Jan Versteegh baalt: ‘Media moeten eens stoppen over 6 Inside’

Jan Versteegh wordt er echt een beetje moe van dat de pers hem blijft vragen naar 6 Inside, het tv-gedrocht dat hij vorig jaar presenteerde met Albert Verlinde. Dat laat hij weten aan Veronica Magazine.

6 Inside © SBS 6

6 Inside was gedurende de eerste helft van 2019 te zien in de vooravond van SBS 6, maar er keek geen hond naar. Er was ook totaal geen chemie tussen het duo Albert Verlinde en Jan Versteegh. Tussen inval-Albert Patty Brard en Jan was de sfeer zelfs om te snijden. Een horrorhoofdstuk uit de tv-carrière van Jan dus.

Jammer

Jan baalt er een beetje van dat hij in de media nog steeds gevraagd wordt naar 6 Inside. “Ik vind het jammer dat daar nu, anderhalf jaar later, nog steeds over gepraat wordt. Het is zonde dat het niet gelukt is en we hebben er met z’n allen hard aan gewerkt, maar ook een voetballer schiet weleens op de paal.”

Hij vervolgt in het tijdschrift: “Bovendien heeft het me doen realiseren dat zo’n programma, met nieuwtjes en roddels, minder bij me past dan wat ik nu doe. Ik was daar misschien gewoon niet zo geschikt voor.”

Lingo

Momenteel is Jan ook te zien in de vooravond van SBS 6, maar dan met Lingo. Wat vindt hij ervan dat zijn tv-carrière hierop is uitgedraaid? “Ik krijg die vraag weleens: welk programma zou je nog willen maken? Joh, ik mag televisie maken, ik verdien mijn geld met iets wat ik geweldig vind.”

“Ik vind Lingo oprecht een fantastisch spel, het is na al die afleveringen nog steeds leuk: altijd andere kandidaten met een eigen verhaal, mensen die er zin in hebben en een beetje zenuwachtig zijn. Ik vind dat heerlijk. Als ze me bij Talpa vandaag vragen of ik nog tien jaar lang Lingo wil presenteren, teken ik direct.”

Tv-pensioen

Het is nog maar de vraag of er over tien jaar nog steeds lineaire televisie is. “De kans is natuurlijk klein dat ik net als Paul de Leeuw en Robert ten Brink op mijn zestigste nog televisie kan maken, dus eigenlijk moet ik op zoek naar een plan B, iets dat ik naast televisie maken ook leuk zou vinden”, zegt hij.

“Dat zou slim zijn – want het houdt vast een keer op – maar ik weet oprecht niet wat ik anders zou moeten doen.”

De nieuwste Veronica Magazine, met náást coverboy Jan Versteegh ook verhalen over Patty Brard en een aantal opgespoorde oude BN’ers, ligt tot dinsdag in de winkels.

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
robert
december 3, 2020 08:19

Grappig dat Jan zegt op de paal geschoten te hebben, dus net niet gescoord. Volgens mij was het ruim naast, het stadion uit.

Gast
Herinnert U Zich Deze Nog
december 2, 2020 19:14

Vreselijk dat huidige reclame blaadje.

Er is werkelijk niets meer over van het eens zo roemruchte mooie pop/tv blad van het enige echte Radio, later ook TV, Veronica. Rob Out draait zich om in zijn graf.

Gast
West
december 3, 2020 08:33

Radio Veronica 1959 – 1974 was een geweldig statiion op zee draaide vrijwel alles, er werden geen platen geboycot, en iedereen die een plaatje had gemaakt kreeg een kans
de horizontale programmering was perfect uitgedokterd
en alle muziek stijlen kwamen aan bod of het nu hits en of , hardrock van Phonogram / EMI was .of uit de stal van Vader Abraham of Johnny Hoes het werd gewoon gedraaid, en de adverteerders stonden in de rij Veronica is verkwanseld en
moet zich nu houden aan regeltjes waarbij ze alleen maar oud plaat of cd werk mogen draaien ! De grootste fout allertijden is dat ze uit het publieke stapte
Het had anno 2020 met zijn zaterdagmiddag gebeurtenis, de top 40 en het zelfde muziek format als toen de grootste omroep geworden .en de populairste ! De heren van het eerste uur , Slootmans, en ome Bul die nu het station in de hemel aanhoren zouden graag willen ingrijpen, maar helaas dat kan niet meer! Rob Out kan er niets meer aan veranderen . gelukkig dat Adje Bouman het oude Veronica gevoel nog terug brengt op internet , maar nu is Veronica als com radiostation een hoop ellende !
En ik citeer Rob Out met zijn legendarische woorden …
ER STERFT IETS … EN DAT SPIJT MIJ VOOR NEDERLAND

Gast
Philippus
december 2, 2020 18:41

Het was geen 6 Inside, maar Albert, Jan en Patty Inside.

Gast
Marga van de Kant
december 2, 2020 18:16

Jan. Die verder niks kan.
Verloren zaak Jan.
Voor altijd hangt het mislukte 6INSIDE als een warme natte aura om je heen.

Jij en jij alleen hebt zes maanden lang naast die vieze kwalberrt met zijn rooie opgeblazen kopje ranzige theorietjes gespuid en gelukkig kwam patsy-de-patsy op de tafel scheyten en trok ome sjon er de stekker uit. Let wel hé, alleen dankzij die vergane glorie van la Brard en haar vieze avonturen op de salontafel bij haar thuis tuimelden jullie over het randje, anders had je er nu nóg gezeten als klamme rechterhand van die valse handtas uit de pchooft.

Dus wees maar blij.
Wees maar blij dat deze borderliner jullie gered heeft. Want er was geen moer aan.
Kusje.
M.

Gast
COkijkers
december 2, 2020 17:00

Nee wij stoppen niet, zolang SBS niet stopt soppen wij ook niet jan. Weg met SBS en Talpa

Gast
Nick
december 2, 2020 17:00

Jan Versteegh moet ook stoppen, met alles.

Mafketel

Gast
Fred
december 2, 2020 15:02

Goeie grap van Johan Derksen destijds na aanleiding nieuw programma van roddelKwalbert,”Albert begint ook meteen een onderbroekenlijn bij 6 inside,bij ons Voetbal inside staat de tekst aan de voorkant,bij Albert staat Inside aan de achterkant”.

Gast
Patty
december 2, 2020 14:42

Zeg nou zelf.
Als je zes maanden lang volhoudt dat 6inside alles in zich had om de Boulevardkiller te worden, en als je dan als een onderdanige schandknaap naast tante Kwalbert zit terwijl die oreert over allerlei nonvaleure probleempjes, dan zou je moeten weten dat dat je fout zit. En als Angela de Jong het dan óók gast zeggen dan is het goed mis.
Maar ja, niet luisteren hé.

Dan krijg je dit.

Jan Versteegh is de gymleraar van 6Inside.
Kwalberts rechterhandje onder de desk.

En wat hebben we gelachen om dat spraakgebrek van hem. Hilarisch was dat.

Gast
Piet
december 2, 2020 14:41

De media zoals die praatprogrammas met hun gasten moeten ook aan regels houden, zoals mondkapjes opdoen
Ze zitten ook binnen, maar zij hoeven dit niet te doen
Er word wederom met 2 maten gemeten

Gast
Raarten van Mossem
december 2, 2020 14:41

Godallemachtig.

Gast
Herrie
december 2, 2020 14:33

Trouwens Jan, waar ging het nou precies mis met 6 Inside?

Gast
Fred van L.
december 2, 2020 15:08
Antwoord op  Herrie

Lijkt me toch duidelijk domme Herrie, niemand zat op die rotzooi te wachten.

Gast
Arne
december 2, 2020 15:12
Antwoord op  Fred van L.

Serieus ingaan op een overduidelijk sarcastische vraag en dan de vragensteller dom noemen…

Gast
Piet Pannelap
december 2, 2020 14:32

De “belofte” van SBS kan eigenlijk niet zo veel. Daar loopt ie nu tegenaan. Frustratie alom.

Gast
Jan
december 2, 2020 15:09
Antwoord op  Piet Pannelap

Dimmen Pannelap!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen