Wilfred Genee geeft Beau van Erven Dorens vernietigend rapportcijfer

Wilfred Genee geeft Beau van Erven Dorens een vernietigend rapportcijfer voor zijn nieuwe programma RTL Exclusief. Hij komt niet verder dan een 2, heeft hij gezegd in zijn show op Radio Veronica.

Wilfred Genee en Beau van Erven Dorens © SBS, RTL

De typetjesshow RTL Exclusief keerde afgelopen zondag terug in een vernieuwde vorm, maar is ontegenzeggelijk nog steeds een tv-gedrocht. Ook Wilfred Genee heeft zitten kijken naar de tweede poging van Beau van Erven Dorens, maar hij vond het echt afschuwelijk slecht.

Surrealistisch

Je kunt het als kijker niet goed plaatsen, vindt Wilfred. “Beau zat twee weken geleden nog serieus aan tafel Beau te presenteren met allemaal serieuze gasten en nu maakt hij ineens een parodie. Het gevolg is dat het heel surrealistisch is, want Rutte is niet echt en Máxima is ook niet echt, maar Gerard Joling en die operazangeres dan weer wel.”

Het is voor de kijker zwaar onduidelijk, aldus de presentator. “Op een gegeven moment denk je: waar kijk ik nou precies naar? Dat is dan het gevoel dat je een beetje bekruipt.”

‘Heel erg slecht’

Wilfred startte vervolgens het fragment in van het volstrekt humorloze onderonsje tussen Beau en de Hugo de Jonge-imitator. “Dit is dramátisch”, merkte VI-sidekick Rick Romijn op.

Collega-sidekick Niels van Baarlen: “Ik vind het gewoon heel erg slecht. En het imiteren van Cruijff vind ik discutabel, of we dat nu al moeten willen. Ik zag in de promo ook dat Beau werd getransformeerd tot Cruijff en dan denk ik: ja, weet je… Ik weet het niet.”

Wilfred: “Humor is ook een lastig iets natuurlijk, hè?”

Wilfred geeft een 2

Niels: “Wat geef jij het op de Angela de Jong-meter? Tussen 0 en 10.”

Wilfred: “Ja, maar dan lees ik het overal weer terug. Een 2 denk ik ongeveer. Ik vind het onhandig als je ernaar zit te kijken. Het kan nog wel wat verbetering gebruiken.”

Rick: “Wat is dit dramatisch. Dit is echt het allerslechtste wat ik ooit heb gehoord.”

Trouw aan TV Kantine

’s Avonds bracht Wilfred RTL Exclusief ook ter sprake in de tv-variant van VI. Johan Derksen daarin: “Ik word gek van de programma’s waarin mensen nagedaan worden, want je struikelt erover. Ik blijf dan trouw aan De TV Kantine. Dat vind ik nog het leukste. RTL Exclusief is nu totaal veranderd, het is een quizje geworden hè?”

Beau kan wel wat van VI leren, aldus Johan. “Wij draaien in elk geval al 22 jaar op hetzelfde format. Een sterk formatje hè?”

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Umfufu
januari 13, 2021 01:57

De TV Kantine is een groot succes, en dan krijg je een wildgroei van copycat programma’s en dit is daar één van. En nog zo verschrikkelijk slecht.
Het is, om in VI termen te blijven, niet om áán te glúren. Wat een misser.

Gast
Etienne
januari 12, 2021 21:21

Tv kantine is toch ook gewoon jaren 90 tv pittige tijden.. flauw en oud. Alleen 50 plus kijkt daar naar

Gast
Judas Genee
januari 12, 2021 20:22

Ik word zo een beetje de mannelijke versie van Angela de Jong, sneer na sneer geven op iedereen, maar niet op mij zelf. Ik boor mensen zo diep de grond in, dat ze er geen zin meer in hebben om er uit te komen, want zo ben ik.

Gast
Ronnie
januari 12, 2021 15:21

Een twee is nog te hoog

Gast
Tom
januari 12, 2021 14:57

Een ding weet je zeker van Genee. Als hij je wilt tackelen doettie het, vroeg of laat. Man is altijd op de slechtste manier uit om confrontatie en ruzie. Is er geen duiding voor dit gedrag?

Gast
teuntje
januari 12, 2021 14:52

Genee heeft gelijk Beau is een kakker zonder hersens

Gast
Gerritje
januari 12, 2021 14:27

Waarom heeft die Genee een radio programma op radio Veronica om iedereen af te zeiken of om giede muzuek te draaien. Kwal van n vent en nig n slechte jock ook, om nog maar niet te spreken over die twee site kicks lachzakken

Gast
The Gordon Daily
januari 12, 2021 13:54

Genee en zijn maatjes. Judas met eigen aposteltjes.
Vreselijke man, onbetrouwbaar, rancuneus. Dat hij zo is, dat weten we nu.
Dat mensen met soort van fatsoen daar nog bij willen zitten, zegt ook iets over hun. Van der Gijp voorop en zonnestraaltje Kieft er achter aan. Zitten er bij en durven niets te zeggen, lafaards.

Gast
A.M.
januari 12, 2021 13:49

Ik dacht: oh, leuk Beau op zondagavond, maar dat programma is echt 10 x niks! Stop met dat programma Beau!

Gast
Harry:-D
januari 12, 2021 13:45

Sinds hij Johan Derksen en René van der Gijp

heeft verraden komt de heer Genee enkel nog
met negatieve berichten in het nieuws. Ik snap
niet dat niemand deze man tegen zichzelf in
bescherming neemt. Hier helpt -mijns inziens-
enkel nog professionele hulp en ’n voorlopige
mediastop. Dat hier, Geneetisch gezien, iets
niet in orde is, is inmiddels wel heel duidelijk.

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 13:39

Ben het niet vaak eens met Genee maar hier scoort hij toch wel BINGO !!!BEAU slaagt ook hier weer in om een kutprogramma te maken Hij kan beter met een collecte bus ook angst de huizen gaan voor zwervers minkukels en ander mislukt tuig of een baan bij de voetselbank nemen

Gast
Ra de Maker
januari 12, 2021 13:30

Luisteraars geven ook deze maand weer een vernietigend luistercijfer voor VI Radio. Slechtste middagshow van de Nederlandse radio. Wees er trots op, Judas Genee.

Gast
Rick
januari 12, 2021 13:18

Met dit programma zie je de kijker als een kleuter klasje maakt niet uit wie het presenteert, mij hoeven ze niet te vragen ver beneden mijn niveau !!

Gast
Aag
januari 12, 2021 12:58

En wat vind geweldenaar Wilfred van zichzelf?

Gast
Luister
januari 12, 2021 13:22
Antwoord op  Aag

En wat vindt die geweldenaar van z’n twee schunnige, platvloerse companen? Die altijd dezelfde mensen de grond intrappen.

Gast
anoniem
januari 12, 2021 11:48

2 witte ratten

eten elkaar op

dag Akwasi kijk uit

alleen akwasi is een poes dus oppassen ratten

Gast
M52
januari 12, 2021 11:47

Wilfred, Tja daar valt ook wel wat over te zeggen.Een buitengewoon irritant, narcistisch, betweterige druiloor. Wie het roddelen ook niet vreemd is. En dat heeft commentaar op Bau. Bovendien maakt Iedereen wel eens een blunder.Waarbij Genee zelf ook regelmatig van de partij is.

Gast
Tv Junkie XL
januari 12, 2021 11:37

Hahaha die Wilfred met die 2 side knaapjes. Presenteren zelf de slechtstscorende ochtendshow met grappen waar ze alleen zelf om kunnen lachen en gaan dan een mening geven over een ander…Hahahaha…..hoe laag waren de kijkcijfers van VI gisteren ook alweer?

Gast
anonymous
januari 12, 2021 11:30

Die Wilfred. 😂🤣
Waarom denkt hij toch dat iedereen op zijn mening zit te wachten.

Gast
David
januari 12, 2021 11:21

Genee is blijkbaar niet alleen het geweten van Hilversum maar nu ook de meester van de goede smaak. Laat me niet lachen. Want oh ja, wacht, daar heeft hij al z’n lachzakken voor. Beau durft tenminste ruiterlijk op z’n bek te gaan. Beau heeft ballen. Genee is een slang en een natuurlijke bewoner vaan de hilversumse slangenkuil.

Gast
Mark
januari 12, 2021 11:19

A.s. zondag hooguit 450.000 kijkers mede door de quiz ervoor, zonder goede lead-in zouden er hooguit 300.000 overblijven. Ik denk dat Petertje na zondag gelijk al ingrijpt. Misschien gaat Humberto wel naar voren, kan om 9 uu best 800.000 halen, zit dan ook niet tegenover Op1. Misschien werkt RTL Exclusief beter op de late avond tegen half 11?

Gast
Bart
januari 12, 2021 16:56
Antwoord op  Mark

Ze zouden het zo moeten doen. Per direct de stekker uit RTL Exclusief. Gaat niet meer beter worden.

Zondag RTL4

20.00 Beat the champions
21.00 Crime Desk
22.00 Humberto

Maandag RTL5

20.30 De Verhulstjes (real-life soap van VIER over de fam. Verhulst.

Gast
Fox
januari 13, 2021 06:44
Antwoord op  Mark

Beau exclusief rond twaalf uur als we allemaal in bed liggen…

Gast
Jordy
januari 12, 2021 11:10

En waarom praten ze bij VI niet over voetbal maar ook over dingen die niet eens met voetbal te maken hebben..
Ja zoals ik al zei, TIJD TE VEEL, ik hoop dat de lockdown weer snel voorbij(pff denk het niet) maar mocht het weer zo zijn dat we weer wat meer mogen is die bemoeienissen met elkaar ook wel weer voorbij.. dat heet elkaar afzeiken terwijl je degene nog nooit ontmoet hebt, zo raar dit..

Gast
Tracy
januari 13, 2021 06:38
Antwoord op  Jordy

Jordy het worden een beetje oude seksistische mannetjes bij vi Veronica met Johan
voorop en er zit nog weleens zo een oude zak die commentaar op iedereen geen

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 10:59

Niet alleen Genee vond het slecht.

Twitter stond bol.

Gast
Guttegut
januari 12, 2021 10:45

Wat zou Wilfred zijn ongelooflijke kut programma op 2 januari hebben gegeven? Een -8 waarschijnlijk. Want als je het over hemeltergend slecht hebt was dat het wel.

Gast
Misutoria
januari 12, 2021 10:42

Misschien kunnen ze het eens worden met elkaar over Fidan hahahaha

Gast
Dylan
januari 12, 2021 10:34

Wilfred kan beter op zijn eigen VI gaan letten. Hele matige kijkcijfers wederom.

Gast
Tracy
januari 13, 2021 06:41
Antwoord op  Dylan

En is de onrust stoker en narcistische Johan trap erin en dombo renee lacht er hysterisch om

Gast
please
januari 12, 2021 10:33

Dat VI duurt maar en duurt maar. Na de 2de onderbreking is echt de fut eruit. Einde verhaal zo.

Gast
Nathaniel
januari 12, 2021 10:25

Genee heeft altijd gelijk! Wen er maar aan.

Gast
Frans
januari 12, 2021 10:30
Antwoord op  Nathaniel

Hij denkt zelf van wel. Hij gaat steeds gekker doen.

Gast
To
januari 12, 2021 12:55
Antwoord op  Nathaniel

Mocht hij willen dat hij gelijk hebt.

Gast
Frans D.
januari 12, 2021 10:23

En nu geeft WILFRED GENEE rapportcijfers aan zijn collega’s……

Het moet niet veel gekker worden.

🤣😂🤣Wat een over het paard getilde pias.

Gast
Jordy
januari 12, 2021 11:08
Antwoord op  Frans D.

Ze hebben in deze corona tijd geen respect voor elkaar, omdat we teveel tijd hebben.. ik hoop dat dat snel voorbij is dan kunnen ze hun eigen ding weer doen, letten ze niet te veel op elkaar

Gast
Jordy Kamphuis
januari 12, 2021 10:22

Doordat we met zn allen in Corona zitten, letten we teveel op elkaar en vooral de BNers die normaal gesproken elkaar niet irriteren, doordat ze te veel tijd hebben, hebben nu ineens kritiek op elkaar, zodra corona “voorbij”is of de lockdown, dat we weer van alles mogen doen, zijn de irritaties ook wel voorbij. Het is een soort volwassen pesten.. Elkaar respecteren is wel het meeste wat je kunt doen in deze tijd. Niemand is perfect en zeker Genee niet

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen