RTL 4 pakt brons met aftrap Big Brother: in totaal 1,3 miljoen kijkers

De kijkcijfers van maandag 4 januari 2021 (SKO) – De terugkeer van de wereldberoemde realityshow Big Brother trok gisteren in totaal 1,3 miljoen kijkers naar RTL 4 én zusterzender RTL 5.

Big Brother RTL/ Wim Van de Genachte

De première van de Big Brother-revival trok ruim 1 miljoen kijkers (15 procent) naar RTL 4 en 327.000 kijkers (5 procent) naar RTL 5. Met deze score was RTL de nummer drie op prime time, na de publieke tv-zenders NPO 1 en NPO 2. Het is een mooie, maar geen spectaculaire score.

Big Brother is vanaf vanavond dagelijks om 21.30 uur te zien op RTL 5. Aangezien het een duur en prestigieus tv-project is, koos RTL ervoor om de aftrap ook op vlaggenschip RTL 4 uit te zenden.

Vlaamse voice-over

Veel kijkers van de Big Brother-aftrap ergerden zich aan de Vlaamse voice-over, waaronder Patty Brard. “Er zitten Belgen bij, wat ik helemaal niet erg vind, maar het enige wat ik wel vind: ik heb wel iets tegen de Belgische voice-over”, merkte ze ’s avonds op in Shownieuws. “Dat vond ik zó irritant.”

RTL moet die Vlaamse voice-over eruit gooien, vindt Patty. “Dan denk ik: als je een co-productie maakt, doe dan de Nederlandse voice-over in Nederland en de Belgische in België. Ik vond het heel vervelend dat ik daar de hele avond naar moest luisteren.”

Slimste Mens aan kop

Big Brother of niet: De Slimste Mens blijft dominant op prime time. Ruim 1,9 miljoen kijkers (27 procent) zagen hoe Rob Kemps van de Snollebollekes de aflevering van gisteren won. Nieuwsuur hield daarna een erg mooie 1,1 miljoen kijkers (18 procent) over. De Veerkracht van Volendam kwam dáárna weer uit op 957.000 kijkers (19 procent).

NPO 1 pakte zilver op prime time dankzij het door 1,5 miljoen mensen (21 procent) bekeken Spoorloos. Klassen stelde aansluitend ernstig teleur met slechts 570.000 kijkers (10 procent).

Het brons is dus voor RTL 4, daarna volgt SBS 6: URK! kon rekenen op 741.000 kijkers (13 procent); daaraan voorafgaand trok Familie Gillis: Massa is Kassa 626.000 kijkers (9 procent).

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • RTL 7 scoorde met John Wick: 364.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Storm: 335.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Big Brother: 327.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met American Sniper: 248.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Amazing Winter Romance: 237.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Lord of the Rings The Fellowship of the Ring: 143.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,5 miljoen), Zesuurjournaal (1,6 miljoen), Half acht nieuws (1,6 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), M (1 miljoen), GTST (959.000), RTL Boulevard (926.000), Editie NL (784.000), BinnensteBuiten (766.000) en Tijd voor MAX (709.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Veerkracht van Volendam (957.000), Jinek (949.000), Op1 (797.000), Journaal laat (635.000) en Hart van Nederland (566.000) het meest in trek. Shownieuws trok 412.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 22 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 19 procent en NPO 2 bron met 15 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.537.00001. NPO1 / 22.3%
02. De Slimste Mens (NPO2) 1.937.00002. RTL4 / 18.8%
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.624.00003. NPO2 / 14.5%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.556.00004. SBS6 / 9.3%
05. Spoorloos (NPO1) 1.498.00005. NPO3 / 4.8%
06. EenVandaag (NPO1) 1.310.00006. RTL7 / 4.5%
07. Nieuwsuur (NPO2) 1.051.00007. RTL5 / 3.7%
08. M (NPO1) 1.022.00008. Vero / 3.7%
09. Big Brother (RTL4) 1.006.00009. RTL8 / 2.5%
10. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 959.00010. NET5 / 2.4%
11. Veerkracht van Volendam (NPO2) 957.00011. BBC / 1.3%
12. Jinek (RTL4) 949.00012. Discov / 1.1%
13. RTL Boulevard (RTL4) 926.00013. RTLZ / 0.9%
14. Op1 (NPO1) 797.00014. SBS9 / 0.8%
15. Editie NL (RTL4) 784.00015. TLC / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 41,6%
02. RTL Nederland 30,8%
03. Talpa TV 16,2%

100 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
wordt vast verwijderd....
januari 5, 2021 22:56

Ge noten van Big Brother
TLP wederom 3de
Veronica andermaal beter!

Gast
pieter
januari 6, 2021 14:04

get a live…. Ohnee, negatieve aandacht is ook aandacht he?

Gast
Axel-F
januari 5, 2021 19:57

Ben een voorstander om 1x in de 6 maanden de stemkastjes van de kijkcijfers te ijken. Om eens te kijken als ze allemaal op 1 zender desnoods om 01:00 15 minuten of we op 17 miljoen mensen uit komen.

Gast
Ray
januari 5, 2021 16:22

Misschien is dit al eerder gevraagd, maar zou MC er misschien mee willen kappen om bijna iedere dag de winnaar van De Slimste Mens te vermelden? Volstrekt onnodig, maar wel bloedirritant!

Gast
Anaal_digitaal
januari 5, 2021 16:47
Antwoord op  Ray

dan Kijk je maar niet op Mediacourant, of je zorgt gewoon dat je de Slimste mens al hebt gezien.

Gast
Ray
januari 5, 2021 18:03
Antwoord op  Anaal_digitaal

Of jij houdt gewoon lekker je domme muil dicht als je niks zinnigs bij te dragen hebt.

Gast
Youssef
januari 5, 2021 19:47
Antwoord op  Ray

Ray, je moeder heeft een stinksnee.

Gast
Rik
januari 5, 2021 14:16

Ja wat was BB slecht gemaakt. Vreselijk die Vlaamse Voiceover. Verander dit ajb

En gooi er ajb nieuwe interessante mensen in. Er zitten nu te weinig boeiende mensen in

Gast
WanSmaak
januari 5, 2021 13:25

Wie zijn toch die kijkertjes bij dat vreselijk domme spelletje DeSM?

Gast
Rudi
januari 5, 2021 13:10

Waardeloos programma,heb maar kort gekeken,vondt er niets aan,enigste wat je hoorde,de eerste bewoner wat bijna iedereen aansprak met ” mooie ogen man ” 🙄
Lang leve Netflix….

Gast
Zeur Piet
januari 5, 2021 13:22
Antwoord op  Rudi

Jij bent echt de “enigste”

Gast
Dion
januari 5, 2021 14:47
Antwoord op  Rudi

Dat was een opdracht Rudi, als je kritek geeft kijk dan wel

Gast
Tenenkrommend slecht
januari 5, 2021 12:48

Wat een verspilling van tijd, geld en moeite.

Gast
Mappy
januari 5, 2021 12:44

De mensen zijn zich dus echt aan het vervelen.
Big brother is gescript,daarom is SAT1 ook hier 3 jaar meegeleden gestopt.
Omdat er een speaker in het huis niet op mute stond kon je horen dat de bewoners aanwijzigen kregen van de regie in de trand van meer ruzie maken , bozer worden etc

Gast
Joost
januari 5, 2021 14:37
Antwoord op  Mappy

Dat zijn toch echt de stemmetjes in je hoofd.

Gast
Rob v W
januari 5, 2021 12:36

Wat een bombarie over een nutteloos programma, is er geen beter programma te verzinnen? Nieuwsgierigheid om te zien welke malloten hiervoor zijn geselecteerd verklaard dat er een redelijke groep mensen hebben gekeken. Een kijkers-groep van gelijkgestemde (malloten) als de deelnemers blijven nog over…….😂👎

Gast
Donald Dumped
januari 5, 2021 14:14
Antwoord op  Rob v W

BB; Door en voor debielen…
Soort zoekt soort…

Gast
Dorus
januari 5, 2021 12:25

Wat een slap programma. Het wordt gebracht alsof we op mars zijn geland. Wat een enorme onzin. Zonde van al het geld. Drie maanden opgesloten. Wij zitten al bijna een jaar opgesloten!!!

Gast
Mick
januari 5, 2021 13:41
Antwoord op  Dorus

Inderdaad. Die drie maanden stellen niets voor. Zijn zo voorbij.

Gast
Maria
januari 5, 2021 12:16

De vorige keer toen dit op tv was werd de Euro ingevoerd. Ben benieuwd waar we nu afgeleid voor moeten worden.

Gast
Ben je al zo oud?
januari 5, 2021 12:20
Antwoord op  Maria

Dan kijk je zeker ook GTST?

Gast
Peter Peter Peter
januari 5, 2021 12:07

1,3 miljoen voor op beide zenders is best teleurstellend. De première van Utopia trok 1,5 miljoen kijkers in de vooravond op SBS6. 1,3 miljoen kijkers voor primetime RTL4 én RTL5 is wel karig.

Gast
jan````````````````````````
januari 5, 2021 17:10
Antwoord op  Peter Peter Peter

en dan kunnen ze ook niet streamen bij ZIGGO/ KPN dus een strop voor RTL

Gast
Mark
januari 5, 2021 11:35

Over het algemeen hebben alle zenders prima gescoord; SBS 6 met een iets betere vooravond zou elke avond boven de 10% geweest zijn. Mr. Visser is genoeg uitgekauwd: de maandag aflevering was altijd de best bekeken, maar haalt nu zonder al teveel concurrentie (geen Typisch…, Mes Op Tafel) nog maar net 300.000. Tijd voor Lingo om 8 uur (= 600.000 – 700.000).

Gokje rest van de week:

Dinsdag:

Vaccinatie avond 1.600.000

Slimste 2.000.000

Married 1.400.000

EOD 400.000
Big Brother 500.000

MBH XL 350.000
Erasmus 300.000

Woensdag:

Museum NL 500.000
Het Dorp 700.000

Slimste 2.100.000

Perfecte Verbouwing 1.200.000

Steenrijk 600.000
Hart In Aktie 700.000

Donderdag:

Nieuwe Boeren 1.200.000
Even Tot Hier 800.000

Slimste 2.100.000

Casting Kantine 900.000

Mijn Leven 300.000
Mr. Visser 400.000

Vrijdag:

Flikken 1.500.000
Pubquiz 1.000.000

Slimste 1.900.000

TVOH 2.000.000

Alleskunner 400.000
Iedereen 500.000

Gast
Mick
januari 5, 2021 12:09
Antwoord op  Mark

SBS6 had Lingo niet van 20.00 uur af moeten halen. Ik snap dat ze Utopia niet echt op SBS6 vinden passen maar had het dan naar Veronica geschoven om 19.30 uur.

Gast
Arjan
januari 5, 2021 17:08
Antwoord op  Mark

Mark,enz

Vandaag rtl5 wel of niet boven de 500.000 kijkers

Gast
Tvkijker34
januari 5, 2021 17:20
Antwoord op  Arjan

Nee. 360.000

Gast
xandertje
januari 5, 2021 11:34

Big Brother viel enorm tegen.
1 irritant epileptisch flitseffect tussen beeldfragmenten (epeleptisch)
2 slechte ‘Jambers’ voice-over stem
3 bewoners: geen ‘spanning’, zoals het niet echt lijkt op mensen die bij elkaar in bed kunnen belanden
4 versta de helft niet (belgisch accent)
5 huis is nog hetzelfde als 20 jaar geleden
6 meer gepraat aan de desk dan beelden bewoners
7 het was niet live, je wil de bewoners er live in zien gaan en de ongemakkelijkheid live ervaren.
8 had het zonder reclames gedaan. Eerste klap is daalder waard, daarna hele jaar oogsten met reclame.

Gast
Huismaker
januari 5, 2021 11:30

Voorspelling ?
Dat programma stort helemaal in. Met spelletjes en “vraaggesprekken”.
Dus geen tijd om “mensen te leren kennen”.

Gast
mark 2
januari 5, 2021 11:24

benieuwd, ik denk dat het niets gaat worden… maar benieuwd. Overigens: 1 miljoen kijkers op rtl 4, die kijken volgende week net zo hard naar rtl 4, rtl5 had echt te weinig kijkers voor zo een duur prophecy

Gast
Mark
januari 5, 2021 11:18

RTL 4 heeft trouwens een vast publiek: zelfs het testbeeld had op maandag nog 800.000 kijkers getrokken en dan was je ook nog beter vermaakt ook. Veel mensen hadden misschien gedacht dat Married At First Sight gisteren al zou beginnen. Of dat er misschien nog Kopen Zonder Kijken zou komen. Veel mensen kijken zonder kijken (wat er op de buis komt), die zappen maar wat.

Gast
Mart
januari 5, 2021 11:36
Antwoord op  Mark

Ja Mark, oke Mark. Jij schat de kijker wel erg laag in hahaha

Gast
Dion
januari 5, 2021 14:49
Antwoord op  Mark

Dat heeft NPO 1 ook Mark, 1 miljoen bejaarden die niet kunnen zappen

Gast
Mark
januari 5, 2021 11:15

Familie Gillis heeft last van Slimste Mens: om half 10 op vrijdag haalde het tussen 750.000 – 800.000. Laat het dan ook daar staan. Urk profiteert juist weer van zappende NPO’ers direct na Spoorloos & Slimste Mens. Verder 1 miljoen kijkers voor Volendam serie op NPO 2. Had ook best prominent op NPO 1 gekund na Spoorloos, dan was het minimaal 1,3 miljoen geweest.

Gast
Thijmen
januari 5, 2021 11:47
Antwoord op  Mark

Familie Gillis haalde met uitgesteld kijken tussen de 750.000 en 800.000 kijkers. Gewoon op vrijdag zelf trok het gemiddeld 600.000 kijkers

Gast
Chiel
januari 5, 2021 12:08
Antwoord op  Mark

Dat lijkt me toch echt een andere doelgroep. Kennisquiz en tokkie familie.

Gast
simone
januari 5, 2021 11:02

Even 15 minuten naar B.B. gekeken en geluisterd; voor mij voldoende. Eerste indruk; Er zal nog heel wat gesleuteld moeten worden om dit programma tot het eind vol te maken. Zonder spektakel, ontluisteringen, stiekem gedrag, ruzies of afgunst is het gewoon een vreselijk saai programma, dat snel zal vervelen. Tussen de eerste B.B. en deze zit een wereld die totaal veranderd is; alles moet op tv super snel, de kijker zal niet lang meer naar iets kijken als er niets gebeurt, langdurige reclames (of is dat bij deze B.B. minder; heb dat niet gezien) en de kijker zapt weer weg.

Gast
Flexi
januari 5, 2021 10:56

Hoeveel kijkers zal BB vrijdag nog hebben om half 10 op RTL5?
Meer of minder dan 300.000 kijkers.

Gast
Kees
januari 5, 2021 11:00
Antwoord op  Flexi

Nou, da’s niet zo moeilijk.
Veeeeel minder. Verdienen ook niet meer

Gast
Tvkijker34
januari 5, 2021 17:22
Antwoord op  Flexi

Vrijdag nog 100.000 over

Gast
Opbouwen & Afbouwen
januari 5, 2021 10:53

Maandag 4 januari 2016 (Maandag 4 januari 2021)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 40,7% (41, 6%) –> met 3 zenders
2. RTL Nederland 26,9% (30,8%) –> met meer dan 3 zenders
3. SBS Groep 16,4% (16,2%) –> met meer dan 3 zenders

Cijfers zeggen elke dag alles, ook in 2021

Gast
Aapje
januari 5, 2021 11:07
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers

Gast
Grayson
januari 5, 2021 11:51
Antwoord op  Aapje

Alleen sukkels reageren daar dan weer op.

Wie is dan de grootste sukkel?

Gast
Topi
januari 5, 2021 10:40

NPO 1 altijd de beste TV, omdat geen reclame hebben tussendoor. Terecht 💪

Gast
Ron
januari 5, 2021 10:35

Best goede cijfers. Al vond ik het op de hoofdzender, waar vanaf vanavond de reguliere uitzendingen plaatsvinden wel erg mager. Iedereen heeft dus RTL 4 gekeken. Nu is het zaak dat die kijkers vanavond naar RTL 5 gaan. De lead in van RTL 5 is ook niet echt sterk. Blijf er bij dat dit beter in de vooravond uitgezonden kan worden, maar we gaan het zien.
Verder vond ik de uitzending karig, er werd teveel geluld en kregen weinig beelden. En verder had dit natuurlijk gewoon live gemoeten en niet al op oudejaarsavond opgenomen.

Gast
J-tv
januari 5, 2021 10:48
Antwoord op  Ron

RTL5 kan wel prima gaan scoren met Crime Desk en Explosieven Opruimings Dienst. Work-place reality scoort vaak het beste daar, denk aan vorig jaar met Team Parate Eenheid en Douane in Actie.
Denk dat ze met cijfers rond die schommelen 400.000 voor Big Brother blij moeten zijn. Eerste week vast nog wel hoger. Al hebben ze denk ik zelf wel ingezet om 600/700 duizend per avond.

Gast
anonymous
januari 5, 2021 10:25

Vond het erg raar dat het op 2 zenders was,
hoop dat er verder geen hond meer naar kijkt en dat het flopt.

Gast
Top of Flop
januari 5, 2021 10:42
Antwoord op  anonymous

Lekker goedkoop voor RTL (2 zenders)

Gast
Jaap
januari 5, 2021 10:19

Hopelijk komt John de Mol terug met de gouden kooi.
Want dit slaat helemaal nergens op.

Gast
Kees
januari 5, 2021 10:32
Antwoord op  Jaap

Ethisch gezien is de samenleving gelukkig veranderd en zou de gouden kooi anno 2021 niet meer kunnen.
Dan kan hij beter de bus van stal halen, maar dat gaat John ook niet doen want dan was hij wel door gegaan met Utopia.

Gast
Bart
januari 5, 2021 13:09
Antwoord op  Jaap

De Gouden kooi sloeg ook helemaal nergens op. Alleen de eerste Big Brother en de eerste De Bus sloegen ergens op. Misschien dan we Big Brother the battle hier nog aan toe kunnen voegen maar voor de rest houd het wel op.

Gast
M. Kreukhoven
januari 5, 2021 10:19

Oke dit zijn de gemanipuleerd cijfers van RTL Duitsland, waar blijven de echte kijkcijfers?!

Gast
GrijzePilion
januari 5, 2021 11:28
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ja man. Echt zware fraude. Stop the steal!

Gast
Isaac
januari 5, 2021 10:18

Veerkracht van Volendam (NPO2) 957.000
Op1 (NPO1) 797.000

Tegelijkertijd uitgezonden. Goed voor bijna 2 miljoen kijkers.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 10:28
Antwoord op  Isaac

Haha, de cijfers zinnen je niet, dus ga je maar weer programma’s bij elkaar optellen!

Gast
Nicholas
januari 5, 2021 10:41
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

De waarheid is hard voor een RTL kijker.

Gast
Selene
januari 5, 2021 10:16

Saaie cast. En met de Vlamingen samenwerken alleen om kosten te besparen is gewoon zwak.

Gast
Kees
januari 5, 2021 10:12

Moeten we het niet een keer over GTST hebben? Op nummer 10 van de top 15, gaat goed!

Gast
Robbygay
januari 5, 2021 10:56
Antwoord op  Kees

De soap heeft wel eens skechtere cijfers gehad. Kwalitatief gezien zit dit seizoen ook ijzersterk inelkaar. Die verhaallijn van Ludo op dat booreiland is bijna een psychologisch drama

Gast
ome H
januari 5, 2021 10:06

Wortelboer naturel ziet er beter uit dan deze geplamuurde barbiepop

Gast
Marjan
januari 5, 2021 10:42
Antwoord op  ome H

Je ogen laten nakijken!

Gast
Nicholas
januari 5, 2021 10:44
Antwoord op  ome H

Wat een ordinair mokkel. Blij dat ze is vertrokken naar RTL.

Gast
Alex
januari 5, 2021 10:05

Ik hoor liever een Vlaamse voice over dan voor de zoveelste keer die Rinie van den Elzen met een ‘Geer&Goor’ toon de boel beschrijven.

Gast
Thomas van Auwerdom
januari 5, 2021 09:59

Wat denk je dat die Belgen over de Nederlandse tv zeggen?
“We zien Patty Brard steeds op die hollandse zender. Dat vonden we zó irritant.
Dan denken we in Vlaanderen: als je dan een programma maakt voor de Vlaamse en de Hollandse mark doe dan die Nederlandse borderIiner in een emmer en zet haar aan de straat. We vonden het heel vervelend dat wij daar de hele avond naar moesten luisteren.”
Ik denk dat de Belgen gelijk hebben.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Thomas van Auwerdom
Gast
Dario
januari 5, 2021 10:18
Antwoord op  Thomas van Auwerdom

🤪😂
Echt hé!

Gast
Sven L.
januari 5, 2021 09:56

Uit nieuwsgierigheid gekeken, maar ga het verder niet volgen. Denk wel dat er een harde kern kijkers zal overblijven.

Gast
Kel-ly Bloem&daal
januari 5, 2021 10:47
Antwoord op  Sven L.

De harde kern: tokkies zonder geld.
De harde RTL kern.

Gast
Wim
januari 5, 2021 09:56

Wat een avond voor de KRONCRV.
Met 3 programma’s gelijktijdig op NPO 1-2en 3 bijna 4 miljoen kijkers, en ook nog om 19.00 uur M 1 miljoen.

Gast
Klasse
januari 5, 2021 19:04
Antwoord op  Wim

Wat een diversiteit aan programma’s.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 09:53

Hart van Nederland zakt weer in nu Op1 en Jinek weer terug zijn, mensen kijken daar schijnbaar alleen naar bij gebrek aan beter.

Gast
Karbonade
januari 5, 2021 10:06
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

De NPO kopieert nu juist Hart van Nederland met hun nieuwsprogramma Noord Zuid Oost West op NPO2.

Gast
Jopie
januari 5, 2021 10:12
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Wat heb jij een hekel aan Jinek de eerste dag alweer meteen beginnen te zeiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 10:12
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Jinek kijkers hebben een niveau bagger.

Gast
Jopie
januari 5, 2021 10:25
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Net als jij dus!!!!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 10:26
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Je bedoelt Shownieuws denk ik, Jinek was inhoudelijk prima gisteren.

Gast
Frank
januari 5, 2021 10:44
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Jinek is een propaganda zender van D66

Gast
MolTalk
januari 5, 2021 09:52

Dit gaan geen succes worden, kijkcijfers zullen heel snel kelderen. Dit lijk hadden ze niet meer op moeten warmen.

Gast
Chiel
januari 5, 2021 09:52

NET5 (Powered by Linda!) heeft toch ook wel erg treurige cijfers. Elke minuut een baby, Het Blok en My Kitchen Rules (sowieso de eerste 2 nieuwe afleveringen) onder de 100.000 kijkers. Daarna Lord of the rings 143.000. Zullen ze over 3 weken wel weer met Twilight komen, of Harry Potter…

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 09:51

Mooie score voor de eerste Big Brother, nu afwachten hoe het vanaf vanavond zal gaan. Ik vraag me ook af met welke cijfers ze tevreden zullen zijn. Half miljoen?

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 09:52
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Mooi! Het aantal kijkers is gewoon heel slecht.

Gast
Marjan
januari 5, 2021 10:00
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Puberale jaloezie.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 5, 2021 10:13
Antwoord op  Marjan

Je hebt het tegen de verkeerde. O wacht het is een ……

Gast
Marjan
januari 5, 2021 10:46
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Nee hoor, ik had het tegen jou, maar blijkbaar snap je dat ook al niet.

Gast
Evan
januari 5, 2021 10:50
Antwoord op  Marjan

Tegen jezelf bedoel je toch?

Gast
Jopie
januari 5, 2021 10:13
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Wanneer weet jij ’t niet beter??

Gast
Kees
januari 5, 2021 10:10
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Ik denk dat een half miljoen voor RTL5 hele mooie cijfers zijn!

Gast
Marjan
januari 5, 2021 10:48
Antwoord op  Kees

500-700k gemiddeld is het doel.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Marjan
Gast
William
januari 5, 2021 09:51

Ramp, een Vlaamse Voice over, bah hoe durven ze.

Gast
William
januari 5, 2021 10:01
Antwoord op  William

Dit is ironisch bedoeld

Gast
Dario
januari 5, 2021 10:19
Antwoord op  William

😅👍

Gast
Eli
januari 5, 2021 09:49

Volgens twitter is het bagger!

Gast
ome H
januari 5, 2021 10:05
Antwoord op  Eli

80% van twitter is negatief over alles

Gast
Marjan
januari 5, 2021 10:52
Antwoord op  ome H

Veel succes met je vertrek naar Twitter! 🤣😉

Gast
Top of Flop
januari 5, 2021 09:48

Binnen 2 weken niet meer dan 300.000 kijkers gemiddeld.
Net als bij Talpa in het verleden.

Gast
Dario
januari 5, 2021 10:20
Antwoord op  Top of Flop

😑😑😑

Gast
Kel-ly Bloem&daal
januari 5, 2021 10:49
Antwoord op  Top of Flop

300.000 kijkers is voor RTL5 heel veel

Gast
Marjan
januari 5, 2021 09:48

1-17, wederom geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Elm
januari 5, 2021 09:47

Denk dat ze voor een vlaamse voice over hebben gekozen om dat het huis in Amsterdam staat

Gast
Sander
januari 5, 2021 09:53
Antwoord op  Elm

Ja en het is toch allemaal knip- en plakwerk. Ze kunnen zo met twee stemmen opnemen.

Gast
Dario
januari 5, 2021 10:19
Antwoord op  Sander

🥺🤬

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen