Michiel Vos paniekerig in Jinek: ‘Vrouw en kind in bestormd Capitool’

Michiel Vos is erg geschrokken van de bestorming van het Capitool in Washington. Zijn schoonmoeder Nancy Pelosi, vrouw én kind waren er op dat moment aanwezig. Dat vertelde hij ’s avonds in Jinek.

Michiel Vos © RTL

Trumpaanhangers hebben Washington behoorlijk op zijn kop gezet. Michiels Vos schoonmoeder Nancy Pelosi is voorzitter van het Huis van Afgevaardigden en zij was samen met zijn vrouw en zoon (haar dochter en kleinkind) in het Capitool. Op hetzelfde moment stond Michiel buiten om als Amerika-correspondent verslag te doen van de bestorming.

‘Nog nooit meegemaakt’

Michiel klonk behoorlijk ontdaan in Jinek. “Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik sta aan de andere kant van het Capitool waar Erik Mouthaan staat. Ik stond er middenin toen mensen letterlijk de muren van het Capitool beklommen als een soort zee van mensen uit een slechte post-apocalyptische film. Dit zijn mensen die tot het gaatje gaan, boos zijn en qua uiterlijk ook niet horen in het keurige Washington.”

Zijn familie was erg geschrokken. “Ik heb één paniekerig telefoontje van mijn vrouw gekregen van: ‘It’s getting weird, we got to get out of here.’ Zij zat in het kantoor met mijn schoonmoeder en mijn zoon Paul. Zij waren daarbinnen, dus in die kamer waar later foto’s werden genomen.”

Militaire basis

Michiel kon niets voor zijn familie betekenen. “Ik stond buiten en zoals altijd heb je daar totaal niet door wat binnen gebeurt. Ik was buiten alleen maar naar klimmende en schreeuwende mensen aan het kijken. Er waren gevechten en ruzies en binnen werd dus geëvacueerd.”

“Ze zijn naar een soort militaire basis gegaan en ik sta als een soort van slechte toerist alleen buiten. Ik heb al drie uur geen contact met ze gehad, want er is helemaal geen verbinding. Ik kan jullie bellen, maar dat begrijp ik ook niet. Ik ben zeer verward en ik heb het ook nog nooit gezien. Dit is ook best wel gek en gaat ook echt te ver.”

Fragment

Het bewuste fragment in Jinek:

150 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rotjeknor
januari 9, 2021 08:45

Op het scherm, de man rechts op de foto is ook gezien bij een BLM protest en is absoluut geen Trump supporter maar lid van de Antifa beweging. Er zijn meer mensen als zodanig herkend en waren er om onrust en chaos te veroorzaken.

Gast
S.j.
januari 9, 2021 07:49

Hebben ze het capitool opgeblazen? Aan de media-dekking zou je bijna zeggen van wel

Gast
Xandernieuws.
januari 8, 2021 14:39

Trump laat jullie maar mooi vallen hij roept nu oppakken dar tuig dat het Capitool binnen viel.

Gast
Frans.D
januari 8, 2021 11:53

De blanke vrouw die werd gedood bij de bestorming van het Capitool werd doodgeschoten door een zwarte politieman

Gast
Tracy
januari 8, 2021 07:34

Als ik die meneer vos zag bij de npo bij Jinek dan was hij zo opgewonden
om over trump te praten dat ik dacht die heeft een natte boek
altijd over zijn beroemde schoonmoeder die een hekel aan trump heeft

Gast
Jaapww
januari 8, 2021 16:46
Antwoord op  Tracy

Hij en Twan Huys krijgen een ontzettende wanneer ze over Trump los mogen gaan.
Trouwens waarom zoveel politie bij BLM demo wordt niet beantwoord en is zo simpel als je nieuws echt gevolgd hebt. BLM heeft het afgelopen jaar samen met hun metgezellen van ANTIFA veel geplunderd en in brandgestokendus politie wad voorbereid. Maar volgens linkse wapens waren DLM demos geweldloos.

Gast
Compromisloos objectief
januari 7, 2021 22:24

Democraten en republikeinen in Amerika kun je niet in één hokje plaatsen, behalve dat er veel populisten zijn. Trump is naast populist ook een: crimineel, volksmenner, leugenaar, hypocriet, vrouwen-hater, homofoob, racist, ruzie-maker, onvriendelijk, narcist, egoïst en egocentrische achterbakse klootzak. Als miljardair nooit belasting betaald, door de meest criminele advocaten ter wereld. Alle populisten geven anderen de schuld. Joden, zwarten, Chinezen, Mexicanen elite enz. Elite ben ik het deels mee eens. Ben voor minimaliseren van de politiek en ambtenaren en tegen politieke vriendjes baantjes bezorgen.

Gast
Frans.D
januari 8, 2021 10:00

Trump is naast populist ook een: crimineel, volksmenner, leugenaar, hypocriet, vrouwen-hater, homofoob, racist, ruzie-maker, onvriendelijk, narcist, egoïst en egocentrische achterbakse klootzak. Je vergeet nog bedden plasser

Dat is mooi nu met de feiten want een beetje op kleuterschool niveau schelden kan iedereen.

Gast
Jaapww
januari 8, 2021 16:49

Tja als je zo kort door de bocht gaat dan is Biden een pedofiel. Ik ben met je eens dat Trump een Narcist is in beginnend stadium van dementie. Over China heeft hij gelijk

Gast
Compromisloos objectief
januari 7, 2021 21:31

Ger, ik geef geen garantie, maar de Amerikaanse rechterlijke macht, enige dat ik vertrouw in dat hypokriete Amerika, heeft elke klacht afgewezen of teruggestuurd naar de kiescommissie , veelal onder voorzitterschap van republikeinen. De woede van de bewoners, ook in Nederland komt door het verplaatsen van het werk naar lage Loonlanden waardoor goede vakmensen en laaggeschoolden hun werk maar ook inkomen, eigenwaarde en zelfvertrouwen verliezen. Multinationals, in begin vooral uit Amerika hebben China machtig gemaakt. Trump is beste voorbeeld van geld maken over de hele wereld. Hij de grootste schijnheilige huichelachtige kapitalist heeft daar niets aan veranderd. Waar laten de US bedrijven hun producten maken? Amerikanen hebben het over afnemen van vrijheid. Kan ik weinig mee behalve dat ze hun wapens willen houden. Voor mij moeten ze hun wapens voor 1 februari 2021 inleveren. Wat alle populisten doen is vijanden creëren, die overal de schuld van krijgen. Vul zelf maar in wie jij de schuld geeft van je misère.

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 21:51

De democraten, wel eens gekeken naar de vermogens van hun leiders

Gast
Ernst
januari 7, 2021 22:41
Antwoord op  Frans.D

Je geeft de democraten de schuld van jouw misère? Waarom ga je dan ook in de VS wonen? Ben je niet lekker bij je hoofd of zo?

Gast
Frans.D
januari 8, 2021 09:55
Antwoord op  Ernst

Waar heb je het over.

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 21:15

Een nieuwsdirecteur van ABC roept zelfs op het land te ‘zuiveren’ door alle Trump supporters te ‘elimineren’. De Verenigde Staten lijken onder Biden-Harris dus in onvoorstelbaar tempo ‘full Nazi’ te gaan.

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 20:55

En wie bezette zo’n 2 jaar onder luid applaus van CNN en co de senaatskantoren? Linkse demonstranten die probeerden te voorkomen dat Brett Kavanaugh werd aangesteld als opperrechter. Je vindt op Youtube beelden waarin Pence de bewaking vraagt demonstranten die net buiten de debat zaal staan te schreeuwen en bonken te verwijderen.

Gast
Dino-saurus
januari 8, 2021 19:02
Antwoord op  Frans.D

Hoeveel doden Frans?

En svp een linkje naar het YT-filmpje. Ik kan de beeldenvan de vernielingen, de mishandelingen en de grootschalige ordeverstoringen nergens vinden.

Gast
Compromisloos objectief
januari 7, 2021 16:27

Gelukkig zijn we van leugenachtige crimineel Trump verlost. Nu komen o.a. rechtzaken van honderden benadeelden door bewust failliet verklaren van trump-bedrijven door zijn corrupte advocaten.

Gast
Ger
januari 7, 2021 17:00

Goh jij weet het zeker dat alles volgens de regels verlopen is?

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 15:01

Naar verluid was de bestorming van het Capitool een valse vlag operatie, men kon goed zien op diverse video’s dat de Capitool-politie de ‘demonstranten’ ongehinderd naar binnen lieten lopen, ongetwijfeld zijn altijd Agent Provocateurs aanwezig die het beleid uitvoeren waarvoor zij opdracht hebben gekregen…Net zoals veel Nederlandse situaties op het gebied van demonstraties/protesten wordt vaak niet opgemerkt door de aanwezige demonstranten dat er bijv. een nazivlag of symbool uit de trukendoos wordt getrokken, met als gevolg dat het protest direct onderbroken wordt door de aanwezige politie.

Gast
tja
januari 7, 2021 15:11
Antwoord op  Frans.D

Naar verluid?

Bronnen, links en verwijzingen graag. Anders is het een verzinsel.

Gast
Ouwezijds
januari 8, 2021 03:23
Antwoord op  Frans.D

Jij bent echt helemaal in de war, jongen.

Gast
Dino-saurus
januari 8, 2021 19:07
Antwoord op  Frans.D

Als dat waar zou zijn, dan had Trump binnen 5 minuten de bezetting veroordeeld en er alles aan gedaan om de amokmakers aan te houden.

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 14:57

Je kunt je voorstellen wat het Antifa–tuig, dat de afgelopen maanden binnensteden in Amerika heeft geplunderd, in brand gestoken en diverse moorden heeft gepleegd, zal aanrichten als op bevel van de rechter de, door de anti-Trump mainstream media en het establishment omarmde, officiële uitslag van de presidentsverkiezingen zou worden teruggedraaid. Veel rechters zullen wellicht een ‘misschien onrechtmatige’ president voor lief nemen als dat betekent dat zij zich niet medeverantwoordelijk hoeven te voelen voor het uitbreken van mogelijk een nieuwe burgeroorlog.

Gast
Dino-saurus
januari 8, 2021 19:16
Antwoord op  Frans.D

Zit het gevaar wellicht bij de personen die democratie alleen een goed systeem vinden als ze hun zin krijgen?

Gast
Willie
januari 7, 2021 14:48

Zou de kostprijs voor een Apple-mobieltje in de Verenigde Staten zeg € 1.000,- zijn, waarvan vervolgens de verkoopprijs € 2.000,- zou zijn (100% marge). De productie van datzelfde mobieltje geproduceerd in China bedraagt daarentegen € 200,- met een verkoopprijs van € 900,- (450% marge). Tel daarbij op dat de markt voor een mobieltje van €900,-, in ons voorbeeld het in China geproduceerde exemplaar, exponentieel veel groter is dan die markt zou zijn als het mobieltje € 2.000,- kost, en tel uit de winst.
En waaruit bestaat de markt van het mobieltje van € 900,-? Dat is de middenklasse. Net als in de politiek, moet het bedrijfsleven zich dus richten op de almaar uitdijende middenklasse. Daar is de verhouding tussen de inspanning die het maken van een product kost en wat je eraan kunt verdienen, het meest gunstig. Voor de High Tech bedrijven is dus het kunnen produceren in goedkope landen, om hun eigen middenklasse-markt tevreden te kunnen blijven stellen, essentieel.
Het is niet moeilijk om dan in te zien dat het voor Big Tech topprioriteit is om van een president af te komen die dit ontwrichtende mechanisme ter discussie stelt.

Gast
Willie
januari 7, 2021 14:45

Ten eerste mogen wij hopen dat onder de nieuwe presidentsregering het chaos scheppende buitenlandbeleid van de, door de elite en de naar elite hunkerende middenklasse, als Messias beoordeelde Obama niet wordt afgestoft en gerestaureerd. De orde die Trump in vier jaar tijd in de buitenlandpolitiek heeft bereikt, is zonder weerga. De kaarten in het Midden-Oosten zijn volledig anders geschud, de Syrische oorlog is voorbij, Iran is zolang dat land zijn vernietigende intenties niet opgeeft, in een wurggreep genomen, verschillende Arabische landen hebben vrede met Israël gesloten en terreuraanslagen in het Westen, veelal gesteund door Iran, vormen een veel minder grote dreiging dan voorheen. Daarbij hebben de aartsvijanden Servië en Kosovo dankzij Trump vrede gesloten.

Gast
Willie
januari 7, 2021 14:39

De anti Trump wappies hier halen alleen het fraude stront uit de ogen als er verkiezingen zijn in Rusland of Wit Rusland.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 17:58
Antwoord op  Willie

Silly Willie.
Ben je weer terug joh?

Gast
Die Lange van de Bloemfontein
januari 7, 2021 14:38

Die mensen hebben groot gelijk, grootste fraude ooit dit

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:37

Dit is toch niks anders dan de demonstraties van BLM???

Gast
Eric
januari 7, 2021 18:25
Antwoord op  Momo

Nee, joh? Een meute goedgelovige sukkels die het Capitool bestormen nadat ze maandenlang zijn opgestookt door leugens van Trump en andere republikeinen is hetzelfde als mensen die n.a.v. een moord protesteren tegen politiegeweld? Trump en zijn handlangers hebben bloed aan hun handen. Er zijn daar een paar mensen gestorven dankzij de leugens van een corrupte baby en zijn kruiperige kontenlikkers. En de rest kan een fijne rechtszaak tegemoet zien. Lekker illegale shit uithalen en dat met je domme kop op sociale media zetten zodat Justitie niet lang naar je hoeft te zoeken. Er gaan heel wat van die dombo’s van hun bed gelicht worden de komende tijd. En denk maar niet dat hun redder Trump ze echt komt redden. We hebben al tig keer kunnen zien dat hij je à la minute de rug toekeert als je hem niet meer van nut bent.

Gast
Gerda
januari 7, 2021 13:05

Al die voorstanders van Trump en zijn a-sociale volk en hun verzinsels en leugens. Als jullie dat vinden, ga dan lekker daar wonen. Jullie mening doet er niet toe in Nederland. Trump zit gelukkig ver. Al die verontwaardiging over het stelen van stemmen.. Ja hoor arme president.. Stelletje rare mensen, die over hem treuren als Nederlander.. Treur maar liever over de doden en gewonden, die gevallen zijn. Dat heeft die Trump op zijn geweten

Gast
Rob
januari 7, 2021 14:05
Antwoord op  Gerda

Gewoon je bek houden, coronaslons.

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:38
Antwoord op  Gerda

Ach ja, geef Trump maar de schuld van alles. De geweldadige en dodelijke demonstraties van BLM waren zeker ook veroorzaakt door hem? Complotgekkie.

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 14:43
Antwoord op  Gerda

Ik neem aan dat jij nu naar de USA gaat. Ik treur zeker over als die doden aangericht door gesteunde rellen door de democraten van antifa en BLM.
Maar vertel nu wat heeft Trump eigenlijk fout gedaan met zijn beleid in de USA. Want dat lees ik nergens.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 17:59
Antwoord op  Frans.D

Het land is nog nooit zo onverdeeld geweest als nu. Onverenigde Staten van Amerika…
Door Trump…

Gast
Meindert Kramp
januari 7, 2021 21:33
Antwoord op  Donald Dumped

Fout! Door stokende media.

Gast
Ger
januari 7, 2021 17:05
Antwoord op  Gerda

Economie was op zijn best, werkeloosheid gigantisch gedaalt, troepen terug getrokken en een keer geen bommen gegooid.Goed bezig in het Midden-Oosten. China de duimschroeven aangedraaid met bettekking tot handel, moet ik nog even doorgaan.

Gast
Vierkant
januari 7, 2021 18:26
Antwoord op  Ger

Ja, ga maar door met liegen.

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 21:34
Antwoord op  Vierkant

Jij heet zeker vierkant vanwege je vierkante leugens.

Gast
Vierkant
januari 7, 2021 22:44
Antwoord op  Vrolijke Frans

Nee, ik heet geen Vierkant, dat is gewoon een nickname, simpele.

Gast
NoName
januari 8, 2021 17:41
Antwoord op  Vierkant

Ach gossie, wat lief! Maar wel een beetje simpel …🤷🏻‍♀️

Gast
Jan
januari 7, 2021 21:32
Antwoord op  Gerda

flauwekul
Mensen zijn volwassen. Zelf verantwoordelijk voor hun daden.
Dat jij als een kind aan het handje meegenomen wilt worden, betekent nog niet dat anderen dat ook willen.

Gast
Honey
januari 7, 2021 12:57

Sinds Trumph president is is het er niet beter op geworden in Amerika. Er is altijd wel wat. En nu heeft hij de vekiezingen verloren en is het 1 grote rotzooi door de aanhangers van “kleuter” Trumph omdat hij de verkiezingen heeft verloren. Joe Biden kan puin ruimen die “kleuter” Trumph heeft achter gelaten.

Gast
Rob
januari 7, 2021 14:04
Antwoord op  Honey

Voor coronacrisis ging het economisch prima in Amerika, dankzij Trump en nietsnut Biden puinruimen? Die wordt nog voor zijn inauguratie vakkundig geliquideerd.

Gast
Alie
januari 7, 2021 15:17
Antwoord op  Rob

Als er 1 is die de boel daar manipuleert is het Trump wel.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 18:02
Antwoord op  Rob

Dan wordt een gekleurde vrouw de eerste vrouwelijke Potus…
Ook goed toch?

Gast
Dwayne Dewit
januari 7, 2021 12:51

Dat malle wijf Pelosi, kasthomo Michiel kent haar wel, loopt al bijna 35 rond in het Amerikaanse congres zonder ook maar iets te betekenen in de Amerikaanse politiek, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar – op jaarbasis – miljoenensalaris.
Dus is het niet zo gek dat sommige mensen er de buik vol van hebben.
Ze hadden een grote drol op haar bureau moeten neerleggen.

Gast
Dwayne Dewit
januari 7, 2021 12:48

Dat malle wijf Pelosi, kasthomo Michiel kent haar wel, loopt al bijna 35 rond in het Amerikaanse congres zonder ook maar iets te betekenen in de Amerikaanse politiek, maar de belastingbetaler draait wel op voor haar – op jaarbasis – miljoenensalaris.
Dus is het niet zo gek dat sommige mensen er de buik vol van hebben.
Ze hadden een grote drol op haar bureau moeten neerleggen.

Gast
Gerda
januari 7, 2021 13:17
Antwoord op  Dwayne Dewit

Wilde u dat uw asociale verhaaltje wel gelezen werd en plaatste u het daarom 2 keer? Kent u deze mensen privé? Sommige mensen schrijven ook maar wat he? Als het maar choqueert..

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:39
Antwoord op  Gerda

Kijk uit, mensen. Gerda werkt voor deze site!

Gast
Adolf
januari 7, 2021 21:37
Antwoord op  Momo

Das Fraulein Gerda

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 7, 2021 12:30

Dat Vos nogal verward is hadden WE al een tijdje in de gaten,hij is een typische systeemjournalist en daar heeft Trump een enorm broertje dood aan en ik ook. 🌪🏁

Gast
Gerda
januari 7, 2021 12:46
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

En wie bent u dan eigenlijk wel? Het boeit toch niet wie en waar zomaar een onbenul een hekel aan heeft? Of bent u de president op zijn retour?

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:41
Antwoord op  Gerda

En waarom zou jouw mening ons iets moeten boeien? Er is iets goed mis in je bovenkamer.

Gast
Jaapww
januari 8, 2021 16:54
Antwoord op  Gerda

Jouw mening boeit ons totaal niet.

Gast
analist
januari 7, 2021 12:29

Dit is helaas het begin. Want dit krijg je als partijen jarenlang de verdeel-en-heers-tactiek toepassen en verder geen effectievie maatregelen nemen. De arme gekleurderen worden door de democraten vertegenwoordigd en zijn er zelfs tijdens het Obamatijdperk amper op vooruit gegaan. Zij worden vooral zoet gehouden door hun activistische, polariserende taal over te nemen. De arme blanken, die discriminerend white trash of red necks worden genoemd, worden vertegenwoordigd door de republikeinen. Zij worden vooral zoet gehouden door het wapenbezit niet aan te pakken.
Doordat beide groepen steeds armer worden en de meeste politici en media vooral bezig zijn deze groepen tegen elkaar op te zetten, wordt het verschil tussen arm en rijk groter en blijft een echte revolutie uit omdat partijen armere mensen tegen elkaar blijven opzetten zodat zij samen voorlopig geen front zullen vormen tegen de elite.

Gast
Ruud Steunassen
januari 7, 2021 21:39
Antwoord op  analist

Goede analyse lijkt me.

Gast
anonymous
januari 7, 2021 11:56

Hoop dat zijn gezin veilig is maar Michiel, blijf voorlopig lekker in de VS.

Gast
Zucht 2
januari 7, 2021 11:22

Amerika likt zijn wonden

Gast
Corona-hoax
januari 7, 2021 10:26

Mensen die strijden voor vrijheid. Media framet ze weer als extreem en “binnenlandse terroristen” net zoals mensen die tegen coronadictatuur demonstreren in NL “hooligans” zijn. De verkiezingen zijn gekaapt en 2 dagen geleden is weer gesjoemeld met de verkiezingen in Georgia zodat ze een meerderheid in de Senaat en Huis hebben. Echt bizar in USA. Dit gaat richting burgeroorlog.

Gast
Jopie
januari 7, 2021 10:28
Antwoord op  Corona-hoax

Waar zijn de bewijzen wat jij suggereert?????

Gast
Uuuh
januari 7, 2021 10:41
Antwoord op  Corona-hoax

Wat er feitelijk is gebeurd is dat mensen als levend schild zijn ingezet voor politiek gewin. Donald T. gaat echt over lijken. Vijf mensen hebben hun leven verloren omdat hij een punt wilde maken. Hij heeft ze opgehitst om naar het Capitol te lopen. “Ik ga met jullie mee” maar is vervolgens in zijn Witte Huis de beelden gaan bekijken. De held!

Gast
Gerda
januari 7, 2021 13:22
Antwoord op  Uuuh

Alles is geregisseerd hoor, Trump is laf.. Al maanden voor de verkiezingen riep hij dat er gefraudeerd zou worden.. Dit is een psychologisch spel..

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 18:06
Antwoord op  Uuuh

De doodgeschoten vrouw was een Trump en Qanonaanhangster…
Gestorven als een martelaar?

Gast
Jale
januari 7, 2021 18:31
Antwoord op  Donald Dumped

Gestorven om een leugen. Volledig zinloze dood.

Gast
Meindert Kramp
januari 7, 2021 21:43
Antwoord op  Uuuh

flauwekul. Mensen zijn volwassen. Dat communisten graag de hele wereld in een kindercreche willen veranderen is hun zaak. Communisten zijn verantwoordelijk voor een paar honderd miljoen doden.
En toch gaan ze nogmaals hun kansen grijpen, gesteund door het policor Westen.

Gast
Jean Paul
januari 7, 2021 11:03
Antwoord op  Corona-hoax

In een democratie kun je naar de rechter stappen. Trump heeft 62 rechtszaken gevoerd en verloren, want geen bewijs. Ook door republikeinse rechters. Kennelijk gaan in Nederland ook mensen in zijn waanbeelden mee. Treurig…

Gast
Meindert Kramp
januari 7, 2021 21:45
Antwoord op  Jean Paul

Meer dan 4 jaar totale anti-Trump hysterie en jij gelooft dat rechters dan nog objectief durven zijn?

Gast
Zucht 2
januari 7, 2021 11:18
Antwoord op  Corona-hoax

Je bent net zoals president daar ook gestoord. Het is goed dat hij weg is eindelijk misschien rust in de tent

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 21:46
Antwoord op  Zucht 2

haha Dat had je gedroomd. Zo lekker naïef.

Gast
GrijzePilion
januari 7, 2021 11:56
Antwoord op  Corona-hoax

Kun je hier al je bewijzen posten? Mag in Pdf hoor. Kom maar op.

Gast
tja
januari 7, 2021 12:05
Antwoord op  Corona-hoax

Dank voor het posten hiervan. Hiermee kunnen we ook gelijk de kwaliteit van al jouw andere posts bepalen. Die is dus bedenkelijk laag. Je roept maar wat.

Maar ik heb ook goed nieuws voor je want je maakt goede kans op de Lange Frans’ “van het padje af”-bokaal.

Gast
Frans
januari 7, 2021 12:45
Antwoord op  Corona-hoax

Jij bent malende. Ik vind dat je onzin praat.
Geloof wat je wil geloven maar val ons er niet mee lastig.

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 21:47
Antwoord op  Frans

Jij kan ook nergens tegen. Zeker een millennial.

Gast
Gerda
januari 7, 2021 12:55
Antwoord op  Corona-hoax

Nou ja zoals Michiel ook zegt, het waren precies hetzelfde type mensen, als die we hier in Nederland zien, als er rellen en demonstraties zijn. Niet goed bij hun hoofd zeg maar, alsof ze net uit de kliniek zijn ontsnapt. Het is net zo gek als hier die wappies staan te fluiten bewapend met pannen en pollepels. Persoonlijk noem ik die mensen aso’s en niet goed bij hun knar. In de VS vielen ook nog doden, daar ben ik bang voor, dat die uitkeringstrekkers ook in Nederland het niet aan kunnen, dat ieder weldenkend mens ze verafschuwd..

Gast
Ollie
januari 7, 2021 14:23
Antwoord op  Gerda

Met je eens op dat sneue ‘uitkeringstrekkers’ na. Had je dat nu echt nodig om je verheven te voelen?

Gast
Jan
januari 7, 2021 21:48
Antwoord op  Gerda

Jij hebt zelf zeker ook lang in een kliniek gezeten, dat jij hun gedrag herkent.

Gast
Gert
januari 7, 2021 14:20
Antwoord op  Corona-hoax

Deze relschoppers zijn de grootste landverraders in de moderne geschiedenis van de VS. Ze strijden voor een vrijheid die ze allang hebben, dus het zijn nog zwakzinnige landverraders ook. En jij bent even dom.

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:42
Antwoord op  Gert

Je bedoelt toch de demonstranten van BLM???

Gast
Gert
januari 7, 2021 17:54
Antwoord op  Momo

Je doet je fuehrer Trump goed na, schoothondje. Gauw wijzen naar een ander. Je begrijpt donders goed wat ik zeg en wie ik bedoel. Ga maar weer op een pan slaan met je pollepel.

Gast
Samson
januari 7, 2021 21:51
Antwoord op  Gert

Jij bent mijn Führer. Wanneer mag ik weer bij je op schoot?

Gast
Samson
januari 7, 2021 21:49
Antwoord op  Gert

Woef

Gast
Compleetdenker
januari 7, 2021 21:41
Antwoord op  Corona-hoax

Wat ook opvalt, is dat het NOS-Journaal meteen weer de nadruk begint te leggen op complotdenkers onder de demonstranten, alsof denken sowieso verkeerd is.

Gast
Zalmneusje
januari 7, 2021 09:57

“Dit zijn mensen die tot het gaatje gaan, boos zijn en qua uiterlijk ook niet horen in het keurige Washington.”

Hoe bedoel je Michiel Vos?

Gast
Guust Flater
januari 7, 2021 14:18
Antwoord op  Zalmneusje

Hij bedoelt dat Washington een ambtenarenstad is en dat je uit de toon valt als je daar in jagerskleding rondloopt met een muts/pet op je hoofd, een vlag in je hand en een kogelwerend vest over je kleding.

Als ik strak in pak door een volksbuurt loop dan van ik daar ook uit de toon. Ik pas er qua uiterlijk niet. Net zoals bijvoorbeeld een visser compleet met hengel qua uiterlijk niet op de Zuidas hoort.

Dat snap je allemaal best maar je zou het graag uit zijn verband te trekken.

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:43
Antwoord op  Guust Flater

Wat een slap verhaal, zeg!😆

Gast
jmp
januari 7, 2021 09:48

Uiteraard hoop ik dat z’n gezin veilig is, maar ik word zo langzamerhand erg moe van meneer Michiel Vos en dat gekoketteer met z’n schoonmoeder, voor inmiddels élke willekeurige camera. Beste Michiel, dát weten we nu wel.

Gast
Willie
januari 7, 2021 09:48

Zonder de maandenlange gewelddadige rellen van BLM/Antifa met goedkeuring van de Democraten was wat gisteren gebeurd is niet mogelijk geweest. Zij hebben de toon gezet.

Gast
Recalcitratie
januari 7, 2021 10:02
Antwoord op  Willie

Trump heeft heel zorgvuldig elke stad of staat die onder gezag van Democraten bestuurd wordt bekritiseerd en zwart gemaakt.

De Qnon en Golden Boys beweging heeft nooit enige tegenstand van Trump gekregen.

En nu loopt hij zijn achterban op te hitsen.

Gast
Willie
januari 7, 2021 14:36
Antwoord op  Recalcitratie

Het is ook een puinhoop in die steden

Gast
Jan
januari 7, 2021 21:54
Antwoord op  Recalcitratie

natuurlijk niet, want zij waren niet gewelddadig.

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:44
Antwoord op  Willie

100%. Maar de eigenaar van deze site gebruikt allerlei sockpuppets om propaganda van de VVD te verspreiden.

Gast
Truus
januari 7, 2021 21:56
Antwoord op  Momo

haha sokpop argument

Gast
Frans.D
januari 7, 2021 09:42

Toen vele in paniek raakt door mishandeling van antifa en BLM tuig hoorde je Vos niet dat waren onrustige demonstraties.
En als je niet ziet dat er enorme fraude was met deze verkiezing heb je poep in de ogen.
Het wordt ook steeds duidelijker dat de bestormers antifa mensen waren verkleed als Trump aanhangers.
Democraten hebben dit land verpest konden nier verdragen dat Trump toen gekozen werd. Wat een valsheid bij die democraten.
Eén ding is zeker de media door hun eenzijdigheid is de grootste vijand geworden voor de democratie.

Gast
ZwabberKak
januari 7, 2021 10:02
Antwoord op  Frans.D

Sukkeltje…

Gast
Truus
januari 7, 2021 21:57
Antwoord op  ZwabberKak

Sterk onwelriekend argument

Gast
Frans
januari 7, 2021 10:06
Antwoord op  Frans.D

Dat is zo.
Er is een speciale militie die in het geheim optreedt om rellen te veroorzaken. Ze verkleden zich de ene keer als Trump supporters en de volgende keer als Antifa en BLM relschoppers.
Laatst hadden ze zich nog verkleed als Anti 5G demonstranten.
Daarvoor waren ze verkleed als voorstanders voor het behoud van de Zuidelijke Staten en volgende week gaan ze verkleed als milieuwappies protesteren tegen de olieboringen in Alaska.

Gast
Bor
januari 7, 2021 17:27
Antwoord op  Frans

Sterker nog, die militie komt van Mars, Wappie!

Gast
Juffrouw Ooievaar
januari 7, 2021 22:01
Antwoord op  Bor

Van Venus. Ik ben er zelf geweest. Jij bent nooit verder gekomen dan het grote dierenbos.

Gast
Ome Gerrit
januari 7, 2021 22:29
Antwoord op  Juffrouw Ooievaar

En jij bent niet verder gekomen dan het enge bos. Arrogante ooievaar.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 10:18
Antwoord op  Frans.D

Hoe groot is jouw aluhoedje?
Beter in een dwangbuis met jou…

Gast
dr. J. Mengele
januari 7, 2021 22:02
Antwoord op  Donald Dumped

nazi

Gast
Falco
januari 7, 2021 14:10
Antwoord op  Frans.D

Tuurlijk, Fransje. Antifa stond gezellig en massaal bij de toespraak van Trump. Wat ze er precies deden wisten ze niet. Tot Trump ze opdroeg naar het Capitool te gaan en daar tekeer te gaan om te laten zien dat ze zich niet gewonnen gaven. Toen dacht Antifa: goh, wat fijn dat we hier met zijn allen waren, verkleed als Trump-aanhangers. Komt dat even goed uit. Nu kunnen we tekeergaan bij het Capitool en denkt iedereen dat het Trump-aanhangers waren.

KOEKOEK!

Gast
Juffrouw Ooievaar
januari 7, 2021 22:03
Antwoord op  Falco

een valk is geen koekoek, sufferd

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:46
Antwoord op  Frans.D

Die downvotes komen allemaal van de gestoorde eigenaar van deze site. Alsof een artikel hier ooit door 13 mensen gelezen wordt…

Gast
Gert
januari 7, 2021 17:56
Antwoord op  Momo

Mooie complottheorie. Zo kennen we je weer.

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 22:04
Antwoord op  Momo

PING! Ik wist niet dat ik eigenaar van deze site ben.

Gast
Meindert Kramp
januari 7, 2021 21:59
Antwoord op  Frans.D

Helemaal waar. Knetterlinks die media.

Gast
Jantje
januari 7, 2021 09:36

Vos kreeg flinke sneer van NOS correspondent. Lucas Waagmeester op Radio 1 vannacht tussen 0.00 en 0.30 uur
Vos liep rond voor witte huis maar wist op geen enkele vraag antwoord. “Als je op locatie bent weet je niks, normaal kijk ik naar CNN en weet je alles” zei Vos. Daarna over naar Lucas. “Mijn ervaring is dat je meer weet als je aanwezig bent waar het gebeurd ipv CNN te kijken” en gaf uitgebreid verslag

Gast
Huismaker
januari 7, 2021 09:05

Al 4 jaar lang riep het mediakartel “Trump, Trump, Trump, Trump en Trump”
Trump had met hoeren in Rusland het bed vol geplast, waar Obama had geslapen. (Headline van de NPO)
Trump-aanhangers hebben een “veteraan” aan gevallen (Scholier, die zich niet liet uitdagen) (Headline van de NPO).
Zoveel haat. En Vos en zijn schoonmoeder (die ongegeneerd papieren verscheurde) waren de aanjagers.
En net als het mediakartel hier, is het in de VS niet anders.
Een open en eerlijke discussie mag daar ook niet bestaan. Wij dienen als schapen in een hok te zitten.
Als je een andere mening hebt, word je van twitter, youtube en facebook afgegooid. Want je mag uitsluitend de mening hebben, die voor je bepaald is. En mensen pikken dat niet meer.
Daarom is Jensen uitsluitend te volgen via zijn eigen site jensen.nl Daar heb je het recht om een andere mening te horen. Ondanks alle staats-trollen hier op het internet.

Gast
Pipo
januari 7, 2021 09:14
Antwoord op  Huismaker

Natuurlijk Wappie…

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:47
Antwoord op  Pipo

Daar hebben we de trol van deze site weer!

Gast
Tja
januari 8, 2021 06:02
Antwoord op  Momo

En de gebruikelijke “trol”-jager, die de plank mis slaat omdat hij zelf wappie is.

Gast
Pipo hangt aan de media tiet
januari 7, 2021 22:11
Antwoord op  Pipo

Natuurlijk Wappie Wat anders? Met zo weinig intelligentie verzinnen mensen nu eenmaal zelf geen scheldwoord.

Gast
GrijzePilion
januari 7, 2021 09:15
Antwoord op  Huismaker

Ja, en dat praat het aanvallen van een rechtsstaat en de daarbij gevallen doden absoluut goed he?

Stumpertje

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 22:13
Antwoord op  GrijzePilion

Ach man, ga zwemmen naar je grijze pilion.

Gast
Weltschmerz
januari 7, 2021 09:16
Antwoord op  Huismaker

Dat heb je goed begrepen.
Gedraag je ernaar 👍

Gast
Nuchtere blik
januari 7, 2021 14:44
Antwoord op  Weltschmerz

Wat doe je hier? Ga naar je paranoide vriendjes zoals Lange Frans en George van Houts bij Weltschmerz. En zet je alu-hoedje op.

Gast
Meindert Kramp
januari 7, 2021 22:16
Antwoord op  Nuchtere blik

Niet bijster origineel. Je moet beter kunnen. Of is je blik leeg en ben je ineens niet zo nuchter meer?

Gast
Marq
januari 7, 2021 09:23
Antwoord op  Huismaker

Zwakzinnige mafklapper!

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 22:17
Antwoord op  Marq

Schelden wordt hier zeer gewaardeerd. Maar liefst 10 likes.

Gast
ZwabberKak
januari 7, 2021 10:04
Antwoord op  Huismaker

Sukkeltje…

Gast
Vrolijke Frans
januari 7, 2021 22:17
Antwoord op  ZwabberKak

Ziezo die keutel is eruit.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 10:22
Antwoord op  Huismaker

Ach heb je hem weer? Ik dacht al waar blijft ie?
Ik had wel verwacht dat je in VS was, tussen de relschoppers en de witte huis bestormers…

Gast
Jopie
januari 7, 2021 10:33
Antwoord op  Huismaker

Geloof maar dat Poetin zich kapot lacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Jan
januari 7, 2021 22:18
Antwoord op  Jopie

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo lacht Poetin volgens Jopie.

Gast
Jan
januari 7, 2021 22:08
Antwoord op  Huismaker

Ze kunnen het niet hebben de anonieme minne mannetjes en minne vrouwtjes. Ze zouden het liefste frauderen, de website even stilleggen, waarna er ineens 100 minnetjes bij staan.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 7, 2021 09:04

Niets gezien, dus geen oordeel hoe slecht Jinek was.

Gast
Flexi
januari 7, 2021 08:58

Zo krijgt H.Clinton toch nog gelijk.
Aanhang van Trump bestaat uit white trash en mensen met de bijbel.

Gast
Realist
januari 7, 2021 09:06
Antwoord op  Flexi

De aanhangers van Trump zijn twee maanden lang bestookt met leugentjes en complottheorieën over verkiezingen die gestolen zouden worden.

Hij heeft ze uitgenodigd om tijdens de definitieve einduitslag van de verkiezingen het Capitool te bestormen (Let’s go to the capitol) en vervolgens niets gedaan om ze terug te roepen. Vicepremier Pence heeft de Nationale Garde om hulp gevraagd en de noodtroepen ingezet om het Capitool te beschermen en de orde en rust terug te brengen

Trump is een grote vandaal, misschien zelfs wel een staatsterrorist. De tijd zal het leren.

Gast
Bram
januari 7, 2021 09:48
Antwoord op  Realist

Maar wat deden de Clintons op Epstein Island?

Gast
Realist
januari 7, 2021 10:09
Antwoord op  Bram

Goede vraag!
En wat deed prins Edward daar?

Eigenlijk moet de vraag zijn: wie waren daar allemaal tegelijkertijd en wat voor soort bijeenkomst was dat?

Gast
Bram = randmongool
januari 7, 2021 13:54
Antwoord op  Bram

Goeie afleidingsmanoeuvre, randmongool.

Gast
Klaasje
januari 7, 2021 10:23
Antwoord op  Realist

NOS en CNN zeggen niks over de inhoud van de rechtszaken, dus ik heb de afgelopen weken een paar hoorzittingen gekeken. Er is meer dan genoeg overtuigend bewijs van fraude. Vorige week werd een stemcomputer zelfs live gehackt tijdens de hoorzitting. De rechtszaken van Trump worden steeds afgewezen omdat Trump te laat zou zijn en het kiescollege al gestemd heeft. Niemand heeft het bewijs ontkracht.. Geweld is nooit de oplossing, maar ik snap dat mensen boos zijn.

Gast
Feldman
januari 7, 2021 14:02
Antwoord op  Klaasje

Dat die stemcomputers gehackt kunnen worden is al jaren bekend en Trump heeft daar nooit iets aan willen doen. Maar nu wil hij het ineens wel gebruiken in zijn voordeel? Ja dááág! Logisch dat het niet als bewijs geldt. Er kán namelijk door beide partijen zijn gehackt (onwaarschijnlijk, maar het kán). Trump moet dus ten 1e bewijzen dat er is gehackt en ten 2e dat dat in zijn nadeel is gebeurd. Maar dat heeft hij niet bewezen, want daar is nul bewijs voor! Die mensen die zo boos zijn willen niet nadenken. Die veranderen net als jij geen bewijs van fraude voor het gemak in “genoeg overtuigend bewijs” en gaan dan rellen. Je bent net zo dom als zij.

Gast
Bor
januari 7, 2021 17:20
Antwoord op  Klaasje

Wappie.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 10:24
Antwoord op  Flexi

Dat is een pot nat.
Mensen met dat boek sporen sowieso niet. Compleet van het padje. Bllijkt maar weer…

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:48
Antwoord op  Flexi

Wat zijn de zwarten van BLM dan volgens jou?

Gast
Karbonade
januari 7, 2021 08:57

Het “keurige Washington” aldus Michiel Vos.
Washington staat juist bekend als één van de meest criminele steden van de VS.
Maar uiteraard begeeft dhr. Vos zich enkel en alleen in de hogere kringen en betere buurten van de stad vanwege zijn schoonmoedertje, de voorzitter van het Huis van Afgevaardigden N. Pelosi.

Gast
Rinthe
januari 7, 2021 09:45
Antwoord op  Karbonade

Je zal versteld staan wat die keurige mensen allemaal doen in hun vrije tijd
Die keurige mensen hebben niet zulke keurige hobbies

Gast
Casa de Paplepel
januari 7, 2021 12:41
Antwoord op  Rinthe

hahaha spot on

Gast
Sjaak
januari 7, 2021 08:51

Bij BLM raid op politiebureau was Jinek nog heell begripvol

Gast
Realist
januari 7, 2021 09:09
Antwoord op  Sjaak

Selectief verontwaardigd.
Die arme mannen die indertijd door de politie werden aangepakt waren overigenstuk voortuk veroordeelde criminelen met een respectabel strafblad. De laatste agenten die er ééntje met zeven kogels tot stoppen maanden zijn allemaal vrijgesproken. Heeft niet heel veel met racisme te maken, maar dat wil Sylvana niet horen.

Gast
Coos
januari 7, 2021 09:46
Antwoord op  Sjaak

Het lijkt wel alsof ze het allemaal afspreken met elkaar
Heel eng

Gast
jmp
januari 7, 2021 09:57
Antwoord op  Sjaak

Dat BLM was eigenlijk ook al een inkijk in hoe gestóórd de Amerikanen inmiddels zijn geworden, met die complete hysterie over de arrestatie van wat toch echt een zware crimineel was.
Overigens laten ‘we’ in Europa daarbij als ketel vooral niet de pot verwijten dat ie zwart ziet, want, zoals bij alles wat uit Amerika komt of wat Amerika doet, hobbelde ‘wij’ als Europa daar ook blind achteraan.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 10:27
Antwoord op  jmp

Inderdaad. Een kritiekloos schoothondje. Dat is Nederland wb VS. We zijn nog net niet de 54ste staat…

Gast
Jopie
januari 7, 2021 10:36
Antwoord op  jmp

USA is een bananen republiek geworden met dank aan Trump!!!!!!!!!!!!!

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 11:24
Antwoord op  Jopie

Een gemiddeld.land in Afrika is beschaafder dan VS…

Gast
Momo
januari 7, 2021 14:50
Antwoord op  Jopie

Die geweldadige BLM demonstraties had je al onder Obama, hoor.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen