Volkskrant vindt miljonairsgedrag Nikkie Plessen schaamteloos

Het is schaamteloos dat Nikkie Plessen de schoolsluiting omzeilt door met een ingehuurde privélerares een schoolsituatie te creëren op haar kantoor. Dat schrijft columnist Frank Heinen in de Volkskrant.

Nikkie Plessen Foto: RTL

Nikkie Plessen is helemaal klaar met de lockdown en dan vooral met het feit dat de kinderen momenteel niet naar school mogen. Dat belemmert zowel Nikkie als haar werknemers in hun activiteiten en daarom heeft ze ervoor gekozen om een privélerares in te huren. Die onderwijst de kinderen van Nikkie en die van haar werknemers, onthulde ze dinsdag in RTL Boulevard.

Schaamteloos

Columnist Frank Heinen kan er met zijn pet niet bij. “Een schaamteloosheidsdrietrapsraket: als miljonair zo dwingend de aandacht op je eigen financiële tegenslag vestigen door uit te leggen dat je de regels omzeilt door werknemers naar kantoor te laten komen en daar vervolgens een schoolsituatie te creëren.”

Frank vond het nogal tenenkrommende televisie. “Tip voor alle Boulevard-kijkers: zorg gewoon dat je rijk bent, dan worden restricties ten behoeve van de volksgezondheid op magische wijze adviezen die je gerust naast je neer kunt leggen.”

Getourmenteerde blik

Nikkie wordt door de Volkskrant-columnist niet bepaald serieus genomen. Hij schrijft met enig cynisme over het feit dat Nikkie door RTL Boulevard was ingeschakeld om de coronapersconferentie van Mark Rutte en Hugo de Jonge voor te beschouwen.

Frank: “Gekleed in stemmig zwart, met in de ogen de getourmenteerde blik van iemand die er ‘vol-le-dig doorheen zit’.”

Haar analyse nam volgens hem ‘almaar meer de vorm aan van een dans op het dezer dagen druk bewandelde koord tussen ruimhartige solidariteit en ongebreideld eigenbelang’.

Fragment

De Volkskrant-column van Frank Heinen kunt u lezen op de Volkskrant-site of via Blendle. Het bewuste fragment met Nikkie in Boulevard ziet u onderstaand:

135 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Peter Maatwerk
januari 16, 2021 11:35

We zijn een jaloers landje geworden. Ik ben niet van de miss bla-bla-bla, maar het is háár geld. Ze heeft het zelf verdiend met haar talent èn door in het verleden financiële risico’s te nemen. Dus mag zij het uitgeven aan wie en waaraan ze wil. Natuurlijk begint iedereen dan weer te zeiken, maar zo gaat het al sinds mensenheugenis.De een heeft nu eenmaal meer geluk dan de ander. Daar valt niet tegenop te nivilleren. Ben tevreden met wat je hebt en kunt. Véél beter en gezonder.

Gast
Johanneke
januari 15, 2021 21:44

Het lijkt wel of veel mensen vergeten dat er ook gewoon gewerkt moet worden. En dan bedoel ik niet thuis waar je (als dat mogelijk is) je je eigen tijd nog wat zou kunnen indelen. Ook niet essentiële beroepen gaan gewoon door op locatie omdat thuiswerken niet altijd kan en een werkgever daardoor nog meer omzetverlies zou hebben. Ik word persoonlijk ook moe van mensen die ervan uit gaan omdat de detailhandel dicht zit, dat al het personeel nu ook thuis zit. Ik draai nog steeds mijn volledige uren. Op locatie met allerlei andere werkzaamheden zoals bijv. Schilderen, schoonmaken en opruimen. En ik moet zeggen dat dat best intensief is. Ik vind het een goede zet van Nikkie om zo haar werknemers iets te ontlasten en te zorgen dat haar merk draaiende blijft zodat alle werknemers werk en salaris blijven houden. Win-win situatie lijkt mij!

Gast
docent
januari 15, 2021 19:11

Een heel verstandige vrouw. Het is nu eenmaal zo dat er een enorme ongelijkheid is in inkomen in ons land, en dat is altijd al zo geweest. Het is haar geld en zij gebruikt een deel van haar inkomen om haar kinderen én de kinderen van haar werknemers geen achterstand te laten oplopen.

Dit verschil was er altijd al, alleen was het niet zichtbaar; de niet onbemiddelde ouder kon altijd al zijn/haar kind naar bijles sturen of een privédocent inhuren. Daar hoorde je niemand over. Ik zou het ook doen, als ik het zelf niet kon of niet thuis kon werken.

Ja, er is nu eenmaal verschil.

En ik geef gratis en voor niks bijles, of je nu arm bent of rijk. En zo zijn er meer mensen die in deze tijd willen helpen. Helemaal voor niks. Ook ouders met weinig geld kunnen contact met mij opnemen en guess what, niemand maakt er gebruik van, ook niet in de eerste lockdown

Gast
Christy
januari 15, 2021 18:14

Jaloezie is toxic voor de geest mensen. Als jullie hier druk om kunnen maken dan is de wereld te groot voor jullie bolletjes. Ik ben geen fan van haar maar ik zie dat zij een ondernemersgeest heeft en denkt in oplossingen. Een bedrijf doorzetten is in deze moeilijke tijd heel lastig. Heeft niks met verwaandheid te maken maar overlevingsmentaliteit om uit deze coronastorm nog enigszins levend uit zien te komen. See the bright side peeps.

Gast
Snotje
januari 15, 2021 10:30

Ik zou het ook doen, als ik geld had en jonge kinderen, maar het klopt natuurlijk niet, zeker niet om dit te etaleren. Money makes the world go round…zo is het altijd geweest en zo zal het altijd zijn, ieder voor zich en God voor ons allen, eigenlijk niets nieuws, egoisme ten top !

Gast
M. HANSE
januari 15, 2021 09:13

Wat een onzinnige reactie op Nikkie Plessen! Wat een jaloezie klinkt eruit!! Haar persoonlijk aanvallen en haar veroordelen, terwijk zij juist een goede vind ik, oplossing vond op het probleem wat zij uitlegt over de drukte erbij bovenop haar en haar medewerkers hun werk!?…natuurlijk had zij het ook voor zich kunnen houden, maar hiermee stelt zij wel mooi ook weer een voorbeeld van samenwerken met elkaar!…nee hoor, niks mis mee, en ik vind het een uitstekend initiatief van Nikki Plessen!

Gast
wendy
januari 15, 2021 09:11

Ik vind het vreselijk dat ze toch even wilde verkondigen dat mevr een leerkracht inhuurt voor de kindereb van haar mefewerkers.
En nee ik ben zeker NIET jaloers op deze irritante aandachts vragende vrouw.
De dagen dat deze bij Boulevard aan de desk staat kijk ik niet

Gast
Krabje
januari 15, 2021 18:25
Antwoord op  wendy

Jij kan ook wel wat thuis scholing gebruiken. De kindereb van haar mefewerkers, en dat met autocorrectie van tegenwoordig.

Gast
Manu
januari 15, 2021 05:02

Laat die vrouw met rust. Jullie zijn jaloers op haar leven, dat is wat ik denk.

Gast
Theet
januari 15, 2021 09:23
Antwoord op  Manu

Helemaal gelijk in .mooie vrouw met geld jaloezie

Gast
Joop5
januari 15, 2021 12:06
Antwoord op  Manu

Lul niet zo dom jaloers stumperd

Gast
Mimty
januari 15, 2021 04:10

Ze zegt per individu.. Zou even vragen of ze het via internet doet of niet. Of niet in een klasje, maar 1 op 1 op afstand van de juf. Dat weten we helemaal niet. En daarbij, zij is de werkgever hier, en helpt hierdoor de (niet steenrijke (alsof het uit maakt)) ouders die het niet redden. Vind dat helemaal niet zo egoïstisch. Al heeft ze zelf natuurlijk ook wel profijt van geconcentreerde werknemers.

Gast
Ladyscotty1
januari 15, 2021 03:26

Over het paard getilde soapserie ze moet haar eigen schamen en diep in de grond zakken liefst de modder in. Ze denkt dat ze wat is maar een ding kan je met geld niet kopen liefde en fatsoen

Gast
Willem
januari 14, 2021 22:47

Waarom doen mensen zo moeilijk ze doet het prima een mooi alternatief om haar werknemers te helpen waar vindt je dat nog.
Wij zelf hebben deze luxe niet helaas dus zeur gewoon niet en ga iets nuttigs doen dan alleen maar klagen.

Gast
Ben
januari 14, 2021 22:11

Ehh

Gast
Anton
januari 15, 2021 07:31
Antwoord op  Ben

Haha… Je krijgt zelfs een min als je ‘ehh’ zegt…hoe dan?!

Gast
Bengtssson
januari 14, 2021 20:54

Ze heeft helemaal gelojk

Gast
Nelis
januari 14, 2021 20:30

Is dat dezelfde volkskrant die in de zaterdag bijlage designer kleding aanprijst voor bedragen waar de gemiddelde lezer slechts van kan dromen?

Gast
Fox
januari 14, 2021 20:02

Vind da tje niet zo moet zeuren en laat haar gewoon met rust joh. Het is geen schande om miljonair te zijn. Ze heeft er hard voor gewerkt!

Gast
Foxy
januari 14, 2021 22:33
Antwoord op  Fox

u bent cynisch toch. op je rug liggen bij een rijke man is niet hetzelfde als hard werken toch?

Gast
Furrr83
januari 15, 2021 01:51
Antwoord op  Foxy

Dat kan soms ook hard werken zijn hoor… Doet echter niet aan het feit af dat de weg naar succes soms een kruiwagen behoeft. Uiteindelijk heeft ze het wel zelf gemaakt en is ze nog succesvol. Dat ze haar Kids en die van haar werknemers privé schoolt op haar kantoor is een voordeel behorende bij het hebben van geld, daarmee is echt nl alles te koop. Hier zal ongetwijfeld ook rekening gehouden worden met de veiligheidsmaatregelen gesteld door het RIVM. Laat een ander gewoon in hun waarde en accepteer dat je zelf niet die kruiwagen gehad hebt en het dus met minder moet doen.

Gast
Ladyscotty1
januari 15, 2021 03:29
Antwoord op  Fox

Hard voor gewerkt? Omdat ze in een soap GTST heeft gespeeld wil niet zeggen dat ze er voor gewerkt heeft. Het is in haar schoot geworpen.

Gast
Mimty
januari 15, 2021 04:19
Antwoord op  Ladyscotty1

Quote zegt altijd dat ze 1 van de weinige self made miljonair vrouwen is in NL. Die zullen het toch wel weten. https://www.google.com/amp/s/www.quotenet.nl/nieuws/amp32592983/dit-zijn-de-bners-in-quotes-top-100-jonge-selfmade-miljonairs-martin-garrix-doutzen-kroes/

Gast
M. HANSE
januari 15, 2021 09:15
Antwoord op  Ladyscotty1

Ook goed!

Gast
Ikke
januari 15, 2021 10:54
Antwoord op  Fox

Haar partner misschien???

Gast
Joop5
januari 15, 2021 12:07
Antwoord op  Fox

Pardon hard voor gewerkt doe je huiswerk dombo

Gast
Stans
januari 15, 2021 15:39
Antwoord op  Fox

Kan het wat beschaafder?

Gast
Freek van der ploeg
januari 14, 2021 19:04

Frank je bent al net zo,n stomme journalist als dat zooitje dat bij de persconferentie zit niet luisteren en steeds weer de zelfde vraag herhalen met de hoop dat er iets fout gezegd wordt dan kan het weer iemand op de slachtbank leggen. Het verdiend lof dat Nikky dit doet er zouden meer mensen zo moeten denken eikel

Gast
Solaris
januari 14, 2021 19:00

Snolletje Plessen (hoi Rafaël van der Vaart!) mag dan een vals secreet zijn (vraag dat haar buren maar, war ze maling aan heeft), ze is een succesvol zakenvrouw en doet hier niets verkeerd. Wat een onbeduidende Volkskrantcolumnist daarvan vindt is in het geheel niet relevant. Linksche mensen zijn allergisch voor vermeend onrecht en ongelijkheid, al maken ze zich daar alleen druk over als ze zichzelf daarmee kunnen profileren als ontzettend deugend. Zou Plessen echter bekend staan als links boegbeeld, dan zou de azijnbode er geen aandacht aan besteden of het framen als “een sterke, onafhankelijke vrouw die in een competitieve mannenwereld overeind blijft en het beste probeert te doen voor haar kinderen” of iets dergelijks. Maar ja, het is RTL en niet de VARA of de VPRO en dan komt het linksche ressentiment al snel boven.

Gast
Ben
januari 14, 2021 22:11
Antwoord op  Solaris

Wat hen jij dan? Een rechts element met een voorliefde voor bruin en begenadigd Bidetvolger? Zowaar continumatie in dit onfrisse geheel

Gast
Ben
januari 14, 2021 22:12
Antwoord op  Ben

Contaminatie, ik verslik me in zoveel ranzigheid jegens jou

Gast
Ben
januari 14, 2021 22:13
Antwoord op  Ben

Solaris dus

Gast
Angelo
januari 14, 2021 18:51

Toch geaccepteerd

Gast
Angelo
januari 14, 2021 18:50

Een discussie wil ik zeer zeker niet aanwakkeren, maar wil het volgende toch even kwijt:
Het is schaamteloos om zo’n column te schrijven over een positieve actie van mevr. Plessen. Elke ouder wil toch het beste voor zijn/haar kind! Prima actie! En het heeft niets met het omzeilen van de regels te maken, maar creatief omgaan met een heel vervelende situatie voor alle kinderen, ouders, …

Gast
Janneke
januari 14, 2021 18:41

Waarom geen leerkracht inschakelen voor de kinderen van jezelf en je personeel? Ik zie het probleem niet, lijkt mij leuk werk!

Gast
Angelo
januari 14, 2021 18:38

Mijn positieve reactie niet geaccepteerd, ik kan het in elk geval niet teruglezen. Blijkbaar moet het iets negatiefs zijn … Jammer!

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:36

Super en waarom niet ze werkt hard voor haar bedrijf wat een gezeur uit linkse hoek respect voor wat je bereikt en ze doet het ook voor de kinderen medewerkers

Gast
Arie jan
januari 14, 2021 18:21

Als de regels worden gevolgd dan prima. Dat centjes verschil is er altijd ook met vele andere zaken. Nu extra onder aandacht terwijl “Jan met de pet” in grote getallen naar de koop goot rent voor een nieuwe 4K TV. Die gaan toch ook los omdat ze iets te besteden hebben.
Of zeggen deze ..ohhhh nee doe ik niet want er zijn mensen die dit niet kunnen doen… Yeh right. Klassiek geval Hollands Maaiveld.

Gast
Nahar
januari 14, 2021 18:13

Ja hoor

Gast
Senna
januari 14, 2021 17:48

Ach het maakt mij niet zo uit wat Nikkie doet. Ik vind haar sws een schijtwijf. Brrr.

Gast
TBR
januari 14, 2021 17:17

De Volkskrant is een links krantje, met kritiek op alles wat ook maar enigszins naar “rechts” riekt, vergelijkbaar met de NPO.

Gast
Yeah Right
januari 14, 2021 17:47
Antwoord op  TBR

Dat zeggen al die rechtse egotrippers

Gast
Solaris
januari 14, 2021 18:52
Antwoord op  Yeah Right

En die hebben groot gelijk, vandaar de linkse eigenpijpers geen tegenargumenten hebben.

Gast
Timor
januari 14, 2021 17:14

Ik vraag mij af wat de negatieve fysieke bé cq.ómschrijving van mevrouw Nikkie met commentaar op haar doen en laten of laten doen te maken heeft? Het is op de persoon en zo goedkoop en heeft niets met het onderwerp van doen.

Gast
Kate
januari 14, 2021 16:31

Nikki ziet er niet echt uit als een vlotte jonge vrouw. Er komen ook steeds meer extensions in dat haar
Lijkt wel een Golden Retriever. Ik loop wel eens langs haar winkel en vraag me af wat haar doelgroep is
Heb er nooit veel klanten gezien

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:37
Antwoord op  Kate

jaloezie zeker niks beter te doen ga in een verpleeghuis werken dan ben je goed bezig

Gast
Maria
januari 14, 2021 19:07
Antwoord op  Kate

Ja. Alle leer wat zij verkoopt is mooi namaak leer. Tot dat je gaat bestellen bij de bijenkorf. Het is allemaal ECHT leer. Maakt mij niet uit. Ik eet die koe ook op. Dus waarom die huid weggooien. Maar ik kan niet tegen dat gelieg
Dat geslijm. Met die BIG pen tussen de vingers.

Gast
Aapje
januari 14, 2021 16:27

Ach ja! Wie breed heeft!

Gast
Tom plot
januari 14, 2021 16:21

Bla bla bla chocolade vla ..

Gast
Sven L.
januari 14, 2021 15:53

Tja.. misschien zou ik het ook doen als ik kinderen had en het geld ervoor. Zolang zij zich aan de maatregelen houden zie ik er niets slechts in. Vraag me wel af wat de nieuwswaarde hiervan is haha.

Gast
Jona
januari 14, 2021 15:22

Zij heeft groot gelijk,menig een zou willen dat hun dat konden doen

Gast
Stella
januari 14, 2021 15:14

Die Nikie moet het zelf weten, het gaat erom dat ze zich wel aan de coronaregels houdt, als je het zo kan organiseren voor je kinderen, waarom niet, het is zelf een goed idee. Ouders kunnen het ook samen doen voor hun kinderen, wel houden aan kleine groepjes, en de coronaregels hanteren.

Gast
teuntje
januari 14, 2021 15:14

Blijft een omhoogevallen golddiger

Gast
Jona
januari 14, 2021 15:23
Antwoord op  teuntje

Klinkt jaloers.

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:38
Antwoord op  teuntje

jaloers en ze mag een golddigger zijn ps de naam teentje zegt genoeg zuurpruim

Gast
Turnpike
januari 14, 2021 21:55
Antwoord op  teuntje

Jaloerse nietsnut, je weet niet eens hoe je golddigger correct schrijft. Het feit dat je ook nog eens oliedom bent verklaart je zwakbegaafdheid volledig, talentloze kuttekop.

Gast
M. HANSE
januari 15, 2021 09:22
Antwoord op  Turnpike

Nou, nou…

Gast
Roos
januari 14, 2021 15:03

Nikki Plessen ziet er uit als een omgebouwde kerel. Maf lelijk wijf.

Gast
Bert
januari 14, 2021 15:08
Antwoord op  Roos

Hoe ze eruit ziet is natuurlijk volkomen irrelevant. Had je nog iets inhoudelijks te melden?

Gast
Tom plot
januari 14, 2021 16:22
Antwoord op  Bert

Bla bla bla chocolade vla ..

Gast
Johan
januari 14, 2021 15:16
Antwoord op  Roos

Roos = man en maagd

Gast
Carla
januari 14, 2021 14:53

Het gaat echt slecht dus met haar bedrijf. En maar zielig doen bij iedereen die haar wel wil horen. Dit is echt een dikke middelvinger naar alle mensen die gewoon de regels volgen. Helaas is ze niet de enige bn’r die regels lastig vindt. Maar zij heeft wel in de eerste lockdown het geld gekregen . Laat ze dat ook teruggeven. Ze heeft toch overal schijt aan .

Gast
Lang
januari 14, 2021 17:22
Antwoord op  Carla

Inderdaad erg fout gedrag. Ten eerste mensen (waarschijnlijk) onnodig naar hun werk laten komen en vervolgens daar schooltje gaan organiseren.
Dat was beide nou net niet de bedoeling hoe lastig ook. Maar geldt voor iedereen.

Gast
Ikke
januari 15, 2021 10:59
Antwoord op  Carla

Heeft ze blijkbaar wel terug betaald, al is het blijkbaar met veel sjaggerijn!

Gast
Janny
januari 14, 2021 14:25

Heb het al vaker gezegd ,deze vrouw is gek op zichzelf ,ze draagt helemaal niets bij.Mode zeer belangrijk daar hebben wij haar niet voor nodig er zijn al genoeg van die zelfverzekerde eng nekjes weg ermee laat ze haar kinderen zelf helpen ze heeft tijd over.Bijna elke dag op de buis ,we kunnen haar missen als corona en kiespijn.

Gast
Greet
januari 14, 2021 13:56

Ontzettend onsympathieke tante, elke keer erger ik me weer aan haar.Ze staat boven het gewone volk dat stoort me, niet door kennis maar door uitgekooktheid.Dat hele bla bla wereldje waarin ze leeft verafschuw ik.

Gast
Wilma
januari 14, 2021 16:31
Antwoord op  Greet

Nou een groote kakker is het
Ik mag haar echt niet
Vervelend mens bahhhh

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Wilma
Gast
Snoesje
januari 14, 2021 13:21

Die Volkskrant is een weerzinwekkend vod maar over dat afgrijselijkewijf hebben ze wel gelijk.

Gast
Mijn antwoord, ...en hier blijft het bij !!
januari 14, 2021 13:18

Ik vind het een vreselijk iemand, met haar gezwaai met die handen altijd als ze praat, toen ik vroeger nog RTLB keek zapte ik altijd weg als zijn kwam…do.m w.ijf..blehh

Gast
Ronald
januari 14, 2021 13:10

Ook met geld, moet je je gewoon houden aan de regels. Onbegrijpelijk dat mensen hier, voor haar opkomen.

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:45
Antwoord op  Ronald

Waarom ze houd zich aan de regelen en geld is handig was jij maar zo slim

Gast
Lariekoek
januari 14, 2021 13:00

Zolang Nikkie de veiligheid van de kinderen en de lerares kan garanderen, is er niets aan de hand. Dat betekent dus anderhalve meter afstand houden, mondkapjes op en handen wassen.

Gast
Robert
januari 14, 2021 12:59

Die Plessen is gewoon nouveau riche en weet gewoon niet beter. Moet je kijken naar haar lege blik in het grootste deel van een Boulevard aflevering als ze niet aan het woord is. En als ze wel aan het woord komt, is het vaak ook lachen. Ik woon op het water en toen ze de trends qua kleding op het water ging duiden bleek wel dat ze daar nooit te vinden was. Wekenlang heb ik over het water gestaard maar zag nooit iemand langskomen die aan haar omschrijvingen voldeed. Ach, Dikke Plessen, who cares?

Gast
Dreetje Hazes
januari 14, 2021 12:47

Nikkie trek eens aan mijn pikkie

Gast
M52
januari 14, 2021 12:46

Ik vind, dat ze het goed heeft opgelost. Iedereen wil het beste voor z’n kinderen. Dat zij dit kan doen , is voor haar kinderen mooi meegenomen. Al is het wel zuur voor de mensen die dit niet kunnen. Er lopen hier meer dubbeltjes , dan kwartjes rond in dit land. Dus je doet er niets aan. Het leven is oneerlijk.

Gast
B100
januari 14, 2021 12:55
Antwoord op  M52

Slijmbal

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:48
Antwoord op  M52

kijk jij begrijpt het en ze helpt ook kinderen van medewerkers heel tof nikkei graag meer vrouwen met lef wat een jaloezie lees ik bij de namen van vrouwen sneu

Gast
Hypocriet
januari 14, 2021 12:31

Het is allemaal zo hypocriet. Werkelijk iedereen reageer vanuit zijn eigen persoonlijke perspectief. Heb je gewoon salaris en mis je niet teveel. Dan ben je voor de lockdown. Val je in de risicogroep. Zelfde verhaal. Maar word je persoonlijk geraakt. En de politieke besluitvorming is niet anders. Niemand in de politiek heeft persoonlijk erg veel last van de lockdown. integendeel.
Dan ben je er tegen. Het gaat helemaal nergens meer over

Gast
Fidel
januari 14, 2021 12:25

Dubbele moraal. Ze zorgt dat haar kinderen gewoon onderwijs kunnen volgen. En zonder subsidie. Dus ze betaald er voor. We mochten willen eerder dit soort lieden in het kabinet zaten. Dan was Nederland net als Israël trouwens heel druk bezig om haar bevolking te vaccineren. Klaag Akwasi aan. Die heeft maling aan de wet. Bedreigd, roept op.tot haat, discrimineert, steelt, en dreigt met geweld. Mevrouw Plassen betaald overal voor. Werkt hard en houd de economie draaiende. Daar zou de BV Nederland er veel meer van moeten hebben. Maar dat komt niet op bij die zure Volskrant of beter gezegd Azijnbode. Die heeft het te druk met Trump bashen. Dat de economie daar in 60 jaar niet zo goed heeft gedraaid als onder hem hoor je niemand over….

Gast
Kees
januari 14, 2021 14:04
Antwoord op  Fidel

Hoezo zonder subsidie ? Ze heeft een smak geld van de overheid gehad ter compensatie van haar “bedrijf”
Dus die kinderen krijgen nu les van jouw en mijn belastingcenten.

Gast
teuntje
januari 14, 2021 15:15
Antwoord op  Kees

Precies

Gast
Rinus
januari 14, 2021 17:25
Antwoord op  Kees

Daar is Fidel te dom voor om dat te begrijpen ! 😂

Gast
Fidel
januari 14, 2021 19:01
Antwoord op  Rinus

Wellicht zou je ook eens wat anders kunnen doen dan een uitkering opstrijken. Werken heet dat.

Gast
M. HANSE
januari 15, 2021 09:34
Antwoord op  Kees

Ooohhhh..als ze miljonair zijn krijgen ze evengoed ook steun van de overheid!?…dat vind ik oneerlijk

Gast
Michel
januari 14, 2021 15:10
Antwoord op  Fidel

Vergeet niet dat ze plagiaat heeft gepleegd en erover gelogen, en nog veel meer om op te noemen en dat ze voor de meeste mensen niet plezierig over komt. Dan kan je voor twee dingen kiezen stoppen of doorgaan.

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:53
Antwoord op  Fidel

precies Volkskrant alloctonenkrant alles wat een kleur heeft staat op 1 en links en ondermijnen de invloed op de samenleving het is voor salonsocialisten veel verdienen en links zijn ps nu is asscher de nek omgedraaid zijn eigen club deed dit met hulp volkskrant

Gast
Onze Vriend Geert
januari 14, 2021 12:19

Plessen hoeft geen plofkip te vreten…
Geen geldzorgen voor haar…
Dus niet zeuren Plessen
Er zal ook wel een koelkast met vaccin staan … tja het leven is veel aangenamer met een zak poen, heerlijk toch ?

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 14, 2021 12:44
Antwoord op  Onze Vriend Geert

Het leven is over het algemeen aangenamer als je harder werkt dan anderen,met name financieel.

Gast
Bert
januari 14, 2021 15:11
Antwoord op  Onze Vriend Geert

Als ik haar geld had deed ik exact hetzelfde. Ze heeft het overigens niet met stelen verdiend maar met werken.

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:57
Antwoord op  Bert

zo is het best jij begrijpt het

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 18:57
Antwoord op  Onze Vriend Geert

Precies fijn dat je het nog even aangeeft ik hoop dat ze van het goede leven geniet zelf bereikt allemaal dus Who cares

Gast
Mousy
januari 14, 2021 12:10

Ach ja, de Volkskrant.

Momenteel kun men gewoon niets meer goed doen, of je krijgt str*ntkar over je heen.

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 19:00
Antwoord op  Mousy

laat de Volkskrant de Marokkanen taggiesleegrouzen al dat geld weghalen en investeren in Nederland dan is de Volkskrant zinnig bezig met hun kranten artikels

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 14, 2021 12:07

-Strak vrouwtje- volle bankrekening – harde werker – huilt nooit en publique – zachte oogopslag – ik bedoel maar,als je in nederland je eigen broek ophoudt ben je al snel een outcast die buiten de paadjes loopt

Gast
J. Bloemheuvel
januari 14, 2021 13:44
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Afgunst doet vreemde dingen met mensen die het wel goed bedoelen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen