Megalange tenen Jeroen van der Boom: boos op VI

Jeroen van der Boom is zonder enige twijfel een van de meest opgeblazen BN’ers van Hilversum: enorm vol van zichzelf en schiet bij een zuchtje kritiek direct in een verongelijkte pavlovreactie. Hij zou vandaag komen optreden in de radiovariant van Veronica Inside, maar dat heeft hij afgezegd. De reden? Johan Derksen heeft in de televisievariant een kritische noot geplaatst bij het Telegeraaf-interview waarin Jeroen zichzelf enórm op de borst aan het kloppen was over zijn succes.

Jeroen ‘wie heeft nou een hekel aan mij?’ van der Boom is compleet over de zeik. “Hij is boos om de uitzending van VI op tv“, aldus sidekick Niels van Baarlen. Zijn host Wilfred Genee: “Zo erg was het toch niet?

Het gaat om de volgende uitspraak van Johan Derksen: “Jeroen van der Boom stond vanmorgen in De Telegraaf en als ik hem nou hoor zingen denk ik: een paar zanglesjes zou geen kwaad kunnen. Het is een mix van Frank Sinatra en Tom Jones hè als je hem hoort praten? Verschrikkelijk. Hij mag met De Toppers meedoen omdat die ene zo vervelend is.

Wilfred begrijpt niet dat Jeroen daar zo van over de zeik is: “Dat valt toch wel mee? Dat is toch niet zo erg?

Niels: “Heeft ‘ie hierom afgezegd?

Sidekick Rick Romijn: “Ik vind het echt vervelend.”

Wilfred: “Wij vinden het ook niet leuk, maar dit valt toch mee? Hij was in dat interview heel erg enthousiast over zichzelf. Dan mag je dit toch wel zeggen? Ik vind hem prima, niks mis mee. Daarom begreep ik ook niet waarom hij hier niet komt. Radio en tv staan toch los van elkaar?

Niels: “Ik snap niet zo goed dat hij zich zó laat kennen.”

Wilfred: “Ik app ook weleens met hem. Dit valt toch wel mee. Als ik het ook zo terugluister denk ik: nou, Johan, vindt het interview een beetje over de top. En hij was inderdaad een beetje vol van zichzelf in dat interview.”

Kom op zeg hé! Laten we ons niet drukmaken.

Een saillant detail is dat Wilfred zelf dit jaar ook enorm lange tenen bleek te hebben. Zo is hij nog steeds boos op Fidan Ekiz, omdat zij hem eerder dit jaar afviel in de talkshow Op1.

Het fragment kunt u hier terugluisteren.

Foto: SBS

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jeroom van der Boem
september 18, 2020 15:40

Ik ben gewoon een topper… Staat op alle aankondigingen. Dus…

Gast
Jan de 💩
september 17, 2020 17:14

Jeroen van der Boom is duidelijk een undercover agent .

Gast
waar heb ik dat eerder gezien
september 17, 2020 14:05

Jeroen is een heel naar narcistje, die bij de toppers is gekomen omdat hij Rene in zn kont kroop en Gorden op een vuile manier aan de kant heeft gezet!!

Gast
Lariekoek
september 17, 2020 13:26

Volgens mij heeft iedereen wel lange tenen, als je iets negatiefs over hun zegt! Jandino zei: Johan, je moeder! En Derksen reageerde dat Jandino professionele hulp moest zoeken!

Gast
sjuul
september 17, 2020 12:56

Boom deugt wel hoor

Gast
erwin
september 17, 2020 12:55

ik mag jeroen vorige week zien optreden en moet zeggen erg goed

Gast
Zus
september 17, 2020 11:57

Jeroen vd Boom = Ivo Niehe

Een veel te hoge dunk van zichzelf.

Gast
Teuntje
september 17, 2020 11:01

Jeroen de narcist is net zo een kwal als Gordon

Gast
snoezigkleinhertje
september 17, 2020 09:59

Vervang dat matige maar door compleet waardeloos.

Gast
Leo knots
september 17, 2020 09:56

Die gladjakker is ver gekomen door zich overal binnen te slijmen. Eng mannetje , slechte presentator, matige zanger

Gast
Morten
september 17, 2020 09:54

Jeroen snapt zelf niet wat het spreekwoord beginnende met Hoge Bomen.. (naar zijn TV programma) impliceert…

Maar dat heb je met die ruggengraatloze maatschappij van tegenwoordig. Mensen kunnen niet meer tegen een (plaag)stootje en hangen meteen het verongelijkte slachtoffer uit.

Gast
mary
september 17, 2020 09:53

Haha, Veronica Inside heeft nu de hele dag die boze feeks-vrouw van Jeroen aan de lijn hangen om het fragment te verwijderen. Want dat is zijn manager.

En waarschijnlijk valt ze daar John de Mol himself ook mee lastig!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
september 17, 2020 09:51

Toen Jeroentje achter de piano Sylvie Meis van haar stoel liet glijden van opwinding: historische televisie.

Gast
Van Halen
september 17, 2020 09:39

ik heb heimwee naar de tv van vroeger, dan ging het over toon hermans of wim sonneveld, over ron brandsteder of henny huisman, over andre van duin of mies bouman, dat waren de tv sterren, willem ruis of ted de braak maar nu?? wilfred genee over jeroen van der boom of akwasi en nog meer totaal onduidelijke figuren die zichzelf geweldig vinden, een radioprogra
mma een show noemen, hou toch op aub, waar gaar deze site over? media, laat me niet lachen, opgeblazen figuren met lange tenen!

Gast
🤔 Ingrid
september 17, 2020 09:39

Jeroen heeft teveel sterallures gekregen en waarom? 🤷🏼‍♀️ Gewoon een zangertje! Die inderdaad mee mag doen met de toppers!
Hebben de Bn’s nou niet door dat ze zich teveel sterallures hebben toegeëigend?
De arrogantie ten top. Doe gewoon,siert de mens!

Gast
Juist
september 17, 2020 09:20

Johan Derksen kan straks helemaal niets meer zeggen of er wordt wel iemand boos. Jeroen vd Boom is na Peter de Vries de grootste narcist.

Gast
Wanny
september 17, 2020 09:15

Jeroen kan best een topgozer zijn, maar zijn muziek is vreselijk.

Gast
Henk
september 17, 2020 09:15

Hier is een historische fout hersteld, namelijk dat hij ooit een uitnodiging heeft gekregen om in dat programma te komen zingen. Gelukkig denkt Jeroen aan de luistercijfers en blijft hij lekker thuis waardoor ze nu de tijd hebben om echt goede muziek te draaien!

Gast
Hansie
september 17, 2020 09:13

Strakke actie van der Boom die Wilfred Genee met zijn lafbek

Gast
Pieter
september 17, 2020 09:11

Jeroen ken ik al jaren en is echt een topgozer!
Een Telegraaf-interview wordt geschreven en het is maar hoe de journalist het schrijft.
En ff serieus Wilfred Genee?

Gast
John
september 17, 2020 09:10

Ik ga ze bellen hahahahhaha

Gast
Hans
september 17, 2020 09:09

Jeroen heeft gelijk!

Gast
Jannes van Loon
september 17, 2020 09:00

Jeroen is een zeikerd zeker als het niet in zijn straatje past.

Gast
Albert Verhinderd
september 17, 2020 08:44

Donderdag, Wilfred Genee dag?

Gast
Louis Tinner
september 17, 2020 08:27

Wilfred kan zich nu niet negatief uitlaten over Johan.

Johan is een topper, Jeroen moet blij zijn dat hij aandacht aan hem schenkt in zijn programma.

Gast
By the way
september 17, 2020 08:24

Radio en TV stasn toch los van elkaar? Misschien voor de happy few die in die poel des verderfs hun werk doen. Maar voor de buitenwacht is het niet anders dan dat je bij dezelfde presentator in een programma met dezelfde naam terecht komt. Logisch toch…

Gast
Frank Rijk
september 17, 2020 08:15

Ze hebben beide lange tenen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen