Angela de Jong lacht om Gordon: ‘Hij zong kneitervals bij Op1’

De ruzie tussen Angela de Jong en Gordon laait weer een beetje op. De AD-diva roept vandaag in haar column dat hij gisteren ‘kneitervals’ zou hebben gezongen in Op1.

Gordon Beeld: Op1

Angela de Jong zag Gordon donderdagavond aan tafel bij Op1 zitten en hoorde alle Gordon-clichés voorbijkomen. Ze heeft het dan over teksten als ‘de afgelopen weken waren de zwaarste van mijn leven’, ‘ik heb een terugval gehad, maar nu gaat het uitstekend’ en ‘ik laat me niet meer gek maken door anderen’.

Egocentrische man

Toen Gordon aan het eind van het gesprek ook nog even een traan hield, had Angela ze echt allemaal afgevinkt. “Met die traan was mijn Gordon-bingokaart meteen vol”, sneert ze.

De opiniediva zet de tv-entertainer neer als een egocentrische man. Hij wilde volgens haar álle onderwerpen kapen. “Dat is het fijne van zo’n interview met Gordon. Het zet de rest van het wereldleed zo lekker in perspectief. De coronacrisis? (…) Het valt allemaal in het niet bij wat Gordon moet doormaken.”

Kneitervals

Het hoogtepunt kwam echter pas na het interview: het optreden van Gordon met zijn nieuwe single. En dat was écht niet om aan te horen, bitcht Angela.

“De stembanden van Gordon zijn na vijf jaar een tikkeltje uit vorm, bewees hij toen hij zijn nieuwe single ten gehore bracht bij Op1. Al past kneitervals zingen tijdens je grote comeback dan wel weer moeiteloos bij al het andere drama in zijn leven.”

De column van Angela de Jong kunt u lezen in het AD.

Het optreden van Gordon:

92 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Habakuk de Schele Balker
november 18, 2020 20:49

Mensen kennen het verschil niet tussen vals zingen en geen goede stem meer hebben vanwege o.a. een slechte ademhaling.
Ik ben geen zangpedagoog, maar dat hoef je ook helemaal niet te zijn om dit te kunnen constateren.

Gast
PeeWeeJee
november 15, 2020 13:25

Presentatie van TV-programma’s, nagenoeg geen succes voor Gorden; dan beginnen we die koffietentjes, was een succes, inmiddels naar de knoppen en dan…. dan gaan we gewoon weer vals zingen, wil hij weer dikke maatjes worden met ,,de Toppers” want al die snuifrommel kost een paar centjes? En v.w.b. het zingen, na het einde van z’n carriere was het handig geweest om die zanglessen te blijven volgen. Dus ff wat nieuwe zanglesjes Gordon! Of lag het aan de verouderde ,,oortjes”…..

Gast
Freek
november 15, 2020 11:34

Oh mijn Angela, mijn koningin, je hebt helemaal gelijk. Die vent zingt niet alleen vanuit zijn reet, dat doet ie met alles en er gaat ook weer van alles in. En ik hou van jou mijn Angela. Vergeef me mijn perverse erotische gevoelens voor jou, want ik word zo vreselijk geil als ik je weer iedere keer op de buis zie.

Gast
Habakuk de Schele Balker
november 18, 2020 20:50
Antwoord op  Freek

Ik dacht dat je alleen maar op anaconda’s kikte.

Gast
Jaap Aap
november 15, 2020 10:08

Ha! Haar bingokaart was ook vol? Die van de rest van de Nederlanders ook.

Wanneer doet Gordon eens iets dat wel slaagt? Bijvoorbeeld een enkeltje van de Dom naar beneden?

Gast
😷Paulus
november 15, 2020 08:31

😷Tja! Je ziet wat Corona kan doen, zingen gaat ook niet meer🥵. Beter vals zingen en geld binnenhalen dan helemaal niks! Zal Gorden gedacht hebben. Hij moet zijn personeel ook betalen. Maar jah, dat snapt miss piggy 🐖 niet.

Gast
Oma den A
november 14, 2020 20:46

Onbegrijpelijk dat die valse aandachtstrekker bij de npo op tv mag komen. Jankerd die Gordon. Is zeker jaloers op alle aandacht die Freddie trekt hem van Leer krijgt.

Gast
Quincy
november 14, 2020 20:02

Ik vind Gordon een narcistische beroepspsychopaat, doodeng iemand, gevaar voor de samenleving.

Gast
NOS-denker des Vaderlands
november 18, 2020 20:53
Antwoord op  Quincy

Wat je zegt! Gevaar voor de samenleving. Kan niet anders of hij is ook nog complotdenker.

Gast
Ronald Reagan
november 14, 2020 16:25

Lach maar even flink om deze hilarische clip op je insta van Gordon die geen moeite heeft zichzelf te transformeren in een heuse lookalike van de meest impopulaire despoot van dit moment.

Commentaar vanaf hier …

De link vind je hier …
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5196993/oranje-gordon-doet-treffende-imitatie-van-donald-trump

Veel plezier.

Gast
Louis
november 14, 2020 15:24

Als ik hem was ging ik weer gebruiken toen klonk hij beter. Ha ha.

Gast
Bert
november 14, 2020 15:35
Antwoord op  Louis

Hahaha, wat een varken.
Hoe die nek-hernia dan op zijn stembanden is geslagen heb me niet afgevraagd.
Maar in zijn geval gaan dansen en een liedje zingen niet goed samen 😄😂😄😂

Laatst bewerkt 20 dagen geleden door Bert
Gast
anoniem
november 14, 2020 13:20

Hoewel ‘vals’ niet de juiste kwalificatie is, komt dit op mij over als een erg armoedige vertoning…
Hij mag zich gelukkig prijzen dat zijn fans vast ook een slechte smaak hebben? :-)

Er staan mensen in de rij bij de voedselbank met meer talent..

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 11:48

De narcist kan überhaupt niet zingen   Laat hij lekker oprotten naar zn huis in Zuid Afrika zijn wij hier van  hem verlost…volgende week komt hij weer met iets nieuws  aandacht vrager

Gast
Richard.
november 14, 2020 10:54

En minder drugs en drank en pillen kan ook een verschil maken.

Gast
Richard.
november 14, 2020 10:54

Allemachtig wat een dik lijf heeft hij gekregen!
Ik ben met stomheid geslagen, die heeft maandenlang alleen maar liggen vreten en zuipen en met z’n wormvormig frommeltje liggen spelen.

Minstens tien kilo afvallen zou hem wel helpen.
Nu staat er een klein dik mannetje te worstelen in een slecht zittend pak hahaha.

Do the Macarena.

Gast
Richard.
november 14, 2020 10:52

Een obese oude man stond daar.

Ik snap wel dat hij wat eurootjes bij elkaar wil grabbelen nu die vieze koffie tentjes dicht blijven, maar dat zingen is wel een gepasseerd station zo te horen.

Gast
Bert
november 14, 2020 15:33
Antwoord op  Richard.

Aha!
……… nu begrijp ik dat hij tien of vijftien kilo te zwaar is momenteel. Vandaar dat hij zo moeilijk beweegt, want het leek net of hij een hernia heeft die hem het soepel bewegen belet.

🤣🤣🤣 Het luie nietsdoen.

Gast
aammehoela
november 14, 2020 10:49

Goede analyse van Angela de Jong. Heb hem gelukkig niet horen zingen. CNN vond ik net even interessanter.

Gast
Wendy Giphart
november 14, 2020 10:45

Als Angela dat zegt.
Wat een wanvertoning gaf die Gordon daar, hij de schaamte helemaal voorbij door zo te gaan staan meepiepen met die geluidsband.

Gast
Bert
november 14, 2020 15:31
Antwoord op  Wendy Giphart

Het was een beetje een zielige vertoning.

😂. 🤣. 😂 #gordonismoe

Gast
snoezigkleinhertje
november 14, 2020 09:55

Dat geblaat van dat overjarige schaap was nog wanstaltiger dan die smerige gaarkeukens die op zijn naam staan.

Gast
Wim Groothuizen
november 14, 2020 21:31
Antwoord op  snoezigkleinhertje

Het schaap Gordon.
Misschien kan hij met kaplaarsjes aan in de wei gaan staan, dan komt er vast wel een besneden kandidaat die hem erin wil schuiven van achteren.
#datevoorgordon

Gast
achtmet
november 14, 2020 09:09

Dat was Gordon met zijn zwanenzang !Make my day !

Gast
Klaaswaal
november 14, 2020 08:45

En dat wordt uitgenodigd bij de NPO, onbegrijpelijk.

Gast
Anna uit Antwerpen
november 14, 2020 08:18

GrindrGoor is vaak een onderwerp van gesprek bij VI. Angera Angela ook wel eens.
Dus dat is weer even lachen.

Gast
Al proestend weggelopen met een glaasje prik
november 14, 2020 07:22

Nou heb ik gelijk naar de herhaling van boulevard gekeken en een paar dingen vallen mij op.
Het liedje dat Gordon zingt -en de muzikale omlijsting- klinkt hetzelfde als de inwisselbare 13-in-één-dozijn meuk van Froger en Borsato.
Helaas de stem van Gordon klinkt daar gelijk als een wielrenner die buiten adem is, zeker als hij een beetje meeprutst in de hogere tonen, meneertje heeft geen zangconditie meer.
Het danswerk was echt wel héél erg plaatsvervangende schaamte aan het oproepen. Een houten kwast die hip probeert te zijn.
Kortom.
Jankbal Gordon is ver over de datum van houdbaarheid, indertijd was stoppen als zanger geen dom besluit.
En dat geneuzel over het zijden draadje kennen we nu ongeveer wel dromen, wat dat aangaat hangt Gordon zo een beetje elke drie tot vier maanden aan een zijden draadje, niks nieuws meer.
Enfin. Nu gaat is daten met een vrouw.
Daar komt ellende van. Let maar op.

Gast
AlexF
november 14, 2020 01:54

volgens mij had hij het wel door dat het vals was. De tranen stonden bij hem in de ogen.

De ene kant best wel zielug. De andere kant had hij het gewoon kunnen laten en deze nummer door iemand anders in laten zingen. of gewoon niet.

sterkte allemaal!

ivm uw oren

Gast
Nico
november 14, 2020 00:21

WTF deed Beau net?

Gast
Ap gast
november 13, 2020 23:32

Zou Frank Dane geld van Gordon hebben gekregen,hij zei nl dat hij het een goed nummer vond,en dat Gordon
het goed bracht,Frank Dane draait de plaat met alle liefde,Gordon heeft wel meer iemand omgekocht voor het
draaien van zijn platen,we zullen het wel horen t.z.t,het was echt heel vals,moet Frank Dane toch ook horen.

Gast
Geen Grote Fan
november 14, 2020 10:24
Antwoord op  Ap gast

Frank Dane is een handpop van John de Mol en hij zegt precies wat hem opgedragen wordt.
Kut nummer van Gordon? “Dat heb je mooi gedaan hoor”.
Frank Dame interesseert het geen ene zak wat hij zegt of moet zeggen. Aan het einde van de maand kan hij de huur weer betalen en een keertje naar de hoeren, verder maakt hij zich niet druk, als hij zo zijn pensioen haalt dan is hij reuze blij.

Gast
Nick E
november 13, 2020 22:14

Wat heeft iedereen toch tegen deze man. Volgens mij is het enige valse sekreet dat aandacht zoekt Angela de Jong.

Gast
Ellen
november 14, 2020 00:01
Antwoord op  Nick E

Voor de min stemmers ”JALOERS???????*

Gast
Eric Cartman
november 14, 2020 21:03
Antwoord op  Ellen

Hahaha Ellen.
Zo’n zin om te nœken misschien?
Binnenkort kan je aanhaken bij “Het perfecte plaatje” als Gordon op zoek gaat naar een vrouwtje met borderline.
Gezien je likes zit je wel in zijn range van kanshebbers … kunnen jullie samen de boze buitenwereld beschimpen.

Maar pas op he.
Die Gordon vreet van twee walletjes.

Voor je het weet lig je hem met een strap-on te rampetampen of erger: hij vraagt of z’n vriendje mag blijven slapen.

Oké, zorg dat je de foto’s deelt op insta.
Succes verder!

Gast
Moncher
november 19, 2020 13:28
Antwoord op  Nick E

Ze zijn allemaal jaloers op Gordon,zelfs die dikke ingepropte angela de Jong

Gast
A van den Boom
november 13, 2020 22:01

Waarom zo veel aandacht aan deze man totaal onbelangrijke man zieleg persoon vooral medelijden met zich zelf zonde van de tijd en papier wat er voor gebruikt wordt

Gast
WILKE
november 13, 2020 21:37

GEERT WILDERS HAD BETER GEZONGEN WANNEER HIJ DE KANS ZOU KRIJGEN

Gast
ROTTERDAMMER
november 13, 2020 20:13

Gordon IS kneitervals… het wordt tijd voor een gedwongen opname!

Gast
Sanne
november 13, 2020 20:15
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Haha 🤣😂🤣👍

Gast
Danny
november 13, 2020 20:01

Ach Angela is gewoon een valse heks die alleen maar kan afzeiken.

Gast
Marc E. Putto
november 13, 2020 19:11

Inderdaad, zeer matig optreden van die verwende knul van Heukeroth..de man kon eens veel beter.

Gast
Vincent
november 13, 2020 18:23

Stoppen…doorgaan….stoppen…terug komen….stoppen….

Het houdt nooit op. Nooit van zelf…

*Nummer is hysterisch en theatraal dat kant noch wal slaat. Niet meer doen!*

Gast
Help
november 13, 2020 18:19

MEDIA=VIRUS en
MEDIA=HAAT

Gast
AlexF
november 14, 2020 01:55
Antwoord op  Help

Kunt u dit onderbouwen?

Gast
Anoniem
november 13, 2020 18:02

‘Opiniediva’? Opiniedikzak zal je bedoelen. Angela, val wat af joh, dikke trol!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 13, 2020 18:31
Antwoord op  Anoniem

Effe dimmen, Angela is een vriendin van deze site.

Gast
Bart
november 13, 2020 17:49

Dat Gordon ook denkt dat na alles wat hij heeft moeten meemaken de rest van Nederland denkt het moeten blij maken met door weer te gaan zingen. Dan ook nog eens een nummer dat helemaal over hem gaat

Gast
Sanne
november 13, 2020 20:16
Antwoord op  Bart

Gordon is een e i k e l.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 13, 2020 17:27

Zeker weten dat dit playback is (en desondanks vals…)!

Gast
Albert Verhinderd
november 13, 2020 17:24

Als er iemand weet hoe vals klinkt…

Gast
André
november 13, 2020 17:22

Angela heeft wederom gelijk.

Gast
keesbeest
november 13, 2020 17:20

Hoezo vals ? Dat kon niet, het was niet eens zingen !

Gast
Nono
november 13, 2020 17:19

Ik schrik hier van. Heeft ie corona?

Gast
Caat
november 13, 2020 17:08

Wat een verschrikkelijk nummer!! Het zal wel weer aan ‘ons’ liggen dat dit geen hit gaat worden. Ons: luisteraars, diskjockeys, radio en TV zenders etc. etc. Het ligt dus niet aan het slechte nummer. Echt niet.

Gast
Tycho Graagnat
november 13, 2020 17:00

Het is onderzocht:
Het interview bij Op1 was ook vals.

Gast
John
november 13, 2020 20:01
Antwoord op  Tycho Graagnat

Zag hem aan tafel zitten ben meteen weg gezapt verschrikkelijk zielig persoon!!!!!!!!!!!

Gast
idioot
november 13, 2020 16:39

’t is vooral een hysterisch nummer dat helaas voor Goerden maar gelukkig voor ons niet gedraaid zal gaan worden.

Gast
Snorlax
november 13, 2020 16:36

Dit optreden is inderdaad niet echt fijn om naar te luisteren. Hij klinkt alsof ie net een sprintje heeft getrokken en daarna direct moest gaan zingen. Dat kan natuurlijk niet, want Gordon heeft nog nooit van z’n leven een sprintje getrokken maar toch. Alhoewel misschien wel wanneer z’n dealer hem appt dat hij op de hoek staat.

Gast
Karbonade
november 13, 2020 16:58
Antwoord op  Snorlax

Hij schijnt goed te kunnen rennen door Amsterdam-Zuid.
In het donker. En naakt.

Gast
Jeroen Smit
november 13, 2020 16:30

Hoeveel ellende kan een mens aan ! In alle ellende komt Gordon nog eens langs om zijn drama’s te etaleren en uiteindelijk zijn nieuwe song aan de man te brengen. Het Talpa dieptepunt op tv was zijn wanstaltige interview in het Concertgebouw. Zelden een man gezien die zo vol van zichzelf is.

Gast
Bastiaan
november 13, 2020 16:28

zo vals als hij is, zo vals als die zingt!

Gast
Karbonade
november 13, 2020 16:25

Ik kan niet wachten op het moment dat Gordon als een briesend paard aan de lijn hangt in één of ander radioprogramma of bij Boulevard of Shownieuws. En Angela de Jong in de grofste bewoordingen het graf in wenst.
Je kunt je klok erop gelijk zetten dat zijn onbehouwen reactie niet lang op zich laat wachten.
Of meneer Heukeroth heeft al het één en ander gepost op de socials.

Gast
Jeroen
november 13, 2020 16:16

Die angela kan echt alles en ze heeft nu ook al verstand van zingen. Ze was al een kenner in design, organiseren van een talkshow, viroloog. Wat kan ze eigenlijk niet. Uit betrouwbare bron weet ik dat ze elke dag een zak chips eet en dat ze vervolgens op haar dikke reet zit en tv kijkt. Ik vraag me af of zij vroeger geen man was. Ze heeft in ieder geval een stem van een man en ook de uitspraken van een man. En nou vooruit dan, ook de bouwvakkers reet van een man.

Gast
De Eerlijke
november 13, 2020 16:21
Antwoord op  Jeroen

Je hoeft geen kenner te zijn om te horen dat dit verschrikkelijk vals en slecht gezongen is. Ik ben althans geen kenner en mijn oren konden het echt niet aanhoren, een KRAAI zingt zuiverder dan dit kattengejank!

Gast
Jaja
november 13, 2020 16:05

Vreselijk kneitervals!! Gordon moet dat niet meer willen, zingen.

Gast
Piet Grijs
november 13, 2020 15:59

De vette zeug heeft weer een mening.

Gaap!

Gast
Eva
november 13, 2020 15:48

Angela, wat een top stuk, slaat de spijker op (Gordon) zijn kop 😂😂

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen