RTL-ploeg nét weg bij Sonja Bakker toen gezinsdrama plaatsvond

De dramatische gebeurtenis in de relatie van Sonja Bakker en Barry van Suijdam voltrok zich vrijdagavond slechts enkele uren na het vertrek van een cameraploeg van RTL Boulevard.

Sonja Bakker en Barry van Suijdam © RTL Boulevard

Sonja Bakker heeft een nieuw boekje te promoten en liet zich daarom vorige week thuis interviewen door onder meer Shownieuws, waar haar gezicht er nogal verbouwd uitzag, en RTL Boulevard. Namens het RTL-programma kwam Aran Bade langs, die zowel Sonja als haar vriend Barry voor de camera kreeg. Het stel zag er toen nog erg gelukkig uit.

Bizarre wending

Enkele uren later, op vrijdagavond, voltrok zich echter een regelrecht gezinsdrama waar zelfs de politie aan te pas is gekomen. Het nieuws is gisteren onthuld door de Story en sindsdien staan de showmedia er bol van: de politie heeft inmiddels bevestigd dat zij Sonja Bakker in de nacht van vrijdag op zaterdag te hulp zijn geschoten.

Wat is er precies gebeurd? Story-baas Guido den Aantrekker legde het gisteren uit in Shownieuws: “Het is best heftig nieuws. Het kwam zaterdag bij Story binnen en hebben dit onderzocht. Er is vrijdagavond een feest geweest in Hoorn waar Sonja en Barry bij aanwezig waren. De sfeer heeft daar zich kennelijk zodanig ontwikkeld dat er sprake was van een dreigende situatie.”

Dreigende situatie

Die dreigende situatie was voor omstanders dermate alarmerend dat de politie werd ingeschakeld. “Toen ze terugreden naar hun villa in Bergen hebben de mensen die achter zijn gebleven de politie gewaarschuwd en die politie stond hen al op te wachten in Bergen, in de straat waar zij wonen”, aldus Guido.

En toen? “Wat wij van buurtbewoners hebben gehoord is dat Barry daar de auto uit gevlucht zou zijn en dat Sonja compleet overstuur is opgevangen door de politieagenten. Ze zijn tot 2.30 uur bij haar thuis gebleven.”

Reactie Sonja

Wat zegt Sonja er zelf over? “Ik heb zelf Sonja gesproken zondag en die was ontzéttend ontdaan. Ze heeft ook aangegeven dat ze er de voorkeur aan geeft om hier verder niet inhoudelijk op in te gaan.”

“Ik maakte me best een beetje zorgen om haar, want het is niet de eerste keer dat er wat te doen is om Barry. Ik ken beide overigens vrij goed en het zijn heel sympathieke mensen in de omgang.”

Boulevard was net weg

Sterverslaggever Aran Bade van RTL Boulevard kijkt erg op van het nieuws, omdat hij het koppel enkele uren daarvoor nog interviewde. “Het opmerkelijke is dat wij daar een paar uur daarvoor nog waren. Barry was er toen, de nieuwe boekjes van Sonja werden ingepakt. Het was een komen en gaan in dat huis, maar heel gemoedelijk. Ze zijn daarna een hapje gaan eten in Hoorn en de grote vraag is: wat is er die avond gebeurd?”

Sonja wil niet met Aran praten. “We hebben Sonja echt de hele dag proberen te bellen. Normaal neemt ze gelijk op en dan vertelt ze hoe het zit, maar deze keer geen enkel signaal van Sonja. Ze reageert nergens op en dat maakt het wel zorgelijk. De buurtbewoners hebben echt gezien dat het daar uit de hand is gelopen.”

Het is echt bizar, vindt Aran. “Barry en Sonja hebben al een aantal jaar een relatie en zitten ook met vastgoed helemaal in elkaar. Wat er precies aan de hand is, proberen we zo snel mogelijk achter te komen.”

71 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Klaaswaal
december 5, 2020 07:21

Dat Noord Holland zit, net als Brabant, vol met mafklappers😩😩

Gast
Naamloos
december 5, 2020 09:54
Antwoord op  Klaaswaal

Kijk even naar je zelf in de randstad wil daar nog niet begraven worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Willem
december 6, 2020 00:25
Antwoord op  Naamloos

Mooi krijgen we niet meer gif in de grond!!!!!!!!’

Gast
Oma den A
december 4, 2020 18:50

Sonja heeft een hele slechte smaak wat mannen betreft. Eerst die ouwe Jan en nu die Barry weer. Heeft zeker haar gezicht verbouwd.

Gast
Willem
december 6, 2020 00:26
Antwoord op  Oma den A

Het is een kutmuts !!!

Gast
Joe Banana
december 4, 2020 14:35

Lijkt wel een aap, die gozer…

Gast
Henrietta
december 4, 2020 13:24

Ik snap er niets van; ergens hapje eten, feestje in Hoorn????? Is daar covid al verdwenen,?

Gast
Jan
december 4, 2020 12:28

Grote neus van de coke

Gast
Frankenstucadoors
december 4, 2020 09:46

Barry is een smiecht , moest een paar jaar geleden met geweld m’n openstaande facturen innen . De incassobureaus zeiden dat ze niks voor me konden betekenen omdat meneer wist hoe het spelletje gespeeld moest worden ……Hij heeft meerdere zzp’s/ gezinnen stuk gemaakt , hoop dat ie alles verliest en nooit meer aan de bak komt .
KARMA

Gast
Onze Held Geert
december 4, 2020 08:37

Ik wil ook echte hamburgers

Gast
Dorine
december 3, 2020 23:24

Liefde en geld maakt blind en dan herken je een mogelijke proleet te laat.

Gast
Marry Hens
december 3, 2020 21:14

Sonja gaat nog wel maar opa Marco vind ik niks aan.

Gast
Jeny
december 3, 2020 17:18

Mannen met lang haar is nu echt uit!
en mannen met een knotje dat zijn halve wijven om te zien vind het zo not done! en lachwekkend! 🤣

Gast
Keta Minek
december 3, 2020 20:41
Antwoord op  Jeny

Aldus Jeny (47), kort pittig kapsel, 157cm, 86kg, fan van Jannes met als grootste hobby de huishoudbeurs en punniken

Gast
Vincent van Woesik
december 4, 2020 00:37
Antwoord op  Jeny

Dat haar werkt als tegenwicht voor die enorme, afschuwelijke neus
neus en die enorme kin! Daar val je als (aantrekkelijke) vrouw toch niet op, tenzij je niets beters kunt krijgen. Ja beste neusaap, valt tegen hè om de schijn op te blijven houden? Minder sex dan je wenste en ook nog gezond eten. Tsja da’s ook niet te doen voor een modale proleet!

Gast
Bruine kop in coltrui
december 3, 2020 16:57

Ik wist niet dat Dennis Wilt iets met Sonja had.

Gast
Slipknot
december 3, 2020 16:49

Vreselijk nieuws, waar is de lidl als je ze het hardst nodig hebt

Gast
Casa de Paplepel
december 3, 2020 16:16

gasten die hun haar op die manier laten groeien, terwijl ze er totaal de kop niet voor hebben, zijn per definitie verdacht

Gast
Fabiola
december 3, 2020 14:52

Practice what you preach, girl.

Gast
Hansje
december 3, 2020 14:47

Zit zij aan de Coke?

Gast
Luister
december 3, 2020 14:09

De politie was er dus al vòòr er iets aan de hand was.
Wat geweldig van de politie, meestal moet er eerst iets ergs aan de hand zijn vòòrdat ze komen.

Gast
Corry Jankbal
december 3, 2020 13:32

Als ze allemaal nog leven was het geen “gezinsdrama”. Dat kan nog komen als Barry zijn riotgun tevoorschijn haalt. Sonja kickt op foute mannen. Geheel haar eigen keuze. Dus soms moet ze op de blaren zitten, en niet klagen.

Gast
Nick
december 3, 2020 13:23

Die vent spoort niet.
Zie je al aan z’n ogen.

Gast
Respect ✌️
december 3, 2020 13:33
Antwoord op  Nick

Jij bent echt gestoord, zie het al aan je naam.

Gast
👀 👀
december 3, 2020 16:15
Antwoord op  Nick

Laat jij je ogen eens zien.

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:09
Antwoord op  👀 👀

Zijn t je ogen… is het je stem…..;-)

Gast
Gerda
december 3, 2020 13:10

Nou wat een commentaar, niemand weet iets en neemt maar aan.. Misschien is Sonja wel handtastelijk geweest.. En ze is niet zo dom hoor.. Ze heeft haar miljoentjes niet verdiend met domheid. En ze zal ze wel goed beschermen. Ze is een gehaaide dame, die iedereen voorspiegelt dat ze een trutje is..

Gast
deug niet
december 3, 2020 12:44

discussie over het nieuwste cokeboekje

Gast
Piet
december 3, 2020 12:23

Feestje hapje eten. Vuil smerig arrogant volk

Gast
Yustme
december 3, 2020 17:53
Antwoord op  Piet

Jaloezie is een nare ziekte….

Gast
Roddelpraat
december 3, 2020 12:13

Er zijn eigenlijk maar twee scenario’s mogelijk, als je tussen de regels doorleest. Sonja overstuur en verder niks wil zeggen over het voorval, vriend die wegvlucht:

  1. haar vriend is (meerder malen) vreemd gegaan (verklaard ook die verbouwde kop; zij is bang dat hij haar verlaat) en is misschien zelfs te ver gegaan op het feest met andere vrouwen.
  2. haar vriend zit aan de drugs en daar kwam ze pas op het feest achter.
Gast
A.M.
december 3, 2020 12:24
Antwoord op  Roddelpraat

hij wil ook meedelen in de winst van het zoveelste kookboekje!

Gast
sam
december 3, 2020 16:10
Antwoord op  Roddelpraat

Nee, er zijn meer scenario’s mogelijk.
Hoe dan ook, het gaat ons niets aan.

Gast
Jantien Visser
december 3, 2020 12:13

Ik wil ze niet om mijn tafel hebben, al die stellen die tipsy/dronken thuis komen na een feestje en elkaar dan in de haren vliegen, tot meppen aan toe! Drank maakt meer kapot dan je lief is.

Gast
Iodewijk
december 3, 2020 11:58

Waarom ziet zij eruit als een gangstersletje. Was een leuke vrouw. En wie is die Hans naast haar?

Gast
Hans Worst
december 3, 2020 12:57
Antwoord op  Iodewijk

Haar ‘handler’.

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:11
Antwoord op  Iodewijk

Hans Worst

Gast
peter r d v
december 3, 2020 11:50

Die zogenaamde gezonde levensstijl van Bakker kan dus ook naar het land der fabelen. Erger nog, het lijken wel alcoholisten. Op bijna alle foto’s staan ze met drank op de voorgrond.
-8 kilo in 8 weken komt dus door vooral veel zuipen en weinig eten maar dat weet elke mongool wel te vertellen.
Plus een abbo bij de plastisch chirurg wil ook nog wel eens helpen om de mensen voor het lapje te houden, evenal de tientallen filters die ze gebrukkt op foto’s Nepwijf!

Gast
Nora
december 3, 2020 11:44

Ik mis de bekeuring!! Naar een feestje ? Daar staat een boete op. Neem aan dat het ergens binnen was. Zuipen met mondkapje gaat ook niet. Hmmm BNR’S tjonge jonge… jonge. Dan ook nog Sonia Bakker. Die heel bewust, ons bewust probeerd op te voeden.

Gast
anonymous
december 3, 2020 11:32

Sonja is op een hele foute man gevallen.
Snel dumpen.

Gast
Pettie Fart
december 3, 2020 11:53
Antwoord op  anonymous

Hij is zo gezellig, en dat ben ik ook. Ik vind het belangrijk dat iemands hart goed is, misschien nog wel meer dan het uiterlijk. Ik merk altijd al vrij snel dat iemand in de haak is….[bron Ditjes en Datjes]

Lol, dus niet, naief tutje.

Gast
Natascha
december 3, 2020 14:23
Antwoord op  Pettie Fart

Zegt niets.
Je leert elkaar pas na een paar jaar écht kennen in een relatie.
In het begin is het altijd gezellig
En deze man staat er nou eenmaal.bekend om dat hij losse handjes heeft, drugs gebruikt en niet deugt.

Gast
Vlo
december 3, 2020 13:07
Antwoord op  anonymous

Een hele foute! Begonnen als vies aannemerij meerdere mensen bedonderd zou zo mee kunnen doen in het programma opgelicht ! Ik heb iig m’n rechtszaak tegen deze viezerik gewonnen …..

Gast
anonymous
december 3, 2020 13:43
Antwoord op  Vlo

👍

Gast
DJK
december 3, 2020 11:31

Naar een feestje? Maar die mogen toch niet van Rutte c.s.?

Gast
Pettie Fart
december 3, 2020 11:24

”Het zijn heel sympathieke mensen in de omgang”.
Uhu, dat zijn daders van echte familiedrama’s [lees; familiemoorden] volgens hun buren ook altijd, van die gezellige sympathieke mensen….maar ondertussen, achter gesloten deuren…

Je ziet aan zijn arrogante muil al dat er waarschijnlijk een agressieve narcist achter schuilt. En mevrouw Bakker is er ook niet vies van om snel steeds nieuwe kerels in haar leven en dat van de kinderen binnen te halen na een zoveelste mislukte relatie danwel huwelijk.
Je hoeft alleen hun beider Insta te bekijken dat ze samen behoorlijk narcistisch zijn. Dat zal altijd gepaard gaan met grote problemen, zoals men nu in vol ornaat mee zal mogen maken. Wordt vervolgd…

Gast
Watcher
december 3, 2020 11:15

Die foto……………of ze een olifant oraal heeft bevredigd

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:14
Antwoord op  Watcher

🤔😯🐘🤨

Gast
Karbonade
december 3, 2020 11:10

Het kan nooit lang duren voordat één van de andere feestgangers uit de school klapt tegen de roddelbladen.
Er zal wel c oke en alcohol in het spel zijn geweest want waarom zou je anders uit de auto stappen en vluchten als de politie je in de straat opwacht?

Gast
Bers
december 3, 2020 11:04

De politie heeft bevestigd …. Dat doen ze dus never nooit he . Onzin dat de politie hier info over geeft.

Gast
Frederik
december 3, 2020 11:18
Antwoord op  Bers

Nee, dat hebben ze ook niet. Ze bevestigen alleen dat er een melding was en ze naar de xxx in Bergen zijn gegaan.

Gast
ronnie
december 3, 2020 10:48

Dit is toch echt de SCHULD van RTL.
Was dit ook niet bij het RTL programma van ART, toen de ploeg weg was, waren de poppen aan het dansen bij Frank en Rogier.
Waarschijnlijk doet of zegt men iets wat je niet op tv ziet maar dat ze wel zeggen of doen.
Is nu al de twee keer, althans dat ik weet misschien zijn er wel meer gevallen!!

Gast
Respect ✌️
december 3, 2020 10:46

Het is wel duidelijk,Sonja was te brutaal dus die moest even gecorrigeerd worden met een paar flinke tikken dus niks gebeurt om moeilijk over te doen.

Gast
Fat chance
december 3, 2020 10:45

Drank, coke en pillen.
En de coronaregels overtreden.
Boerentrien.

Gast
Piet Pannelap
december 3, 2020 10:39

De vraag is dus wie dat gezicht van Sonja heeft verbouwd…. was het een ‘aannemer’ of een ‘arts’..

Gast
Wyatt
december 3, 2020 10:36

Is een prive kwestie gaat ons niks aan! We don’t care!

Gast
Hall
december 3, 2020 10:31

Klinkt zorgelijk inderdaad, maar ehm… ergens een hapje zijn gaan eten? Feestje? Waar kan dat dan?

Gast
pepe
december 3, 2020 10:37
Antwoord op  Hall

dat is een eufemisme voor zuipen snuiven en n****n met poppers

Gast
Piet Pannelap
december 3, 2020 11:07
Antwoord op  pepe

Precies, lekker ruig. Houden ze van. (Door)Rammen….

Gast
Elizabeth
december 3, 2020 10:45
Antwoord op  Hall

Inderdaad waar ?

Gast
Max
december 3, 2020 10:30

Barry Gibb!

Gast
El.
december 3, 2020 10:27

Er was te veel drugs en alcohol gebruikt. Dat weet iedereen en de zogenaamde showverslaggevers weten dat ook.

Gast
Raarten van Mossem
december 3, 2020 10:20

Godallemachtig. Als die Aran niet snapt dat een mensch na een heftige gebeurtenis even op adem moet komen, dan is dat heerschap niet goed snik.

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:19
Antwoord op  Raarten van Mossem

Werk van een narcist. Ws is ze gehersenspoeld door hem, codependent. Narcist slaat toe als slachtoffer aan de grond zit kan ook door emoties door overlijden en het
gemis v haar vader. Ik vind het zielig voor haar kinderen. De veiligheid v de kinderen zet ze niet op het spel.

Gast
Boris
december 3, 2020 10:20

Ik snap echt helemaal niets van wat hier nou gebeurd zou moeten zijn.

Gast
Promo
december 3, 2020 10:19

Haar lip dreigde open te barsten?

Gast
pepe
december 3, 2020 10:19

waar haar gezicht er nogal verbouwd uitzag, dacht dat ze tegen de 60 liep maar ze is pas 47 dus of ze is regelmatig in elkaar geslagen of totaal de weg kwijt kijk wat 20 jaar eierkoeken met een mens doet.

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 10:19

Dit was nummer???
Het aantal relaties is inmiddels meer dan het aantal ‘kookboeken’

Gast
Greet
december 3, 2020 11:53
Antwoord op  Tycho Graagnat

Maar haar verhuizingen zijn er weer meer,volgens mij woont ze ergens een half jaar en is het dan weer zat.Heel opmerkelijk.

Gast
Vlo
december 3, 2020 12:38
Antwoord op  Tycho Graagnat

Pffff laat Sonja nou maar voor d’r kindertjes zorgen ipv dit over te laten aan de vaders….weet ik uit familiekring! En die Barry dumpen omhoog gevallen misbaksel! Zit in fout vastgoed, oplichter is t.

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 13:18
Antwoord op  Vlo

Ooit een heel verlegen huishoudschoolmeisje deed er alles aan om meer zelfverzekerd in het leven te staan. Een lange en harde weg.
Haar voorliefde voor rijke, vaak foute mannen valt niet te ontkennen Vlo.
Wellicht om haar status kracht bij te zetten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen