Eva Jinek komt vrijdagavond met feestelijke show vanuit Ahoy’

De 23ste editie van Vrienden van Amstel Live gaat aankomende zaterdag gewoon door, maar dan wel als een online evenement. Eva Jinek staat er uitgebreid bij stil en presenteert haar talkshow de dag ervoor vanuit Ahoy’.

Eva Jinek © RTL

De speciale editie van het zangspektakel kent met onder meer Armin van Buuren, Guus Meeuwis, André Hazes, Snelle, Thomas Acda, Paul de Munnik, Willeke Alberti, Rolf Sanchez en Jochem Myjer een heuse sterrencast. Twee uur lang staan ze op een podium waar de artiesten 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden.

Bijzondere eten

Gastheren Nick & Simon hebben er veel zin in. “Elk jaar kijken we ontzettend uit naar januari, de maand waarin we met bevriende collega-artiesten twee weken lang en avond aan avond met elkaar muziek mogen maken en herinneringen voor het leven maken. En wat zijn we blij dat we dit jaar toch weer een bijzondere editie met elkaar neer kunnen zetten.”

Ze vervolgen: “Het zal natuurlijk wel even wennen zijn in een leeg Ahoy, maar de energie die we onderling voelen, geven we door aan al die mensen thuis.”

Eva doet mee

Er wordt een volwaardige show beloofd en Eva Jinek wordt ingezet om de boel te promoten. “Vrienden van Amstel gaat wél door aanstaande zaterdag in een livestream en komende vrijdagavond komt deze talkshow ook live vanuit Ahoy’ met bíjna alle artiesten die zaterdagavond gaan optreden”, onthulde ze in de uitzending van gisteren.

Hoe het programma er precies uit komt te zien is onduidelijk, maar het lijkt voor Jinek in elk geval een talkshowavond zonder discussies over corona te worden.

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tim
januari 13, 2021 07:08

Gedrocht RTL-Jinek is haast niet meer te ontkennen, Nep talkshow, Nep talkshowhost.

Gast
Koale
januari 12, 2021 21:23

Slet!

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:44

Vieze Slettebak!

Gast
Willen Eindhoven
januari 12, 2021 20:10

Raar hoor.
Van mij hoeft het niet.
Er is een Lockdown tot 9 februari.

Zullen we ons daar gewoon aan houden misschien dat we dan binnenkort klaar zijn met dat corona-gezeik.

Van mij mogen de rtl’s en de tsalpa’s ook de reruns van Fawlty Towers vertonen, herhalingen van Intouchable, de Glorious Basterds en de hele serie van Jason Stetham.

Maar ga geen gala’s organiseren omdat je denkt dat mensen dat willen zien.
Mensen interesseert het geen fuck want het is vertier voor 300.000 man op de camping zender en volgens de berichten heeft Eva wel iets beters te dien

Gast
jan````````````````````````
januari 13, 2021 09:30
Antwoord op  Willen Eindhoven

op NPO extra NPO3 Komen de mooiste muziekprogrammas voorbij van wat de popmuziek
heeft voortgebracht , maar zijn geen kijkerskanonnen
Want waarom scoort Queen zo laag, of Abba of the coverband van The Analoques op de publieke zenders ?, dat waren top programma`s, en dan zou men wel massaal naar Jinek kijken waar sommige artiesten die daar gaan optreden helemaal niks zijn zoals Nick en Simon en niet in de schaduw komen van hun grote helden uit Volendam zoals bijv.Piet Veerman die aangemerkt kan worden als de beste zanger van Nederland , die toch echt op dat podium had moeten staan

Gast
Josefien
januari 12, 2021 18:35

Op Armin van Buuren en Snelle na allemaal B-artiesten.

Gast
animo
januari 12, 2021 17:32

vrijdag is ook nog een belangrijke dag valt het kabinet of niet er is veel te bespreken .

Gast
Tom
januari 12, 2021 16:03

Binnenkort komt Party Brard de Jinekshow versterken en kan over drie maanden het licht uit.
Net als bij Twan Huys.
Gelukkig is Humberto er weer.
Het kan namelijk altijd slechter

Gast
Ikke
januari 12, 2021 15:47

Maar net wat je belangrijk vindt. Nick en Simon in elk geval niet. Advies: niet reizen indien niet hoog nodig, advies, blijf zitten waar je zit met je uitzending.

Gast
Jinek=RTL Boulevard=Jinek
januari 12, 2021 15:45

Als nu nog niet duidelijk is…….

Gast
Harry:-D
januari 12, 2021 15:16

Beste mevrouw Jinek,

Het gaat niet om de grootte;
u verliest steeds op kwaliteit…

Gast
Hendrik U.
januari 12, 2021 15:07

Hoe diep gaat Eva zinken?
Tjemig. Een muziekshow in Ahoy aan elkaar praten doet ze maar in haar eigen tijd.
Wat een onzinnig verhaal.
Is dit om de actualiteit van de dag te vergeten of zo? Dit gaat nergens over.
De kijkers rennen weg en komen niet meer terug als dit het niveau wordt.

Gast
Pettie Fart
januari 12, 2021 14:42

En ja hoor, altijd dezelfde nikszeggende flop en flut ‘c artiesten’ waar alleen Tokkies of afkomen. Ik gooi nog liever mijn laptop uit het raam dan deze troep te moeten aanschouwen als ik geen keuze had. Dat tiefusjong van een van Galen natuurlijk ook weer met zijn smoel erbij. Wat een armoe. Zum kotzen!

Gast
Doorsnee
januari 12, 2021 14:23

Maar toch meer dan 30 man bij elkaar en dat kan niet door de beugel.

Gast
Henk K.
januari 12, 2021 13:30

Een complete RTL uitzending gewijd aan een SBS uitzending… Bijzondere keuze.

Gast
Lil kleine
januari 12, 2021 13:08

Ik kom oook

Gast
Je Moeder
januari 12, 2021 22:42
Antwoord op  Lil kleine

Waar is je dooie hond Jorik?
Ligt die nog in de vriezer in Amsterdam?

Gast
anonymous
januari 12, 2021 12:20

Eva zakt steeds verder weg met haar talkshow.
Er gebeurt van alles in de wereld en dan heeft zij gasten als Carlo Boszhard etc.
En dan nu dit……🙈🙈

Gast
Kees
januari 12, 2021 12:14

Jinek zakt wel heel diep.
Ze laat zich lekker mee zuigen in die rtl dreck. En dat noemt zichzelf een “journalistieke” dame. Een commerciële zal ze bedoelen. Alles voor de centjes.

Gast
Mark
januari 12, 2021 12:09

SBS 6 zal alles wel weer met oudjaar uit gaan zenden. Gezellig zo, zonder publiek erbij.

Gast
Marleen
januari 12, 2021 12:04

Rutte wil reisbewegingen verminderen vanwege corona en wat doet Jinek, precies, het tegenovergestelde. Weer een grote middelvinger naar de zorg.

Gast
Realist
januari 12, 2021 21:25
Antwoord op  Marleen

Wat.
Een.
Ongelofelijk.
Eigenwijze.
Trut.
Is.
Die.
Eva.
Jinek.
Terwijl.
Ze.
Weet.
Dat.
Iedereen.
Thuis.
Moet.
Blijven.
Niet.
Reizen.
Gaat.
Zij.
Maar.
Naar.
Ahoy.
Rotterdam.
Ik.
Haat.
Die.
Lockdown.
En.
Zo.
Komen.
We.
Er.
Nooit.
Van.
Af.

Gast
AJA
januari 12, 2021 11:47

Hopelijk geen Capitool deel 2. Het kabinet valt en Eva Jinek zit met Susanne en Freek

Gast
Wim
januari 12, 2021 11:46

Jinek zakt steeds verder weg in het RTL moeras

Gast
COkijkers
januari 12, 2021 12:02
Antwoord op  Wim

Onzin, waar haal jij deze nonsens vandaan

Gast
Wim
januari 12, 2021 12:21
Antwoord op  COkijkers

Zoals je kan zien lapt Jinek elke actualiteit aan haar laars en doet wat de RTL leiding haar opdraagd.

Gast
Annelies Weerenhouw
januari 12, 2021 14:27
Antwoord op  COkijkers

Wakker worden.
Ze ging een NIEUWS-SHOW presenteren en de actualiteit van de NPO naar de kroon steken. Dat was het plan, 12 maanden geleden.

Nu gaat Eva vol trots in het Ahoy een dozijn kroegzangers aan elkaar kletsen.
Hahaha, daar zit je dan als nieuwsduidende journaliste.
Dit is het begin van het einde.
Twan Huys had hetzelfde probleem indertijd, die is ten onder gegaan aan dit platvloerse onintelligente amusement en nu overkomt Eva Jinek hetzelfde.

Anyways, nog zes maanden en dan gaat ze met zwangerschapsverlof en dan zien we in 2022 wel weer verder. Nietwaar?

Gast
robb
januari 12, 2021 11:44

Ja Jinek alles voor het geld .

Gast
COkijkers
januari 12, 2021 12:03
Antwoord op  robb

Jij niet dan ?

Gast
G.ossip
januari 12, 2021 11:39

Hahahahaha.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 11:25

Hazes in de Arena.. jinek in Ahoy….ik kan nie wachten 🐷

Gast
De Caviarace (remember Fred Oster)
januari 12, 2021 11:21

Ouderwetse Hollandse gezelligheid.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 11:27

Fred “de os” Oster was een Gigant een Icoon een parel aan de ketting van showbizz nederland,we miss you Fredje 📺

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 12, 2021 11:13

Doen Nick & Simon ook mee?

Gast
Piepmuis
januari 12, 2021 12:28

Jaaaah en v Velzen en de Leeuw. En Jinek. Dus Netflix.

Gast
Roel
januari 12, 2021 11:10

Arme Eva. Eerst The Masked Singer in je programma en nu dit.

Gast
Anaal_digitaal
januari 12, 2021 11:09

Eva gooit er alvast 5 pils in.

Gast
Bridget
januari 12, 2021 22:51
Antwoord op  Anaal_digitaal

Eva is zwanger.
Die drinkt voorlopig niet.

Gast
Zalmneusje
januari 12, 2021 11:07

Vrienden v Amstel is toch bij uitstek een evenement dat het voornamelijk moet hebben van een dronken meelallend publiek en niet van de optredens?

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 11:07

Daar zitten de kijkers echt niet op te wachten.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 11:21

We zullen zien!

Gast
COkijkers
januari 12, 2021 12:03

En wij niet op jouw reactie, doeiiii

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 12:05
Antwoord op  COkijkers

Verklaar je nader?

Gast
Frans E..
januari 12, 2021 11:06

Feestelijke show vanuit Ahoy?
Wat maakt mij dat nou uit?
Amsterdam, Ahoy, Urk, Hoensbroek..
Ik zit altijd thuis op de bank naast dat dikke wijf van mij te bakkeleien over de afstandsbediening.

Er mag geen publiek komen.
Eva staat of zit midden in het beeldscherm.
De locatie kunnen ze ook met een ‘green screen’ suggeren.
Van mij hoeft Eva niet helemaal naar Ahoy voor een tv-show die ook prima op de radio had gekund.

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 12, 2021 11:31
Antwoord op  Frans E..

Maar haalt dat dikke wijf wel koude pils voor je? Of blijft ze ook nog op haar luie reet zitten?

Gast
COkijkers
januari 12, 2021 12:05

Spoel je mond met zeep, L00SER

Gast
anoniem
januari 12, 2021 11:03

eva vergeet je joint niet

anders gaat het mis.

peter r de vries, goed gedaan man.

eva pot dicht

kijk het na……………..

Gast
Allstar's Reggae Band
januari 12, 2021 11:33
Antwoord op  anoniem

Leuk gedaan Nico!

Gast
COkijkers
januari 12, 2021 12:05
Antwoord op  anoniem

Jij werkt zeker bij Talpa, daar is een Joint de baas

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen