Maxime Meiland heeft groot geheim, wil er tv-show over maken

Dankzij de biografie van Martien liggen er al heel wat Meiland-familiegeheimen op straat, maar dochter Maxime Meiland heeft toch nog iets te verbergen. Dat vertelt ze in het tijdschrift Weekend.

Maxime Meiland © Wessel de Groot

Maxime Meiland is al over vele zaken behoorlijk openhartig geweest, bijvoorbeeld over haar vroegere drugsgebruik, haar uitgelekte seksfilmpje en haar daaropvolgende zelfmoordpoging. In het boek van Martien staat echter ook dat Maxime meerdere malen EMDR-therapie heeft gehad, maar ze wil niet zeggen waarvoor dat is geweest.

Maxime wil tv-show

EMDR is een behandeling om de gevolgen van schokkende gebeurtenissen te verwerken. De patiënt vertelt de herinneringen aan een trauma terwijl hij of zij door de therapeut wordt afgeleid met afleidende stimulansen, bijvoorbeeld handbewegingen of geluiden die links en rechts worden aangeboden.

Op de vraag waarvoor dit was, zegt Maxime in de Weekend: “Dat ga ik niet zeggen, nóg niet. Ik wil toch nog wel een paar dingen achterhouden, omdat ik die misschien ooit zelf wil gebruiken voor een tv-programma of voor iets anders. Het zou misschien heel nuttig kunnen zijn voor meiden die al jong hetzelfde meemaken.”

Naaktfilmpje

Het is merkwaardig dat Maxime hier zo gesloten over is, omdat ze over de meest intieme details van haar leven wél heel openhartig is geweest. Eén van die dingen is het seksfilmpje dat verspreid werd tijdens haar middelbare-schooltijd. “Er was een jongen in Sassenheim met wie ik via MSN contact had. Die vroeg aan mij of ik een naaktfilmpje wilde maken.”

Die Sassenheimer stuurde dat filmpje naar een vriend. “Een buitenlandse jongen. Die berichtte mij: als je niet wil dat dit uitlekt, moet je me zoveel geld geven. En ik wil ook weed hebben. Ik werd eigenlijk gewoon afgeperst. Ik heb van amma geld gejat.”

Dat filmpje is daarna alsnog verspreid. “Ik was ineens helemaal níks meer. Dat heeft me zoveel pijn gedaan.”

SBS 6

Terug naar Maxime’s plannen voor een tv-programma: met welk idee ze rondloopt is dus niet bekend, maar het ligt voor de hand dat de deuren bij SBS 6 wagenwijd openstaan. Elk programma waar de Meilandjes in zitten is een kijkcijfersucces, dus als Maxime een eigen show wil, hoeft ze maar met haar vingers te knippen.

Rondom de kerstdagen zijn de Meilandjes te zien met vier kerstspecials van Chateau Meiland. Daarna is het programma voorlopig even met winterstop.

71 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
teuntje
december 3, 2020 14:04

Vreselijke schreeuwerd die niets kan en superdom is

Gast
Johan
december 2, 2020 12:00

Johan

Gast
Gerda
december 2, 2020 10:47

Wat een geldwolf is die muts toch

Gast
anna van praag
december 2, 2020 00:57

aub niet doen.

Gast
Shira Wolf
december 1, 2020 19:26

Nog meer Meiland op tv, net nu we er eindelijk vanaf waren… Walgelijk, overdreven familie.

Gast
teuntje
december 3, 2020 14:05
Antwoord op  Shira Wolf

OPgespoten lippen neusjob ze denkt dat ze belangrijk is …alles draait om haar vader die ze totaal niet respecteerd

Gast
Dr. bibber
december 1, 2020 12:27

Ik denk: eetstoornis… wedden? Er komt vast een zelfhulpboek dat in de winkel ligt voor de kerst.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Dr. bibber
Gast
Bea
december 1, 2020 11:01

Ik vind haar zeer griezelig en heel erg dom.

Gast
Dr. bibber
december 1, 2020 12:17
Antwoord op  Bea

Nou dan weten we dat ook weer Bea!

Gast
Huismaker
december 1, 2020 09:04

Ze was eerst een man ? Of iets met haar vader (kleren ruilen) ?

Gast
anna van praag
december 2, 2020 00:54
Antwoord op  Huismaker

haha

Gast
Sookie Stackhouse
december 1, 2020 08:18

Net zo’n aandachtshoer als haar vader…..of is dat het geheim…………dat ie niet haar vader is?

Gast
Harry:-D
december 1, 2020 07:57

De EO komt in ’t voorjaar met

een geloofwaardige variant
op deze hypocriete familie:
De Heilandjes

Gast
Kleine
december 1, 2020 06:55

Laat me raden. Ze is in de leer geweest bij Anouk en heeft een groot zwart verdwijngat ontwikkeld.

Gast
Dr. bibber
december 1, 2020 12:18
Antwoord op  Kleine

Guttegut…

Gast
😷Paulus
november 30, 2020 23:02

😷Gezaaid, geoogst en achteraf huiliehuilie doen, zogenaamd geheimpje rioolverhalen verklappen op tv. Niet nodig! Het rioolvolkje weet het al.

Gast
Marco
november 30, 2020 21:55

Een groot geheim waar je een tv-programma over wil maken. Hoe verzin je het ?! Dat is net zoiets als het kopen van een koelkast om je thee in warm te houden.

Gast
Mink Vaillant
november 30, 2020 21:30

Sexy, slim en grappig. Ik vind Maxime prachtig. Tuurlijk is ze aan het cashen en kennelijk heeft ze een nieuw programma idee gedropt bij Oom John. Iets met een geheim, een trauma, emdr. We zullen het zien. En wat een vreselijke reacties hier…

Gast
Fred van L.
november 30, 2020 19:45

Een naaktfilmpje? Verzin zelf eens wat origineels. Dom kind.

Gast
Frans.D
november 30, 2020 19:53
Antwoord op  Fred van L.

Volgens mij heeft ze geen tieten.

Gast
Bouwkuh Breda
november 30, 2020 20:06
Antwoord op  Frans.D

En toch zou ik ze doen 😂

Gast
Dr. bibber
december 1, 2020 12:25
Antwoord op  Bouwkuh Breda

‘Ze’? De hele familie? Pervers!

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 30, 2020 19:32

Ze is ooit verwend door een wilde hengst en gaat daar een programma over maken met Britt Dekker.

Gast
Dr. bibber
december 1, 2020 12:23

Koddig

Gast
Koos
december 1, 2020 12:30

Precies! Hahaha

Gast
Lgt
november 30, 2020 19:22

Wanneer worden we nu eindelijk eens verlost van die Meilandjes.
Die Maxime denkt nu ook al dat ze een echte ster is terwijl ze in haar leven nog helemaal niets heeft gepresteerd. Alleen maar bla bla en meegillen met haar hysterische vader.

Gast
herko
november 30, 2020 19:18

De gunfactor is een beetje weg. Denk dat zij hetzelfde lot zal ondergaan als de Pfaffs. Ook allemaal hard op hun snufferd gegaan. Ma Erica zal haar moeten gidsen, anders drama.

Gast
Wie Weet Het Geheim
november 30, 2020 19:00

SPOILER: Haar baby bleek pardoes naar de déchetterie gebracht door een hysterische Martien en daarna volgde een krampachtige poging om de nageboorte dan maar een chateau-waardig bestaan te bieden. Dat is niet gelukt. Nadege scheen toen al twijfels gehad te hebben samen met klokkenluider Caroline.

Gast
Mono
november 30, 2020 18:45

Borderline.

Gast
Greet
november 30, 2020 18:37

IK WIL HET NIET WETEN

Gast
beetje moe word ik ervan
november 30, 2020 18:30

ah joh!! is het toch een jongetje geweest!

Gast
GrijzePilion
november 30, 2020 18:22

Therapie? Pfff ik had op zn minst gedacht dat ze een ballgag fetish zou hebben oid. Therapie is toch geen geheim man.

Gast
Umfufu
november 30, 2020 18:18

Nederland komt nooit meer van de Meelijlandjes af.

Gast
Jeroen Smits
november 30, 2020 18:11

Ze begonnen in een winkeltje in Noordwijk en nu bij SBS. Die familie is vet commercieel. Gaat best wel ver.

Gast
Sjors
november 30, 2020 18:05

Zielige jaloerse reacties hier wederom.

Gast
Jantien Visser
november 30, 2020 17:53

Geweldig, ik kan niet wachten! Jasses!

Gast
Sjon heeft weer een doordacht bagger idee haha
november 30, 2020 17:39

Sjon heeft iets bedacht voor de geldgraaifamilie Meiland. Hij hoopt dat er weer meer dan 1 mio debielen kijkers voor het platte scherm gaan zitten met verstand op 0 en blik op oneindig.

Wat een creativiteit en innovatie bij pulpa. Het is weer om te huilen.

Gast
Luister
november 30, 2020 17:25

Een geheim? En dat delen op tv?
Oh ik snap het al, càshen.
Wijnen, wijnen, wijnen!
Cashen, cashen, cashen!

Gast
Josefien
november 30, 2020 17:18

Moest ze zich soms van Martien als man verkleden voor hij haar misbruikte.

Gast
harteloze henk
november 30, 2020 17:14

Walgelijk secreet.

Gast
Rob rtl
november 30, 2020 17:13

Check haar Instagram account maar eens een paar dagen achtereen. Dan zie je uitsluitend reclame uitingen en verkoopdeals. Is uitsluitend bezig met reclame maken en inkomsten te genereren. Niks authentieks aan.

Gast
Bastiaan
november 30, 2020 17:13

T is nu wel klaar met de familie Meiand, is Martien niet genoeg!

Gast
Picalilly
november 30, 2020 17:04

Arm kind

Gast
Manvan74weethet
november 30, 2020 16:58

Narcisme ten top

Gast
Caroline
november 30, 2020 16:45

Ze komt nogal met vreemde kerels in aanraking, waarvan 1 haar een kind heeft opgeleverd. Meisje heeft nogal wat issues maar zelfreflectie ho maar.

Gast
Respect ✌️
november 30, 2020 16:38

Arm kind, als je als eerste dat hoofd van die achterlijke nicht ziet bij je geboorte en daarna ook nog die lelijke k0p van je moeder snap ik wel dat je in een inrichting thuishoort.

Gast
Patty Brard
november 30, 2020 16:48
Antwoord op  Respect ✌️

Ik snap het ook.
Gelukkig zit ze VEILIG bij SBS6.
De expertise is daar volop aanwezig om met geestelijk gestoorde mensen om te gaan.

Wat dat aangaat kan het niet beter.
En het mooiste is nog dat het daarzo de norm is, uitzonderingen bevestigen de regel, en die worden eruit getrapt.

Gast
Frans.D
november 30, 2020 16:38

Gaat dat over die Franse sperma donor wat ze op het kasteel met slagroomspuit probeerde in te brengen.

Gast
Betsy von Pahlen
november 30, 2020 16:49
Antwoord op  Frans.D

Frans z’n sperma.

Klinkt als het begin van een slechte kasteelroman…

Gast
Koos
december 1, 2020 12:32
Antwoord op  Frans.D

Hahaha

Gast
Ron
november 30, 2020 16:37

Jammer. Ik vond het een ontwapenend meisje in het begin maar ze begint nu iets te vaak de showgirl/influencer uit te hangen op haar socials. Dingetjes aanprijzen en zulks. En dat enge gladjakkertje van een vriendje er nu bij. Nee, er is weinig over van de frisse leuke meisje uit de begintijd van de Meilandjes.

Gast
I.G.
december 1, 2020 04:21
Antwoord op  Ron

Precies DAT ja… idd. ook een beetje sjeuloos glad vriendje. Nikszeggend degelijk blondje.

Gast
zeurpiet
november 30, 2020 16:35

Is dat wat dat filmpje of kan ik me de moeite van het zoeken besparen? Hoe oud was ze eigenlijk, hopelijk wel legaal

Gast
Frans
november 30, 2020 16:32

Makkelijk geld toch.

Gast
Willem
november 30, 2020 16:27

Maximmetje, neem een voorbeeld aan je zuster en ga wat nuttigs doen zonder camera erop.

Gast
anonymousje
november 30, 2020 16:24

Hier zit niemand op te wachten

Gast
Teresa Green
november 30, 2020 16:21

Sterkte met je geheim!

Gast
Donald
november 30, 2020 16:20

Ze heeft een theatrale persoonlijkheidsstoornis, een ziekelijke vorm van aandacht vragen. Dat gaat alleen over door voor heel Nederland op tv steeds te laten zien hoe gestoord ze eigenlijk is en daarvoor iedere keer een bedrag op haar bankrekening krijgt. Een soort down met Johnny maar dan met Martien.

Gast
zoutkersfijngeel
november 30, 2020 16:18

Ik heb ooit eens een avondje dat geheim van haar mogen penetreren, en ik kan je vertellen dat het inderdaad groot is.

Gast
Dreetje
december 1, 2020 02:45
Antwoord op  zoutkersfijngeel

Kan niet. Ze zei dat ik de enige en eerste was.

Gast
Daantje
november 30, 2020 16:16

Wie wil dit nou weten?

Gast
Albert Verhinderd
november 30, 2020 17:47
Antwoord op  Daantje

1.3 miljoen kijkers

Gast
Mark
november 30, 2020 16:13

Mensen die seksfilmpjes of naaktfoto’s via de telefoon versturen zijn net zo dom als mensen die hun pincode over de telefoon doorgeven als de bank belt.

Gast
Jordy
november 30, 2020 16:37
Antwoord op  Mark

Tenzij het een bewuste keuze is en je trots bent op je lichaam of wat anders. Dus praat voor jezelf.

Gast
Piet Lut
november 30, 2020 18:35
Antwoord op  Jordy

Dan ook niet, pannenkoek!

Gast
Juve
november 30, 2020 19:29
Antwoord op  Jordy

Jordy krijgt een stijve van Maxime.

Gast
Dreetje
december 1, 2020 02:46
Antwoord op  Juve

Ik ook.

Gast
Mark
november 30, 2020 16:12

Trauma opgelopen toen Martien uit de kast kwam?

Gast
Gerda
december 1, 2020 10:53
Antwoord op  Mark

Ik denk dat het dát is.. Maar daar hoeft ze geen show over te maken hoor, daar loopt ze dertig jaar mee achter

Gast
Koning Willem de tweede
november 30, 2020 16:08

Hou op met dat wijf

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen