Nieuwe vriend Maxime Meiland komt niet in leader Chateau Meiland

Tv-cameraman Leroy Molkenboer, die al bijna een jaar verkering heeft met Maxime Meiland, wil geen plekje in de leader van de SBS 6-hit Chateau Meiland. Dat zegt hij in weekblad Privé.

Maxime Meiland Beeld: Instagram

Leroy Molkenboer blijft tot verbazing van veel kijkers behoorlijk op de achtergrond in de succesvolle realityshow. Nu hij volwaardig onderdeel is van de familie, vinden veel Chateau-fans dat hij vaker zou moeten verschijnen in het programma. Voorlopig voelt hij zich echter comfortabel in de schaduw van Maxime.

Niet in de leader

De cameraman vindt het helemaal niet zijn plek om prominent in Chateau Meiland te gaan verschijnen. “Dat is vanuit mijn werk als cameraman ook altijd mijn rol geweest. Ik heb er heel bewust voor gekozen om erachter te staan in plaats van ervoor. Een beetje een bijrol spelen is prima, maar de hoofdrollen zijn toch echt voor die andere drie.”

De leader van Chateau Meiland, waarin de door Leroy gedraaide dronebeelden van het chateau te zien zijn, blijft Leroy-loos. “Ik ga ook zeker niet in de leader. Dirk Hoogstraten, de vriend van Montane (27), zit er ook niet in. De kijkers zien toch het liefst de anderen, denk ik.”

Romantische verhaallijn

Op de vraag of een romantische verhaallijn niet juist leuk is voor de kijker, zegt hij: “Misschien moeten we dan maar onze eigen reallifesoap met z’n tweetjes starten, haha.”

Maxime: “Dit programma is enig, maar alles houdt een keer op. Als we echter nog een aantal jaar doorgaan, dan zie ik het wel voor me dat ook Dirk en uiteindelijk Leroy er meer bij betrokken worden. Misschien worden we dan wel een soort tweede Pfaffs ofzo.”

Werk loslaten

Leroy: “Ikzelf heb er nog niet echt over nagedacht. Misschien doe ik in de toekomst wat meer dan nu, maar nooit zo prominent als Maxime. Ik vind het namelijk heel lastig om mijn werk los te laten wanneer ik bij haar ben.”

“Tijdens het draaien kijk ik toch continu hoe ze dat doen en wat ervan gebruikt kan worden. Dat leidt mij meer af dan mijn schoonfamilie.”

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Coca Cola
december 3, 2020 12:13

Ziet er wel leuk uit om naar te kijken. Mag van mij volop in beeld.

Gast
Jozina
december 3, 2020 09:52

Iedereen kijkt ernaar ,gewoon komisch en vermaak voor iedereen.

Gast
Theo
december 3, 2020 05:10

Montana is een schatje en ze is nog lekker ook.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Theo
Gast
Bratis Lava
december 2, 2020 21:54

Dat Maxime wijffie in de bikini (paar jaar terug) is ook niet de mooiste de mooien. Beetje koud en kaal. Gelukkig heeft ze een kind met 22 jaar gekregen, en dat helpt de boel op te fleuren. Wel opvallend dat ze op de recentere fotos zo goed uitziet. Beetje dag en nacht met wat jaartjes terug. Ja kleding, make-up, goed licht en een goede fotograaf doen wonderen.

Gast
Magnus Dickendorfer
december 2, 2020 19:05

Jaja iedereen weer commentaar op de familie, feit is dat deze cameraman wel die maxime regelmatig een beurt mag geven. Iets waar heel veel zolderkamer regeerders hier alleen maar van kunnen dromen terwijl ze zichzelf eenzaam en alleen huilend in hun bedje naar een orgasme handkarren iedere avond 😂.

Gast
Geert
december 2, 2020 21:27
Antwoord op  Magnus Dickendorfer

Daar heb je een punt, maar mijn opblaaspop heeft gelukkig niet zo’n bloedirritante k*t stem. Kijkt ook niet constant in de de spiegel. Ieder nadeel heb z’n voordeel.

Gast
Coca Cola
december 3, 2020 12:16
Antwoord op  Geert

beetje respectloze opmerking. maar ja wat verwacht je anders van een dikke 60-plusser die zielig alleen woont

Gast
Hans Worst
december 3, 2020 13:07
Antwoord op  Coca Cola

Vraag van smaak, zou ik maar zeggen. Blijf beschaafd.

Gast
Hans Worst
december 3, 2020 13:06
Antwoord op  Magnus Dickendorfer

Maxime, de drankorgel….nee bedankt. Wat denk je in 20 jaar??

Gast
Philippus
december 2, 2020 18:49

Niet te hard zijn naar de Meilandjes! Want er zitten ook momenten tussen dat ze iets terug doen voor anderen. Ook al is dit maar voor de buhne, het is toch tenminste iets.

Gast
wat slecht!!!!
december 2, 2020 18:29

een hoofdrol is weggelegd voor de andere drie acteurs……..die heel nederland elke keer weer verwennen met in elkaar gezette scene’s en duizenden euro’s per aflevering verdienen om de winkel van hun dochter, hun wijn en hun boek te promoten. Man, wat een afgang deze serie en iedereen kijkt er naar…….

Gast
Robin
december 2, 2020 18:05

Hij heeft groot gelijk, want bij Talpa op tv moet je natuurlijk niet willen!

Gast
Ingrid
december 2, 2020 17:58

Ik zou toch zweren,dat ik ergens gelezen had,dat dit gezeur zou stoppen….Maar schijnbaar niet dus….heel erg jammer,het is ZO slecht,ze schreeuwen daar allemaal, enwijn zijn ze óók niet vies van. Komen ze ECHT met kerst 4x op tv? Ik hoop dat iemand mij gaat vertellen dat dit niet zo is,wat een ramp

Gast
Hans
december 2, 2020 21:12
Antwoord op  Ingrid

je hoeft niet te kijken toch?

Gast
Trui
december 2, 2020 21:30
Antwoord op  Hans

Ze zitten overal, het is net onkruid. Dan weer zit die ouwe nicht weer in een reclame te krijsen. Die met de loden leeuw haha

Gast
Hans
december 2, 2020 21:32
Antwoord op  Trui

Als ik jou was zou ik bij een roddelblad gaan werken als je het niet al doet. Overdrijven beheers je in ieder geval.

Gast
P.peters
december 3, 2020 08:44
Antwoord op  Ingrid

Heb ik ook gelezen ja.

Gast
Corry Jankbal
december 2, 2020 17:42

Fotogenieke vent, goede uitstraling. Dus hij zou het best goed kunnen doen in een bijrol van de Meiland series.

Gast
Ernestine
december 2, 2020 17:23

Hij zal dit wel moeten zeggen van Talpa! Korte lijntjes tussen Prive/ Shownieuws en ranzige Evert. Anders ligt hij eruit🤮

Gast
Poep von Drol
december 2, 2020 17:20

Jammmuuur Huuhhhhh :(

Gast
Respect ✌️
december 2, 2020 16:31

Die knakker ziet er uit als een gladjanus en daar laat zij dat arme schaapje in de buurt komen?!

Gast
Troel
december 2, 2020 16:18

Is ze nog niet zwanger? Nog meer gekrijs in de familie….

Gast
Tonnie Rober
december 2, 2020 16:09

Een verstandige keus van Leroy.

Gast
Oud Nieuws
december 2, 2020 16:08

Was bekend.
Vorige week ook al.

Gast
Martosaurus
december 2, 2020 20:38
Antwoord op  Oud Nieuws

Klopt, maar deze week wil hij het nog steeds geen rol. Volgende week komt er weer een Meiland-artikel over dit onderwerp.

Gast
F.U
december 2, 2020 16:08

triest man, zielige stinkkazen, ga nu maar talentloos volk aanbidden omdat je zelf nog een grotere loser bent, je vader is kasthomo, doet mee aan een dom programma, vervolgens ben jij bn’er…

Gast
COkijkers
december 2, 2020 16:08

Kotsen inderdaad, wanneer gaan ze nou eens van de buis.

Gast
Peter
december 2, 2020 17:42
Antwoord op  COkijkers

Moet je verplicht kijken ofzo? Zap door als je het niets vindt!

Gast
harteloze henk
december 2, 2020 16:03

Kotsen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen