Thierry Baudet zegt Beau op laatste moment af: ‘Hij is ingestort’

Thierry Baudet heeft de talkshow van Beau van Erven Dorens gisteren op het laatste moment afgezegd. Vanwege alle commotie is hij enigszins ingestort. Dat vertelde politiek deskundige Frits Wester in de uitzending op RTL 4.

Thierry Baudet en Beau van Erven Dorens © RTL

Precies een week na zijn vorige optreden bij Beau zou Thierry gisteren wéér aanschuiven in de populaire talkshow. De presentator had het de avond ervoor aangekondigd aan zijn kijkers, maar zij kwamen bedrogen uit: de gevallen Forum voor Democratie-oprichter zat niet aan tafel. De politicus bleek op het laatste moment te hebben afgezegd.

Thierry wil niet

Thierry Baudet besloot Beau, zonder reden, te cancellen. “Thierry zou hier vanavond zitten, maar op het laatste moment – echt einde middag – zegde hij af. Weet jij wat daar achter zit?”, vroeg de presentator aan Frits Wester.

Frits daarop: “Ik hoor dat hij zichzelf wat ingestort voelt na alle publiciteit en alles wat er gebeurd is. Het was natuurlijk ook heftig, al heeft hij daar zelf ook een bijdrage aan geleverd.”

‘Pak de telefoon op!’

Nog tijdens de uitzending probeerde Frits contact te leggen met Thierry. “Ik heb vanavond tot en met deze uitzending en in deze uitzending contact met hem proberen te krijgen, van: is er wat aan de hand, kunnen we er iets over vertellen? Maar hij reageert niet. Misschien als hij dit hoort en hij zit te kijken, bel even.”

Beau: “Ja, dit is live televisie, Thierry, pak even de telefoon op, Frits heeft hem aanstaan.”

De uitzending van Beau kunt u terugkijken op de RTL XL-site.

129 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Edg
december 5, 2020 02:49

@Johan @Ruud

NEE!!!!!!!….Wat een ramp !!!! Nog meer
fascisten in de ether!!!! Pffffffff!

Gast
Johan
december 4, 2020 22:53

Ongehoord Nederland heeft 50.000 leden ! Yes !!!!

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:35
Antwoord op  Johan

Yes!!

Gast
Zionist
december 4, 2020 17:20

Blijft een antisemiet die Thierry met zijn afgunst en afkeer voor het zionisme (George Soros) als drijfkracht achter de EU, VN en VS politiek.

Gast
man
december 4, 2020 19:01
Antwoord op  Zionist

Kletmeijer, hij is helemaal geen antisemiet.

Gast
Ome Cor
december 7, 2020 07:22
Antwoord op  man

Nee, pertinent niet, “hoe komen ze daar nou bij”, aldus de aansteller en zijn mentor.
We hebben ook niks tegen Europa bv de overheersing door Duitsland en Frankrijk. Aldus spraken tot u de Francofoben monsieur Thierry Baudet et monsieur Paul Cliteur.

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:38
Antwoord op  Zionist

Wat weet jij nou helemaal af van Thierry´s verbondenheid met Joden. Niets maar dan ook helemaal niets zoals blijkt uit jouw reactie.
Een wetenswaardigheid waarvan jij vast ook nog nooit kennis hebt genomen: de meeste zionisten zijn niet eens Joods.

Gast
Lucille Werner
december 4, 2020 12:51

Ik ben ook wel eens ingestort maar dat had een andere oorzaak…..

Gast
Rianne
december 4, 2020 10:42

Was Frits Wester dronken of nuchter toen hij dit zei op de tv?

Gast
Xxxxx
december 4, 2020 10:24

Thierry is een aardige jongen. Hij is alleen niet geschikt om politiek te bedrijven. Als Thierry “botten en ruggengraat” had gehad was hij wel Beau aan tafel verschenen. Iedereen wil maar in de politiek en de bakken er geen van allen wat van. Hoe meer van dit soort partijen hoe groter de chaos is in deze al zeer moeilijke maatschappij. Mensen zien door het bos de bomen niet meer! Laat politiek over aan partijen die er altijd al zijn geweest. Die kennen de klappen van de zweep.

Gast
Klaar is kees
december 4, 2020 05:07

Thierry is geweldig en absoluut geen nazi….. heb gestaan op feesboek!!!

Gast
Juzef Bahrari
december 3, 2020 17:49

Tjerrie vecht tegen een massief links blok dat zich de afgelopen 30 jaar in de nederlandse samenleving heeft genesteld. In elke porie van onze samenleving zit het linkse kwaadaardige gepeupel. Vecht daar maar goed tegen Tjerrie.. hou vol.

Gast
Henkie
december 3, 2020 19:44
Antwoord op  Juzef Bahrari

Derrie Bidet vecht vooral tegen zijn eigen waanbeelden

Gast
Frank Zweers
december 3, 2020 19:53
Antwoord op  Juzef Bahrari

Ranzige nazi

Gast
Sjaak echt
december 4, 2020 11:56
Antwoord op  Frank Zweers

Ja want mensen die een andere mening hebben dan jij zijn een nazi.

Gast
999
december 4, 2020 19:02
Antwoord op  Frank Zweers

Domme haatzaaier dat je bent, ´Frank Zweers´.

Gast
Jan
december 4, 2020 23:41
Antwoord op  Frank Zweers

Gaan we schelden?

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:40
Antwoord op  Juzef Bahrari

Eens!!!

Gast
Ome Cor
december 3, 2020 17:03

Denk dat Thierryke nou op de zielige toer gaat en denkt daarmee nog wat onnozele lieden over te halen om toch vooral op hem te stemmen want zó had hij het toch immers allemaal niet bedoeld.
Nee Thierryke, tuurlijk niet…….. niet vergeten om je medicatie in te nemen hé.
Doeiiiii en tot noooooooit meer ziens.

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:45
Antwoord op  Ome Cor

Als je alles zuiver bekijkt dan heeft niemand gelijk. Politiek is een spelletje voor de buehne.
De grote corporaties maken de dienst uit en de politici proberen daar allemaal een graantje mee te pikken. Degenen onder hen, die dat niet willen, worden zorgvuldig weggehouden van teveel invloed.
Lieden die zeggen dat stemmen geen zin heeft, hebben gelijk. Maar met dat kleine beetje stemrecht dat ik nog heb, wil ik laten weten dat ik het allemaal geweten heb en er niet nog eens intrap zoals het Duitse volk voor WOII.

Gast
Bart tv man
december 3, 2020 16:35

Cherry Bouquet is zo te zien binnen een paar weken tijd 10 jaar ouder geworden van ellende zo te zien.

Gast
Frans
december 3, 2020 17:48
Antwoord op  Bart tv man

Onmenselijk toch. Het maakt mij woest.

Gast
Reggie
december 4, 2020 09:22
Antwoord op  Frans

Doet ‘ie gewoon zelf hoor.

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:47
Antwoord op  Reggie

Jij bent de zoveelste met de dooddoener “doet ie gewoon zelf”.
Jullie praten elkaar na bij gebrek aan fantasie.

Gast
Ome Cor
december 6, 2020 21:29
Antwoord op  Ruud Steunassen

Dus het is geen fantast, narcist, kwal; hij is geen opportunistisch media-geil persoon die graag strooit met Latijnse termen, niet iemand die dweept met COVID-gekkies zoals Engel, geen aansteller die zich in carnavals pakjes hult in de Tweede Kamer om zogenaamd zijn punt kracht bij te zetten, niet het knipperlicht dat niet, wel, toch niet of wacht even…. toch wel bij zijn mini-partijtje wil blijven, niet de egotripper die zich als een vermeende Adonis laat fotograferen op een vleugel en ook niet het mannetje dat verongelijkt met een aangeleerde reflex in de camera kijkt als een opponent iets zegt wat hem niet bevalt hahahaaa.
Nee, het is ‘trial by media’……. om je te bescheuren, wat een ontzettend doorzichtige flapdrol.

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:45
Antwoord op  Bart tv man

Dat vind jij zeker wel fijn hè?

Gast
Hennie035
december 3, 2020 16:17

Stop nou maar met het schrijven, praten over die club. Zonde van de tijd.

Gast
Mick
december 3, 2020 16:13

Einde middag laatste moment? Vlak voor de uitzending is het laatste moment.

Gast
Terry
december 3, 2020 15:04

Intelligente mensen wisten in 2012 al dat jeeps, computers, nachtkijkers bij “verzetsstrijders” terecht kwamen, die net zo makkelijk overliepen naar IS. Niemand maakt mij wijs dat de NOS, Nieuwsuur en andere journalistjes dat niet wisten.
TOEN zwegen zij. En NU spelen zij verontwaardiging. Willen zij van Rutte af?
Onze journalisten zijn niet te vertrouwen. Dat zij nu pas zeuren over die hulp is een kwestie van manipulatie.
Zij hebben geen echt nieuws meer en moeten de aandacht afleiden.

Gast
A. Dijk
december 3, 2020 14:47

Als ik de uitspraken van Thierry Baudet hoor, weet hij niet wat hij allemaal uitkraamt. Tijdens actualiteitenprogramma’s laat men zien brieven van zijn ex-vriendin zien met wat voor antesemitische dingen hij in het openbaar heeft gezegd en vervolgens kan hij zich niet meer herinneren dat hij dat heeft gezegd. Een politicus die naar mijn idee uit zijn nek kletst en vervolgens niet meer wat hij gezegd heeft vertrouw ik niet

Gast
Gast
december 4, 2020 11:49
Antwoord op  A. Dijk

Zo kletsen er wel meer politici uit hun nek, wat denk je van zijlstra, was die niet bij Poetin geweest :)

Gast
Wang
december 4, 2020 13:18
Antwoord op  Gast

Precies. Iets niet meer herinneren is waarom Rutte het al meer dan 10 jaar volhoudt. De eer aan jezelkf houden en aftreden wanneer je een grote fout maakt is sinds Kok bij Srebrenica niet meer voorgekomen. Tegenwoordig is de politiek een leuk opstapje voor je carriere, en gaat het niet meer om landsbelang. Nooit gedacht dat ik Wim Kok nog zo zou missen…

Gast
Gast
december 4, 2020 11:57
Antwoord op  A. Dijk

en wat denk je van Jan marijnissen, die beperking op de hypotheekrente aftrek voorstellende in 2006, maar vervolgens wel zijn eigen huis vijf keer over de kop verkoopt.

Gast
Ruud Steunassen
december 4, 2020 23:50
Antwoord op  A. Dijk

Wie niet wil dat hier miljoenen vluchtelingen uit de Derde Wereld worden binnengelaten, maar daar alleen op democratische wijze iets tegen wil doen, wordt altijd geframet als een racist.
Beschuldigingen van anti-semitisme en racisme zijn in dit licht gezien volkomen waardeloos.

Gast
Frans
december 3, 2020 14:27

Inhoudelijk gaat de man er niet op in.

Gast
Matthijs Zelf.
december 3, 2020 14:26
Gast
Matthijs Zelf.
december 3, 2020 13:57

Thierry met zijn boreale bunkerboys.
Forum-lid Almekinders uit Enschede uit partij gezet: “Forum wordt gekaapt door boreale bunkerboys”  

https://www.rtvoost.nl/nieuws/1432787/Forum-lid-Almekinders-uit-Enschede-uit-partij-gezet-Forum-wordt-gekaapt-door-boreale-bunkerboys

Gast
Boreaal 1488
december 3, 2020 14:48
Antwoord op  Matthijs Zelf.

Vrees ons

Homo

Gast
Sinas
december 4, 2020 02:39
Antwoord op  Boreaal 1488

Wie vreest er nou een groepje sneue mannen met een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio dat hopeloos wil uitstralen dat ze een grote bedreiging zijn, omdat ze dan niet meer het gevoel hebben dat ze onderaan de sociale ladder staan? Dat komt op mij eerder hopeloos over.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Sinas
Gast
Nieuwe drug Sinas
december 4, 2020 23:56
Antwoord op  Sinas

Van teveel Sinas drinken, ga je denken dat je filosoof, psycholoog en socioloog ineen bent en dan ga je aardig wat onzin opboeren.

Gast
Thierry Zelf
december 4, 2020 23:53
Antwoord op  Matthijs Zelf.

Het is mijn partij en driekwart van de leden is het met mij eens.

Gast
Frans
december 3, 2020 13:13

De stelling dat van Frits van Ik hoor dat hij zichzelf wat ingestort voel is wel een wat oppervlakkige conclusie die gelijk weer door de media overgenomen wordt.
Ik zou ook niet in een uitzending gaan zitten waarin die rioolverslaggever Jaïr Ferwerda Otten voor de buis haalt om na te trappen met de gekste aantijgingen zoals het wegsluizen van geld en racisme.
Walgelijk en schandalig.

Gast
Robert
december 3, 2020 13:05

Beau had dit kunnen weten Baudèt mag z’n snavel op dit moment niet open doen.
Laten we hopen dat die niet wordt herkozen, we zitten niet te wachten op bruinhemden.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:17
Antwoord op  Robert

Aansteller.

Gast
Robert
december 3, 2020 16:49
Antwoord op  Terry

Leg eens uit.

Gast
Mediacourantlezert
december 3, 2020 17:39
Antwoord op  Robert

Leg jij eens bruinhemden uit? Want het 25 punten partijprogramma van de Nsdap..(want daar doel je natuurlijk op) komt met niks overeen ,van waar FvD voor staat.

Gast
Henkie
december 3, 2020 19:47
Antwoord op  Mediacourantlezert

Als je de uitspraken van Derrie Bidet hoort is dat bruinhemnden programma toch de richting die hij het liefst zou volgen. Hij is negentig jaar te laat geboren.

Gast
Terry
december 3, 2020 20:27
Antwoord op  Robert

Bruinhemden? Nogmaals: Aansteller!

Gast
Gerda
december 3, 2020 12:58

Teveel Lithium genomen zeker

Gast
blans
december 3, 2020 13:54
Antwoord op  Gerda

En heb je daar nu ook maar enige onderbouwing voor? Gebruikt de man Uberhaupt Lithium of zit je hier maar wat te schreeuwen als een leeg vat ?

Gast
man pan
december 3, 2020 12:40

Teveel aan de lavendel gesnoven…

Gast
Vrolijke Frans
december 3, 2020 14:19
Antwoord op  man pan

Flauw

Gast
John K
december 3, 2020 12:16

Eenmaal fout altijd fout.

Gast
Sjaak echt
december 4, 2020 11:57
Antwoord op  John K

Dan ben jij ook fout

Gast
realist
december 3, 2020 11:39

Voor dat hij met forum begon was al bekent dat hij pleite voor het in stand houden van het blanke ras ,er mocht geen inmenging komen .

Gast
Terry
december 3, 2020 14:20
Antwoord op  realist

Onzin

Gast
Robert
december 3, 2020 16:54
Antwoord op  Terry

Nee, dat is geen onzin.

Gast
Terry
december 3, 2020 20:32
Antwoord op  Robert

Welles

Gast
Jan
december 3, 2020 20:31
Antwoord op  realist

Het blanke ras maakt slechts 13% procent van de wereldbevolking uit.
En zelfs dat vindt jij nog teveel.

Gast
Pro
december 3, 2020 11:36

Baudet is naar de klote geholpen door de extreem linkse media. Geen rechtse partij wordt toegestaan en de keuze is, of lekker opschuiven naar links (zoals de VVD gedaan heeft, rechts kun je ze ondertussen niet meer noemen en ze verloochenen hun eigen principes), of je wordt kapot gemaakt.

Wat zullen ze weer trots op zichzelf zijn!

Gast
Appie
december 3, 2020 12:04
Antwoord op  Pro

Rare ideeën. ‘Naar de klote geholpen’? De media zijn zeker net zo hard tegen linkse politici – en dan staat rechts te juichen – maar wordt er eens een rechtse politicus (met extreem rechtse sympathieën nota bene!) aangepakt dat heet dat ‘kapot maken’. Het valt mij juist op dat de toch wel bonte figuren te rechterzijde juist vrijwel ongemoeid gelaten worden. Misschien omdat veel intellectuelen ze niet echt serieus nemen.

Gast
Sjaak echt
december 4, 2020 11:58
Antwoord op  Appie

Een talkshow als M net zo kritisch tegen links als tegen rechts? Wat heb jij gesnoven?

Gast
1340wolf
december 3, 2020 12:25
Antwoord op  Pro

Typisch rechts om je eigen falen op n zondebok af te schuiven.Heeft de linkse media hem verlaten of zn eigen achterban omdat hij te veel lavendel heeft gesnoven .

Gast
Vrolijke Frans
december 3, 2020 14:26
Antwoord op  1340wolf

lavendel snuiven hihihahahahahiihahahaki
woehahahahha IK LIG IN EEN LAVENDEL DEUK.
hahaha wat ben ik leuk vandaag. lavendel deuk. Hoe komt ik er op?

Gast
Paul Lamote
december 3, 2020 12:45
Antwoord op  Pro

De SP heeft dezelfde problemen met een zwaar geradicaliseerde jongerenafdeling. Alleen heeft men daar meteen keihard ingegrepen door de betrokken te royeren en de financiering te stoppen. Als Baudet dat ook gedaan had had hij nu niet met de gebakken peren gezeten.

Gast
anonymous
december 3, 2020 13:51
Antwoord op  Pro

Nee, Baudet heeft zichzelf naar de kloten geholpen, heeft ‘ie de media niet voor nodig, kan hij zelf heel goed.
Als hij te gast was geweest in een talkshow zakte aantal zetels direkt de volgende dag.
Hij kraamt alleen onzin uit.

Gast
Jeroen
december 3, 2020 14:13
Antwoord op  Pro

Onzin natuurlijk. Je hebt het of niet. Kijk naar Geert Wilders en hoe hij het doet. Zoveel verschil zit er nu ook alweer niet tussen die rechtse knakkers. Baudet is alleen nog steeds de studentikoze solist. Een prutser met een psychose.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:29
Antwoord op  Jeroen

En hoe zit het dan met jouw wanen beste Jeroen?

Gast
M52
december 3, 2020 11:23

Ik heb hem heel lang het voordeel van de twijfel gegeven.Hij heeft zichzelf aardig in de nesten gewerkt. En daar ben ik vanaf het begin van zijn overwinning bang voor geweest.En nu blijkt terecht.Zijn clowneske optreden was de reden daarvan. Eerste indruk is dan weer de juiste.Weinig wol en een hoop geschreeuw. Plus dat zijn voorliefde voor Nazie praktijken mij een raar gevoel een ontevreden gevoel geven.En als het te heet onder zijn voeten wordt komt ie niet opdagen.

Gast
Jürgen
december 3, 2020 11:35
Antwoord op  M52

Mede dankzij van deze media is deze partij constant door de schlik gehaald ik solt er ook niet aanschuiven

Gast
Jesse
december 3, 2020 14:32
Antwoord op  M52

Voordeel van de twijfel gegeven? Dan zit jij dus ook op het randje van het nazisme. Foei toch.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 3, 2020 11:06

Afspraak is afspraak. Ook voor RTL Beau en Frits

Gast
Hans Worst
december 3, 2020 11:06

Liever niet stemmen, dan op de VVD of ene andere partij uit het ‘systeem’.
Blijkbaar hebben zoveel mensen voordelen met deze huidige regering, dat men dit absoluut wil vasthouden. Ook als we alles moeten inleveren voor wat we staan….wat nou reset??
We blijven dezelfde bewandelde paden gebruiken, die worden dieper, en dan zakken compleet weg. Alles voor aandeelhouders en geldhaaien. Kan allemaal veel beter!

Gast
Appie
december 3, 2020 12:07
Antwoord op  Hans Worst

Klopt, dat is wat we nu hebben, na 30 jaar rechtse politiek. Bedrijven hebben vrij spel, rechten van burgers en werknemers zijn afgebroken, uitbuiting van mens en milieu is de norm. Alles voor de centjes. Wat had je verwacht na zoveel kabinetten VVD/CDA? Vooral lekker rechts blijven stemmen.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:36
Antwoord op  Appie

30 jaar rechtse politiek? Weleens van Paars gehoord?

Gast
GOODKNIGHT
december 3, 2020 13:14
Antwoord op  Hans Worst

Er bestaat helemaal geen Rechts alternatief meer. VVD is net zo links als GL,PvdA. VVD is echter ook inconsistent qua beloften houden. Rutte doet alles om aan dr macht te blijven en loopt aan het handje mee met Merkel en de EU. FVD wàs een mooi alternatief om te kappen met verdeel en heers politiek van Rutte &Co. Als Eerdmans slim is, begint ie samen met de Mos een partij. Die zou wel eens heel groot kunnen worden…

Gast
Henkie
december 3, 2020 19:50
Antwoord op  GOODKNIGHT

De Mos moet eerst nog een paar jaar gaan zitten voor hij de Tweede Kamer in mag.

Gast
Simon
december 3, 2020 11:01

Als hij echt is ingestort is het wat vreemd hem te bellen in een live uitzending.

Gast
M52
december 3, 2020 11:05
Antwoord op  Simon

Dan kun je echt nog wel.de telefoon opnemen.

Gast
Frans
december 3, 2020 12:27
Antwoord op  M52

U bent zelf klaarblijkelijk nog nooit in zo’n situatie verkeerd.

Gast
Casa de Paplepel
december 4, 2020 09:28
Antwoord op  M52

hahaha

Gast
Einde van FvD
december 3, 2020 11:00

Niemand neemt deze populistische clown nog serieus.

Gast
André
december 3, 2020 10:46

Hier hebben we in ons land al heel lang een spreekwoord voor. Hoogmoed komt voor de val

Gast
Terry
december 3, 2020 14:44
Antwoord op  André

Hoogmoed? Nee je moet vooral kruipen.

Gast
Coen
december 3, 2020 10:39
Gast
Huismaker
december 3, 2020 10:22

Het hele mediakartel wil op zijn lijk springen en juichen. Want daarmee is de weg vrij voor Rutte met zijn sprookjes. De betaalde trollen hier op het internet doen graag mee.
Helaas; wij (16 man) gaan op het referendum vol overtuiging voor Tjerrie stemmen.

Gast
Fat chance
december 3, 2020 10:46
Antwoord op  Huismaker

Stakker.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:53
Antwoord op  Fat chance

Welke stakker? Jij, Huismaker of Thierry.
Of alle drie misschien?

Gast
Einde van FvD
december 3, 2020 11:01
Antwoord op  Huismaker

Ach extreem rechts is nog in ontkenningsfase dat het over is.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:55
Antwoord op  Einde van FvD

Extreem rechts bestaat helemaal niet. De systeemcritici waren altijd links. Bedoel je dat systeemkritiek iets van extreem rechts is?

Gast
Appie
december 3, 2020 12:12
Antwoord op  Huismaker

Betaalde trollen? Ik verbaas me dagelijks over de werkelijkheid waar FvD/PVV-ers in leven. Het lijkt erg op wat Trump doet: alles verdraaien en een eigen, alternatieve realiteit creëeren.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:58
Antwoord op  Appie

Die omdraaiing is het kenmerk van satanisme. De satanisten zitten bij de superloges van de vrijmetselarij, waar alle Europese leiders lid van zijn. De gewone loges hebben geen idee van die slechtheid en vormen slechts een dekmantel van goede werken.
Jij kijkt dus de verkeerde kant uit. Thierry een vrijmetselaar? Ik geloof er niks van.

Gast
Terry
december 3, 2020 14:51
Antwoord op  Huismaker

Ook al zo’n huis- tuin- en keukenpsycholoog

Gast
Sapperdeflap zeg!
december 3, 2020 10:14

Thierry Beau-det

Gast
Frans
december 3, 2020 10:31
Antwoord op  Sapperdeflap zeg!

Minderwaardige opmerking.

Gast
Mario
december 3, 2020 10:12

Baudet is al een hele tijd van het padje af, en oa op de gestoorde Wappie-tour.

Zorgelijk dat ondanks dat er nog steeds mensen waren die op hem wilde stemmen. Blijkbaar is een goed pak, wat haat zaaien en Wappie flauwekul al genoeg om stemmen te kunnen trekken….

Gast
Joop
december 3, 2020 13:58
Antwoord op  Mario

Allemaal stellingen, mank lopende redenaties, scheldwoorden. Meer produceer je niet.

Gast
Terry
december 3, 2020 15:12
Antwoord op  Mario

Zorgelijk dat mensen op hem blijven stemmen? Het kenmerk van democratie is juist dat jij er dan voor gaat zorgen, dat jijzelf op een andere partij gaat stemmen. Zorgelijke en hysterische tiepjes vinden het knoeien met verkiezingen vast ook heel normaal.

Gast
Matthijs Zelf.
december 3, 2020 10:00

Henk Otten, mede-oprichter van Forum voor Democratie, lijkt de vrijgekomen zetel van oud-FvD’er Theo Hiddema in te willen nemen. Maar een officiële beslissing heeft hij nog niet gemaakt, zegt hij voor de camera van Beau.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5200888/forum-voor-democratie-zetel-theo-hiddema-henk-otten-senaat-mede

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Matthijs Zelf.
Gast
Frans
december 3, 2020 10:05
Antwoord op  Matthijs Zelf.

Dat zou wel de grootste lijkenpikkerstreek van de eeuwzijn.

Gast
M52
december 3, 2020 11:27
Antwoord op  Matthijs Zelf.

Ik vertrouw die Otten ook niet helemaal. Heeft ook boter op zijn hoofd..

Gast
Matthijs Zelf.
december 3, 2020 09:59

FvD-oprichter Otten aast op zetel Hiddema: ‘Handen jeuken’ Die zat wel Beau.

Gast
Frans
december 3, 2020 10:15
Antwoord op  Matthijs Zelf.

Flink stukje riool journalistiek. Die rat van een Otten wil nog wel even natrappen.

Waar houdt dit op?

Gast
Wim Lubbers
december 3, 2020 09:57

Na ontkenning, boosheid en gevecht/onderhandelen is Baudet nu in de vierde fase: depressie. De volgende stap is aanvaarding. We zijn er bijna!

Gast
Ernestine
december 3, 2020 09:57

Haha, geloof je het zelf? Angsthaas met zijn grote mond!

Gast
Mark2
december 3, 2020 09:55

Wat een slappe oetlul is die Baudet. Wat is die man afgegaan! Al eerder was je naar mijn idee minderbegaafd en vol afgunst als je op deze man stemt maar nu je dit alles hebt gezien ben je toch wel echt een loser als je nog op deze man stemt!

Gast
Zero52
december 3, 2020 10:15
Antwoord op  Mark2

Da’s nou echt een commentaar van een ‘nuttige idioot’. Alhoewel ik zelfs twijfel over nuttig.

Gast
Jan
december 3, 2020 20:39
Antwoord op  Zero52

Scherp!

Gast
haha
december 3, 2020 14:00
Antwoord op  Mark2

Aldus de regeringstrol ´Mark2´. Wat schuift dat nu, jongen. Meer kun je blijkbaar niet, anders zat je hier je frustraties niet van je af te schrijven, he.

Gast
Jan
december 3, 2020 20:42
Antwoord op  Mark2

Afgunst? Op wie moet zijn aanhang dan afgunstig zijn?
Ik denk dat hier de Nederlandse uitdrukking geldt: Wat je zegt, dat ben je zelf.

Gast
Corry Jankbal
december 3, 2020 09:54

Harddrugs gebruik en antisemitisme: logisch dat mensen afhaken. Onbegrijpelijk hoe ze dachten dat zoiets oké was. Totaal niet serieus te nemen clubje.

Gast
Fat chance
december 3, 2020 10:01
Antwoord op  Corry Jankbal

Als je iets over iemand zegt en diegene is toevallig joods, is dat geen antisemitisme.

Gast
Albert Verhinderd
december 3, 2020 11:14
Antwoord op  Fat chance

Het was wel iets meer dan “iets over iemand zeggen die toevallig Joods is”, maar blijf vooral ontkennen hoor. Wir haben das nicht gewusst.

Gast
Joost
december 3, 2020 14:00
Antwoord op  Corry Jankbal

Harddruk gebruik, heb je daar bewijs voor dan ? Denk het niet, he. Gewoon zwarmakerij.

Gast
Frans
december 3, 2020 09:50

Iedereen is kapot te maken.
Zeker met zoveel gemeen en vuil geweld.

Gast
Ster
december 3, 2020 10:28
Antwoord op  Frans

Maar Frans, dat doet hij toch zelf met zijn bizarre en zonnekoning gedrag?

Gast
Terry
december 3, 2020 20:57
Antwoord op  Ster

Jij noemt jezelf Ster. Dat is niet bepaald gewoontjes.
Wat ben jij dan? De onderkoning?

Gast
Respect ✌️
december 3, 2020 09:48

Beau is echt tenenkrommend slecht dus zou dat de reden kunnen zijn?

Gast
anonymous
december 3, 2020 11:36
Antwoord op  Respect ✌️

Nee, want Baudet schuift daar juist graag aan tafel omdat Beau geen kritische vragen stelt.

Gast
Sonny Day
december 3, 2020 09:47

Eigen schuld, dikke bult

Wat een niveau gasten bij Beau. Heeft vast de WOII niet meegemaakt.

Gast
Fat chance
december 3, 2020 09:49
Antwoord op  Sonny Day

Leer Nederlands, allochclown!

Gast
Psychiater Welgoed-Snik.
december 3, 2020 09:45

Thierry zit bij mij in de isoleercel.

Gast
Jan
december 3, 2020 14:01

O wat een leuke grap. Not.

Gast
De vieze man
december 3, 2020 21:00

Daar zit ie met jouw snikkel te spelen, hè? Zeg het dan.

Gast
Koos
december 4, 2020 16:58

Hou die gestoorde maar daar.

Gast
Suus
december 3, 2020 09:45

Voor zover de stressbestendigheid van deze “politicus”.
Dat belooft wat voor de toekomst.

Gast
Fat chance
december 3, 2020 09:44

Niet door de commotie, maar door excessief coke-gebruik ingestort.

Gast
Cronau
december 3, 2020 14:31
Antwoord op  Fat chance

Oja joh, en heb je daar nu enig bewijs voor of roep je maar wat ?

Gast
Jan
december 3, 2020 21:02
Antwoord op  Fat chance

Weinig kans

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen