Evert en Patty hopen dat Estelle Cruijff uit huis gezet wordt

Evert Santegoeds en Patty Brard hopen dat Estelle Cruijff daadwerkelijk uit haar woning in Amsterdam gezet wordt nu ze zich zo onbehoorlijk gedraagt. Dat gaven ze maandagavond aan in Shownieuws.

Evert Santegoeds © Shownieuws

Estelle Cruijff is tegen het dringend advies van de overheid op vakantie gegaan naar Dubai, waar ze zich in de kringen van Lil’ Kleine verkeert. Telegraaf-journalist Evert Santegoeds schreef daar een kritisch artikel over en dat werd beantwoord met een post waarop Estelle en Lil’ hun middelvinger opsteken naar Evert en zijn krant.

Uithuiszetting

Het lijkt erop dat Estelle door haar Dubaise vakantie niet eens de rechtszaak over haar mogelijke uithuiszetting bij kan wonen. “Ik mag met recht hopen dat ze met dit soort gedrag ook haar huis in Nederland moet verlaten”, aldus Patty Brard.

En Evert Santegoeds: “Ik denk dat ze zichzelf er wel heel erg mee in de vingers snijdt en dat ze dat laat zien. Ha ha ha.” Hij verwijst daarmee naar de middelvingerfoto van Estelle.

Middelvinger

Die middelvinger is schandalig, vindt Evert. “Die lange tenen zie je niet op de foto. Het is toch werkelijk fantastisch dat je je op je 42ste in dat gezelschap mag verkeren en dat je het zo voor elkaar hebt dat wij allemaal hier zitten en zij daar zit met haar middelvinger?”

Patty: “Normaal gesproken denk ik: je moet zelf weten wat je doet, maar die middelvinger is eigenlijk niet alleen naar jou en niet alleen naar ons bij Shownieuws, maar ook naar heel Nederland, want ze lapt de regels aan haar laars. En dat gezelschap waar die vrouw in verkeert…”

Schijt

Het is ook onbegrijpelijk dat Estelle kennelijk weinig waarde hecht aan de rechtszaak over haar woning, aldus Patty. “Daar heeft ze toch eigenlijk ook een beetje schijt aan. Ik weet ook aan goede bron dat ze het huis dat ze ook van hem had in Ibiza tijdens de eerste lockdown heeft moeten verlaten.”

Overigens schrijft Evert vandaag in De Telegraaf dat Estelle strafbaar is in Dubai door haar middelvinger op te steken. Zijn Shownieuws-collega Guido den Aantrekker daarop: “Rancuneuze Telegraaf verklaart media-oorlog aan voormalige dinnie Estelle Cruijff in Dubai.”

Betere tijden

Estelle en Evert in betere tijden:

64 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
E.V.E.
januari 7, 2021 00:29

Estelle is een hele domme doos,schijt aan heel de zorg en de mensen die ziek zijn,maar die Patty is zo hypocriet ze had een hele lieve vader en moeder waar ze jaren lang niet naar om heeft gekeken ,en die Patty wil over anderen oordelen,Ga je mond spoelen met zeep Patty misschien komt er dan wat zinnig uit je mond.

Gast
teuntje
januari 6, 2021 12:33

Estelle is een hoer die voor iedereen haar benen opendoet als ze maar geld neerleggen

Gast
Timor
januari 6, 2021 08:13

Evertje, Evertje je ‘blij’ maken over de neergang van een medemens? Niet zo fraai als journalist hé? Hoewel sömmigen van de commentatoren wel wat gelijk hebben in deze rubriek hoor ik bij het lezen ervan…steeds het krassen van een kraai.

Gast
Timor
januari 6, 2021 07:44

De vraag is na het lezen van al de ‘commentaren’kan het het ook in een ‘wat’ ander taalgebruik? Niemand hoeft toch af te dalen naar het niveau van déze BN-ers?

Gast
Timor
januari 6, 2021 07:35

Wat een ‘niveau’in media en BN-ers land. Ge-wel-dig! Een ‘aardig’ gebruik van beschaafd gedrag. Heet zoiets niet: “laat zien wie u bent”?

Gast
Ludolf
januari 5, 2021 23:06

Patty houd van stront aan de knikker zoiets noemt men een strontwijf er zit ook niet veel meer in dan stront en darmen

Gast
G.ossip
januari 5, 2021 22:58

Party weet wel hoe dat voelt om uit je huis gezet te worden en je spullen openbaar te moeten verkopen,wat een vieze tante was dat zeg ,dat huis was zwaar bevuild, eigenlijk zo als Party eruit ziet.

Gast
Tracy
januari 6, 2021 06:22
Antwoord op  G.ossip

G.ossip gaat je mond spoelen je weet niet waar je over praat

Gast
G.ossip
januari 6, 2021 08:40
Antwoord op  Tracy

Dat heeft iedereen op de tv kunnen zien dus weet niet waar jij het over hebt,Patty is gewoon een vies ding PUNT

Gast
Peter Ransaapje de Vries
januari 5, 2021 22:12

Je kan het nog zo vol hangen met dure kleding en sieraden, en in de duurste huizen proppen, maar het blijft natuurlijk aso tokkievolk. De enige verdienste is dat je op je rug bent gegaan voor een bekende voetballer, en tot op de dag van vandaag nog van hem plukt. Dit geeft je in dit land dan de status van BNer. Triest genoeg.

Gast
Piet Zwart
januari 5, 2021 22:06

Vingertje zal wel flink stinken van die Marokanenmatras.
De hele dag zit die kleine rat erop anders ziet hij niets van Dubai .
Triest volk allemaal , wat moet je ermee?

Gast
Veter P de Ries
januari 5, 2021 21:05

Geen nood, die vind wel weer een ander welgesteld heerschap die de rekening oppikt. Word aan gewerkt, gewoon een kwestie van op het juiste moment de beentjes spreiden.

Gast
Vis
januari 5, 2021 20:07

Die vuile kleine rat is nog erger met zijn arrogante houding en bek die wil ik nog met geen vinger aanraken met zijn vieze schofte streken.Bha Bha

Gast
Alfons
januari 5, 2021 19:58

Estelle ….. maasland….geweldige bn-ers

Gast
Mvoosyen
januari 5, 2021 19:54

Is dit dezelfde patty die vorige week nog riep dat hij het echt verdiend had om er even tussenuit te gaan. Gaar hypocriet tering wijf.

Gast
Roger
januari 5, 2021 19:30

Oei, de Valse Zusters zijn weer op oorlogspad! En Patty, herinner je nog dat je failliet was en ook geholpen. Estelle, je geld is echt op nu, neem een baantje bij de Hema. Bij het gebak pas je wel met je heerlijke accent. Doen he!

Gast
Cleo
januari 5, 2021 19:34
Antwoord op  Roger

Is Estelle te achterlijk voor. Die afgelikte boterham is zelfs te dom om haar eigen huis schoon te houden.

Gast
Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
januari 5, 2021 19:29

Kan toch niet dit?
Gewoon asociaal tokkiegedrag.
Dit soort verwensingen hoort niet in een showrubriekje thuis en al helemaal niet op tv.
Wat is die Brard toch een mislukt takkewijf.

Gast
Dinula
januari 6, 2021 10:15

Brard weet precies hoe dat voelt uit je huis gezet te worden.Toen was jij toch ook altijd dronken en geen fatsoen.

Gast
ROTTERDAMMER
januari 5, 2021 19:28

SLETstelle is bijna aan haar eindstreep… laatste stuiptrekkingen van een geplastificeerde golddigger…nog een paar jaar en ze moet vakken vullen bij de Aldi en na een vermoeiende werkdag 8 trappen op naar haar flatje op 4 hoog in een achterstandswijk…

Gast
Joost
januari 5, 2021 21:23
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Wat is er mis met de Aldi?

Gast
Henk
januari 5, 2021 18:49

Vreemde meid is Estelle toch.Egocentrisch rampgeval.

Gast
Pettie Fart
januari 5, 2021 18:34

Ongeacht dat Estelle een verlopen en doorgesnoven temeijer is en Lil’Dick betaalt de schade, moet Patty ook haar hypocriete scheve bejaarde botoxmuil houden! Smerig wijf die Brard. Jakkiebah!!

Gast
Fancy
januari 5, 2021 19:17
Antwoord op  Pettie Fart

Patty werkt en verdient haar geld zelf en hoeft haar hand niet op te houden. Die mislukte verbouwde Estelle moet haar hand ophouden. Verder vind ik het ook een vies, ordinair goedkoop bling bling Marokkanen wijf. Dat huis moet ze uit, laat ze maar zelf een huis regelen die verbouwde oude circus aap die niets kan.

Gast
Jaapww
januari 5, 2021 19:23
Antwoord op  Pettie Fart

Kan mij hierbij voor 100% aansluiten.

Gast
Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
januari 5, 2021 19:26
Antwoord op  Pettie Fart

Dat vind ik een mooie observatie van jou.
Dat lelijke mislukte portret van Brard moet haar hypocriete muil houden.
En het liefste compleet opzouten zodat we er nooit meer iets van horen.

Gast
Thomas
januari 5, 2021 19:30

En die griezelige verlepte duckmuil Estelle moet oprotten naar Marokko.

Gast
Oma den A
januari 5, 2021 18:30

Oh ja en Patty vindt het prima dat Gordon naar Zuid Afrika ging. Dat is meten met twee maten. Wat een walgelijk achterbaks wijf is het toch hopelijk gaat ze gauw weer aan de alcohol

Gast
ROTTERDAMMER
januari 5, 2021 19:16
Antwoord op  Oma den A

Géén idee of ze nog drinkt maar begin jaren 90 in ieder geval wel en niet zo weinig ook!!! .Destijds gierende bonje met haar gehad in de toiletten van een kroeg waar ze ladderzat stond te snuiven én hard geraakt werd door de toiletdeur die ik opengooide…. had ik haar toen maar meteen geplet!!!

Gast
Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
januari 5, 2021 19:32
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Gemiste kans.
Eeuwig zonde.
😆😂🤣👍

Gast
Rinus
januari 5, 2021 23:45
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Jammer , gemiste kans ! 😂🤣

Gast
Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
januari 5, 2021 19:30
Antwoord op  Oma den A

Hypocriete schijttokkie is het.
Meer niet.

Weg met dat mens.
Ik hoop dat ze met haar Smart onder een bus komt. Dan zijn we mooi op een nette manier van haar af.

Gast
Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
januari 5, 2021 19:31

En ik zal er geen traan om laten.
(Dat vergat ik er nog bij te zeggen)

Gast
Mvoosyen
januari 5, 2021 19:58

Smart is een sterke auto hoor

Gast
ZwabberKak
januari 5, 2021 18:16

Die Pattykudt moet vooral haar hypocriete bek houden.
De pot verwijt de ketel dat ‘ie zwart ziet.

Gast
Micky
januari 5, 2021 17:58

Ik hoop voor Estelldat ze onderdak vind, heeft ze wel verdiend, net als Patty haar dochter weer terug heeft

Gast
Pietje Precies
januari 5, 2021 18:02
Antwoord op  Micky

Dus. Spelling is een drama. Nederlands leren.

Gast
Peter
januari 5, 2021 17:57

Vriend Geert Wilders : Orban
Heeft zijn en voor Hongaarse volk in
Rusland gekocht : wat een chaos

Kon GW hem niet helpen?
Hij is zo goed als deskundige

Gast
Pietje Precies
januari 5, 2021 18:03
Antwoord op  Peter

Abracadabra.
Wat wilt u nu precies zeggen.

Gast
Corry Jankbal
januari 5, 2021 17:45

Gold digger. Roofkip. Goudelsje. Overjarige sugarbaby. Uitvreetster. Klaploopster. Gucci teef. Fijne vakantie daar in Dubai!

Gast
Martosaurus
januari 5, 2021 17:44

Na een huisuitzetting kan ze nog (alweer) een zaak beginnen tegen Ruud. Formeel heeft hij zorgplicht tot 12 jaar na het huwelijk (tot 2025). Ik hoop dat ze dit niet leest, want een keer aan de arbeid zal geen slecht idee zijn.
Overigens heeft Gullit zichzelf weleens de zwarte pinautomaat genoemd vanwege dit soort alimentatie afhankelijke types. Vond ik wel een leuke opmerking.

Gast
Tobias
januari 5, 2021 17:29

Wat een leedvermaak van die twee. Dakloos worden is voor niemand leuk.

Gast
Ernestine
januari 5, 2021 17:39
Antwoord op  Tobias

Patty is ervaringsdeskundige!

Gast
Koen
januari 5, 2021 17:40
Antwoord op  Tobias

Als je naar Dubai kan op vakantie zal het wel loslopen maar het dakloos worden. Ze steekt trouwens ook die middelvinger op naar de zorg en al die oude mensen die corona niet overleven #bitch #golddigger #tokkie

Gast
Koen
januari 5, 2021 17:40
Antwoord op  Koen

*maar is met

Gast
Rinus
januari 5, 2021 23:48
Antwoord op  Koen

Rot op kl….k !

Gast
Tobias
januari 5, 2021 19:10
Antwoord op  Koen

Daar heb je inderdaad een punt mee.

Gast
Carl
januari 5, 2021 17:27

Ik wist niet dat ze haar hut in Ibiza ook al kwijt is? Ik was nog in de veronderstelling dat ze die zelf bezat. Ik had beter moeten weten.

Gast
5 uur Show, iedere werkdag om 16:50 bij SBS6
januari 5, 2021 16:58

De 5 uur Show is begonnen, Ga dat zien, op SBS 6!!! NU

Gast
Leoknots
januari 5, 2021 16:57

Wat een niveau … van beide kanten

Gast
Whitedog
januari 5, 2021 17:00
Antwoord op  Leoknots

Second that!

Gast
Meintje van de Kramp
januari 5, 2021 16:54

Patty het Orakel, het Volkstribunaal en de Rechtbank ineen..

Patty: “Normaal gesproken denk ik: je moet zelf weten wat je doet, maar die middelvinger is eigenlijk niet alleen naar jou en niet alleen naar ons bij Shownieuws, maar ook naar heel Nederland, ..”

Als overdrijven je vak is. Zegt ze:
Die middelvinger is gericht naar heel Nederland. Klaarblijkelijk moeten de mensen in heel Nederland nu boos worden op Estelle?

Weet je wat dit is?
Dit is ophitserij.
Precies wat die moslimpriestertjes doen bij een grapje in een westerse krant of een opmerking van onze Greet.
Daardoor worden er onschuldige mensen op straat doodgestoken.
En dat is de schuld van die ophitsende retoriek van mensen in een radio of tv station.

De genocide in Rwanda is precies op dezelfde wijze begonnen hé. Honderdduizenden doden later hebben ze een radio station als schuldige aangewezen – de dj-s zitten nog steeds een gevangenisstraf.

Patty Brard is niet alleen dom ze is ook nog gevaarlijk. Goed dat er geen hond naar dat programma van haar kijkt

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Meintje van de Kramp
Gast
Maria
januari 5, 2021 17:01

Ik vind dat er een onderzoek moet komen of dit strafrechtelijk wel mag. En anders moet ze er gewoon voor de gevangenis in. Die kol.
Dit gaat echt wel even wat verder dan een roddeltje.

Gast
5 uur Show, iedere werkdag om 16:50 bij SBS6
januari 5, 2021 16:54

De 5 uur Show is begonnen!!! Ga dat zien!!!

Gast
Meintje van der Kramp
januari 5, 2021 16:52

Ik dacht het volgende

Gast
Meintje van der Kramp
januari 5, 2021 16:52

Ik had een mening hierover..

Gast
Maria
januari 5, 2021 16:58

Ik had ook een mening ja!
Dat wijf is een gevaarlijke gek met een misdadig gevoel voor manipulatie.
Patty Brard hoort in een gesticht thuis.

Gast
ROTTERDAMMER
januari 5, 2021 19:22
Antwoord op  Maria

Klopt als een zwerende vinger! En die Estelslet kan óók meteen door naar dat gesticht…
dat hersenloze wicht heeft grootheidswaanzin; geen eigen inkomen maar wel een appartement van 1.2 miljoen aan het Vondelpark kopen . Raar verhaal!

Gast
Meintje van der Kramp
januari 5, 2021 16:51

Patty het Orakel, het Volkstribunaal en de Rechtbank ineen..

Patty: “Normaal gesproken denk ik: je moet zelf weten wat je doet, maar die middelvinger is eigenlijk niet alleen naar jou en niet alleen naar ons bij Shownieuws, maar ook naar heel Nederland, ..”

Als overdrijven je vak is. Zegt ze:
Die middelvinger is gericht naar heel Nederland. Klaarblijkelijk moeten de mensen in heel Nederland nu boos worden op Estelle?

Weet je wat dit is?
Dit is ophitserij.
Precies wat die moslimpriestertjes doen bij een grapje in een westerse krant of een opmerking van onze Greet.
Daardoor worden er onschuldige mensen op straat doodgestoken.
En dat is de schuld van die ophitsende retoriek van mensen in een radio of tv station.

De genocide in Rwanda is precies op dezelfde wijze begonnen hé. Honderdduizenden doden later hebben ze een radio station als schuldige aangewezen – de dj-s zitten nog steeds een gevangenisstraf.

Patty Brard is niet alleen dom ze is ook nog gevaarlijk. Goed dat er geen hond naar dat programma van haar kijkt

Gast
Hermann Boring
januari 5, 2021 16:44

Het is ergens maar goed dat haar oom Johan dit allemaal niet meer mee hoeft te maken. Wat zou hij zich hebben geschaamd voor dit gedrag.

Gast
Umfufu
januari 5, 2021 16:53
Antwoord op  Hermann Boring

Ik geloof niet dat het hem ook maar ene reet zou interesseren.

Gast
oh, vergeten...
januari 5, 2021 16:44

Shownieuws kunt u terugkijken op het on demand platform ‘KIJK”

Gast
Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
januari 5, 2021 19:38
Antwoord op  oh, vergeten...

Alsof iemand die rimram van die konkelende in valse nichten wil zien!
Laat staan: Terugzien!

Gaat heen.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Genevieve Aerdleck-Roodendraadt
Gast
Grayson
januari 5, 2021 16:39

Is Estelle familie van Bridget?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen