Big Brother valt op derde uitzendavond uit kijkcijfer top 25

De revival van de realityshow Big Brother is op de derde uitzendavond voor het eerst uit de kijkcijfer top 25 gevallen. Toch waren de kijkcijfers woensdag nog steeds prima voor begrippen van RTL 5.

Big Brother © RTL

Na de door 1,3 miljoen mensen bekeken kick-off, wist de eerste reguliere uitzending van Big Brother op dinsdag 558.000 kijkers (10 procent) te bekoren. Gisteren bleven daar 440.000 kijkers (7 procent) van over. Dat is een daling van ruim 21 procent ten opzichte van de avond ervoor. Het is nu wel zaak dat er niet nóg meer RTL 5-kijkers weglopen.

Heiligschennis

De kijkcijferafname zal AD’s televisierecensent Angela de Jong niet verbazen. Zij is zwaar teleurgesteld over de nieuwe Big Brother, al moet wel opgemerkt worden dat zij in vrijwel álle tv-programma’s teleurgesteld is. Zij vindt de revival ‘in de verste verte’ niet lijken op de originele Big Brother. “Het verdient die naam ook niet.”

Angela wordt geen vaste kijker. “Blijf kijken, mensen. Nou, liever niet. In plaats daarvan koester ik de herinnering aan Ruud, Bart, Karin en al die anderen terwijl ik een schone molton over mijn matras trek.”

Liveshow

Big Brother is elke avond om 21.30 uur te zien op RTL 5. Geraldine Kemper en haar Vlaamse co-host presenteren vanavond op hetzelfde tijdstip de eerste reguliere liveshow van Big Brother.

96 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
me here
januari 10, 2021 02:03

Ik kan het nier meer opbrengen nog langer naar Rummikub en andere spelletjes te kijken.
Het is de meest saaie stream die je maar kan bedenken, en er gebeurd nagenoeg niets.
Kijkcijfers zakken met 20% per dag in elkaar en is 100% terecht – afgang van 2021

Gast
Cootje
januari 8, 2021 19:33

Half 10 is geen goede tijd, liever naar de vooravond.

Gast
Theo
januari 8, 2021 17:20

Stop als je belieft met deze rotzooi uit de vorige eeuw ,
denk je dat je deze hersenloze , troep van meer dan 40 jaar geleden
weer kan gebruiken anno2021,wat een Bla,Bla,Bla ,stop er mee!! achter haalt gemekker.

Gast
CDK
januari 8, 2021 16:13

toch wel straf, hoeveel Nederlanders hier de Belgen bekritiseren. Vanwege taal of land – hoe kil en plat, enggeestig, arrogant. Zal dat ooit stoppen? Ik vind het deze keer rustiger totnogtoe, en vandaar net weer interessanter. Gelukkig vervallen de deelnemers niet in platitudes over roots of taal, tenzij eens met een vriendelijk knipoogje.

Gast
Belg schopper
januari 9, 2021 23:24
Antwoord op  CDK

Je bent een echte Piss Manneke wahahhahahahhahah

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:05

Wat kunnen mensen toch zeuren….Er zijn nog genoeg mensen die het wel leuk vinden. De keuzeknoppen zijn reuze dus wat let je om daar gebruik van te maken zonder een programma kapot te praten!

Gast
Dr. Bibber
januari 8, 2021 00:10

Ik kijk nog liever naar groeiend gras dan naar deze opgewarmde gerecyclede ellende

Gast
Corona
januari 7, 2021 23:02

Niet te geloven wie kijkt deze rotzooi nog. Ik kijk dan nog liever naar het jeugd jornaal

Gast
Ermir Topi
januari 7, 2021 22:39

Kijk ik niet en zou ook niet willen kijken.

Gast
R.Ukker
januari 7, 2021 19:38

Helaas nog geen livestream van de douche gezien :(

Gast
Bart
januari 7, 2021 20:46
Antwoord op  R.Ukker

😂😂😂

Gast
Bart
januari 7, 2021 19:29

Leuk programma. Knop op 0 en lekker ook de nostalgische gevoelens terug krijgen

Gast
Lars
januari 7, 2021 19:28

Erg leuk!!!

Gast
Annemarie
januari 7, 2021 18:43

Wie zit hier nog op te wachten?

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:21
Antwoord op  Annemarie

Ja nog genoeg mensen wel blijkbaar en dat moet toch kunnen. Het loopt nog maar een week.

Gast
Bastiaan
januari 7, 2021 14:33

TV bagger ten top! was toch te verwachten wie zit hier nog op te wachten!

Gast
Marije
januari 7, 2021 14:25

Die belgen zijn niet te verstaan dus dat kijkt ook niet lekker. Saaie groep mensen ook niet echt interessante personen. Denk dat er nog heel veel gaan afhaken en dat is puur omdat je zowat niks verstaat. Heel erg hinderlijk. Ze hadden het nooit met België moeten doen.

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:23
Antwoord op  Marije

Niet zo overdrijven…..ik versta ze beter dam sommige Limburgers….leuk taaltje!

Gast
CastingBLUNDER!! (Jeroen)
januari 7, 2021 14:23

Oooh jee, Oooh NEE!! TV

BigBrother……Het is niet het programma wat tegenvalt maar het zijn de mensen van de casting die volledig de plank hebben misgeslagen.
Het word weer zo een tenenkrommend Oooh jee, Oooh NEE!! TV programma waar de middenklasse en alles daarboven geheel word uitgesloten en naar alle waarschijnlijkheid ook niet zal gaan kijken.

Het zou een hoogwaardige versie moeten zijn van het concept mensen opsluiten in een huis.
BigBrother is de moeder van alle slappe aftreksels zoals: De gouden kooi, De bus, Utopia .
Natuurlijk hoort casten bij het proces en is een combinatie zoeken part of the job. Maar daarin zat nou juist het verschil met de andere “opsluit’ concepten.
Bij de andere concepten werden er mensen gecast met grote verschillen, die echt tot het asociale spectrum reikte wat zorgde voor niet al te chique televisie
Wat uiteindelijk weer neerkomt op een bepaalde doelgroep die ernaar kijkt en een andere hele grote doelgroep uitsluit. Die uitgesloten doelgroep keek wel voor een groot deel ook naar BigBrother waardoor je meerdere doelgroepen bereikt en bedient.
Als ik het alleen heb over Theo, Thomas, Danielle en Nathalie dan is daar overduidelijk iets voorop beoogd door de casting en bewandelen ze het pad van de “slappe aftreksels”
Waarom zet je niet wat meer mensen die wat te vertellen hebben over het leven en als je dan een Theo in het spel zet, zet daar dan iemand in zijn leeftijdscategorie naast die meteen zorgt dat er een evenwicht ontstaat. We weten nu al Dat Theo gaat opschudden, shockerend zal zijn, het baasje van de groep is en met een beetje geluk ineens gaat huilen, Thomas moet de clown en de snurkende ergernis worden die zich overal doorheen bluft, Danielle worden we gek van omdat ze blijft moederen en iedereen bedient en Nathalie gaat als eerste enorm huilen en gekwetst worden.
En Els die is toegevoegd moet Theo een beetje in zijn gedrag gaan ondersteunen maar voegt verder niks toe.

Dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat wij in Nederland het programma weer delen met België ?!?! (net als expeditie)
Wij hebben tegen de 20 miljoen inwoners waar heel veel interessante mensen tussen zitten en we hebben zoveel verschillende mensen en culturen in 1 land.
Die mensen ontzeg je hiermee een kans om ook mee te doen. België heeft jarenlang alleen BigBrother gevoerd zoals wij dat in Nederland ook hebben gedaan.
Daar ligt ook een stuk van de kracht dat we ons herkennen in onze cultuur en in ons eigen land.
Maar deze versie lijkt België wel lijdend te zijn waardoor je moet ondertitelen en zelfs de stem in het huis is belgisch.
Ik heb niks tegen de belgen ….integendeel zelfs maar kijk zelf wat je in huis hebt en laat de bevolking een weerspiegeling zien van alles wat ons eigen land te bieden heeft.
Met dank aan de casting afdeling is het net alsof je naar een vooropgezet bijna gescript stuk zit te kijken.

Als je spraakmakende televisie wilt maken of je wilt er een experiment van wilt maken dan moet je ook eens risico’s durven nemen met mensen die hoog scoren bij de test die je afneemt.
Dat je als castingmedewerker en tijdens de casting denkt deze meneer of mevrouw is te netjes of levert geen spektakel op (is te evenwichtig en misschien te doordacht in zijn antwoorden) en zal teveel binnen de lijntjes lopen…………..dan zou je eens echt verrast kunnen worden.
Juist die mensen (ja die ook hoog en goed scoren op alle vlakken bij hun psychologische test) die kunnen de casting en de kijker gaan verassen in het programma
Als je mensen psychologisch laat testen, test ze dan of je geen freak of gevaarlijke gek in huis haalt en laat de rest de praktijk uitwijzen ipv alles voorop te willen uitfilteren.
En misschien moet je zelfs inzien dat het allang geen experiment meer is wat het nog makkelijker maakt om eens buiten de lijntjes te denken en juist de mensen die je bij de casting “te vlak” of “niet spraakmakend” genoeg vind maar wel een mooie (psychologische) test maken in het huis te zetten.

Om dit bij elkaar te zetten hoef je geen master casting expert te zijn.
Het is een echt ……..Ooohjee OoohNEEEEE TV programma………….heel erg jammer !!

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:26

Niet verplicht te kijken toch en vette kritiek op een weeklopend programma is wel heel makkelijk. Blijkbaar zijn er ook nog mensen die het wel leuk vinden. We hoeven ook niet met zijn allen hetzelfde leuk te vinden!

Gast
Martin
januari 8, 2021 06:53

Volgende keer graag de beknopte versie / reactie … gaappppp 🥱

Gast
Dyslecticus
januari 8, 2021 09:28

Blablabla, blabla bla bla bla bla bla blablablablabla blabla enz.

Gast
Tom plot
januari 7, 2021 13:06

Amaz..alee…amaj alee..amaj alee…dan heb je 90 % van de Belgische taal wel opgenoemd.

Gast
CDK
januari 8, 2021 16:31
Antwoord op  Tom plot

hoe onzinnig simplistisch en nodeloos denigrerend. Of, in uw taal: donder op, kanker niet zo, wauze teringlijer.

Gast
Tom plot
januari 7, 2021 13:04

Wat een bagger is dat bigbrother..lijkt wel een kinderprogramma..en wat doen die Belgen erin?? Waarom niet 4 Turken en 4 Marokkanen en 2 homos erin?? Dan krijg je pas mooie tv…om de week een arrestatie team dat binnenvalt…schietpartijen..drugshandel…eerwraak papa’s aan de deur…dan krijg je de hoogste kijkcijfers ooit..100% zeker..en vast.

Gast
Theo
januari 8, 2021 17:35
Antwoord op  Tom plot

Ja goed idee.. ,krijg je ook betere discussie want nu gaat het nergens over, je kan nog beter gaan kijken hoe het water gaat koken ,( plaatst wat schoteltjes met wit poeder op de tafels , geeft een verassend effect )

Gast
mark 2
januari 7, 2021 12:41

Gisteren gekeken naar reguliere uitzending, maar het is wel erg weg van big brother idd… erg druk met opdrachten, geheime missies etc etc.. geen interessante personen gezien.. dus afgehaakt.

Gast
Robin Martens Lover
januari 7, 2021 12:39

Elkde dag wat minder kijkers totdat ze dat hele BB op Videoland gooien zonder uitzendingen meer op rtl 4 en 5

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 7, 2021 12:24

Ik trek die str*ntvervelende belgen niet en van dat irritante brabbeltaaltje krijg ik spontaan uitslag,weg met dat K*tvolk.

Gast
Casa de Paplepel
januari 7, 2021 12:35
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

ta geule!

Gast
Magdalena
januari 7, 2021 12:52
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Amai…de Hollander, lomp, onbeschoft, dominant, luid schreeuwen altijd. (Zegt deze Hollander, die geniet van de Belgische rust, kalmte en beleefdheid van onze Zuiderburen)

Gast
Jan Kees
januari 7, 2021 15:08
Antwoord op  Magdalena

Blijft je toch lekker in dat stomme achterlijke patat land oftewel nep Holland hahahahaha

Gast
CDK
januari 8, 2021 16:46
Antwoord op  Jan Kees

U moet weten dat Nederland dùbbel zoveel patat kweekt dan België, en met 72 g/dag per persoon véél meer patat vreet dan een Belg (44 g). Nog wat te séike joh?

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:09
Antwoord op  Magdalena

Heerlijk die Belgen erin…..zeker nix mis mee!

Gast
CDK
januari 8, 2021 16:35
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

u is vast van de ‘bloed en bodem’-filosofie? Hoe haatdragend. Hopelijk reist u volgende keer via Duitsland naar Frankrijk, met die met Albert Heyn-‘smaak’ volgestanste sleurhut.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door CDK
Gast
anonymous
januari 7, 2021 11:56

Hoop dat het flopt.

Gast
M52
januari 7, 2021 11:33

Weer zo’n programma wat gaat falen. 20 jaar geleden was het een heel nieuw concept.Nu is het een herhaling die niet veel nieuws brengt. Bovendien hebben we genoeg van dit soort tv gehad. Misschien nog populair onder de bank hangende jeugd. Voor de rest zie ik het somber in .

Gast
Max
januari 7, 2021 11:08

het geluid van de show is slecht, de presentatoren vreselijk en te HIP gemaakt! Kortom, de flop in wording,

Gast
Ron
januari 7, 2021 10:51

De uitzendingen worden steeds beter. Er zit spanning in, maar door de gebeurtenissen in Amerika wellicht toch iets minder kijkers dan dinsdag. Goed marktaandeel ook.

Gast
Mark
januari 7, 2021 10:48

Hart In Aktie scoort niet veel beter. Da’s pas zorgelijk na zoveel promotie afgelopen week op tv.

Gast
Max
januari 7, 2021 11:09
Antwoord op  Mark

Het was ook een rare avond….OP1 scoort niet voor niets zo goed! Wel een mooie uitzending van Hart in Aktie, al zeg ik het zelf….

Gast
Dave
januari 7, 2021 13:37
Antwoord op  Max

Hart in actie had last van de oorzaak in Amerika dat om half 10 begon met extra journaals.

Gast
Klaasje
januari 7, 2021 10:37

Het is gewoon saai. De formule was destijds nog nieuw en interessant, maar we hebben al zoveel varianten gehad (Utopia bijvoorbeeld recent nog).

Gast
D. Trompse
januari 7, 2021 10:32

Al dat vlaams belang..

Gast
Fake Brother
januari 7, 2021 09:54

Voorspelbare troep.
Ik lees overal dat de loopse teef Liese ontzettend haar best doet het aandachtshoertje te zijn.
Je verwacht het niet……..*gaaaap.

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:12
Antwoord op  Fake Brother

Tja deze opmerking maakt eerder duidelijk wat een zwak/zielig persoon jij bent.

Gast
Zomaar
januari 7, 2021 09:45

Ongeveer 350 / 400.000 zou normaal / dus goed zijn voor BB.
En met de liveshows verdubbelt het.

Gast
Mark
januari 7, 2021 10:49
Antwoord op  Zomaar

LOL, liveshow van 1,5 uur (!) mag blij zijn met ook hooguit 400.000 – 450.000.

Gast
Dave
januari 7, 2021 13:47
Antwoord op  Zomaar

Voor zn dure show is 400.000 kijkers echt niet goed. Ze zullen we roepen dat het goed doet op VIDEOLAND. Maar volgend jaar geen nieuw seizoen als deze cijfers blijven.

Gast
Carl
januari 7, 2021 09:36

De dames en heren programmamakers hebben echt totaal geen benul van de veranderde tijdsgeest. Ze denken dat ze ons nog steeds dezelfde opgewarmde kliekjes kunnen voorschotelen en dat we die zonder morren opvreten.

Gast
Peanut
januari 7, 2021 09:38
Antwoord op  Carl

Eh, het is juist heel erg veranderd. En niet ten goede.

Gast
Kuis
januari 7, 2021 09:28

Big brother is teveel aanwezig.
Het vlaamse gehalte is te hoog.
Er gebeurt te weinig wat interessant genoeg is om een programma met zoveel reclame onderbrekingen te blijven kijken.

Gast
Einde.
januari 7, 2021 09:44
Antwoord op  Kuis

Het is
Kwalitatief.
Uitermate.
Teleurstellend.

Gast
Anoniem
januari 7, 2021 09:16

Iedereen keek nieuws da was wereldgeschiedenis dan kijk je wel even iets anders dan amusement

Gast
Kees
januari 7, 2021 09:24
Antwoord op  Anoniem

Dus als er geen rellen in Amerika waren geweest dan had heel Nederland naar big brother gekeken?????
Grapjas. 😂😂😂😂

Gast
Anoniem
januari 7, 2021 09:33
Antwoord op  Kees

Nee niet heel Nederland maar je mist zeker wel een paar honderdduizend

Gast
Patty
januari 8, 2021 02:17
Antwoord op  Kees

Nee dat miss niet maar zal vast invloed gehad hebben…..ken genoeg mensen die zelfs de hele dag streamen. Dus laat ook deze mensen in hun keuze en waarde.

Gast
Gayguy
januari 7, 2021 10:01
Antwoord op  Anoniem

Precies, ik heb heel de avond cnn op gehad. Vanavond zal een minder vertekend beeld heben

Gast
Anoniem
januari 7, 2021 09:15

Iedereen wil nieuws kijken natuurlijk. Ligt niet aan big brother maar aan trump

Gast
Willem
januari 7, 2021 09:08

Meiden die Rijden, genieten!

Gast
Elphor
januari 7, 2021 09:02

Het was 20 jaar geleden al niks aan, dat is nu nog steeds het geval. Het verrassende was dat er 20 jaar geleden wel veel kijkers waren.

Gast
Lucy
januari 7, 2021 09:22
Antwoord op  Elphor

De eerste 2 weken in 99 waren de kijkcijfers echt bar slecht. Oppergod Hummie heeft toen ingegrepen

Gast
Jeroen
januari 7, 2021 08:46

We keken er na 20 jaar echt naar uit. Ik als veertiger heb de eerste editie gezien en had best zin in eindelijk een revival. Mensen, dit hele format is totaal geen Big Brother meer zoals wij het kennen. En daar zit het probleem, het is continu aangepast en als het net als in andere landen elk jaar te zien zou zijn was dat niet opgevallen. Punten van kritiek:

  • het geluid is ontzettend slecht
  • geraldine is een slechte voice-over
  • ja big brother, oké big brother
  • uitzendtijdstip en lengte uitzending

En dat zijn maar een paar ergernissen. Ik kijk het nog een weekje aan via Videoland. Wat de kijkcijfers van gisteren betreft: ze hadden pech in verband met veel nieuws uit Washington.

Gast
Klaar mee!
januari 7, 2021 08:50
Antwoord op  Jeroen

Het is kapot gemaakt.
Geen probleem, ik accepteer het.
Maar kijken doe ik ook niet meer.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:46

475.000 voor Hart in Actie is niet veel beter, terwijl dat zelfs op de hoofdzender van Talpa geprogrammeerd stond.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:55
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Het gaat over Op1 en Jinek

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:57
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Dit bericht gaat over Big Brother, niet over Op1 en Jinek, maar mensen zijn vrij om te reageren zoals ze willen en om dingen in perspectief te plaatsen!

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:59
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Maar niet over talpa.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 09:00
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Nee, maar dat betekent niet dat mensen niet met Talpa mogen vergelijken in de reacties!

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:58
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

en niet over die dooie Wendy van Dijk

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 09:01
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

RTL is door het ijs gezakt.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 09:02
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Sinds wanneer is ze dood?

Gast
jan````````````````````````
januari 7, 2021 09:06
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Is het niet zo dat SBS altijd wat lager scoort, RTL heeft altijd wat meer kijkers door de jaren heen Maar als RTL in de buurt komt van Talpa cijfers, en als dat vaker gebeurt , is Talpa niet de verliezer maar RTL ,

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:42

Wel goed om op te merken dat ze gisteren tegenover het breaking news stonden wat kijkers heeft weggetrokken bij alle programma’s.

Gast
Flip
januari 7, 2021 08:46
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Denk niet dat de gemiddelde bb kijker interesse heeft in het wereldnieuws.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:53
Antwoord op  Flip

Beetje simpel om alle Big Brother kijkers aan te merken als een soort domme mensen die nergens in geïnteresseerd zijn.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:56
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

BB zakt ook door het ijs.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:58
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Hart in Actie ook!

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 09:02
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Dit gaat over BB

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 09:47
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Big Bagger

Gast
jan````````````````````````
januari 7, 2021 09:27
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Zijn toch ook geen mensen met hoge beroepen
zijn toch echt ongeschoolde vrouwen , of Homo`s

Gast
Bart
januari 7, 2021 10:34
Antwoord op  Flip

Want het kan dat je geïnteresseerd bent in nieuws en politiek en ook Big Brother kijkt? Wat is dat voor onzin?

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 08:56
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

RTL was niet alert. Zwak en slecht.

Gast
Maria.
januari 7, 2021 08:42

Ze hebben het stuk gemaakt.
Deprimerende camerabewaking.

Gast
plopper de plop
januari 7, 2021 08:41

Wie kijkt nog lineaire televisie? BB is gewoon te volgen via videoland. Lekker makkelijk en zonder reclame

Gast
Bart
januari 7, 2021 10:33
Antwoord op  plopper de plop

Nog heel veel mensen doen dat en blijven dat ook doen in de toekomst.

Gast
J-tv
januari 7, 2021 08:40

Ik kijk het via videoland. En hoor meer mensen die dat doen. Denk dat ze daar ook deels op hebben ingezet.

Daarnaast hadden gister alle programma’s last van het nieuws op NPO1.

Gast
B. F.
januari 7, 2021 08:40

Het is kapot.
Voortaan heet het Big Bagger

Gast
Colton
januari 7, 2021 08:37

Was te verwachten.

Gast
F. Kloon
januari 7, 2021 08:36

Dit ziet er niet goed uit. Op deze manier gaat het geen succes worden.

Gast
Bob F.
januari 7, 2021 08:35

Big Bagger.

Of is het te vroeg om dat te zeggen?

Gast
Rene
januari 7, 2021 08:34

Swiebertje was na 20 jaar ook niet meer leuk

Gast
RAIL AWAY zit niet op een dood spoor
januari 7, 2021 08:41
Antwoord op  Rene

Is nog steeds leuker dan Big Brother.

Het zit, in tegenstelling tot Big Brother, niet op een dood spoor.

Gast
jan````````````````````````
januari 7, 2021 08:44
Antwoord op  Rene

Hoeveel oude programma`s van de P.O. heeft RTL al opnieuw uitgezonden, gejat gekopieerd, gekloond.?

Gast
Barry
januari 7, 2021 08:34

De formule is uitgewerkt.

Gast
Bob Freeshuizen
januari 7, 2021 08:33

Big Bagger.

De duurste aankoop van het jaar 2021 zakt door de ondergrens.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen