Uitstekende start dagelijkse Big Brother: bijna 600.000 kijkers

De kijkcijfers van dinsdag 5 januari 2021 (SKO) – Na de succesvolle kick-off, zijn ook de dagelijkse uitzendingen van de Big Brother-revival op RTL 5 dinsdagavond uitstekend van start gegaan.

Big Brother © RTL

Big Brother is voortaan elke werkdag om 21.30 uur op de buis bij RTL 5. De eerste dagelijkse uitzending op dat tijdstip deed het dinsdagavond erg goed met 558.000 kijkers en 10 procent marktaandeel. Daarmee haalde het realityprogramma de 23ste plaats in de dagelijkse kijkcijfer top 25. Het is nu zaak om deze kijkersgroep vast te houden.

Uitstekende score

Bijna 600.000 kijkers klinkt magertjes voor een duur programma op prime time, maar voor RTL 5 is dit een uitstekende score. Ter vergelijking: vorige week dinsdag trok de zender op hetzelfde tijdstip zo’n 250.000 kijkers met het programma Vermoord in het Buitenland. Op veel avonden komt RTL 5 op dit tijdstip niet eens boven de 200.000 kijkers uit.

Mediakenners speculeerden op Twitter al over hoeveel kijkers Big Brother na de door 1,3 miljoen mensen bekeken kick-off zou overhouden. “Met 400.000 a 500.000 mag men de handjes dichtknijpen”, zei Evert Bronkhorst van mediabureau Vizeum. “350.000?”, gokte mediabobo Ruud de Langen.

En Q-muziekbaas Rob Ester: “Denk wel 500.000 hoor, maar puur vanwege coronatijd. Alle absolute aantallen liggen nu fors hoger dan zeg maar een jaar geleden.”

Slimste aan kop

Net als op de meeste avonden dat De Slimste Mens uitzending heeft, lag de quiz ook gisterenavond aan kop met ditmaal 1,9 miljoen kijkers (29 procent) op NPO 2. Nieuwsuur trok erna 656.000 kijkers (11 procent).

Het zilver was voor de thema-avond over het coronavaccin op NPO 1; daar keken 1,1 miljoen mensen (18 procent) naar. Opsporing Verzocht hield daarvan 857.000 kijkers (17 procent) over.

RTL 4 pakt brons met de seizoenspremière van Married At First Sight, goed voor 1 miljoen kijkers (17 procent). Op de vierde plek volgt RTL 5 dankzij het nieuwe Big Brother.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met Uit Het Leven Gegrepen: 444.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Vier handen op een buik: 388.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met The Courier: 371.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met One Winter Weekend: 228.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Lethal Weapon: 199.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met The Bodyguard: 141.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,6 miljoen), Half acht nieuws (1,6 miljoen), Zesuurjournaal (1,5 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), RTL Boulevard (1 miljoen), Editie NL (936.000), M (924.000), GTST (880.000), Zes uur nieuws (762.000) en Tijd voor MAX (731.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Jinek (893.000), Op1 (852.000), De Veerkracht van Volendam (657.000), Journaal laat (590.000) en Hart van Nederland (497.000) het meest in trek. Shownieuws trok 355.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 23 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 19 procent en NPO 2 brons met 12 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.564.00001. NPO1 / 22.7%
02. De Slimste Mens (NPO2) 1.877.00002. RTL4 / 19.2%
03. Half acht nieuws (RTL4) 1.598.00003. NPO2 / 12.4%
04. Journaal 18:00 (NPO1) 1.484.00004. SBS6 / 8.7%
05. EenVandaag (NPO1) 1.322.00005. RTL5 / 5.0%
06. De Avond van de Vaccinatie (NPO1) 1.096.00006. NPO3 / 4.8%
07. Married at first sight (RTL4) 1.037.00007. RTL7 / 4.1%
08. RTL Boulevard (RTL4) 1.008.00008. Vero / 3.4%
09. Editie NL (RTL4) 936.00009. RTL8 / 2.5%
10. M (NPO1) 924.00010. NET5 / 2.1%
11. Jinek (RTL4) 893.00011. BBC / 1.4%
12. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 880.00012. Discov / 0.9%
13. Opsporing Verzocht (NPO1) 857.00013. Spike / 0.9%
14. OP1 (NPO1) 852.00014. RTLZ / 0.8%
15. Zes uur nieuws (RTL4) 762.00015. TLC / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 39,9%
02. RTL Nederland 31,9%
03. Talpa TV 15,0%

140 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
poepstamper
januari 8, 2021 07:04

Ik weet echt nu al dat die kale tokkie daar in het midden op die foto na een discussie over “aanpassen” zo k a n k e r hard ruzie gaat krijgen met die gast links en rechts op de foto, en dan gaat zeggen; “maar ik ben geen racist ik heb ook gekleurde vrienden”, en dan uiteindelijk dat hele bigbrother huis kort en klein slaat en gaat schreeuwen dat de blanke man alles afgepakt wordt hahahahahaha !!!

Gast
Pieter
januari 7, 2021 15:12

Kijkcijfers Vlaanderen zijn net bekend. Maandag 515.000 , dinsdag 306.000 gisteren 276.000.

Gast
FORUM VOOR DEMOCRATIE
januari 7, 2021 00:50

Wierd Duk =

Gast
Frank van H.
januari 6, 2021 20:11

Is mijn commentaar kapot?

Gast
Frank van Henegouwen
januari 6, 2021 20:10

Wat is deze nu weer?

Gast
Bart tv man
januari 6, 2021 19:57

Bagger! De kijkers zitten gewoon te wachten tot dat eentje een neuksessie geeft onder de deken. Dat gebeurt pas als de kijkcijfers omlaag gaat.

Gast
Frank van Henegouwen
januari 6, 2021 20:06
Antwoord op  Bart tv man

Dat had ik ook gelezen alhoewel ik maar een deel van het script van BB21 heb.
Ik zag ook ergens dat ze gaan loten wie er het eerste een vaccinatie moet krijgen, hilarisch.

Gast
Frank van Henegouwen
januari 6, 2021 20:09
Antwoord op  Bart tv man

Dat had ik ook gelezen alhoewel ik maar een deel van het script van BB21 heb.
Ik zag ook ergens dat ze gaan loten wie er het eerste een vaccinatie moet krijgen, hilarisch.

Gast
F. van H.
januari 6, 2021 20:17
Antwoord op  Bart tv man

Dat had ik ook gelezen alhoewel ik maar een deel van het script van BB21 heb.
Ik zag ook ergens dat ze gaan loten wie er het eerste een vaccinatie moet krijgen, hilarisch.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door F. van H.
Gast
J-tv
januari 6, 2021 19:34

RTL Exclusief wordt een quiz over welk nieuw wel of niet waar is. Was te zien in de promo.

Ook het schema van de zondag laat zien dat het programma korter gaat duren.

20:00 Beat The Champions
21:20 RTL Exclusief
22:00 Humberto

Gast
Rob
januari 6, 2021 19:16

Wat gaat rtl 4 vanaf maart op zondagavond uitzenden om 20 uur ? Nieuw amusement programma tegenover miljoenenjacht ??

Gast
Mark
januari 6, 2021 16:42

Moet niet gekker worden: het publiek van Wie Ben Ik?

https : // images2 . persgroep . net / rcs/b2ofdGv9GSj7eZeu3-k5dLc8QeM/diocontent/180910395/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8

Gast
Mick
januari 6, 2021 18:06
Antwoord op  Mark

Poppen. WTF.

Gast
Complimenten voor de RTL kijkers
januari 6, 2021 18:37
Antwoord op  Mick

Ze worden gezien als etalagepoppen.

Gast
Ruud
januari 6, 2021 20:52

Andere functie hebben ze dan ook niet.
De drie.knapste zetten ze vooraan

Gast
Dartsfan
januari 6, 2021 16:47
Antwoord op  Mark

Hahaha, lijkt wel een horrorfilm!

Gast
Flopperdeflop
januari 6, 2021 16:39

Wat een falers bij RTL. Ze adverteren echt volop maar met de verkeerde tijd. Overal staat Big Brother om 21.00 uur op RTL5 en Videoland. Hahahaha.

Gast
StefanV
januari 6, 2021 15:39

Ik ben ervan overtuigd dat het aantal kijkers nog veel verder inzakt.

Gast
Caroline S.
januari 6, 2021 21:16
Antwoord op  StefanV

De geschatte ondergrens ligt tegen de 150.000 a 125.000 unieke kijkers per avond aan.
Vanaf voornoemde 150K zal het script voorzien in een schandaaltje, een kleine vechtpartij naar aanleiding daarvan en een persmoment voor de drie bekende nieuwsrubrieken.
Vanaf dan zullen de kijkcijfers weer licht stijgen is de verwachting.

Gast
Wim
januari 6, 2021 14:23

M presteerd elke avond mooie cijfers, met een gemiddelde van tussen de 900.000 en 1 miljoen kijkers.
Dat kan RTL Boulevard niet zeggen.

Gast
Pieter
januari 6, 2021 16:40
Antwoord op  Wim

RTL Boulevard veroorzaakt géén kijkcijferdip. M wel.

Gast
MC bezoeker 1
januari 6, 2021 13:53

MAFS was weer top televisie! Ook de presentator ging er weer helemaal in op. Pas aub op dat dit niet wordt uitgemolken, want hier heb je echt een topformule mee in huis. De herhalingen van de vorige seizoenen vond ik op het randje. Dan liever 1x per week als er te weinig beeldmateriaal is.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 13:36

Reactie Tante Ans
Big Brother? Ammehoela, dit is heiligschennis

Gast
LD_
januari 6, 2021 13:30

Talpa heeft nu dan Écht de weg naar boven te pakken. Let op mensen!

Gast
RAIL AWAY
januari 6, 2021 12:29

Ze hadden Big Brother in een trein moeten laten plaatsvinden.

Dat zou meer kijkers trekken.

Gast
RAIL AWAY BIG BROTHER
januari 6, 2021 12:42
Antwoord op  RAIL AWAY

Verrassend.

Gast
John De Mol
januari 6, 2021 14:12
Antwoord op  RAIL AWAY

Ik ga dit concept nu van je stelen.

Gast
snoezigkleinhertje
januari 6, 2021 16:10
Antwoord op  RAIL AWAY

Onder of voor een trein.

Gast
Mick
januari 6, 2021 12:22

Goede start, maar dit gaan ze niet vasthouden, maar als ze 450.000 kunnen trekken dagelijks is dat voor RTL5 goed lijkt me.

Gast
Maria
januari 6, 2021 12:20

Uitstekende Halvering van de cijfers.
Wie neemt nu wie in de maling?

Gast
Dave
januari 6, 2021 11:51

Van 1.3 naar 588.000 kijkers. Vanavond naar de 500.000 kijkers. Dit kost rtl veel geld. Kunnen ze natuurlijk verdelen met België. Op VIDEOLAND zal het vast heel goed bekeken worden zullen ze zeker zeggen.

Gast
Mick
januari 6, 2021 12:23
Antwoord op  Dave

Dat geloof ik wel hoor. Op internet doen dat soort programma’s het goed. Denk alleen dat die live-stream nog eens gestopt wordt. Dat deden ze bij Utopia ook, het programma werd er namelijk onurgent door.

Gast
Karin
januari 6, 2021 13:54
Antwoord op  Mick

Klopt, heb nu al gezien dat er een fikse ruzie komt tussen die Lise en Nathalie.

Gast
WEST*
januari 6, 2021 20:30
Antwoord op  Mick

zeper voor RTL want inderdaad ziggo en kpn stoppen de live streams

Gast
Mark
januari 6, 2021 11:28

Arjan, Henk, Bart, Job e.a.

Kan NET 5 vanavond 500.000 halen met NL serie? Wel veel concurrentie, o.a. ook RTL 5. Nog een geluk dat NPO 1 een flop-avond heeft op woensdag.

Gast
Mick
januari 6, 2021 12:24
Antwoord op  Mark

Misschien met uitgesteld kijken, anders niet denk ik.

Gast
Arjan
januari 6, 2021 13:18
Antwoord op  Mark

Mark,enz
Wat is er gebeurt met vooravond van SBS6? Alles boven 500.000 kijkers?

Net 5 vandaag rond 20:30’450.000 kijkers?

Gast
Bart
januari 6, 2021 14:03
Antwoord op  Mark

Ik denk dat het wederom niet veel gaat doen en dat komt omdat de zender NET5 helemaal niet staat. Dit gaat weer net zoals met die andere probeersels de afgelopen jaren bij de zender. NET5 is een gezichtloze zender die pretendeert voor vrouwen te zijn maar je ziet nauwelijks terug in de zender. Dat begint al bij de naam. NET5 is geen zender die je op zet maar waar je toevallig op komt bij het zappen. Vaak zappen mensen er langs. Of blijven hangen bij een film of serie. Als je het ze achteraf zal vragen dan kunnen ze je niet zeggen dat ze naar NET5 hebben gekeken. Het kon net zo goed een andere zender zijn. De Nederlandse probeersels op de zender zijn eigenlijk zonde van het geld. Al jaren! En dat met drie zenderbazen. Het nieuwe Nederlandse programma met Kees en Olcay alsmede de nieuwe dramaserie zijn (te) weinig aansprekend en het valt nauwelijks op dat ze er zijn.

Gast
Mark
januari 6, 2021 11:26

Zal Talpa nou echt blij zijn met die prime time cijfers van SBS 6 elke avond? Ome John had allang Big Brother dagelijks op SBS 6 moeten zetten. Ze zouden daar een moord doen voor 600+ cijfers om half 10. Die programma’s van SBS 6 op nodigen ook niet echt uit om te gaan kijken. Als ik de titel Uit Het Leven Gegrepen zie, hoef ik het al niet meer te zien. Veel te zwaar voor een hoofdzender. Kijkers willen geamuseerd worden tussen half 9 en half 11. Hetzelfde geldt voor Mr. Visser programma’s. Doe gewoon alleen Doet Uitspraak en dan met de meest kneuterige burenruzies met types erin die je ook in Man Bijt Hond ziet. Dan heb je tenminste nog iets om te lachen.

Gast
Pieter
januari 6, 2021 12:25
Antwoord op  Mark

Je denkt dat dit gaat aanhouden? Talpa moet Utopia lekker terugbrengen op Veronica en het dan nog strenger maken, minder buitenwereldcontact. En bijvoorbeeld sparen voor grondstoffen.

Gast
Ron
januari 6, 2021 11:02

Mooie cijfers hoor. Uitzending zat beter in elkaar dan de startshow. Er zat spanning in. Het geluid was wel wat aan de slechte kant want als je zelfs eigenlijk de Nederlanders al moet ondertitelen i.p.v. alleen de Belgen dan is dat toch een teken dat het geluid niet echt goed is. Ook de voice-overs zijn heel zacht.

Gast
zsakkocska
januari 6, 2021 11:36
Antwoord op  Ron

Ik snap ook niet dat hier geen teletekst bij mogelijk is…….echt hee irritant!

Gast
Bartje
januari 6, 2021 14:16
Antwoord op  zsakkocska

In Vlaanderen wel teletekst ondertiteling.

Gast
sanne
januari 6, 2021 10:37

Best veel kijkers, had ik niet verwacht

Gast
appel
januari 6, 2021 10:29

M zakt weer lekker weg, terwijl iedereen aan huis is gekluisterd.

Gast
Jopie
januari 6, 2021 10:33
Antwoord op  appel

Jij hebt een hekel aan M druipt er vanaf !!!!!

Gast
appel
januari 6, 2021 11:17
Antwoord op  Jopie

het is ook echt abominabel

Gast
Mick
januari 6, 2021 12:26
Antwoord op  Jopie

En M heeft een hekel aan de gewone Nederlander.

Gast
Erick
januari 6, 2021 10:23

RTL5 heeft echt potentie net als RTL4 ’s ochtends tot ’s avonds uit te zenden. Programmeer Telekids terug overdag tot +/- 17:00, zet Wie Is De Chef en Ik Weet Er Alles Van in de vooravond (begin desnoods met herhalingen). RTL pak door!

Gast
HENK
januari 6, 2021 12:28
Antwoord op  Erick

Idd, valt zoveel meer van te maken! Zelfde geld voor dagprogrammering van RTL4. Telekids op de dag bij rtl5. Rtlz bij rtl7. Serie herhalingen bij rtl8 overdag. Het is nu nog teveel wirwar. The bold bij rtl8, herhaling bij rtl4. Dr. Phil bij rtl, herhaling bij rtl4. Niet logisch allemaal

Gast
Topi
januari 6, 2021 09:41

Ik kijk niet. Het interesseert me niks k*t programma, lijkt wel een varkens stal. 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

Gast
Robbygay
januari 6, 2021 11:07
Antwoord op  Topi

Filmen ze het in jouw huis, dan?

Gast
Bart
januari 6, 2021 09:39

Helaas is er niks meer over van Veronica, programmering is bagger met films die we nu wel gezien hebben….jammer, jammer, jammer!!

Gast
kelly
januari 6, 2021 09:40
Antwoord op  Bart

Ze hebben de Big Bang Theorie nog, herhaling van herhaling van herhaling

Gast
JobF
januari 6, 2021 10:51
Antwoord op  Bart

Vanaf augustus komt er weer voetbal op Veronica waarschijnlijk. Ik weet niet precies hoe de rechten lopen maar ze hebben de EL en ECL en het lijkt mij logisch dat ze van beide competities 2 wedstrijden per avond mogen/moeten uitzenden. Dan zou je de beste wedstrijden op SBS 6 kunnen zetten en de mindere wedstrijden op Veronica.

Gast
hiep hiep Talpa
januari 6, 2021 11:18
Antwoord op  JobF

Ha daar is JobF, ons Talpa redactie lid c.q trol

Gast
Rob
januari 6, 2021 19:02
Antwoord op  JobF

Jobf :

Clubs als az/ Feyenoord / Utrecht etc
Die moeten dan tegen clubs uit Polen , Oostenrijk, en weet ik wat voor landen nog meer!. Dan zijn geen wedstrijden waarmee je een miljoenenpubliek mee gaat scoren helemaal op 2 tv-zenders uitzenden is niet interessant. Ik weet niet wanneer die wedstrijden zijn ? Maar in aug zijn ook nog de Olympische spelen . En bovendien in aug als Nederlanders hun vrijheid terug hebben zitten ze liever op het terras denk ik dan naar deze wedstrijden te kijken op 6. Talpa is de groter verliezer bij de voetbalrechten.

Gast
Ronald
januari 6, 2021 09:38

Dit is gewoon een leuk, ontspannend programma.

Gast
Rob v W
januari 6, 2021 09:29

Kansloos en allemaal potentiële Pieterbaan Centrum cliënten.

Gast
Wim
januari 6, 2021 09:19

Als je zoals BB met 1.3 miljoen begint, en je houd er nog geen 600.000 over dan kan je toch niet blij zijn.

Gast
sanne
januari 6, 2021 10:38
Antwoord op  Wim

Voor RTL 5 zijn dit prima cijfers.
Die 1,3 was alleen bij de opening, die ook op RTL4 werd uitgezonden.

Gast
Robbygay
januari 6, 2021 11:08
Antwoord op  Wim

Dat miljoen komt vooral doordat de kickoff zowel op rtl4 als 5 uitgezonden is

Gast
Wat een droevenis
januari 6, 2021 09:14

Nooit geweten dat er 600.000 dumbo’s zijn in dit land die naar BB zitten te gluren. Hoe dom moet je zijn zeg.

Gast
Frans
januari 6, 2021 09:19
Antwoord op  Wat een droevenis

Allemaal PVV stemmers die vreselijk geilen op een politiestaat met verborgen camera’s overal.

Gast
Heel Holland spoort niet
januari 6, 2021 09:21
Antwoord op  Wat een droevenis

@Wat een droevenis……….Geheel mee eens,

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 09:24
Antwoord op  Wat een droevenis

Zijn allemaal werkzaam op soc werkplaatsen als je het mij vraagt
Normale mensen kijken niet

Gast
De harde RTL kern
januari 6, 2021 10:38
Antwoord op  Wat een droevenis

Dom en geen cent te makken.
Aantrekkelijke doelgroep voor adverteerders.

Gast
Robbygay
januari 6, 2021 11:08
Antwoord op  Wat een droevenis

Net zo dom, als mensen die dit soort trieste comments plaatsen

Gast
Tess
januari 6, 2021 09:06

Boulevard wederom hoge cijfers!

Gast
Opbouwen & Afbouwen
januari 6, 2021 09:00

Dinsdag 5 januari 2016 (Dinsdag 6 januari 2021)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 40,8% (39,9%) —> met 3 zenders
2. RTL Nederland 25,3% (31,9%) —> met meer dan 3 zenders
3. SBS Groep 17,7% (15,0%) —> met meer dan 3 zenders

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer in 2021.

Gast
Pippa
januari 6, 2021 09:03
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Vergelijken met dinsdag 5 januari 2015? Die dag bestaat niet eens!
Alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers.

Gast
Hans
januari 6, 2021 09:10
Antwoord op  Pippa

5 januari 2016 bestaat wel, echter dinsdag 6 januari 2021 bestaat niet. Blijkt maar weer eens hoe onzinnig zo’n dagelijkse vergelijking is.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 09:11
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Dit keer stijgt rtl. Maar doordat het beeld elke dag anders is zegt dit niks, je kunt beter naar trends kijken zoals in het plaatje hieronder van factcheck.

Gast
factcheck
januari 6, 2021 08:39

Trek alleen conclusies uit duidelijke trends:comment image

Gast
Sven L.
januari 6, 2021 09:51
Antwoord op  factcheck

RTL snoept juist MA bij de NPO weg zo te zien. RTL-kijker aan het vergrijzen of mogen we die conclusie niet trekken?

Gast
willem
januari 6, 2021 08:37

Ik moet zeggen dat ik het ook erg leuk vind om Big Brother weer te volgen, gelukkig zitten er niet van die “Instagram wannabe’sterren ” in dit keer.

Gast
Angelique
januari 6, 2021 08:36

Wie hield er ook al weer dagelijks de score bij van de talkshows Op1 en Jinek?

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 08:30

Nou jantje ziet hier ook veel onnozelaars , leeghoofden, en heel veel ander dom volk voorbijkomen .die hun zender RTL zo goed vinden., Maar dat verbaast me niets ! Soort zoekt soort.

Als je voor een kijk en luister rapport vraagt waarom RTL zo goed is , dan geven de laagopgeleide daar geen goed antwoord op . Ze spreken hun zelf tegen , zonder dat ze het zelf in de gaten hebben .

Hoe dommer wou je het hebben ?

Gast
Piet P.
januari 6, 2021 08:34

Ik snap wat je wil zegge.
De inhoud is belangrijker dan de vorm.
De vorm is bagger Jantje. Sorry.

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 08:44
Antwoord op  Piet P.

zegge? Het woord schrijf je zo, zeggen.
U was dus zelf uit vorm !

Gast
Piet P.
januari 6, 2021 08:48

Dus je snapt het wel?
Doe het dan ook.
Er zijn zoveel laagopgeleiden die er een zooitje van maken en zichzelf tegenspreken. Hoe dom wil je het hebben?

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 09:10
Antwoord op  Piet P.

preetigge dak ferder igaa ert eel kieken

Gast
Jopie
januari 6, 2021 10:40

Zie de domme reactie van jou!!!

Gast
Boelie vd Vaart
januari 6, 2021 09:02

jan


, overweeg zelfmoord.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Boelie vd Vaart
Gast
Jopie
januari 6, 2021 10:39

Jij bent hoog opgeleid denk je, alleen aan je reactie kun je al
zien dat je dat niet bent!! Wel oordelen over ’n ander.

Gast
RAIL AWAY
januari 6, 2021 08:28

Prima informatieve uitzending “De avond van de vaccinatie “.
Klasse.
Goed te zien hoe NPO steeds inspeelt op actualiteit.

Gast
Thomas Bervoets
januari 6, 2021 08:41
Antwoord op  RAIL AWAY

Nou dat was fijn.
Een hoop poeha om een prik waar je nog vijf maanden op moet wachten. Ik hoop dat er binnenkort een fabrikant is die commerciële dhz-pakketjes met vaccins tegen corona op de markt brengt.
Auto-injector in je pens rammen en ‘BAM!’ klaar voor vakantie.

Gast
Jopie
januari 6, 2021 10:41
Antwoord op  Thomas Bervoets

Busje komt er aan!!!!

Gast
RAIL AWAY
januari 6, 2021 08:41
Antwoord op  RAIL AWAY

En Jinek daarna ook zeer goed met analyse van het tweede kamer debat, en informatie over het vaccineren.

Gast
Top John !
januari 6, 2021 08:22

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met Uit Het Leven Gegrepen: 444.000 kijkers,
Gast
Fred
januari 6, 2021 09:01
Antwoord op  Top John !

Uit het leven gegrepen is een warm en mooi programna, Leonie is hier de juiste persoon voor, ook zij doet dit met gevoel en empathie.. Compliment aan SBS6 !

Gast
Hunter
januari 6, 2021 08:17

Op1 en Urk samen goed voor ruim 1,5 miljoen kijkers.

Op de late avond was NPO en Talpa het meest in trek.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:21
Antwoord op  Hunter

Domste opmerking tot nu toe!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:24
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

De waarheid is hard en komt dan dom over voor een ander.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:29
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Dit heeft niks met de waarheid te maken. Je telt gewoon willekeurige programma’s bij elkaar op en zegt dan dat ze goed gescoord hebben!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:30
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Dit heeft niks met de waarheid te maken. Je telt gewoon willekeurige programma’s bij elkaar op en zegt dan dat ze goed gescoord hebben.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:31
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Droom maar verder.

Gast
Wim
januari 6, 2021 08:15

Trotse 8.07
Als het voor OP1 drama cijfers zijn, telt dat ook voor Jinek, het verschil is maar 40.000 kijkers.
Alleen moet Jinek veel hoger scoren omdat ze voor een commerciële omroep werkt.

Gast
Kees
januari 6, 2021 09:17
Antwoord op  Wim

Op1 is veel duurder dan Jinek en nog een stuk korter ook.

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 08:09

Gelukkig dat het domste volk RTL heeft !
Heb wel te doen met die kijkers die elke dag naar beeldvulling kijken, en geen oog hebben voor andere zenders die zoveel meerwaarde hebben, zoals de NPO

Het stond ook in de krant , de Nederlander wordt steeds dikker en dommer .

Zal ook door de vele chips en cola komen, die ze tijdens de uitzendingen van RTL naar binnen werken

En zolang er dom volk is , zolang zal RTL zegevieren

Gast
Marjan
januari 6, 2021 08:13

Droog je tranen, janneman.

Gast
Karbonade
januari 6, 2021 08:15

Jantje wil aandacht met zijn voorspelbare reactie over StaatsTV vs. Kommersjelen.

Gast
Niels Leeghwater
januari 6, 2021 08:19

Als het in de krant staat dan hoeft het niet altijd meteen waar te zijn. Vaak is het fake-nieuws dat is samengesteld door journalisten uit het buitenland die geïnfiltreerd zijn en via geheime kanalen te horen krijgen wat we hier mogen horen en moeten geloven.

Het echte nieuws staat op Facebook.
Als je tussen de regels doorleest dan zie je het echte nieuws. De belangrijkste boodschappen zijn heel erg kort maar hebben vaak drie of meer emoticons.

Dikke mensen zijn ook een complot van de overheid. Dikke mensen die op de bank hangen en chips vreten gaan niet uit zichzelf bewegen en gaan ook niet demonstreren.
Wat denk je dat de reden is van de suikertaks?
Die komt er niet!
Stond op Facebook. Door de cola elke week in een andere supermarkt in de aanbieding te doen blijft de corona zich verspreiden en die dikke suikerverslaafde mensen helpen daar aan mee. We zijn allemaal slachtoffer.

Gast
Edy
januari 6, 2021 09:11
Antwoord op  Niels Leeghwater

Whahahahaha de waarheid staat op Facebook, hahahahahahahahaha

Gast
Donald Dumped
januari 6, 2021 13:23
Antwoord op  Edy

Inderdaad. Als er een medium is wat fakenieuws verspreidt is het wel Facebook…dat mensen dat geloven is echt ongelofelijk…

Gast
Trotsie
januari 6, 2021 08:07

Het is langzamerhand wel gedaan met Op1. Dramacijfers voor NPO1

Gast
En zo is het ook nog een keer!
januari 6, 2021 08:16
Antwoord op  Trotsie

Op de dag dat het bruine vrouwtje/ex-zangeresje er zit zijn de kijkcijfers aanmerkelijk lager.

Gast
Trotsie
januari 6, 2021 08:31

Op dit moment is het eigenlijk elke dag wel slecht met de cijfers van Op1

Gast
Natalie Langeweg
januari 6, 2021 08:05

Uitstekende start.
Van 1.3 miljoen kijkers naar minder dan de helft in 24 uur.
600.000 is niet super veel als je het mij vraagt.

Mogelijk morgen al afkalvend richting de aantallen die de vaste kern vormt, zo’n 300.000 vaste kijkers.

SBS6 was weer nergense bekennen maar achter de schermen wordt rustig doorgebouwd aan een sterke zender met goede programma’s.

Gast
Ricardo
januari 6, 2021 08:07
Antwoord op  Natalie Langeweg

SBS6 is kapot.
Hoe kom je erbij dat het een sterke zender is.
Ze hebben de boot gemist en een faillissement is nabij

Gast
Marjan
januari 6, 2021 08:11
Antwoord op  Natalie Langeweg

De hoofdzender van Talpa doet het in jouw optiek dan niet veel beter.
Overigens stopt het ‘doorbouwen’ binnenkort, want er dreigt een behoorlijk groot intern knalletje bij het imitatiefabriekje.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:13
Antwoord op  Marjan

Je bedoelt vast bij RTL

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:16
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Nee, dan had ze wel RTL gezegd als ze dat bedoelde!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:29
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Droom maar verder met praten tegen jezelf.

Gast
Marjan
januari 6, 2021 08:03

Vorst for President!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:13
Antwoord op  Marjan

Het vriest buiten. Ook bij RTL! Wat zielig.

Gast
HENK
januari 6, 2021 08:03

De slimste snoept veel kijkers weg van Npo1 en rtl4. Regionale nieuwsblok 1800-1900 op npo2 op 2de dag rond de 250.000-300.000 kijkers. Sowieso scoort npo2, los van de slimste mens, goed met binnenstebuiten, rail away en herhalingen van zeg eens aaa om 1600uur.

Gast
Als ik Peter vd Vorst was.....
januari 6, 2021 07:58

Dagelijkse programmering

RTL4: 20.30-22.00 uur: De Bus
RTL5: 22.00-23.30 uur: Big Brother
RTL7: 19.00-20.30 uur: De Gouden Kooi
RTL8: 17.30-19.00 uur: Utopia

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:00

Gelukkig ben jij Peter van der Vorst niet, anders zou het helemaal mis gaan met rtl.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:02
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Halvering in een dag is niet best. Er moet wat gebeuren.

Gast
Kees
januari 6, 2021 09:24
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Zijn twee verschillende programma’s, de prognose voor dit programma was een half miljoen kijkers.

Gast
RAIL AWAY meer kijkers dan Big Brother
januari 6, 2021 07:56

Ha, ha, ha.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 07:57

Onzinnige vergelijking. Compleet ander tijdstip en doelgroep.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:09
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Maar wel de waarheid.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:17
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Cijfers zijn altijd de waarheid. Het gaat er om of het een zinnige vergelijking is!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:28
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Deze zijn zinnig.

Gast
Marjan
januari 6, 2021 07:53

1-21, geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:07
Antwoord op  Marjan

Beter dan afbraak RTL

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:20
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Opbouwfase is cynisch bedoeld, Talpa blijft altijd hangen in die zogenaamde opbouwfase.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:27
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

RTL blijft hangen in de afbraak.

Eens zijn ze net zo groot.

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 09:08
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Vele denken dat RTL NEDERLAND zo goed draait nmaar in feite zitten ze in een crisis ,die zijn weerga niet kent
In maart gaan we zien wat de totale omzet, plus winst, als er over winst gesproken kan worden , denk dat ze rond de 300 – 350 miljoen uitkomen,
een verlies van rond de 100–130 miljoen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen