Hans Klok wanhopig, benadert Talpa met eigen tv-idee

Hans Klok leurt bij tv-bazen in Hilversum met ideeën voor eigen tv-programma’s. Met een eigen show op televisie hoopt de goochelaar de coronacrisis door te komen. Dat vertelt hij in Weekend.

Hans Klok Beeld: Op1

Er valt heel weinig te goochelen nu voorstellingen met publiek vanwege de coronacrisis onmogelijk zijn geworden. Daarom richt Hans Klok zijn pijlen op televisie. Hij heeft onder meer Talpa benaderd met een idee voor een eigen programma, zo vertelt hij in het tijdschrift.

Hans op televisie

Hans wil zich in 2021 focussen op televisie. “’Afgelopen periode ben ik vaak gevraagd voor tv-shows, zoals Beau en Op1 bij Astrid Joosten en Paul de Leeuw. Ik was ook te gast bij Omroep MAX en bij Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis voor de Top 2000 a gogo.”

Hij wil echter méér dan alleen wat tv-optredens. “Ik heb ook bedrijven benaderd voor een eigen tv-show, waaronder Talpa, maar nu is dat gewoon afwachten. Om mijn werk via de televisie te doen, is het veiligst, het publiek zit thuis. Maar niets is nog concreet. Dat is best eng.”

Geldzorgen

Het is voor Hans te hopen dat Talpa-baas John de Mol zijn portemonnee trekt, want de bankrekening van Hans begint aardig leeg te raken. ” Je krijgt toch geldzorgen op deze manier. Hoe gaan we het allemaal betalen? Ik probeer me er goed doorheen te slaan.”

“Er komt niks binnen. Ik kan de huur gelukkig nog betalen, maar dat is steeds net aan. Ik geef niks extra’s uit en moet creatief zijn. Dan geef ik weer even les of verkoop ik iets wat geld waard is, zodat ik weer even vooruit kan.”

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Snorlax
januari 8, 2021 14:17

Hoe krijg je dit in hemelsnaam voor elkaar? Jarenlang in Las Vegas shows gegeven en daar echt wel flink geld mee verdiend en dan nu al bijna financieel aan de grond zitten…Dan ga je duidelijk heel slecht met je geld om.

Gast
Harry:-D
januari 8, 2021 08:24

Hopelijk vlucht hij niet in de drank

Hans Klokklok klinkt minder sexy

Gast
Hans Klok, vroeger Hans de Kok
januari 7, 2021 23:54

Wat voor shampoo gebruikt Hans.Een magische shampoo formule? Snel een product in de markt zetten. Met toegevoegde vitamines en weet niet wat.

Gast
Roger
januari 7, 2021 19:44

Kop op Hans. Zo moeilijk moet het voor jou niet zijn om een shampoo-commercial in de wacht te slepen. Fidan Ekiz moest het weigeren vanwege haar journalistieke werk maar jij kan je blonde manen te gelde maken. Dus L’oreal benader die man. Wapperen met die haren….👱‍♂️

Gast
Deug niet
januari 7, 2021 18:32

Beetje tegenwind daar houd ie toch van.

Gast
Cobweb
januari 7, 2021 17:43

Waar is al dat verdiende geld dan gebleven? Komop zeg, een beetje boven je stand geleefd zeker.

Gast
Mamasi
januari 7, 2021 17:30

Misschien kan hij besparen op zijn haarlak😂😂

Gast
Adje voor de sfeer
januari 7, 2021 16:31

Gauw maar molenaar bejaardendouches verkopen net als hanzkazan

Gast
zo zeg!
januari 7, 2021 15:20

Hebben die mega verdienende artiesten nu echt geen buffertje opgebouwd om die paar maanden te overbruggen? Geloof er niks van

Gast
Henk K.
januari 7, 2021 16:55
Antwoord op  zo zeg!

Vast wel, maar uiteindelijk werkt het als ieder ander bedrijf. De shows kosten geld, het personeel, het ontwikkelen van nieuwe trucs, het onderhouden van oude trucs.

Gast
Snorlax
januari 8, 2021 14:20
Antwoord op  Henk K.

Dan nog is het niet normaal dat hij nu al zo in de problemen zit financieel. Ja z’n shows kosten geld, maar laten we niet doen alsof hij een minimuminkomen had. Die verdiende jaarlijks tonnen/miljoenen met z’n shows in Vegas. Als je dan binnen 10 maanden aan de grond zit dan kan je niet met geld omgaan.

Gast
Respect ✌️
januari 7, 2021 14:55

Als je al zolang bezig bent met die flauwekul en je bent nu al zo oud dan gaat het nooit meer wat worden, doe maar wat met geraniums en ga met je rollator wat wandelen en ga naar de kapper want om het in ‘model’ te blijven houden met hulp van 5potten gel en spray maakt het wel heel erg zielig.

Gast
Goochelaar
januari 7, 2021 14:51

Beste Hans,kan je niks regelen met Ferry Doedens,Akwasi,Kwalbert Verlinde en nog veel meer van dat soort………..voorgoed wegtoveren of zoiets?Nederland zou je dankbaar zijn,oh ja Willem Engel,Mark Rutte,Kaag,Pechtold vergeet ik nog.

Gast
ONTMASKER JE
januari 7, 2021 14:45

Een nieuw seizoen van The Successor: De Nieuwe Hans Klok

Gast
ONTMASKER JE
januari 7, 2021 14:44

Talpa zou met Farla, Man of Mystery komen. Of een Nederlandse Goochelaars Ontmaskerd, Hans die al zijn trucs weggeeft.

Gast
Martin
januari 7, 2021 14:37

Niet zo slim dan om week in week uit ruzie met Bridget te zoeken. Gaat de deur bij RTL niet open.

Gast
Mors
januari 7, 2021 14:35

Je kan toch zeker wel een potje met gouden munten tevoorschijn toveren.

Gast
Bastiaan
januari 7, 2021 14:32

met dit soort geen medelijden! dit soort leeft sowiezo al jaren bovengemiddeld!

Gast
Leo
januari 7, 2021 14:25

Misschien een mogelijkheid om een online carrière beginnen op YouTube? Hij heeft al een kanaal zag ik. Genoeg jeugd (nat. & int.) die geïnteresseerd is googelen, magic, etc. geef tricks en trucs. Betaalde members kun je dan ook nog eens meer inside trucs leren. Dan heb je ook alles in eigen beheer en ben je niet afhankelijk van TV bazen.

Gast
Henk
januari 7, 2021 14:20

Ik hou helemaal niet van dat gegoochel.Zou ook nooit naar een show van hem gaan.

Gast
rob vuurens
januari 7, 2021 14:12

Hans bezit nog wel een zeer luxe appartement met zwembad in Bloemendaal
https://www.bekendeburen.nl/dit-is-het-nieuwe-luxe-appartement-dat-hans-klok-heeft-gekocht

Gast
Pettie Fart
januari 7, 2021 14:11

Eerst op hoge poten naar de USA om zijn snuit vol te snuiven samen met Pamela Anderson en nu met de staart weer tussen de benen terug bedelen om een klusje als niemand zit te wachten op zijn doorgesnoven hocus pocus. Gelukkig wel bij Pauperzender SBS, waar hij thuishoort, na aanleiding van het zwartmaken van Bridget Maasland. Daar zullen ze hem met open armen verwelkomen. Soort zoekt soort.

Gast
Leo
januari 7, 2021 14:21
Antwoord op  Pettie Fart

Het was wegens Corona dat de show werd afgeblazen in Vegas. Anders was die zeker nog wel doorgegaan en wrs nog groter geworden (hij was ook meer naamsbekendheid aan het creëren op a.s. de USA tv). Daarnaast zijn z’n shows zo duur da hij er niet veel aan verdient.

Gast
Pettie Fart
januari 7, 2021 14:33
Antwoord op  Leo

Nee hoor, lang voor corona liep het al niet zo geweldig met zijn zogenaamde bekendheid.

Gast
Pettie Fart
januari 7, 2021 14:38
Antwoord op  Leo

Uit het AD nov 2020;
Neerlands grootste illusionist vloog vorig jaar zomer naar Las Vegas om zijn geluk te beproeven in Amerika. Het was de tweede poging. Eerder, in 2007, strandde het avontuur op de wereldberoemde Strip voortijdig toen hij het te groot aanpakte met Pamela Anderson als zijn assistent. Ditmaal zou het anders worden, was zijn overtuiging.

Gast
Nelis
januari 7, 2021 14:11

Naar verluidt heeft hij de Mol aangeboden om zijn zoon te laten verdwijnen.

Gast
Boris Niknak
januari 7, 2021 14:25
Antwoord op  Nelis

Vergeet z’n zuster niet…!!!

Gast
Claire
januari 7, 2021 13:57

Als ik Hans KLok zie dan zie ik Blanche Devereaux. Ik wens Hans Klok, Blanche Devereaux veel succes en hoop dat ze bijTalpa iets kunnen bedenken.

Gast
trudy
januari 7, 2021 13:54

Misschien moet hij een OnlyFans account beginnen?

Gast
Blake
januari 7, 2021 13:46

Dat verhaal heb ik al 3 x gehoord in diverse praatshows.

Gast
Veganistisch Eten
januari 7, 2021 13:45

Waar is al zijn geld gebleven? Had toch een appartementje al lang in Amsterdam kunnen kopen

Gast
Pettie Fart
januari 7, 2021 14:14
Antwoord op  Veganistisch Eten

Opgesnoven.

Gast
Karbonade
januari 7, 2021 13:39

Konijnen uit de hoge hoed, muntstukken uit zijn oor, kaarten uit zijn mouw.
Dan is geld bij elkaar goochelen met een toverstokje toch geen probleem?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen