Zusjes Van Lexmond verklaren Capitool-bestorming: ‘Komt door Mars’

De zusjes Lieke en Jetteke van Lexmond, die een eigen maankalender hebben uitgebracht, denken dat de bestorming van het Capitool in Washington te maken heeft met de stand van planeet Mars.

Lieke van Lexmond © De 5 Uur Show

Veel BN’ers hebben al hun licht laten schijnen op de ontwikkelingen in Washington en de ietwat ontspoorde zusjes Van Lexmond doen er nu een schepje bovenop. Het komt volgens hen allemaal door de stand van planeet Mars. “Gisteren verplaatste Mars naar Stier en dat is toch echt wel een pittige transitie”, zei Jetteke gisteren in De 5 Uur Show.

Transitie

Als Mars naar Stier gaat, wat dat ook mag betekenen, gaat het hek volgens Jetteke van de dam. “Dan zie je zoiets als wat we gisteren hebben gezien op het nieuws. Voor ons komt dat dan gek genoeg ook wel als een shock, maar als je het dan weer combineert met de transitie van de planeet, dan verbaast het me ook eigenlijk niet.”

Lieke voegt daaraan toe: “Ja, we zijn natuurlijk hier op aarde en er zijn ongelooflijk veel planeten. Alle planeten die bewegen ook en die hebben allemaal hun eigen energie hier op aarde. Het klinkt in het begin allemaal heel zweverig, maar het is eigenlijk juist boerenwijsheid.”

Natuurkunde

Het is dat het hartje winter is, anders zou je denken dat deze vrouwen een pittige zonnesteek hebben opgelopen. Volgens Lieke houden ze echter een heel plausibel verhaal. “Des te meer je je erin gaat verdiepen, des te meer je ook voelt dat het onontkomelijk is en eigenlijk natuurkunde en wetenschap is.”

Koekoek.

99 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Naam
januari 9, 2021 00:08

Hemeltjelief

Gast
bastiaandv85
januari 8, 2021 23:23

Wat een stelletje domme mokkels! en maar opzoek naar aandacht

Gast
NedNet
januari 8, 2021 22:15

Het zijn een paar schatten die aandacht te kort komen.
En blijkbaar te veel tijd over hebben.

Gast
Naam
januari 8, 2021 20:49

Mijn hemel

Gast
Tinus Vaag
januari 8, 2021 20:46

Fantastisch hoe ze achteraf de toekomst kunnen voorspellen! Dit zijn echte Nostra dames!

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door Tinus Vaag
Gast
keesbeest
januari 8, 2021 20:57
Antwoord op  Tinus Vaag

Voorspellen is ook heel moeilijk, vooral als het over de toekomst gaat !

Gast
Donald
januari 8, 2021 18:53

Straks vertellen ze ons over werewolven.
Dat het te maken heeft met de stand van de maan.
Idd, wel een lekkere meid die Jetteke.

Gast
Piet Pannelap
januari 8, 2021 18:18

Het zijn wel heul knappe wappies

Gast
Bram Biester
januari 8, 2021 18:06

Koekoek!!

Gast
Tinus Vaag
januari 8, 2021 20:52
Antwoord op  Bram Biester

Ja, die had je vroeger ook, Boer Koekoek.

Gast
Dino-saurus
januari 8, 2021 17:58

Het vreemde is dat mensen die een wezenlijke bijdrage proberen te leveren aan de maatschappij, zoals wetenschappers en bestuurders, bij voorbaat verdacht worden gemaakt, terwijl veel BN-ers waarvan onduidelijk over welk talent ze beschikken en duidelijk de weg kwijt (de dames Van Lexmond) zijn of aantoonbare ladenlichters zijn (Famke Louise die van mening verandert als de betaling stopt en Lil Kleine met z’n successtory achter een betaalmuur) telkens een enorm podium krijgen.

Gast
Koen
januari 8, 2021 17:56

Nondeju, die Jetteke is me toch een lekkere meid. Die mag de hele dag oreren voor de maan en mars, dat neem ik wel op de koop toe.

Gast
Tinus Vaag
januari 8, 2021 20:47
Antwoord op  Koen

Het zonnetje in huis!

Gast
Simone
januari 8, 2021 17:29

als er warme wind uit het zuiden komt en het volle maan is, worden mannen opgewonden en zijn de vrouwtjes bereidwillig 😉😂😂

Gast
willembever
januari 8, 2021 17:20

oeii, die hebben iets te lang ’s nachts met een joint astro tv gekeken..

Gast
Chantal
januari 8, 2021 17:17

Lieke van Lexneus.. hoewel.. het lijkt soms meer een snavel.

Gast
keesbeest
januari 8, 2021 17:14

tja, vrouwen en logica….al eeuwen een zeldzame combinatie.
Zoiets als een vis op een fiets

Gast
Maartje
januari 8, 2021 17:25
Antwoord op  keesbeest

Ga zelf anders een stuk fietsen, Keesbeest

Gast
keesbeest
januari 8, 2021 17:53
Antwoord op  Maartje

Hap !

Gast
michiel
januari 8, 2021 17:12

De dames moeten maar een MAGA-petje opzetten, dan weet iedereen meteen hoe serieus we ze moeten nemen

Gast
Ilona vonk
januari 8, 2021 16:52

Dat de acteercarriere van Lieke in het slop zit is te danken aan een botsing tussen RTL, Lieke, Goofy én Pluto.

Dat voel je aan alles. pff

Gast
anoniem
januari 8, 2021 16:37

Het is natuurlijk gewoon niet echt gebeurd.. We leven waarschijnlijk in een computersimulatie.. :-)

Gast
Hallow
januari 8, 2021 16:32

Dit soort dom gezwam gaat natuurlijk altijd op. Er gebeuren namelijk elke dag wel ergens op onze planeet rare dingen. Zo heb je als mafklapper altijd gelijk.

Gast
anoniem
januari 8, 2021 16:45
Antwoord op  Hallow

Meneer Trump is gewoon een slechte grap van aliens die zich verveelden.. :-)

Gast
Tinus Vaag
januari 8, 2021 20:48
Antwoord op  Hallow

Je hebt zojuist de hele astrologie verklaard.

Gast
Manvan74weethet
januari 8, 2021 16:27

Werkelijk? Te dom voor woorden.

Gast
Robin Martens Lover
januari 8, 2021 15:51

In begin in de GTST tijd vond ik Lieke wel leuke meid, maar ze zijn nu allebei flink van het padje geraakt! Zijn het nu paragnosten geworden ofzo? man man doe eens iets nuttigs!

Gast
Henk
januari 8, 2021 15:49

Wat een geklets allemaal. Komt door de stand van Trump. Volgens mij is dat een marsmannetje. Pffff…

Gast
Harry:-D
januari 8, 2021 15:36

Dus de pittige transitie van Mars naar Stier

is debet aan de chaos in Amerika? En daar
komen ze nu pas mee? Laat overal ter wereld
vliegtuigen het naslagwerk van deze twee
calendergirls droppen! Nu! Geen tijd te ver-
liezen! Voorkomen is beter dan genezen!…

Gast
Zonnesteek
januari 8, 2021 15:17

Ben ik gek of deze takketrollen?Een maankalender….🤔🤔🤔maar die Lieke is wel zo slim om een zeer gefortuneerd ventje aan de haak te slaan,paar kids en hupsakee onder de pannen voor de rest van je leven,die andere sufkut zegt me helemaal niks

Gast
henk
januari 8, 2021 15:35
Antwoord op  Zonnesteek

Omg , volledig doorgeslagen deze blije meisjes.

Gast
Flauwe Kul
januari 8, 2021 15:12

Aha, deze 2 zusjes willen graag meedoen met Down met Johny met BN-ers! ☺

Gast
Jordy
januari 8, 2021 15:06

Volgens mij zijn ze zweverig geworden die zussies.. gauw weer echt aan het werk

Gast
Nico Tine
januari 8, 2021 14:57

Jezus

Gast
Peter van der Plas
januari 8, 2021 14:56

Lieke geef hem van Jetteke – lekkers stel – puff Nooit meer wat geworden na haar soaptijd.

Gast
Ronald
januari 8, 2021 14:53

Trol – commentaren onder deze post passen eigenlijk wel in deze tijd. Alles wat anders is en neigt naar gevoeligheid en intuïtie is een bedreiging voor iedereen die zichzelf met leugens in stand moet houden.

Elk mens met een gezonde intuïtie wantrouwt momenteel bv het vaccin. Om maar iets te noemen.

Gast
Gerda
januari 8, 2021 15:32
Antwoord op  Ronald

Ach ach..

Gast
M. Kreukhoven
januari 8, 2021 14:51

Schuddebuiken van het lachen, wat een hilarisch tekst! Die zussen zeg! hahaha

Gast
Mike
januari 8, 2021 14:41

En dat volk mag stemmen, autorijden en zich voortplanten… Wat een totale onzin! Ieder weldenkend mens weet dat het aan Pluto ligt, omdat-ie pissig is dat-ie geen planeet meer is.

Gast
Elphor
januari 8, 2021 14:38

Des te meer je je erin gaat verdiepen, des te meer je ook voelt dat het onontkomelijk is en eigenlijk natuurkunde en wetenschap is.

Er is GEEN tak van de wetenschap, of natuurkunde, die bewijst dat de stand van welke planeet dan ook invloed heeft op mensen. Des te meer je je erin gaat verdiepen, is dat steeds logischer.

Gast
Martosaurus
januari 8, 2021 14:46
Antwoord op  Elphor

Ik vermoed dat Lieke het verschil niet weet tussen astronomie (sterrenkunde) en astrologie.

Gast
Robert
januari 8, 2021 14:28

Koekoek!

Gast
Pino
januari 8, 2021 14:28

Wie is de plastische chirurg die al die schade aanricht. Gisteren Anouk Smulders, vandaag Lieke, en een tijd geleden Saskia Noort en Sonja Bakker. Is een rimpel nou zo erg en waarom die jukbeenderen nou zo accentueren?

Gast
Ronald
januari 8, 2021 14:26

Wauw … niet één respectvol commentaar hieronder …
Wie doen de zusjes hier kwaad mee? Zullen we mensen met andere zienswijzes gewoon omarmen ipv anoniem kapot blèren?

Gast
Sander
januari 8, 2021 14:17

Lieke heeft een dikke pukkel op haar kin.

Gast
Pettie Fart
januari 8, 2021 14:34
Antwoord op  Sander

Zo dik dat het met 19 filters nog niet weg te werken valt. Kun je nagaan hoe het er in het echt uitziet. Gatverdamme!!

Gast
Mars hater
januari 8, 2021 14:15

Toch is Milky Way favoriet want het bederft de eetlust niet.

Gast
Marq
januari 8, 2021 14:11

En ja hoor…. de volgende zwakzinnigen dienen zich aan.

Gast
Bezoeker 1
januari 8, 2021 14:10

Iets met ergens helemaal in opgaan….realiteit verliezen….gehersenspoeld raken….de wereld hiervan op de hoogte brengen. Zo zonde!

Gast
Keta Minek
januari 8, 2021 14:07

Dit soort bullshit verkondigen zou gewoon strafbaar moeten worden. “natuurkunde en wetenschap” hou toch je bek joh stel eencelligen. Categorie QAnon en Viruswappies. minder minder minder aub

Gast
Volkomen Verwapte Categoriseerder
januari 8, 2021 14:18
Antwoord op  Keta Minek

Verzamelt u ook postzegels? Doet u ze wel in de juiste wappies?

Gast
Piet Zwart
januari 8, 2021 14:32
Antwoord op  Keta Minek

Ik ben voor minder minder debielen die uitingen en meningen willen verbieden .
Dan ben je pas eencellig.
Wat een randdebiel ben jij 🖕

Gast
A.M.
januari 8, 2021 14:44
Antwoord op  Piet Zwart

Dan blijven er weinig over in dit land!

Gast
Donald Dumped
januari 8, 2021 18:13
Antwoord op  Piet Zwart

Dit is geen mening van die zusjes, dit is gewoon gel*l in de ruimte…

Gast
Donald Dumped
januari 8, 2021 13:58

Dubbele facepalm.

Wanen deze twee ‘sterren’ zich ineens astronomen?

Wat een domme dozen. Sowieso waarschijnlijk ‘gekeken’ naar de sterrenhemel hier op dat moment en totaal onwetend dat sterrenhemels verschillen en de stand van Mars in VS verschilt van die hier.
Ach weten zij veel…
Interessantdoenerij van twee bimbo’s…

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Truus
januari 8, 2021 14:19
Antwoord op  Donald Dumped

Astronomen of Astrologen? Haalt u ze niet door elkaar?

Gast
Gerard EchtDom
januari 8, 2021 14:28
Antwoord op  Truus

Ik denk dat de astro logen!

Gast
Donald Dumped
januari 8, 2021 18:16
Antwoord op  Truus

Astrologen ja.

Maar dat is altijd al slap gel*l geweest en heeft niks maar dan ook niks te maken met welke wetenschap dan ook…

Gast
Piet Zwart
januari 8, 2021 13:55

Lieke is goed voor vermogen van 350 miljoen .
Dus Lieke je heb groot gelijk , ik hou van je en steun je bin alles wat je zeg .
Top wijf 😘

Gast
Xandernieuws.
januari 8, 2021 13:55

Ook complotdenkers van QAnon.

Gast
Jan
januari 8, 2021 14:24
Antwoord op  Xandernieuws.

Anti-complotters zien overal complotten. Ant-fascisten zijn de nieuwe fascisten.

Gast
Xandernieuws.
januari 8, 2021 14:36
Antwoord op  Jan

Trump laat jullie maar mooi vallen hij roept nu oppakken dar tuig dat het Capitool binnen viel.

Gast
Naomi
januari 8, 2021 15:37
Antwoord op  Jan

Het zijn anders dikke vriendinnetjes met Doutzen. Plaatsen onder alle post van Doutzen een hartje en doutzen schuurt behoorlijk tegen het gedachtengoed van Qanon. 1+1=2

Gast
Respect ✌️
januari 8, 2021 13:51

Belangrijk!! Deze 2 zijn niet goed snik en zijn extreem gevaarlijk.Als je ze tegenkomt benader ze niet zelf maar waarschuwt de autoriteiten Bel 112 of vraag je oma om hulp!

Gast
Sven L.
januari 8, 2021 13:47

Mijn hemel….. ik ga hier inhoudelijk niet eens op reageren.

Gast
Bezoeker 1
januari 8, 2021 14:12
Antwoord op  Sven L.

Het vervelende is dat de maatschappij kapot gaat aan dit soort dingen.

Gast
Willy Wonka
januari 8, 2021 14:35
Antwoord op  Bezoeker 1

De oorlogszuchtige Mars Rutte van War On Corona komt ook al van Mars. De Mars door de Instituties komt ook al van Mars. De maatschappij gaat kapot aan dit soort dingen.
Wanneer sluiten ze die onddermijnende chocoladefabriek eindelijk eens?

Gast
Poef
januari 8, 2021 13:40

Geef mij maar een snickers dan

Gast
Axl
januari 8, 2021 13:38

Zucht..

Gast
Fox Mulder
januari 8, 2021 13:37

Ik denk dat het kwam omdat mijn koelkast is verplaatst. Man, man, man.

Iemand koffie?

Gast
Overal zit iets achter
januari 8, 2021 14:36
Antwoord op  Fox Mulder

Ik blief geen koffie van iemand die zijn koelkast net verplaatst heeft.

Gast
Peter Noord
januari 8, 2021 13:33

Het kwam door planeet cockcurious die zich in de baan van ur-anus drong.

Gast
Koekwous
januari 8, 2021 13:32

Achterlijke mongooltjes.
De coronacrisis legt al bijna een jaar bloot hoe sneu en dom BN’rs zijn. Hopelijk dat dit jaar het einde gaat betekenen van vele mafklappers op tv of online. Tijd dat ze een normale baan gaan zoeken. Weg met dit soort idioten!

Gast
Nico
januari 8, 2021 13:26

Hoe stom kan je zijn.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen