René Froger neemt Natasja mee naar Sterren op het Doek

René Froger maakt zaterdagavond niet alléén de keuze uit de drie portretten die van hem geschilderd worden in Sterren op het Doek. Hij kreeg van de programmamakers namelijk toestemming om zijn vrouw Natasja mee te nemen naar de onthulling.

René Froger Foto: RTL

Sterren op het Doek is een programma waarin elke week een andere BN’er wordt geportretteerd door drie verschillende kunstenaars. Aan het eind van de aflevering moet de ster een keuze maken: één van de drie schilderijen mag mee naar huis. Een lastige keuze en die kon René Froger niet alleen aan.

Natasja helpt mee

René Froger heeft daarom met de makers afgesproken dat Natasja mee mocht komen naar de onthulling. “Je hebt Natasja nodig gehad om een schilderij uit te zoeken, hè? Dat is nog nooit eerder voorgekomen”, legde Beau van Erven Dorens hem gisteren voor in de dinsdagaflevering van Beau (zie fragment op RTL-site).

Zonder Natasja wilde René niet. “Het was het eerste wat ik eigenlijk wel zei. Ik ken het programma en wist: als er iets moois is, dan wil je het mee naar huis nemen en dan ben je er trots op. Ik was bang dat als ik thuis zou komen met een mooi schilderij, dat zij zou zeggen: ‘Wat heb jij nou?’ Ik heb meteen vanaf dag één gezegd: ‘Laat Natas nou met me mee gaan, dan kan ze meebeslissen.’”

MAX ging akkoord

Beau: “Het is ook een beetje makkelijk. Je moet toch zelf die beslising durven nemen?”

René: “Zij is natuurlijk het belangrijkste mens in mijn leven, maar we hebben een mooi huis en als ik dan zoiets moois heb, wil ik het ook echt ophangen en voor hetzelfde geld zegt ze tegen mij: ‘Wat heb je nou uitgezocht!’”

Özcan Akyol, de presentator van het programma, zegt: “Het werd inderdaad voorgesteld. Mijn afweging om ermee akkoord te gaan, was: ik wilde die dynamiek gaan zien tussen die twee. Van: wie is in charge op het moment dat ze drie schilderijen hebben waar ze uit kunnen kiezen?”

En wie was in charge: “Op een gegeven moment schoof hij het wel heel erg naar Natasja toe. ‘Kies jij maar’, zei hij.”

Zaterdag op tv

Sterren op het Doek met René Froger is zaterdagavond om 20.40 uur te zien bij Omroep MAX op NPO 2. Er volgen daarna nog twee afleveringen: een met Paul Witteman en een met Tom Egbers.

De eerste vijf afleveringen waren met Eva Jinek (1.033.000 kijkers), Adriaan van Dis (829.000 kijkers), Janny van der Heijden (940.000 kijkers), Gerard Cox (827.000 kijkers) en Clairy Polak (742.000 kijkers).

Lees ook: René Froger (60) in Boulevard: ‘Vanavond seks met Natasja!’ (6 november)

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
fikkie
december 3, 2020 09:36

Je gaat mij toch niet vertellen dat we Natasha en Reneetje een sterrenstatus geven, want dan is Nederland echt helemaal van het padje.

Gast
Josefien
december 2, 2020 17:28

Die aflevering sla ik over.

Gast
Huismaker
december 2, 2020 14:59

Froger is zo bang voor zijn baantje(s) bij het mediakartel.
Ik zag hem gisteren uitgebreid lachen bij Beau om Baudet, om daarmee te laten zien dat hij ook deugt.
Compleet door het ijs gezakt.

Gast
Mono
december 2, 2020 14:34

Onzin. Frans Bauer nam destijds ook zijn vrouw (en kinderen) mee.

Gast
Respect ✌️
december 2, 2020 14:14

Het is toch ook een mietje zeg maar van die kop als die bolle heeft valt toch niets te maken dus belanden alle 3 in de prullenbak.

Gast
Turbo
december 2, 2020 14:17
Antwoord op  Respect ✌️

Reacties van Respect kan ik net zo goed standaard disliken. Altijd zuur, altijd schelden, nooit eens een positief woord.

Gast
fikkie
december 3, 2020 09:37
Antwoord op  Turbo

Helemaal eens. Respect weet niet eens wat respect echt inhoudt.

Gast
UNICUM
december 2, 2020 14:12

Unicum: niemand eerder nam Natasja Froger mee naar Sterren Op Het Doek. Waylon niet, Adriaan van Dis niet, Floortje Dessing niet, Lee Towers niet, Gerard Cox niet, Bibian Mentel niet.

Gast
Re:
december 2, 2020 14:18
Antwoord op  UNICUM

Top 😂👍

Gast
Een Vriend.
december 2, 2020 14:09

Ja dûh. Dat is wel logisch.
Natasha is het zat dat René elke avond ladderzat thuiskomt en dan eerst in het donker de paraplubak in de gang volpist waarna hij in één, twee, nee drie pogingen met veel gestommel en blauwe plekken de trap naar de slaapkamer probeert te beklimmen.

Daarna komt er in de badkamer nog een poging om zijn tanden te poetsen en ligt de hele wasbak in de ochtend vol met haar duurste gezichtscrèmes en moisturizers en tot overmaat van ramp trekt ie om zijn evenwicht te bewaren ook nog bijna elke keer het douchegordijn uit de rails.

Vind je het gek dat ie ’s avonds niet meer alleen de straat op mag? In deze coronatijd kan niemand hem meer voor de deur leggen.
Waar vind je tegenwoordig nog een echtgenote als Natas?

Gast
Bert van Langen
december 2, 2020 22:18
Antwoord op  Een Vriend.

Proest 😂🤣😂 die verlopen kop van hem alleen al. Ik zie die slooproute daarvan Blaricum al voor me. Onbetaalbaar 🤣😂😅👍

Gast
Goed verhaal.
december 2, 2020 22:48
Antwoord op  Een Vriend.

Whahaha, ik zie hem zo van die trap af rollen met z’n dikke zatte lijf. 😂😂😂👍👍

Gast
anonymous
december 3, 2020 11:49
Antwoord op  Een Vriend.

😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

Gast
Tim Burr
december 2, 2020 13:56

Hij mag niet alleen kiezen van zijn vrouw. Moet wel in huis hangen.

Natasja heeft duidelijk de broek aan. Wat een flapdrol!

Gast
Merel
december 2, 2020 13:54

Zo zie je maar bevestigd worden dat achter iedere slapjanus een sterke vrouw staat die de broek aan heeft en manlief op weg moet helpen, LOL.

Gast
Corry Jankbal
december 2, 2020 13:53

Fantastisch dat MC een dark modus heeft, dat zouden alle websites moeten aanbieden! Veel minder schadelijk voor mijn ogen dan als die te felle sites met veel teveel licht & wit! (Mijn computer staat al op 30% licht, maar dan nog scheelt een dark modus enorm, top!)

Gast
Oral B (de broer van)
december 2, 2020 13:50

Özcan Akyol, zegt: “Het werd inderdaad voorgesteld. Mijn afweging om ermee akkoord te gaan…..’ Ha ha ha. Als of hij daar over gaat.

Gast
Tonnie Rober
december 2, 2020 14:14

Ha ha ha… Alsof hij als presentator geen inbreng heeft, flapdrol!

Gast
Fletzwam
december 2, 2020 16:14
Antwoord op  Tonnie Rober

Haha, alsof iemand het wat interesseert wie iets vind als Froger naar die studio toe moet niemand wil het zien, pannekoek.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen