Antoinette Hertsenberg trekt veel kijkers met straffen Martien Meiland

De kijkcijfers van maandag 30 november 2020 (SKO) – Het bestraffen van Martien Meiland met een Loden Leeuw trok gisteren veel kijkers naar het programma Radar van Antoinette Hertsenberg.

Antoinette Hertsenberg en Martien Meiland © AvroTros Radar

Antoinette Hertsenberg deelde aan Martien Meiland de Loden Leeuw voor meest irritante BN’er in een reclame uit, omdat hij in de VriendenLoterij-reclame een karikatuur van zichzelf speelt en hysterisch ‘bingo, bingo, bingo!’ roept. De uitreiking was goed voor 1,6 miljoen kijkers en 25 procent marktaandeel. Daarmee was Radar de grote winnaar op prime time.

Hoewel Martien aanvankelijk erg onsportief reageerde op zijn Loden Leeuw-nominatie, nam hij de prijs toch in ontvangst uit handen van Antoinette. “Laten we één ding even toegeven: dat ‘bingo, bingo, bingo’ op het laatst ging écht te ver”, sprak ze hem streng toe. Martien: “Nee hoor! Want het was net als ‘wijnen, wijnen, wijnen’!”

Kijkers vinden het niet leuk

Later deed Martien bij Shownieuws net alsof hij een populariteitsprijs had gewonnen. “De ene prijs na de andere slepen we binnen. Nou ja, hoe leuk is dat? Ik vond het enig om Antoinette te ontmoeten en het is een prachtig beeldje van de leeuw. Ik had ook geen idee dat ik zo goed kon acteren. Ik ben heel blij dat heel Nederland weer massaal gestemd heeft. Volgens mij was het 45 procent en bij de Ring was het 55 procent.”

Antoinette: “Ja, hij zei meteen: ‘Wat leuk, wat leuk, wat een eer om te mogen ontvangen!’ Dan is het altijd aan mij om te vertellen: ‘Ja, luister eens, het is niet een feestje, mensen vinden je gewoon heel irritant.’ Het gedrag dat hij laat zien in Chateau Meiland, wat bij hem past, daar is het leuk en daar is het origineel. Maar dat is nagespeeld voor een commercial en heel veel kijkers vonden dát niet leuk.”

Nicky-docu trekt veel bekijks

Het meest bekeken alternatief voor Radar was het tweede en laatste deel van de Nicky Verstappen-documentaire van tv-maker Ewout Genemans. Naar de uitzending daarvan, op RTL 4, keken 993.000 mensen (16 procent). Door deze ingelaste uitzending was Kopen Zonder Kijken, een van de grootste kijkcijferhits van de zender, niet te zien.

Verder waren op prime time NPO 3’s Hunted en NPO 1’s Klassen (dat na Radar te zien was) het meest in trek met 843.000 (13 procent) en 838.000 kijkers (15 procent). De nummer vier op prime time was 100 Jaar Jong met 604.000 kijkers (9 procent) op SBS 6. Direct erna hield Alle Hens Aan Dek er 337.000 (6 procent) over.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • Net5 scoorde met Harry Potter Deathly Hallows 2: 578.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Veronica Inside: 543.000 kijkers,
  • NPO 2 scoorde met Nieuwsuur: 541.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Braven: 388.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met In Overtreding: 316.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 94.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,6 miljoen), Zesuurjournaal (1,5 miljoen), Half acht nieuws (1,4 miljoen), EenVandaag (1,4 miljoen), RTL Boulevard (975.000), M (940.000), GTST (897.000), Editie NL (833.000), Tijd voor MAX (816.000), Sinterklaasjournaal (694.000) en BinnensteBuiten (688.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (945.0000, Beau (819.000), Journaal laat (654.000) en Hart van Nederland (607.000) het meest in trek. Shownieuws trok 348.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 25 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 18 procent en SBS 6 brons met 9 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.593.00001. NPO1 / 24.5%
02. Radar (NPO1) 1.607.00002. RTL4 / 17.9%
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.462.00003. SBS6 / 8.7%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.422.00004. NET5 / 7.8%
05. Eenvandaag (NPO1) 1.390.00005. NPO3 / 6.0%
06. Zaak Nicky Verstappen (RTL4) 993.00006. NPO2 / 5.9%
07. RTL Boulevard (RTL4) 975.00007. Vero / 5.4%
08. Op1 (NPO1) 945.00008. RTL7 / 3.9%
09. M (NPO1) 940.00009. RTL5 / 3.5%
10. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 897.00010. RTL8 / 1.9%
11. Hunted (NPO3) 843.00011. Discov / 1.8%
12. Klassen (NPO1) 838.00012. SBS9 / 0.9%
13. Editie NL (RTL4) 833.00013. BBC / 0.8%
14. Beau (RTL4) 819.00014. RTLZ / 0.8%
15. Tijd voor MAX (NPO1) 816.00015. Spike / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 36,4%
02. RTL Nederland 28,4%
03. Talpa TV 22,8%

91 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
aammehoela
december 3, 2020 16:08

Nog even de opmerking dat Haribo de terechte winnaar was van de “gewone reclames”. De bekende Nederlander is gewoon bijzaak. Maar die reclames zijn sowieso irritant en die van Haribo en Hornbach zijn ronduit verschrikkelijk, net zoals dat gezwets van die dames over dat bedmatras.

Gast
Oma den A
december 2, 2020 10:59

Wat is die mevrouw Hertsenberg zuur zeg. Die dweilland vind ik helemaal niks en mag achter het behang gestopt worden maar zijn reactie vind ik dan wel weer leuk

Gast
Guus M.
december 2, 2020 09:49

Gelukkig is er (nog) geen prijs uitgereikt voor het meest irritante nieuwe huis in Nederland!

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 00:15

Tja die Meiland kerel is erg irritant. Maar die mislukte voetballer met zijn ‘Koning Toto’rap spant de kroon wat irritatie betreft…

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Donald Dumped
Gast
Klaas Minder Vaak
december 2, 2020 00:05

Wat Hertsenberg even vergeet is dat haar absurde salaris grotendeels betaald wordt door diezelfde reclames. Een adverteerder besteedt zijn reclamecentjes bij de NPO en krijgt als dank een mes in z’n rug. Lekker dan.

Gast
Onzin
december 1, 2020 19:33

Ik vind die bingoreclame ook niks, maar wat een briljante reactie van Martien. Meteen uitgeschakeld, die dame van Radar. Goed gedaan.

Gast
wordt vast verwijderd....
december 1, 2020 15:40

174.000 kijkers (17,5%) verlieten spoorslags RTL 4 toen Beau in beeld verscheen!

Gast
wordt vast verwijderd....
december 1, 2020 15:37

Ge-noten van V.I.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
Mark
december 1, 2020 14:00

Goed gereageerd door Martien. Gewoon lekker vrolijk het toneelstukje meespelen. Mevrouw Radar is er op uit om mensen en bedrijven zwart te maken.

Gast
Adhoc
december 1, 2020 17:12
Antwoord op  Mark

Leuke was wel dat Paul Haenen direct werd doorgestreept als kandidaat. Begrijpelijk, hij is van de VPRO en bij de publieken s dat huisje heilig. Voor mij zou hij de loden leeuw al voor de tweede keer mogen krijgen.

Gast
Mark is erg in de war
december 1, 2020 19:01
Antwoord op  Mark

Als je die onbenullige geldgraaier verdedigt dan ben je wel erg in de war. Een nietszeggende man met een nietszeggend programma.
De radar mevrouw is goed bezig Mark zij is kritisch denkt na en geeft ons een inhoudelijk prima onderbouwd programma.

Gast
Bor
december 1, 2020 13:04

Betere reclame voor je product kun je niet krijgen, de loden leeuw winnen.

Gast
Marco
december 1, 2020 12:44

Wat zal Linda de Mol blij zijn ! Ze stond vanmorgen op en zag dat haar zender (powered by Linda) opeens een half miljoen kijkers had met Harry Potter. Het hele maandbudget van het blad is nu op, maar dat had ze er graag voor over.

Gast
Mark
december 1, 2020 14:02
Antwoord op  Marco

Hoezo maandbudget op?! Talpa heeft contract met Warner (en ook vrijwel alle andere grote maatschappijen) en het kost ze geen drol om die steenoude Harry Potters te vertonen. Ze betalen alleen voor de nieuwste films en al die oudjes krijgen ze er voor niks bij.

Gast
Chiel
december 1, 2020 15:10
Antwoord op  Mark

Ooit van humor en sarcasme gehoord?

Gast
Ronnie
december 1, 2020 17:03
Antwoord op  Mark

Ze zullen een aantal jaar geleden echt wel in de buidel hebben moeten tasten om deze films aan te kopen hoor. Alleen ondertussen lachen ze zich wel dood, omdat ze aan advertentieinkomsten aardig wat binnen halen. bijna 600.000 kijkers is natuurlijk hoger dan welk Net5 programma dan ook.

Gast
Mark is weer in de war.
december 1, 2020 19:05
Antwoord op  Mark

Nu is Mark weer in de war met de verdediging van Talpa /Linda. Nietszeggende bv en nietszeggende presentatrice. Mark neem een pilletje joh.

Gast
J-tv
december 1, 2020 12:13

Het perfect plaatje ook naar 1,8 miljoen met uitgesteld kijken!

Gast
Kees
december 1, 2020 11:08

Wat een flapdrol. Zegt ook weer veel over de mensen die naar deze acteur kijken.. Gelukkig is deze alcoholist even een tijdje pleitte..

Gast
Ron
december 1, 2020 10:58

100 jaar jong verdiend beter kijkcijfers. Een van de leukste en oprechtste programma’s van 6 op dit moment. Bij dit soort ENG programma’s is Gordon op zijn best.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Ron
Gast
Poehee
december 1, 2020 11:08
Antwoord op  Ron

De ouderen die eerlijk tegen hem zeggen dat hij uit de buurt moet blijven, worden uit de opnames gemonteerd, dus we zien vooral de aaibare oudjes. Dat zie je ook altijd bij Johnnie de Mol: alleen maar aaibare mensen met een beperking. En verder zie je Gordon steeds zo hard lachen om zijn eigen grappen (over de rug van de oudere met wie hij spreekt), dat de oudere niet anders kan dan ook maar meelachen.

Gast
Greet
december 1, 2020 11:59
Antwoord op  Poehee

Precies!!!!

Gast
Tv Junkie XL
december 1, 2020 10:27

De 800.000 kijkers die Rtl4 heeft verloren door het niet uitzenden van Kopen zonder Kijken zijn in ieder geval niet naar Gordon gegaan. Daarmee kunnen we dus wel stellen dat 100 Jaar Jong ook t laatste seizoen is.

Gast
Mark
december 1, 2020 14:03
Antwoord op  Tv Junkie XL

Gaat met kijkcijfers van boven de 600.000 nog jaren door bij Talpa.

Gast
Poehee
december 1, 2020 10:19

Iedereen die wil dat z’n programma goed scoort, moet Martien uitnodigen. Hij wil altijd wel, zolang het betaalt. En gegarandeerd succes!

Gast
Mark
december 1, 2020 14:04
Antwoord op  Poehee

Toneelstukje op Chateau Bingo gisteren bij de uitreiking, allemaal betaald door de Vriendenloterij. Martien maakte gelijk even reclame voor de loterij.

Gast
mos
december 1, 2020 09:50

2,1 miljoen voor kopen zonder kijken!
WAUW!

Gast
Raarten van Mossem
december 1, 2020 09:49

Godallemachtig. Als dat wijndrinkend heerschap denkt dat dat loden beeldje een populariteitsprijs is, dan is het een nog grotere mafklapper dan we al dachten.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Raarten van Mossem
Gast
Zuster Ursula
december 1, 2020 13:14
Antwoord op  Raarten van Mossem

Ik hoop dat die Martien Meiland heel snel van het scherm verdwijnt. Ik probeer hem al overal weg te zappen, komt hij ook nog bij radar, maar die prijs gun ik hem van harte!!!
Verschrikkelijk hoe hij homoseksualiteit negatief neerzet, met zijn achterlijke aangeleerde gedrag. Gelukkig zijn er weinig homo’s die zich zo als valse nicht neerzetten. ( ik ken er wel een paar helaas)
In zijn geval geldt zéér: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!!!
Om te kotsen!!!

Gast
Marq
december 1, 2020 09:43

Te triest voor woorden. het gaat over de loden leeuw, en dan gaan de mafklappers het hier weer over kijkcijfertjes hebben. pffff….. zielig!!

Gast
Poehee
december 1, 2020 10:20
Antwoord op  Marq

Eh…..volgens mij gaat dit artikel over kijkcijfers hoor. Heb je het artikel wel helemaal gelezen? Maar het klopt als je zegt dat er altijd vreemde reacties zijn op de cijfers, mee eens.

Gast
Sjors van Sjimmie
december 1, 2020 09:36

Was gister een stukje van M aan het kijken, maar mijn God..
Snapt M het principe dat als je iemand een vraag stelt, je een antwoord kan verwachten? Ze bleef maar overal doorheen praten, zelfs de gasten zag je ongemakkelijk worden..

Gast
Jonnie
december 1, 2020 09:48
Antwoord op  Sjors van Sjimmie

Helemaal mee eens. M zit er vooral voor zichzelf, niet voor haar gasten en zeker niet voor de kijkers. Het verwondert me dat die slechte interviewpraktijken (en trouwens ook die therapiegasten) niet terug te zien zijn in de kijkcijfers.

Gast
maatje te groot
december 1, 2020 10:10
Antwoord op  Sjors van Sjimmie

M die denkt dat men haar serieus neemt met deze belachelijke bril kun je alleen maar medelijden mee hebbben.

Gast
Zuster Ursula
december 1, 2020 13:16
Antwoord op  maatje te groot

Ik schijn 1 van de weinigen te zijn die haar bril wel leuk vind!

Gast
Evert
december 1, 2020 09:23

Op basis van 1200 kijkers kastjes. 😭😭😭

Gast
3000 (!) kijkers verschil
december 1, 2020 09:19

Beau en Max
Het zijn bijzondere tijden in Hilversum tegenwoordig

Gast
Merthe
december 1, 2020 09:24

Shownieuws 348.000 kijkers, dat lijkt me meer iets om je zorgen over te maken!

Gast
Teresa Green
december 1, 2020 09:27
Antwoord op  Merthe

Last van een obsessie!

Gast
Feitje
december 1, 2020 10:14
Antwoord op  Merthe

Als je elke dag reageert op zijn berichten dan blijft die doorgaan. beste is gewoon niet reageren.

Gast
Mark
december 1, 2020 14:06
Antwoord op  Feitje

Berichten ook niet meer (dis-) liken, want daar krijgen ze een harde plasser van.

Gast
Het goede en slechte RTL shownieuws
december 1, 2020 10:44
Antwoord op  Merthe

GTST

Meest bekeken aflevering per jaar
2015 – 2.219.000 kijkers
2016 – 2.033.000 kijkers
2017 – 1.745.000 kijkers
2018 – 1.515.000 kijkers
2019 – 1.351.000 kijkers
2020 ?
Gisteravond nog maar 897.000 kijkers (met vernieuwde verhaallijn, betere look & feel, etc.) en inclusief “de thuisblijf bonus”.

Dat gaat nog leuk worden in 2021.

Gast
Zuster Ursula
december 1, 2020 13:20
Antwoord op  Merthe

@Merthe, Joepieee getallen, cijfers, berekeningen, sommen! Het mooiste wat er is. Ik zal een aantal sommen voor je zoeken, ik hoop dat ik je er blij mee maak!

Gast
Poehee
december 1, 2020 09:17

M doet het goed de laatste tijd. Mag haar vragen wel wat vlotter stellen. Poe, wat een intro’s steeds.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 09:00

Op1-Beau: 1e uitzending 1-0
Op1-Beau: 2e uitzending 1-0

Beau zie je langzaam wegzakken. Hardlopers zijn doodlopers.

Gast
Merthe
december 1, 2020 09:01

Shownieuws 348.000 kijkers, dat lijkt me meer iets om je zorgen over te maken!

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 09:02
Antwoord op  Merthe

Ik heb het over Beau en Op1.

Ben niet gek!

Gast
Merthe
december 1, 2020 09:04

Ja, en ik heb het over Shownieuws.

Die RTL obsessie duidt er op dat jij wel gek bent.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 09:04
Antwoord op  Merthe

Obsessie! Wie?

Gekke Merthe!

Laatst bewerkt 1 maand geleden door NPO kijker gaat voor kwaliteit
Gast
Leandrea jansen
december 2, 2020 19:55
Antwoord op  Merthe

Shownieuws was maar kort tussen het voetbal door dus logisch zo weinig kijkers

Gast
Donald
december 1, 2020 09:31
Antwoord op  Merthe

2,6 miljoen mensen om 20:00 gehersenspoeld door de Staatsomroep: dat is pas erg.

Gast
Joost
december 1, 2020 11:17
Antwoord op  Donald

Overal een onzinnige menig verkondigen onder een fake naam is erger…..

Gast
Donald
december 1, 2020 16:03
Antwoord op  Joost

Joost mag het weten.

Gast
Joost
december 1, 2020 11:16

Nu verwachten wij WEL dat jij dit tot het einde van Beau’s shift volhoudt he!? je kan het!!

Gast
ome H
december 1, 2020 08:55

VI laagterecord op maandag?

Gast
Merthe
december 1, 2020 09:01
Antwoord op  ome H

Laagterecord weet ik niet, maar het scoort in elk geval niet goed meer.

Gast
Zomaar
december 1, 2020 10:15
Antwoord op  ome H

Het is ook elke week hetzelfde.
Derksen bagatelliseerde opnieuw het mooie voetbal van Ajax, en herhaalde zichzelf weer eens met kritiek op diezelfde trainers, en dan Genee opnieuw met zijn badjasreclame.
Zelfs Gijp is een beetje stil van al die onzin.

Gast
Tracy
december 1, 2020 18:39
Antwoord op  Zomaar

Zomaar Johan is een narcistische man en Genee is de judas en renee de idioot die overal hysterisch om lach ook al val er niet veel te lachen daarom
zitten ze ook altijd van die goren taal uit te slaan en ze zijn ook op Johan aan gewezen als die echt zou stoppen wie kijk er dan nog naar Veronica inside meestal

Gast
Jopie
december 1, 2020 13:09
Antwoord op  ome H

Lijkt er wel op. Zeker voor de maandag vrij slechte cijfers. Ik ben zelf ook afgehaakt. Derksen heeft het helemaal gehad en dat merk je.

Gast
deug niet
december 1, 2020 08:39

hij vond er maar wijnig aan die loden leeuw

Gast
maatje te groot
december 1, 2020 10:11
Antwoord op  deug niet

Hele goeie..

Gast
Meubilair
december 1, 2020 08:20

Mooie documentaire Ewout over Nicky Verstappen!

Gast
100% uitgemolken
december 1, 2020 09:15
Antwoord op  Meubilair

Wat een troosteloze en continue repeterende armoede.
Kom eens met wat andere zaken.
Alleen journalistiek Nederland zit muurvast in de fuik.

Gast
Klassen, mooie documentaire reeks
december 1, 2020 11:07
Antwoord op  Meubilair

Klasse NPO!

Gast
Fox Mulder
december 1, 2020 08:17

SBS is nog steeds aan het opbouwen zeker?
Wederom niet in de top 15. Man, man, man.

Gast
Sookie Stackhouse
december 1, 2020 08:16

Deze gore alcoholist is in zijn eigen programma ook om te kotsen. Dat hele volksstammen naar dit k programma kijken zegt al genoeg over de samenleving waar we inzitten. Niet te snappen dat dit gedrocht nog op tv mag. Blij met de Loden leeuw….aandachtshoer dat ie is….

Gast
maatje te groot
december 1, 2020 10:12
Antwoord op  Sookie Stackhouse

Kijk dit is nu eens een diep triest niveau.. Walgelijk.

Gast
Harry:-D
december 1, 2020 08:15

Zolang er geen taboe rust op het

dollen met zwakbegaafden, blijf
ik ’t medium televisie verachten.

Gast
Jean
december 1, 2020 08:14

De docu van Verstappen moet qua kijkcijfers wel een hele grote tegenvaller zijn, nog niet eens de helft van de kiujkers van Kopen zonder kijken en beide dagen niet boven het miljoen uit. Andres gezegd een stevige miskleun van RTL 4.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 09:04
Antwoord op  Jean

Teveel PeterR de Vries geluid

Gast
maatje te groot
december 1, 2020 10:13
Antwoord op  Jean

Misschein dat er maar weinig intelligente kijkers zijn in ons Tokkie land???

Gast
maatje te groot
december 1, 2020 10:13
Antwoord op  maatje te groot

Misschien dus

Gast
Opbouwen & Afbouwen
december 1, 2020 07:59

Maandag 30 november 2015 ( Maandag 30 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 33,7% (36,4%)
2. RTL Nederland 27,9% (28,4%)
3. SBS Groep 21,5% (22,8%)

Trek zelf uw conclusies ook vandaag weer. Tip: RTL gaat zowaar opeens 1 dag opbouwen.

Gast
Michel
december 1, 2020 08:19
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Wie plaatst er nu elke dag nietszeggende cijfers?

Gast
Jaja
december 1, 2020 09:01
Antwoord op  Michel

Die idioot hierboven.

Gast
Mark
december 1, 2020 14:07
Antwoord op  Jaja

Niet meer op reageren, ook niet meer disliken. Zijn ze zo uitgedaan. Zijn allemaal van die likes-kickers.

Gast
Merthe
december 1, 2020 08:19
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Een vergelijking met 1 dag 5 jaar geleden laat niet zien of zenders in een stijgende of dalende trend zitten, en dient dus geen enkel doel.

Gast
factcheck
december 1, 2020 08:26
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

comment image

Dit zegt veel meer dan dagcijfers

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 08:27
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Iedere dag een top bericht. Kijk er altijd naar uit! Er iedere dag negatief op reageren is zo oliedom.

Conclusie: NPO en Talpa op dikke winst en RTL een heel klein plusje.

Gast
Merthe
december 1, 2020 08:29

Hahaha, jij gaat nu vertellen dat je uitkijkt naar je eigen bericht?

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 08:41
Antwoord op  Merthe

Ik reageer niet op mezelf. Ik ben goed maar niet gek!

Gast
Tracy
december 1, 2020 18:30
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Rtl4en de npo zijn een zender ze ruilen mekaars presentators uit Jinek Paul ze belazeren gewoon de boel Jinek en Paul verdiende teveel dus schuiven hun gewoon door naar rtl en na een Tijdje als het geluwd is komen ze weer terug

Gast
Positief
december 1, 2020 07:58

100 jaar jong is best een mooi programma, denk dat het meer kijkers zou hebben als Dennis van der Geest het zou presenteren.

Gast
Bingo, bingo, bingo
december 1, 2020 07:54

Alleen wat moet je met de loden pijper op je schoorsteen?

Gast
Tobias
december 1, 2020 07:51

Ik had de loden Loekie aan de dames van decuprématrassen gegeven. Die zijn nog veel irritanter.

Gast
Ster
december 1, 2020 08:16
Antwoord op  Tobias

Oh ja! Of de mannen van Lidl, tenenkrommend.

Gast
Eva Quirinius
december 1, 2020 07:43

“Later deed Martien bij Shownieuws net alsof hij een populariteitsprijs had gewonnen.” … slim van Martien Meiland. Waarschijnlijk beste manier om ermee om te gaan.

Gast
West
december 1, 2020 08:33
Antwoord op  Eva Quirinius

zo kan je het ook bekijken ! In iedergeval negatief kan ook positief uitpakken, want iedereen kent hem en heeft heel veel kijkers , daar kan een kantoor medewerker alleen maar van dromen ,

Gast
Ernestine
december 1, 2020 08:36
Antwoord op  Eva Quirinius

Die man is overal blij zolang het maar aandacht, aandacht, aandacht is🤮

Gast
West
december 1, 2020 09:19
Antwoord op  Ernestine

Zo is dat toch bij bijna bij alle bNners
Als ze geen aandacht meer krijgen zijn ze gauw vergeten in de showbizz , daarom struinen de meeste ook altijd premieres en recepties af , en staan vooraan als de Story Prive of ander blad aanwezig is !

Het is natuurlijk wel hun broodwinning , en moeten wel in de running blijven , en niet iedereen heeft miljoenen achter de hand , zoals de grote A sterren Gevestigde b.N`ers. werken niet bij de Spar,of hebben een kantoorbaan van 9 to 5

Dus in de picture blijven is van essentieel belang
alleen de Meilandjes zullen we over 50 jaar nog wel herinneren Net zoals Tante Hannie. Mies, Willem
uit vervlogen jaren !

Gast
Jaja
december 1, 2020 09:03
Antwoord op  Eva Quirinius

Of je bent oliedom !!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen