend werden gemaakt. Niet alleen zit zij níet bij de laatste drie en haar tv-rivale Chantal Janzen wél, maar bij het verrassingsmoment stond ze ook nog eens in ‘haar’ studio. Voor het eerst zagen we Chantal namelijk in het decor van Oh Wat Een Jaar, de show die zij van Linda gekaapt heeft en waar de tv-koningin nog altijd behoorlijk pissig over is.

Linda vindt het niet netjes van RTL dat ze Oh Wat Een Jaar niet mee mocht nemen naar SBS, omdat ze aan de basis heeft gestaan van het format.

Er heerste bij RTL-sterren enige vrees om Linda’s formats over te nemen in verband met imagoschade, maar Beau van Erven Dorens nam uiteindelijk Weet Ik Veel over en Chantal gaat nu met Oh Wat Een Jaar aan de haal. In beide gevallen was Linda er niet blij mee.

Over Chantals keuze om Oh Wat Een Jaar in te pikken, zei Linda: “Ja, daar vind ik een heleboel van, maar ik wil er niets over zeggen. Het is pijnlijk en het enige wat ik kan zeggen is dat als de situatie omgekeerd was geweest, ik dat niet gedaan had.

Chantal reageerde zonder de naam van Linda te noemen: “Als iemand een programma gaat presenteren, moet je niet díegene erop aankijken“, aldus de RTL-ster, die erop wees dat er ook sportieve sterren zijn. “Angela Groothuizen zegt altijd lachend en nuchter als ze is, persoonlijk tegen mij: ’Ja, dat had ik ook wel willen doen, maar daar heb je jou weer’.

Chantal verrast

Voor Chantal was het een grote verrassing toen Boulevard ineens de Oh Wat Een Jaar-studio in kwam lopen. “Ja, ik schrik er wel van. Het is heel vroeg en je hebt een fles alcohol. Ergens als ik nu zo rondkijk denk ik: welke teringlijers wisten hiervan?

Al die Televizier-nominaties kan Chantal inmiddels niet meer tellen. “Het is altijd wel echt een eer. Het is een waardering van het publiek en dat is altijd leuk. De mensen hebben voor je gestemd en de moeite genomen om dat allemaal te doen. Dat is echt heel leuk.”

Lees ook: Chantal Janzen reageert eindelijk op boze Linda de Mol (3 september)

Foto: RTL

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Poekie
september 22, 2020 14:06

Linda is nog steeds een kopstuk en juffie Janzen kan niet eens in haar schaduw staan. Ik ken niet een programma van haar en wil dat ook graag zou houden.

Gast
Henny Spekken-Bonen
september 22, 2020 13:52

Linda die wil zo niet winnen.

Over sluikreclame RTL. Vorm van fraude. brrrrr

Gast
Gerda
september 22, 2020 13:10

Ik heb niks met beiden dames. Alleen vind ik de humor van Chantal leuk, ook al is die goed gerepeteerd. Maar beter te pruimen dan het nep lachen van Linda.
Het is gewoon werk en de één lijkt aan haar pensioen toe te zijn en de ander doet haar werk nog steeds prima

Gast
Fons
september 22, 2020 13:08

Nederland is klaar met Linda.
Ze moet eens ophouden met zeiken over “haar” programma’s meenemen.
De frustratie druipt er vanaf en ze moet weten wat haar plek is in medialand.
Haar broer heeft nog niet zolang geleden gezegd dat de vrouwen bij Talpa een houdbaarheidsdatum hebben….. dat geldt dus ook voor zijn zus.

Gast
Chelsey
september 22, 2020 13:01

Het talent van Linda de Mol daar kan dit reeds verlepte open riool TV4 Luxembourg “Leading Lady” gedrocht slechts kletsnat van dromen, zonder ook maar 1 keer daadwerkelijk klaar te komen! Zelfs voor een veelzijdige actrice zoals zij is zo’n rol namelijk veel te hoog gegrepen! Ze gaat dan ook gigantisch mislukken met die Wannabe Linda act op 4, al zou ze in totaal 100 Zilveren Televizier-Sterren winnen, dan nog is en blijft ze 3 x Niks!

Gast
Robert van Dam
september 22, 2020 12:40

Linda heeft zich wel erg laten kennen hoor
Tijd van Linda is voorbij, get over it.

Gast
COkijker
september 22, 2020 12:17

Linda moet niet zo zeuren, ze heeft haar tijd gehad. Beetje kinderachtig om zo te blijven janken, niets is van haar. De rechten van haar oude programma ligt bij ITV Studio’s, deze zijn dus niet meer van Linda nadat Talpa media is verkocht aan ITV.

Gast
aldus
september 22, 2020 12:00

Chantal heeft niets gepikt. Het is simpelweg niet van Linda en niet van Talpa. Dus hou eens op met dat liegen MC.

Gast
Anonymous
september 22, 2020 11:42

Dit steeds maar weer aan te halen, zou zo maar de reden kunnen zijn van geen nominatie, dat TV kijkers dit niet meer waarderen c.q. accepteren.

Als het Linda bij SBS6 voor de wind zou gaan, klaagde en zeurde ze niet zoveel.

Gast
Wendy
september 22, 2020 11:37

Chantal is ergste valse kreng in Medialand. Vreselijk ook dat gespeelde kindvrouwtje.

Gast
Teuntje
september 22, 2020 11:20

Linda is gewoon jaloers op Chantal Chantal kan mooi zingen en dansen en is knapper en slimmer dan die ouwe verzuurde muts Ga lekker in je vliegtuig naar je huis in Portugal rot wijf

Gast
Kuis
september 22, 2020 11:18

De familie de Mol is over het algemeen prima op de hoogte van contracten en rechten.

Gast
Ernestine
september 22, 2020 11:15

Chantal👍🏻

Gast
mark2
september 22, 2020 11:10

@brk idd suggestief!!! Alleen om reacties uit te lokken. Schijnbaar genoeg mensen hier die zo een artikel niet eens echt lezen maar niet kunnen wachten hun gal te spuwen… sneu

Gast
Ap
september 22, 2020 11:01

Moet je zien hoe schijnheilig Chantal kijkt,ze had het allang verwacht,maar speelt of ze wordt verrast,ze komt echt heel gemaakt en gespeelt over.

Gast
Jurgen
september 22, 2020 10:59

Linda hangt in elkaar van de botox. Pratende plumpudding us het geworden.

Gast
Paul Lamote
september 22, 2020 10:59

Linda moet oppassen niet als verzuurde bejaarde te eindigen.

Gast
Downald Twump
september 22, 2020 10:57

LInda moet niet zeuren. Chantal doet gewoon haar werk. En dat Linda aan de basis van dat programma lag is onzin. Het is al een oud format dat ik jaren geleden al de Britse commerciele televisie zag.

Gast
Leo
september 22, 2020 10:39

Dat gaat ook vervelen @ralf

Gast
BRK
september 22, 2020 10:37

Wat een suggestief artikel. Niemand weet of Linda ‘vloekend voor de buis’ gezeten heeft, laat staan of ze het überhaupt gezien heeft. Dit artikel is puur geschreven om die ‘ruzie’ weer op te laaien, met bijna alleen maar oude quotes die al twintig keer eerder gebruikt zijn.

Gast
Danny
september 22, 2020 10:36

Alles flopt van Chantal dus Linda maak je geen zorgen. Chantal is zo overdreven in alles wat ze doet.

Gast
Ralf
september 22, 2020 10:35

@Leo
Als je elke dag met haar naar bed zou mogen zeg je toch ook niet Alweer Chantal?

Gast
AFCA (Asociale Fan Club Ajax)
september 22, 2020 10:35

Mooi man die Jim in de achtergrond lijkt een beetje afwezig te zijn, vast take 324 voor dat hem lukte.

Gast
Ralf
september 22, 2020 10:34

Ja heeeeel toevallig dat ze in t decor van dit programma stond
sneer naar Linda en reclame

Gast
Leo
september 22, 2020 10:34

Alweer Chantal?

Gast
Curryworst
september 22, 2020 10:32

Dit bewijst dat Linda uit is. Al jaren. Maar dat mevrouw niet op vakantie kon in coronatijd zal dr niet geholpen hebben.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen