Angela de Jong wil mediaboycot ‘drugsdealer’ Imanuelle Grives

Angela de Jong wil dat de media geen podium meer bieden aan actrice Imanuelle Grives, die in Vlaanderen een celstraf heeft uitgezeten vanwege het dealen van drugs. Dat schrijft ze in haar gevreesde column in het AD.

Angela de Jong en Imanuelle Grives © Beau

Imanuelle Grives zat dinsdagavond in de talkshow van Beau om alles en iedereen de schuld te geven van haar ontsporing: haar akelige vader, haar vervelende jeugd, etcetera. “Zullen we stoppen met zo iemand op het schild te hijsen als willoos slachtoffer van haar jeugd en de omstandigheden? Het is namelijk een nogal goedkoop excuus”, bitcht Angela.

Geen podium meer

Angela vindt dat deze vrouw helemaal geen media-aandacht verdient. “Gek idee misschien, maar: zullen we ophouden met het bieden van een podium aan een veroordeelde drugsdealer in de media?”

Ze vindt het zó slap dat Imanuelle met allerlei excuusjes voor haar ontsporing op de proppen komt. “We voelden ons allemaal wel eens niet gezien, niet begrepen, niet gewaardeerd, onvoldoende gehoord. Maar dat betekent nog niet dat het logisch is om als dertiger met een pruik vol xtc-pillen (…) een festivalterrein op te lopen.”

Uitventen

Het stoort Angela extra dat Imanuelle aan de talkshowtafel van Beau zat omdat ze een boekje te verkopen heeft. ‘De zwarte periode uit haar leven tot de laatste kruimel uitventen’, noemt Angela het.

“Goeie tip voor alle BN’ers die hun carrière zien vastlopen: je kunt altijd nog de criminaliteit in, dan zit je daarna nooit meer om aandacht verlegen.”

De column waarin Angela de Jong volledig tekeergaat tegen deze middelmatig bekende actrice kunt u lezen op de AD-site.

154 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Loesje
december 4, 2020 15:43

1000% met Angela eens! Nog nooit iemand gezien die zichzelf zo in een slachtofferrol heeft geplaatst, en dat wijsvingertje ging maar alle kanten op. Bahbahbah

Gast
Rene
december 4, 2020 12:11

Helemaal eens met Angela ze heeft er eigen verrijkt met drugs

Gast
T.van den Berg
december 4, 2020 10:48

Ben het met Angela ééns!!!

Gast
IvZ
december 4, 2020 09:04

Ze heeft haar straf uitgezeten. Nu even op TV voor haar verhaal en weer verder. Hopen dat ze vanaf hier haar leven betert. Zie het probleem niet zo.

Gast
Verginia
december 4, 2020 12:22
Antwoord op  IvZ

Iedereen verdient een kans zelf moordenaars beginnen een nieuw leven het is geen excuus hoop dat ze ervan heeft geleerd als bn er hoeft jij jezelf niet onderdruk te zetten dan krijg je dit soort tafereeltje kijk maar naar Anthony Kamerling waar heeft het naar toe geleid ze horen media training te krijgen en ook als het minder goed gaat hoe ze ermee omgaan.

Gast
Marianne
december 4, 2020 09:02

Iedereen verdient een tweede kans Angela!!

Gast
Jaapww
december 3, 2020 19:15

Helemaal met mevrouw eens.
Ik heb alles behalve een goede kindertijd en jeugdtijd gehad maar geen moment daardoor criminele weg gekozen. Mevrouw de “actrice ” krijgt veel te veel aandacht.
Slachtofferrol past je niet je wilde gewoon snel geld verdienen en dat is op gegeven moment mislukt.

Gast
Freba
december 4, 2020 12:01
Antwoord op  Jaapww

Dan heb je mazzel gehad amice. Succes heb je altijd aan je zelf te danken en falen ligt altijd aan een ander, of toch niet helemaal? Kijk naar uw Regering……

Gast
Loesje
december 4, 2020 15:45
Antwoord op  Jaapww

Zo met jou eens!!

Gast
Dorine
december 3, 2020 18:50

Los van het verleden van Imanuella Grives !!
Maar als kinderen verwaarloost worden en/ of anderszins beschadigd worden, zijn we terecht bezorgd over wat dit gaat veroorzaken in hun latere leven. Als deze kinderen volwassen zijn er en het gaat mis, mogen zij geen oorzaken benoemen waarom het zo is misgegaan !!??
Er wordt daarmee niet gezegd dat het wordt goed gepraat, maar slechts een oorzakelijk component wordt er benoemd.
Ook wil het niet zeggen dat iedereen met deze ervaringen in de problemen komt qua Justitie.De verhouding tussen draagkracht en draaglast is nl voor iedereen anders.
Je hoeft het niet goed te keuren, maar oordelen en veroordelen zonder kennis is erg kort door de bocht en hardvochtig. Bovendien heeft zij haar straf al ondergaan!!!
Overigens zijn er veel bn’ers, die zich in praatprogramma komen ‘uitventen’, zangers, schrijvers acteurs, journalisten enz enz.

Gast
Freba
december 4, 2020 12:06
Antwoord op  Dorine

Mevrouw Angela, hou toch op mens. Naar jou kijk ik al helemaal niet (meer). Beetje ouwehoeren en vertellen van de redactie wat je van hen moet vertellen, levert altijd nog rond de 2500 ex, plus vreten en reiskosten op. Wellicht was de lading “geneesmiddelen” van mevrouw wel voor het Gooi e.o. bedoeld. Kennelijk waren ze al rijkelijk voorzien, dus naar Belgie. En in dit milieu slaapt je verrader nooit. Vraag aan Bram Bakker hoeveel snuivers er rondlopen in Den Haag en het Gooi

Gast
Axel-F
december 3, 2020 18:33

ach

Gast
Bindi
december 3, 2020 17:19

Ach, wat een ‘slechte jeugd ervaringen allemaal niet met je doet.
Fijn dat je ermee op de tv komt, je doel is bereikt meisje gefeliciteerd.

Gast
Walter
december 3, 2020 16:19

Uitventen? En dat schrijft Angela de Jong die zelf leeft van dit soort televisie optredens. Ha leuk! Immanuelle bij Beau laat ik die eens fijn affikken dat vinden de mensen heerlijk!

Gast
Kees
december 3, 2020 14:02

Wat Imanuelle gedaan heeft kan niet, maar wie gooit de eerste steen. Zijn het allemaal maagden die hier deze verschrikkelijke dingen schrijven? Als Imanuelle blank was geweest, had mw de Jong dan ook zo gebitcht? Volgens de schrijver van dit platform. Mw. de Jong komt niet veel meer in talkshows, zou het daar ook wat mee te maken kunnen hebben?

Gast
MvT
december 3, 2020 14:56
Antwoord op  Kees

Goh het is natuurlijk racistisch omdat ze donker is… Vermoeiend

Gast
Martin
december 3, 2020 23:34
Antwoord op  Kees

Gaat het verder goed Kees? Het gaat om de daad kerel en niet om de kleur.

Werkelijk droevige opmerking.

Gast
Kweetnie
december 4, 2020 15:47
Antwoord op  Kees

Ja hoor, en daar gaat ie weer…de stap naar racisme is weer gezet! Je zat zeker al te wachten waar je erin kon springen of niet…klets toch niet zo, joh

Gast
Sjaak
december 3, 2020 13:18

Ik zou Angela doen.

Gast
Arie Bombarie
december 3, 2020 13:06

Het is gewoon een witwas operatie.

Gast
Hans Worst
december 3, 2020 13:00

Daar heeft ze wel een punt, die Angela.

Gast
Daan
december 3, 2020 11:47

Imanuelle Grives met pek en veren op een wrakke schuit naar Paramaribo, kan ze samen met crimineel en moordenaar Bouterse een drugslijn opzetten. Opzouten dat maffe wijf.

Gast
anonymous
december 3, 2020 11:44

Weer eens met Angela.

Gast
Cobweb
december 3, 2020 11:34

Zo goed verwoord van Angela, helemaal mee eens.

Gast
Anoniem
december 3, 2020 11:24

Is Angela de klepzeiker weer bezig met iemand de grond in de boren ik heb een beter idee ,Angela de Jong niet meer uitnodigen het is en blijft een Media stoephoer.

Gast
Sarien Helgers
december 3, 2020 11:56
Antwoord op  Anoniem

Helemaal mee eens, tenzij je Eva Jinek bent, verder zeikt ze iedereen af. Altijd op zoek naar het negatieve. Weet niet meer waarmee ze haar columns moet vullen. Dus dan maar zoeken of er nog iets op iemand aan te merken valt.

Gast
Sopje
december 3, 2020 10:39

Ik heb de hele aflevering gezien maar het is mij nog steeds niet duidelijk geworden wat de relatie met haar slechte jeugd ect. te maken heeft met het bewust ervoor kiezen om te gaan dealen. ?? Ik snap dat je misschien zelf weleens drugs of alcohol neemt. Maar wat zij heeft gedaan staat los van het zelfgebruik om je jeugd te ‘vergeten of aan te ontsnappen’. Zelfs toen meneer Froger een kritische vraag stelde over wat het hele verhaal nou te maken heeft met die bewuste keuze van het dealen, kwam er geen antwoord…. Het zal mij niks verbazen dat uiteindelijk blijkt dat het allemaal uitgedacht is om zo een podium te krijgen.

Gast
Sarien Helgers
december 3, 2020 10:09

Zondagskind Angela de Jong heeft geen enkel invoelingsvermogen. Ze wordt betaald voor haar columns dus moet ze lezers trekken. En hoe doe je dat? Juist met het afzeiken van BN-ers. En als ze daar wat van zeggen, kunnen ze niet tegen kritiek, volgens mevrouw. Nee Angela de Jong, je bent gewoon mensen ordinair kapot aan het maken, inclusief hun broodwinning.

Gast
Flume de Beurre
december 3, 2020 12:33
Antwoord op  Sarien Helgers

Wat raar dat jij het over Angela’s invoelingsvermogen hebt en daar bepaalde conclusies aan verbindt..Sarien Helgers, jij schaamt je er evenmin voor om BN’ers, zoals Schimmelpenninck en Beau, zonder voorbehoud en op laatdunkende wijze de maat te nemen. Kwestie van empathie? Nee hoor, gezien de bewoordingen kwestie van totale minachting. En dan heeft Sarien Helgers – of all people – het lef om Angela de Jong op weerzinwekkende wijze af te kraken. Dat is wat men noemt de hypocrisie ten top. Sarien Helgers, je bent geen knip voor de neus waard.

Gast
Uuuh
december 3, 2020 10:05

Helemaal eens met Angela de J. Bij haar arrestatie dacht ik al: die gaat een boekje schrijven. En er komt waarschijnlijk ook nog een film. Dit is een actrice next level. Ze schrijft haar eigen film, neemt haar detentie voor lief, komt met een uitgebreid mea culpa en zal nog jaren gaan teren op de rol van geplaagde maar tot inkeer gekomen actrice…..

Gast
Geilneef
december 3, 2020 09:19

Immanuelle,waar blijft m’n sierpakket?

Gast
Harry:-D
december 3, 2020 08:17

LIEVE ANGELA,

Er is heel veel dat ineens níet

meer oké zou zijn. Dat we hierin

doorslaan is gewoon een feit.

Wees dus blíj dat we binnen

onze gelederen nog een uitge-

rangeerde actrice hebben, die

haar hand er niet voor omdraait

om onze naasten verslaafd aan

drugs te maken. Accepteer dat

dit nog wèl gewaardeerd wordt!

Nu het festivalseizoen mislukt

is -en haar inkomsten uit drugs

dus zijn tegengevallen- heeft

ze gelukkig de kracht gevonden

om een boekje te schrijven zodat

ze haar verlies, van dit seizoen,

in elk geval iets kan compense-

ren. Wat een veerkracht! Topwijf!

Ook drugsdealers hebben het

soms best zwaar! Dat ze dit

in Hilversum ook inzien en deze

doelgroep nu een podium geven,

geeft maar weer es aan dat ze

er hier alles aan doen om het

-steeds verder!- afbrokkelende

saamhorigheidsgevoel weer

enigszins in haar oude glorie

te herstellen. Chapeau!

Gast
Daan
december 3, 2020 11:45
Antwoord op  Harry:-D

U bent een malloot.

Gast
Harry:-D
december 3, 2020 11:49
Antwoord op  Daan

En dat zegt iemand die het
woord ironie niet eens kent?
Een goed lezer…

Gast
robert
december 3, 2020 08:17

Een boycot is ook zoiets. Bevraag deze dame kritisch zou ik zeggen en laat haar niet goedkoop de promotie van haar boekje doen.

Gast
Linda
december 3, 2020 06:46

mevr.grives stelt zich op als een slachtoffer. Het is niet haar schuld dat zij drugs is gaan dealen. Ze zegt verantwoordelijkheid te nemen maar heeft het alleen over wat haar is aan gedaan.wat zij anderen heeft aangedaan wordt niet over gesproken. Een drugsdealer is een drugsdealer en geen slachtoffer. Willens en wetens heeft zij een keuze gemaakt en keuzes hebben consequenties. ik vind haar een zeer slecht voorbeeld voor onze kinderen en daarom vind ik dat zij van de tv moet. Haar een podium geven om zich te profileren als slachtoffer terwijl zij een drugsdealer is vind ik onaanvaardbaar Er zijn meer dan genoeg nette en beschaafde actrices in Nederland die een kans verdienen. Mevr. grives heeft haar kans verspeelt. Er is vast nog wel een baantje te vinden waar je geen ‘bewijs van goed gedrag ‘ hoeft te overleggen…..

Gast
Loesje
december 4, 2020 15:50
Antwoord op  Linda

Fantastisch geformuleerd en geschreven. Top hoor!!👍

Gast
Zwarte Piet
december 3, 2020 04:13

Geef haar gelijk een overdosis foute coke en we zijn van het probleem af

Gast
Zwarte Piet
december 3, 2020 03:13

Als we Angela niet hadden geweldig wat je weer schrijft .ben het zoals gewoonlijk weer helemaal met je eens En Beau is daarbij een watje lult met iedereen mee om goede vrienden te blijven het is met hem net DWDD van NPO1 deed Matthijs van Nieuwkerk gaf ook iedere crimineel of een andere idioot die geen aandacht kreeg een podium de verloedering van de TV daarom kijken steeds minder mensen en loopt iedereen bij een omroep weg straks krijg je er weer nieuwe bij en wat voor Omroep Zwart Allochtonen Tv en nog meer ongelijkheid in de maatschappij Hoe grotere boef hoe beter je gewaardeerd word is het momenteel

Gast
G. Roethof
december 3, 2020 01:54

Ik neem al jaren pillen in mijn pruik mee. Wie zoet is krijgt lekkers

Gast
GrijzePilion
december 3, 2020 01:47

Ik wil liever een angelaboycot. Marionet van die topcrimineel van een John de Mol. Beiden zsm de gevangenis in!

Gast
accountant
december 3, 2020 01:06

Herinnert u de witte heroïne nog? Paar doden in Amsterdam. Grives had de smoes dat het voor een rol was. Maar had dushi het laten testen, want niet de drugs zelf zijn zozeer giftig, maar verkeerde grondstoffen al dan niet bewust toegevoegd.

Gast
Saskia
december 3, 2020 01:11
Antwoord op  accountant

En vergeet niet haar advocaat Koen Vaneecke, die zich zonder meer door haar om de tuin liet leiden.

Gast
Henny
december 3, 2020 00:25

Angela heeft groot gelijk. Ze is zelf met haar drugshandel begonnen dus ze moet ophouden iedereen de schuld te geven voor iets wat ze zelf heeft gedaan. Schandalig dat ze zoemend podium geven op tv.

Gast
Peter Oudshoorn
december 2, 2020 23:40

Angela heeft gelijk.

Gast
Pietje puk
december 2, 2020 23:19

Wie wil dat boek nu lezen?

Gast
Snorlax
december 2, 2020 22:54

Helemaal eens met Angela, maar ik denk dat de crimineel die pas echt is beloond met zijn walgelijke gedrag Dave Roelvink is. Een vies filmpje online zetten, een huis leegroven, dronken achter het stuur kruipen, een auto in de prak rijden etc. Nadat fiasco met dat filmpje en het leegroven van een villa kreeg hij en z’n familie meerdere series op rtl, daar heeft ie veel geld mee verdiend, vervolgens is ie ‘dj’ gaan spelen en daar verdiende die totdat corona kwam echt bakken met geld mee. En ja, voor de mensen die dit niet (willen geloven) dit soort gespuis verdiend zo’n €1000-€5000 voor 60 tot 90 minuten draaien in een club, vervolgens deed hij 2 à 3 nachtclubs op een avond…reken maar uit.

Gast
Pirate
december 3, 2020 01:15
Antwoord op  Snorlax

Maar die is ‘wit’ en dan is het prima voor Angela…

Gast
Saskia
december 3, 2020 01:18
Antwoord op  Pirate

Opsporing Verzocht.

Gast
blackman
december 3, 2020 12:19
Antwoord op  Pirate

Dat slaat dus nergens op, Pirate.

Gast
Bertus
december 3, 2020 12:19
Antwoord op  Snorlax

En wat dacht je van Akwasi. Die overtreedt de wet continue. Wordt niet veroordeeld, maar dat komt nog wel.

Gast
Lieke Van Lexmond Lover
december 2, 2020 22:47

Vandaag was ze weer bij rtl boulevard!

Gast
Snorlax
december 2, 2020 22:46

En dan ook graag alle alchoholisten en drugsgebruikers boycotten. Volgens mij zijn we dan van zo’n 99% van all bn’ers op tv en social media af.

Gast
Joris driepinter
december 2, 2020 22:42

Over onderscheid gesproken,maar het is van een andere orde. Ik bedoel politie loopt ook veel harder voor die mietjes nl.fred van leer,Gordon en Nikki tutorials dan voor andere mensen die zoiets overkomt.Ik bedoel maar…………………..,.

Gast
Opa henk
december 2, 2020 22:06

Jaja nu b3n ik het wel weer eens met Angela 100%gelijk heeft ze hier.

Gast
critikast
december 2, 2020 21:59

Opnieuw 100 punten voor Angela!!. Grives is slim en weet dat ze door haar status van BN-er en haar misplaatste “openhartigheid” de media naar zich toe kan trekken. En ze trappen er allemaal in ! Boycotten dus deze vrouw, ook al is het slecht voor de kijkcijfers !

Gast
INEZ
december 3, 2020 07:19
Antwoord op  critikast

En waarom boycotten jullie die Eus Olckan niet, die Turkse jongeman die daar ook aan tafel zat, want hij is ook Drugsdealer geweest. Jullie zijn gewoon een stelletje hypocrieten en meten met 2 maten. Waarom?

Gast
Tracy
december 3, 2020 07:35
Antwoord op  INEZ

waar eus eerst vernederlands was is het nu een zeik Turk altijd afgeven op Wilders en baudet omdat hij bedreigd is door zijn eigen volk met zijn duren woorden in zijn collumns

Gast
Nol
december 4, 2020 01:27
Antwoord op  INEZ

Want dan heet het gelijk racisme!

Gast
Robert
december 2, 2020 21:35

Ben het helemaal eens met Angela

Gast
Victor Huygens
december 2, 2020 21:08

Drugs zijn heel slecht

Gast
Piepmuis
december 2, 2020 20:49

Die moet je geen podium geven. Krijgt een andere drugsdealer ook niet. Iets van brand kont en blaren.

Gast
Pirate
december 3, 2020 01:16
Antwoord op  Piepmuis

Willem Holleeder…

Gast
Leo Nadulve (psychopaat)
december 2, 2020 20:37

Ik wil een heroïnespuit in mijn oog. Maar het mag niet van mijn begeleider. Imanelle help mij.

Gast
Murd
december 2, 2020 20:11

Oh boehoehoe mijn slechte jeugd, nou mevrouw Grives er zijn wel meer mensen die een slechte jeugd hebben gehad en geen pillen aan de man proberen te brengen!!! Dus slap excuus!!!

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Murd
Gast
Marialenn
december 2, 2020 19:56

Verschrikkelijk. Weg ermee.

Gast
darius
december 2, 2020 19:49

Vele jaren geleden veroorzaakte Marco Bakker (voor de 50- onder ons: dat was een niet onverdienstelijke zanger), de echtgenoot van Willeke van Ammelrooy, tijdens het uitrijden uit een parkeergarage, een ernstig auto ongeluk.
Hij is een jaar of 20-25 geboycot door schouwburgen en het mediapark.
Vandaag de dag noemen criminelen zich rapper en krijgen een prijs, of ze mogen zich laten aflikken door Margriet of krijgen een column in het Algemeen dagblad etc etc.

Gast
Nog zoiets
december 2, 2020 20:34
Antwoord op  darius

T.a.v. darius: Herinnert u zich deze nog?

Patrick Kluivert speelde in 1995 voor Ajax. De aanvaller kwam op 9 september 1995 negatief in het nieuws na een auto-ongeluk met een geleende, onverzekerde BMW. Bij het ongeval overleed een man en raakte diens vrouw zwaar gewond. Kluivert kreeg uiteindelijk een werkstraf van 240 uur en een ontzegging van de rijbevoegdheid voor 1,5 jaar. Uit onderzoek bleek dat de Ajax-speler bijna 90 kilometer per uur reed, waar hij maar 50 kilometer per uur mocht.

Gast
Piepmuis
december 2, 2020 20:48
Antwoord op  Nog zoiets

Ongelooflijk nog steeds. Klasse justitie.

Gast
Pietlut
december 3, 2020 01:36
Antwoord op  Nog zoiets

Je vergeet de verkrachting.

Gast
Zwarte Piet
december 3, 2020 03:19
Antwoord op  Pietlut

😂Dat is de spijker op zijn kop slaan

Gast
Victor Huygens
december 2, 2020 21:07
Antwoord op  darius

Wel erg allemaal.
En deze dan:
Frank Masmeijer krijgt via de post een doos bananen.
Daar blijkt 467 kilo cocaïne in te zitten.
Dat wist Frank niet. Hij wilde bananen.

Vervolgens rechtzaak en allerlei verdachtmakingen.

Kortom. Frank Masmeijer is geslachtofferd.
Er was vijfhonderd kilo cocaïne onderweg in bananen dozen en Frank kreeg maar 467 kilo.
Rara hoe kan dat?
Wie heeft er die 33 kilo gesnaaid en Frankie de zaak laten opknappen?

Gast
Janus Tirkeman
december 2, 2020 21:29
Antwoord op  darius

Gerard Joling is in 2015 met zijn auto dwars over een bejaarde vrouw heengereden.
Resultaat: hartstikke kapot, botbreuken, moeilijk, heeft Gerard voor straf drie klappen met z’n handtasje voor gehad en 30:uur taakstraf, waarvan hij de helft van de tijd bij die mevrouw in de tuin heeft zitten beppen met mariabiscuitjes en slappe thee.

Over klassenjustitie gesproken.

Gast
Partij voor Diervriendelijke Dieren
december 2, 2020 22:53
Antwoord op  darius

Op 26 september 2019 werd bekend dat het beroemde hondje van Jorik Scholten was uitgewaft. Een overdosis van rondslingerende drugs in de woonkamer is de hond fataal geworden.
Jorik heeft een nieuwe hond gekocht en de oude weggegooid.
Nooit meer wat van gehoord.
Klassenjustitie.

Gast
Tracy
december 3, 2020 07:37

Al die snuivende rappers zijn kleine criminelen geweest nu lachen ze iedereen uit

Gast
ome H
december 2, 2020 19:44

Ik gun iedereen een tweede kans, Grives heeft dit zelf vakkundig verkloot met haar optreden, dus weg er mee.

Gast
Blinde Herdershond
december 2, 2020 20:40
Antwoord op  ome H

Ik ben benieuwd naar de verhalen van háár slachtoffers. De mensen aan wie ze drugs heeft verkocht. Zouden die nu ook aan de talkshowtafels hun verhaal mogen doen?

Gast
Pirate
december 3, 2020 01:18
Antwoord op  Blinde Herdershond

Hoezo slachtoffers?
Die zullen toch zelf hebben gekozen om die rommel te kopen en gebruiken?

Gast
🥺 Ingrid
december 2, 2020 19:43

Is het ook niet Angela die haar commentaren ook aan het uitventen is? Angela gaat te ver! Hoeveel bekende Nederlanders gaan de fout in en ook zovelen schrijven een boek en venten dit uit via de media ?
Grives is stom geweest. Super stom. Ze heeft haar straf gehad en hopelijk heeft ze ervan geleerd!
Laat haar bewijzen dat ze oprecht is en Angela pleeg geen karaktermoord op iemand.
Iedereen verdient een nieuwe kans!

Gast
@Ingrid
december 2, 2020 20:48
Antwoord op  🥺 Ingrid

Als je gisteravond had gekeken had je kunnen constateren dat ‘oprecht’ in samenhang met Grives volledig mank gaat.

Gast
ferdinand
december 2, 2020 21:05
Antwoord op  🥺 Ingrid

Nou Ingrid, ik ben de criminelen die de BN ner willen uithangen straalzat. Of ze nu zwart, wit of paars zijn. Akwasi had ook veroordeeld moeten worden, dat dat niet gebeurd is, is pure klassejustitie. Ditmens moeten ze meteen voor altijd boycotten.

Gast
Ba aba
december 2, 2020 21:09
Antwoord op  ferdinand

Akwasi is ook gewoon een crimineel en die krijgt nu zelfs een eigen omroep en is door de media bijna doodgeknuffeld wat een GROF schandaal is.

Gast
Zwarte Piet
december 3, 2020 03:32
Antwoord op  🥺 Ingrid

Een tweede kans ????? Krijgen slachtoffers of familie ook niet Mevr Ingrid de eerste heeft ze al verbruikt door te dealen en ze is er nu ook nog niet ze zat op TV stoned en om daar haar boek te promoten en geld te verdienen over de ruggen van slachtoffers ze voelde zich aangevallen door René Froger die daar haar de juiste vraag stelde want Beau dat watje doe dat niet en toen begreep ze het ineens niet en Beau greep toen in en lulde ergens anders over dat doet hij wel vaker hij houd niet van heftige discussies .Haal ook de familie van slachtoffers die zij gemaakt hebt er bij die krijgen geen podium

Gast
JohanMarc
december 2, 2020 19:41

Het is natuurlijk heel raar dat je willens en wetens drugs a.d man brengt, vervolgens gepakt wordt en dan huilie huilie gaat doen.
Om er dan vervolgens met boekje nog een slaatje uit probeert te slaan is helemaal discutabel.
Maar zo’n miep dan ook nog een promotiebabbel laten doen is natuurlijk helemaal krankzinnig!

Gast
Manvan74weethet
december 2, 2020 19:21

Geweldig Angela. Kudo’s

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen