Anouk Smulders vindt reacties op Hugo de Jonge te heftig

Anouk Smulders, de bekoorlijke lifestyledeskundige van Shownieuws, vindt de felle reacties op Hugo de Jonge in de media niet helemaal terecht. Dat heeft ze woensdagavond gezegd in de show op SBS 6.

Anouk Smulders © Shownieuws

Zorgminister Hugo de Jonge wordt behoorlijk onder vuur genomen vanwege de late start van de coronavaccinaties in ons land. Zelf ergerde de minister zich daar gisteren een beetje aan in de talkshow van Eva Jinek en Anouk Smulders kan zich dat goed voorstellen. We moeten het volgens haar ook niet overdrijven.

Plankgas

Anouk leeft mee met Hugo. “Ik vind die kritiek sowieso heel heftig. Ik vind sowieso de laatste tijd al die kritiek op iedereen heel heftig. Ik heb het idee dat iedereen zó onder hoogspanning staat en ik vind het persoonlijk niet het moment om aan de stoelpoten van die man te gaan zitten zagen. Een tik op de vingers snap ik, maar kom op jongens: laten we alsjeblieft doorgaan, plankgas.”

Collega Evert Santegoeds: “En of het zo lekker loopt in die andere landen: helemaal niet. Ik ben nogal een fan van de Bild, die ik elke ochtend bij mijn ontbijt lees en daar waren ze bijvoorbeeld de pleisters vergeten.”

Ook Evert steunt Hugo

Evert vindt ook dat Hugo te hard wordt aangepakt. “Als Hugo de Jonge volgende week nou ook nog de pleisters vergeten is, ga ik ook zeggen: ‘Wat ben je slecht voorbereid.’ Maar zoals het nu allemaal loopt… Ik denk dat je beter in één keer goed kan opstarten dan wat er nu in Duitsland gebeurt en in Frankrijk. Je kan er maar beter voor zorgen dat het goed georganiseerd is en daar heb ik alle vertrouwen in.”

Tot slot: wat vindt Gordon ervan? Hij is vooral geëmotioneerd over de vaccinatiestart. “Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel geëmotioneerd raakte, omdat we tien maanden geleden nog in het ongewis waren of er überhaupt zo snel een vaccin op de markt zou kunnen komen. Ik weet ook gewoon dat heel veel mensen zo vreselijk hard hebben gewerkt om dit voor elkaar te krijgen.”

Shownieuws kunt u terugzien via KIJK.nl.

46 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Koos
januari 9, 2021 12:41

Over een tijdje zal Hugo samen met Diederik en jaap ter verantwoording worden geroepen. Samen zijn ze verantwoordelijk voor vele onnodige corona doden. Dat de gooise matras kliek Hugo zo beschermd daar kijk ik niet van op. Ze moeten zich allemaal lekker laten vaccineren. Over een paar jaar hoor ik ze weer. Dit keer o.dat ze allemaal lijden aan vreemde immuun ziektes. Deugers.

Gast
Rietje van Galen.
januari 8, 2021 15:33

Ze blijven in Nederland te lang zeiken .over .fout van Hugo de Jonge.

Gast
Maria Zemering
januari 8, 2021 11:53

Ik vind het ook niet passend om zo,n commentaar te leveren op de Je Hugo de Jong

Gast
tonio
januari 8, 2021 09:58

Anouk WIE,Bedoelen jullie die sprekende pop die denkt dat ze overal verstand van te hebben……………..

Gast
Jwvangestel
januari 8, 2021 06:40

Hugo de jonge

Gast
Jona
januari 7, 2021 21:24

Zij heeft gelijk ga maar eens in zijn mooie schoenen staat is deze crisis,wat maakt die paar dagen later vaccineren nou uit maar ja zoals altijd staande beste stuurlui aan wal.

Gast
Robert
januari 7, 2021 21:16

Wie is Anouk dat we rekening met haar moeten houden? Smulders? Wie is dat?

Gast
Boh foi toch
januari 7, 2021 23:05
Antwoord op  Robert

Wie is Robert wel niet dat hij op iets reageert waar niemand op zit te wachten? Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Je kunt ook gewoon op de stelling reageren.

Gast
in your face
januari 7, 2021 20:47

Smulders kan beter haar muil houden, komt alleen maar poep uit.

Gast
G.ossip
januari 7, 2021 18:11

Kijk eens een debat van onze proleet Hugo dan weet ik zeker dat je 100% kritisch kan en mag zijn,het land staat in brand en Hugo lacht alles weg wat niet in zijn straatje past.Hugo de lobbyist van de farmaceutische industrie.

Gast
Norbert Tijhuis
januari 7, 2021 18:08

Het is mij al vaker opgevallen dat dit ex-model nogal links(ig) is. Ze zit daar d’n qweer wel in goed gezelschap. Het hele clubje is zo politiek correct als de neten, m.u.v. Ronald Molendijk die regelmatig recht voor zijn raap zijn mening geeft en niet meezevert over de zielige enz.
Wat de anderen, dus ook Mw. Smulders, er soms pol cor uitkramen: tenenkrommend!

Gast
Dierenvriend
januari 7, 2021 18:03

Goede site

Gast
Machtilda
januari 7, 2021 17:56

De waarheid is dat wij mensen ,belazerd worden. De Jong is niet gediend van kritiek.Jinek prima
Word tijd dat wij mensen wakker worden,hoe we in de maling worden genomen,met hele mooie praatjes .Door deze regering.

Gast
Luister
januari 7, 2021 16:10

Anouk Smulders…… is dat niet die vrouw van die fotograaf die dàgen in de bosjes ligt? Om een foto te maken van iemand op zijn eigen terrein?

Gast
Tracy
januari 7, 2021 14:46

Die Botox zich ook een slag in het rond

Gast
Frans
januari 7, 2021 14:29

Ik mis in deze commentaren de foute dooddoener over zijn vermoedelijk coke gebruik. Zijn jullie in slaap gevallen.

Gast
Machtilda
januari 7, 2021 17:57
Antwoord op  Frans

Ja juist De Jong drugsgebruiker,kijk maar naar zijn ogen.

Gast
in your face
januari 7, 2021 20:45
Antwoord op  Frans

Is Hugo aan de coke? Goh, dat wisten we niet, dacht dat hij alleen alleen aan de inwendige rotting leed. En streep dat “vermoedelijk” maar weg.

Gast
Claire
januari 7, 2021 14:10

Wat is er met Anouk Smulders gebeurd? Is ze een transgender geworden, is ze in transitie van vrouw naar man? Ik vind haar altijd zo prachtig om te zien als vrouw, nu lijkt ze wel een kerel.

Gast
Lucas
januari 7, 2021 14:18
Antwoord op  Claire

Ze heeft iets laten doen aan haar bovenlip. Ziet er niet uit. Wat is dat toch met die vrouwen die lopen te klooien aan hun gezicht. Ze worden er niet mooier of jonger op, integendeel, eerder lelijker, ze lijken op eenden en al dat type vrouwen lijken op ook elkaar.

Gast
Compromisloos objectief
januari 7, 2021 14:05

De Jonge heeft inderdaad geen een planning gehaald, moet dus aangepakt worden. Bij PVV en forum geen een die zin heeft om te werken, populisten en nietsnutten die zich op geen enkel debat voorbereid hebben, behalve Hiddema die gelukkig die bende van Cherry verlaten heeft. Beter ten halve gekeerd dan……

Gast
anoniem
januari 7, 2021 14:04

Het is denk ik schadelijk geweest dat er vanaf het begin in Nederland de indruk gewekt is dat alleen ouderen en kwetsbaren gevaar lopen. Het is duidelijk geworden dat veel Nederlanders dat geen probleem vinden.

Gast
johan
januari 7, 2021 13:56

paparazzi kutwijf

Gast
Klaas
januari 7, 2021 13:55

Die Anouk…heeft haar tijd ook wel gehad zo te zien..

Gast
Huismaker
januari 7, 2021 13:46

Beste Anouk,
Deze man heeft een baantje gekregen van dat cda als Ministertje van Volksgezondheid. Hij heeft, als schoolmeester 3e klas lagere school, totaal geen verstand van dit vakgebied. Maar dat kartel verdeelt gewoon baantjes aan vriendjes. Dus ook bij Burgemeesters en de CvK. Onderling en natuurlijk niemand van de PVV of FvD. (Dat zijn immers de nationale vijanden). Ondanks dat Forum de grootste partij was in de eerste kamer, mochten zij (wat gebruikelijk is) niet de voorzitter leveren. En natuurlijk wel een vriendje. In dit geval een vvd-er.
De Jonge is net zo’n verhaal. “Mondkapjes zijn totaal overbodig en vormen schijnveiligheid”. En zie nu: het is zelfs verplicht ! Hij is niet meer dan een toneel speler.
En vind je het gek dat Mona Keizer (van dat cda !!!!!) hem een aap noemt ? Eén ding is zeker. Hij wordt zo snel mogelijk door die club gedumpt. Ze dachten even dat hij als joker ingezet kon worden, maar hebben spijt als haren op hun hoofd.

Gast
Norbert Tijhuis
januari 7, 2021 19:24
Antwoord op  Huismaker

Chapeau! Niks aan toe te voegen.

Gast
in your face
januari 7, 2021 20:51
Antwoord op  Huismaker

Duim omhoog!

Gast
Jona
januari 7, 2021 21:29
Antwoord op  Huismaker

Ik denk dat niemand anders het beter had gedaan dan Hugo de Jong,en diende die niks presteerden in de kamer schreeuwen het hardst om dit te verbloemen.

Gast
Boh foi toch
januari 7, 2021 23:13
Antwoord op  Huismaker

Blinde hoerenzoon luister eens naar de laatste cijfers als je niet kijken kunt. De Jong heeft alles prima op de rit. Niet een paar vaccinatie s voor de camera, maar in deze anderhalve dag zijn er al zes duizend prikken geplaatst!! Maak eerst jou huiswerk maar eens af voor je met volwassenen gaat discussiëren.

Gast
Manvan74weethet
januari 7, 2021 13:42

Smulders fotograaf? Kiekjesmaker. Meer is het niet. Fotograaf zou betekenen dat hij iets weet van fotografie als vak… nou nee.

Gast
Toon
januari 7, 2021 13:41

‘Bekoorlijke lifestyledeskundige’

Mijn God, met zo’n grafkop? Het is gewoon een omgebouwde kerel!

Gast
Edwin Smulders
januari 7, 2021 13:32

Bekoorlijke Lifestyledeskundige?Nou dan heb ik toch iemand anders in beeld,zo deskundig als Patty Brard en zo bekoorlijk als Mevrouw M.

Gast
Koekwous
januari 7, 2021 13:25

Anouk moet d’r lelijke hypocriete grafmuil houden. Zij moest zo nodig het vliegtuig pakken om vakantie te vieren terwijl mensen bij bosjes dood neervielen en de rest van het volk op hun balkon of in hun tuintje moesten blijven. Walgelijk wijf! Zum kotzen!!!

Gast
Jonathan
januari 7, 2021 13:25

Fout op fout op fout.

Gast
Jamai
januari 7, 2021 13:25

*de Jonge

Gast
Henk
januari 7, 2021 13:24

Zei de vrouw van een man met een verwerpelijk beroep……

Gast
Moer
januari 7, 2021 13:24

Ik kan die naam niet meer horen of zien

Gast
Kaagfan
januari 7, 2021 13:23

Het gaat niet om dat ie het fout doet, maar waarom. Het is een ijdele, eigenwijze, incapabele en arrogante man, die zijn loopbaan boven het landsbelang plaatst. De VVD laat hem maar zitten, omdat hij de schuld krijgt en Rutte de electorale eer.

Gast
Sinas
januari 7, 2021 13:23

Huge de Jonge?

Gast
Respect ✌️
januari 7, 2021 13:22

Zwaar irritante en arrogante en lelijk suf wicht, maar verder valt ze wel mee.

Gast
Karbonade
januari 7, 2021 13:21

Wat voegt dat mens eigenlijk toe aan Shownieuws?
Er komt geluid uit. En dat was het dan.

Gast
Leoknots
januari 7, 2021 13:20

De kritiek op Hugo de Jonge is 100% terecht. Als minister bakt hij er niks van. Daar komt terecht kritiek op. Is niks persoonlijks

Gast
Slmoan
januari 7, 2021 13:18

De vrouw van een paparazzi heeft ook een mening. Muhahaha

Gast
Karbonade
januari 7, 2021 13:36
Antwoord op  Slmoan

Paparazzo Smulders heeft vaker in een kliko gezeten dan een vuilniszak.

Gast
Boris
januari 7, 2021 13:18

de bekoorlijke lifestyledeskundige van Shownieuws,

fjietfjieuw, Mediacourant en Anouk zitten onder een boom te kussen

Gast
Greet
januari 7, 2021 13:17

Ik vind het erg dat haar man de hele dag in de Cornelis Schuijtstraat rondrijdt met z’n telelens in de aanslag.Dat is pas kwalijk te noemen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen