Patty Brard op één lijn met Lexmond-zusjes: ‘Hele jaar wordt onstuimig’

Patty Brard begrijpt de ophef over de Lexmond-zusjes niet. Zij leest hun maankalender elke dag en heeft begrepen dat de Capitool-bestorming slechts het begin is van een onrustig jaar.

Patty Brard © Shownieuws

Lieke van Lexmond en haar zus Jetteke hebben een zweverige maankalender op de markt gebracht. In het kader daarvan riepen ze donderdag in De 5 Uur Show dat de bestorming van het Capitool in Washington te verklaren is door de stand van planeet Mars. Ze werden uitgelachen op internet, maar volgens Patty Brard klopt dat verhaal gewoon.

Pijnlijk

Het fragment werd gisteren getoond in Shownieuws, waarna presentatrice Dyantha Brooks opmerkte: “Het is toch een beetje pijnlijk dit, Patty.”

Patty: “Waarom is het pijnlijk?”

Dyantha: “Nou ja, we hadden vroeger wel dat in de bladen stond van: ‘Het wordt een goede maand en de financiën lopen op’, maar ik vind het wel pittig om te zeggen dat je dit (de bestorming van het Capitool, red.) wel een beetje kan rijmen met wat er in de sterren staat.”

Onstuimig

Daar is Patty het niet mee eens. “Nou, ik zal je zeggen: als je je er een beetje in verdiept dan weet je dat dit hele jaar een heel onstuimig jaar wordt. Het wordt het jaar van de verandering. Ja, maak je borst maar nat. En als wij onze aarde nog een beetje in tact willen houden, zullen we die veranderingen echt moeten omarmen.”

Ze vervolgde: “Als jullie dat nu gaan vertalen als: euheuhehu, twee zusjes brengen een kalender uit, dan vind ik dat heel erg sneu. Ik heb die kalender liggen en er wordt gewoon elke dag uitgelegd hoe de sterren staan en wat dat doet met de energie.”

Keukenblad

Patty heeft erg veel vertrouwen in de kennis van de Lexmond-zusjes. “Ik heb hem op het keukenblad liggen en ik sla hem echt elke dag om. We moeten hier iets relaxter over zijn.”

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
januari 10, 2021 13:43

Je gelooft het of niet, je bent fan of niet!

Gast
Doris Goudkolm
januari 10, 2021 02:27

Nou had ik Patty Brard al nooit kunnen betrappen op een slimme opmerking.
Deze keer verrast ze me. Waarom moet er op 9 januari een boek komen met voorspellingen voor dit jaar?? Had dat boek niet vorig jaar al onder de kerstboom moeten liggen?

En als dat dan de bedoeling was geweest hè, en het was niet gelukt vanwege corona…
DAN HADDEN JULLIE DAT TOCH MOETEN WETEN !!! Of wat zijn jullie voor een stelletje ongeloofwaardige toekomst voorspellers als je dit niet eens wist??? Nou denk daar maar eens over na.

En Patty leest er elke dag een bladzijde uit zegt ze. Legt ze daar dan de horoscoop van de Telegraaf naast en die van de Weekend?

Het zal mij zéér benieuwen welke ze beter vind. Want van de laatste twee weten we zeker dat het bewezen onzin is.

Gast
Royco R. De Vries.
januari 10, 2021 00:36

Dat hóófd op die fótó!
Dat kán toch niet meer!
Dat mens is helemaal kapot en weer rechtgetrokken lijkt het.
Wie heeft dat gedáán?
Welke criminele misdadige prutser heeft dít op zijn geweten? Loopt er al een rechtszaak?
Anders even naar mij toekomen.
Ik besta voornamelijk uit aanklachten voor verminkingen en versnijdenissen, hier is duidelijk een misdrijf tegen de menselijkheid gepleegd dus dit is het koor van de molen voor mijn advocatenpraktijk.

Ik heb hierover geschreven in mijn scriptie die binnenkort klaar is.

Gast
Aad
januari 9, 2021 20:18

Patty hoeveel krijg je betaald van die meiden?

Gast
Marga
januari 9, 2021 22:55
Antwoord op  Aad

De Lexmond zusjes moeten in ruil voor de pitch van Patty Brard dat boekje over de biografie van Patty Brard gaan proberen te promoten want Party Brard heeft nog twee pallets met die boeken in de garage bij haar woning in Amstelveen staan (onder een blauw dekzeil) en op de zolder van dat huis ligt ook nog een paar gros boekjes. Ik weet niet wat dat heeft gekost allemaal maar zeaakt ze niet kwijt. En totdat de Kruidvat en de Boekvoordeel weer opengaan wil ze graag dat oude papier op een nette manier kwijt.

Je moet uiteraard wel iets over hebben voor een top 10 notering van de Bruna-lijst maar om nou zelf de complete oplage af te nemen is ook weer zoiets en waarvoor? Na een week of twee was ze ook alweer verdwenen uit die lijst. Heb het net nog opgezocht. Facts are free.

Gast
Esther
januari 9, 2021 17:58

Ongelovelijk hoe sommige mensen reageren, en dat dit allemaal kan, onder het kader vrijheid van meningsuiting. Dat dit allemaal normaal en acceptabel wordt bevonden in deze tijd. Sommige mensen zijn boos en gefrustreerd en moeten blijkbaar hun woede kwijt. Ik vraag mij af waarom Mediacourant vraagt om reacties bij artikelen, als deze reacties toch meestal negatief zijn? Wat voegt dit toe aan de maatschappij? Verzin een ander concept en inspireer mensen!

Gast
Bart de Bever
januari 9, 2021 22:57
Antwoord op  Esther

Wat hebben ze gezegd Esther?
Waarom ben je zo van streek?

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
januari 9, 2021 17:06

Gezien haar kapsel denkt Petsie nog dat ze 20 jaar oud is .

Gast
Cinderella
januari 9, 2021 16:47

2021.
Ik zou zeggen: verdiep je er eerst even in.
Het is allemaal bij elkaar verzonnen onzin.

Er was op een zeker moment een hele show op de tv met waarzeggers en paragnosten en ze zijn allemaal stuk voor stuk ontmaskerd als fantasten. Helemaal niets van wat ze zeiden klopte. Achteraf hebben we daar hartelijk om kunnen lachen, die paragnosten echter niet, die denken écht dat ze speciaal en uitverkoren zijn.

Eric Cartman heeft er in South Park nog een hele uitzending aan gewijd. Kijk die eens terug.

Hoogsensitieve zweefteefjes hebben sinds een paar jaar last van van alles. Zit allemaal tussen de oren, geen enkele aardstraal is meetbaar, maar de Cosmo, de Viva en de Libelle schrijven erover en zo worden meer labiele meisjes beïnvloed.

Astro-tv is oplichting gebleken en is daarom verboden door de overheid. En terecht.

Dus dit gezever van die twee mutsjes past misschien goed in hún plannetje om het hele jaar in het nieuws te blijven, met de hulp van Patty Brard, maar het is en blijft verzonnen onzin dat net zo goed positief had kunnen klinken.
Maar spookverhalen zijn altijd spannender dan zoete sprookjes.

Gast
anoniem
januari 9, 2021 16:36

Inmiddels is een bug in de matrix verholpen, maar er zijn er nog veel meer.. :-)

Gast
Een betere wereld begint met een grote fik
januari 9, 2021 16:29

Patty Brard.

Die liep vorige week nog de massa op te hitsen tegen Estelle Cruijff.

Als het aan Patty Brard ligt dan gaat iedereen met iedereen ruzie maken.
Dan valt haar eigen gedrag tenminste niet zo op.
Als er iemand is die altijd overal weggaat met ruzie dan is het dus deze Patty Brard.

Volgens mij wordt het een betere wereld als we ergens volgende week een grote fik maken en Patty Brard op de brandstapel gooien.
Gewoon omdat het kan.

Gast
tegen de telegraaf en hun tokkienpubliek
januari 9, 2021 14:17

de waarheid achter patty en emma wortelhoer en meer overschatten bekende nederlanders op youtube roddelpraat van dennis schouten..patty brard vind iedereen asociaal behalve gordon,gordon heeft namelijk en heeel zwaar jaar gehad,na dat hij thuis moest blijven omdat hij CORONA had en stiekum een sexfeest had geregeld en daarna is overvallen moest hij even uitblazen in afrike,iedereen die zelfs maar naar belgie is gegaan moet de doodstraf krijgen van patty,maar gordon niet,die heeft het nodig…..

Gast
Blake
januari 9, 2021 13:02

Alleen Patty. Die is ook zweverig.

Gast
Piet Zwart
januari 9, 2021 12:59

**Elke woensdag RODDELPRAAT**
You tube 18.00
Jan Roos en Dennis Schouten .
《Hallo》
Met : Patty , Patty , Patty

Gast
Wim
januari 9, 2021 13:18
Antwoord op  Piet Zwart

Het busje komt maandag weer nog even geduld

Gast
Piet Zwart
januari 9, 2021 15:04
Antwoord op  Wim

Hoop busjes dan Wim elke week ruim 250.000 kijkers .
Veel plezier met M , Jinek en Op 1 .
Lekker je brein laten wassen .

Gast
Jaapww
januari 9, 2021 12:42

Het is en blijft een dom wij. Waarom ze door de Mol op handen wordt gedragen is mij een raadsel.

Gast
raam
januari 9, 2021 12:22

hi mooie tante patty Brard

praat voor je zelf lieve tante

anders wordt je dochter weer boooos

je bent mooi en blijftt moooiii

loeihard gelukkig

marga en … weet precies hoe je bentttt

nu vrede met de luv groep….

je verleden niet vergeten

daar ben je groot geworden

kom op tante

vrede op aarde vredeeeeeede op aarde

zei me moeder altijddddddddddddddddddddddd

tante patty kom met een lach lach ja lach tv

alles is zo kill donker

breng ons aan het lachen

je kan het tante.

Gast
Bart
januari 9, 2021 11:51

Lieke zou ik graag eens likken:-)

Gast
Xyz
januari 9, 2021 10:52

Patty poep in en op je hoofd

Gast
Oma den A
januari 9, 2021 10:49

Ha ha zweverige Pat ga lekker op de maan zitten met je kalender en verlos ons van je domme commentaar

Gast
Roelof Bos
januari 9, 2021 10:42

Laat ze toch lekker zweverzijn die gasten, een normaal mens neemt dit soort volk toch niet serieus.

Gast
Donald Dumped
januari 9, 2021 12:20
Antwoord op  Roelof Bos

Laten we het hopen dat dit land niet vol simpeltjes zit die dit geblaat geloven inderdaad. Maar ik vrees het ergste.
Ik zie die Lexmondjes en Brard nog wel opdraven in programma’s voor hun zgn. ‘expertise’… let op…

Gast
teuntje
januari 9, 2021 10:42

Patty is ook een wappie sinds haar maagverkleining is ze roomser dan de paus

Gast
Karbonade
januari 9, 2021 10:25

Patty Brard die het opneemt voor Lieke van Lexmond. In Shownieuws.
Alsof je naar een keukentafelgesprek aan het luisteren bent op de gesloten afdeling van een GGZ-instelling.

Gast
Mc bezoeker 1
januari 9, 2021 10:17

Ik zie Lieke ook wel naar Talpa gaan. Daar zitten meer zweverige types volgens mij. Tevens zie ik die verschuiving dan weer heel duidelijk in mijn kalender ;)

Gast
Pettie Fart
januari 9, 2021 10:15

Het is mij een raadsel waarom dit betweterige opgegraven kadaver sowieso een podium krijgt. Allemachtig, wat een schijtwijf is die Brard toch en nog zo hypocriet als de neten ook. Zum kotzen!

Gast
XYZ
januari 9, 2021 10:04

Op welke lijn patty coke. Een andere lijn heb jij niet

Gast
Bram
januari 9, 2021 09:58

Je zou maar bij alles wat je wil gaan doen eerst naar de maanstand kijken.

Gast
Bars
januari 9, 2021 09:39

Gedver wat zijn we toch een eng land geworden waar randfiguren de voorpagina krijgen. Grappig een horoscoopje in de Libelle maar ga er geen wereld nieuws van maken. Natuurlijk word het een heftig jaar want dat word het elk jaar namelijk . Altijd overstromingen , aardbevingen en leiders die uit de bocht vliegen . De sterren kalender vertelt niet anders van wat altijd al vast ligt.

Gast
XYZ
januari 9, 2021 09:38

Nachtegaaltje leef je nog

Gast
Donald Dumped
januari 9, 2021 09:37

De kennis van de Lexmond zusjes…
Hou op hoor. Vertelt die kalender van hun ook de stand van de sterren over de hele wereld? Of alleen die van Nederland? En over de sterrenhemel van alleen het Noordelijk halfrond of ook die van het Zuidelijk halfrond?

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Donald Dumped
januari 9, 2021 09:27

Kom op zeg!
Gaan we nu constant aandacht geven aan astrologisch gezever?
Dat is de reinste onzin
En natuurlijk gaat Brard hierin mee. Alles voor de aandacht…

Gast
Harry:-D
januari 9, 2021 09:24

Nu Ook Patty Blabla zich achter deze

calendergirls verschuilt, maakt dat hun
verhaal alleen maar nòg ongeloofwaar-
diger. En dat het een turbulent jaartje
wordt dat had ik zelf al gelezen uit de
ligging van Texel t.o.v. Leidschendam.

Gast
Paul Lamote
januari 9, 2021 09:21

Nog meer wappies

Gast
Richard
januari 9, 2021 09:21

één lijn.. ik snap ‘m Mediacourant! 👍

Gast
Martin
januari 9, 2021 09:21

Ze was gisteren ook te zien via Instagram samen met Koos van Plateringen.Samen gezellig kletsen over champagne……
Maar 1.5 meter was echt een probleem voor haar.
Ze hield zich er niet aan, en wilde dat ook niet doen na vragen van kijkers.

Gast
Ron B
januari 9, 2021 09:31
Antwoord op  Martin

Het is ook dor hout met een pruik, haar tijd zit er bijna op. Dat las ik in mijn theekopje.

Gast
Duh...
januari 9, 2021 09:18

Dat kun je ook aan zien komen ja. Lees de plannen van het World Economic Forum en je komt tot de volgende concusie: Tot 2030 wordt het heel zwaar en normaal komt – zonder verzet – niet terug.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen