SBS 6 wilde Teun Föhn strikken voor Paleis voor een Prikkie

SBS 6 wilde eigenlijk URK!-ster Teun Kapitein, beter bekend als Teun Föhn, strikken om de nieuwe presentator te worden van de zenderhit Paleis voor een Prikkie. Dat vertelt hij zelf in de Weekend.

Teun Föhn Beeld: SBS 6

Door de overstap van het echtpaar Frank Jansen en Rogier Smit naar RTL 4, zat één van de grootste hits van de zender ineens zonder presentator: Paleis voor een Prikkie. Er is uiteindelijk gekozen voor het onbekende duo Brian en Peer, maar zij zijn niet echt goed ontvangen. Nu blijkt dat ze in elk geval minstens tweede keuze zijn geweest.

Teun zegt nee tegen Prikkie

SBS 6 wilde dat Teun Föhn het duo zou opvolgen. “Ik was benaderd, maar ik vond die jongens zo uitgesproken. Zij deden het echt op hun eigen manier en daar waren ze heel goed en sterk in. Ik wil het liefst een nieuw format doen. Ik vind het moeilijk om iets over te nemen wat al gelinkt is aan iemand anders. Je neemt dan toch een risico.”

Inmiddels gaan Frank en Rogier rollebollend over straat en is het nog maar de vraag of ze hun tv-carrière ¨¨überhaupt kunnen doorzetten. “Heel spijtig. In dit verhaal heb je alleen maar verliezers. Het was een leuk duo, het is zo zonde dat dit is gebeurd. Ik vind het altijd jammer wanneer je jarenlang een heel mooi leven samen hebt gehad, datje dan het respect voor elkaar verliest.”

Respect

Teun hoopt dat Frank en Rogier snel weer normaal tegen elkaar gaan doen. “Ik hoop dat ze dat respect weer vinden en de draad weer kunnen oppakken, al is het alleen zakelijk gezien. AI zal dat nu veel complexer zijn, want iedereen heeft er inmiddels een oordeel over. Dat zijn eigenlijk dingen die je binnen je eigen muren moet houden.”

“Ze moeten voorlopig samen blijven werken bij RTL, dus ze zullen er samen een weg in moeten vinden. Je kunt best eens een conflict hebben, maar op een gegeven moment moetje de strijdbijl begraven. De chemie tussen beiden is er, ik hoop dat ze zich zullen herpakken.”

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mick
november 16, 2020 17:10

Is er niets beters te verzinen? Ach, straks liggen Frank en Rogier eruit bij RTL en dan kan Frank terug naar Talpa. Rogier wordt dan uitgekotst.

Gast
Dorine
november 16, 2020 17:02

Wat werken er toch talentloze mensen bij SBS.
Nu dit weer. Bij voorbaat gaat ook dit weer mislukken.
Een leuke vent, maar houd toch eens op om allerlei types in de etalage zetten.

Gast
Murd
november 16, 2020 13:57

Wie zijn al die mensen? Teun, Rogier…???

Gast
Casa de Paplepel
november 16, 2020 14:06
Antwoord op  Murd

wat moet jij op deze site, als je niet eens weet wie die 2 zijn?
Wat een slecht toneelstuk man, zeg dan gewoon dat je ze niet moet.

Gast
Frans.D
november 16, 2020 12:54

Maar waarom moeten dit steeds homo’s zijn.

Gast
Albert M.
november 16, 2020 18:17
Antwoord op  Frans.D

Dat zal wel bij dat soort programma’s passen.

Gast
Elizabeth
november 16, 2020 12:15

Ik vind Brian en Peer aangenamer om naar te kijken,dan die relnicht..

Gast
Valentine
november 16, 2020 18:03
Antwoord op  Elizabeth

Inderdaad. Ze zijn veel leuker en niet zo overdrijven

Gast
Koekwaus
november 16, 2020 11:43

Wat een armoe. Alweer een nicht die vaker de plastisch chirurg bezoekt dan het toilet. Verzin er een infantiele naam bij en je zit gebakken bij de paupers. Je zal maar echt talent bezitten en jaren een te dure investering gedaan hebben in de hoop om van je talent je werk te kunnen maken en je wordt dan weggevaagd door een of andere dorpsgek uit het schijtdorp Urk, of all places. Wat een ellende.

Gast
Mick
november 16, 2020 17:10
Antwoord op  Koekwaus

Roy Donders zal ook wel benaderd zijn dan.

Gast
Ikke
november 16, 2020 11:23

Kritiek snel gevonden ook al ken je iemand niet. Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde. Verbeter de wereld begin bij jezelf!

Gast
Mark 2
november 16, 2020 11:20

Ik blijf erbij dat paleis voor een prikkie heeeeel goed was gaan scoren met Martien Maxime mei land. Samen naar 2ehands winkels en dat interieur aanpakken.

Gast
André van de Leuterkaas
november 16, 2020 10:31

Het is net zo een enge creep als die rogier, er zal best een doelgroep voor zijn maar dat is dan niet aan mij besteed.

Gast
tja
november 16, 2020 11:01

Wat een reactie. Stuur eens een foto van jezelf . Kunnen we ook losgaan op jou

Gast
Angela
november 16, 2020 11:14
Antwoord op  tja

Teun is een topper

Gast
Kwaaie Pier
november 16, 2020 10:11

Zou  leuk zijn  Teun is een kanjer  ipv die  rare Rogier

Gast
Vergis Rogier
november 16, 2020 10:10

Qua uiterlijk lijkt hij wel een broer van Rogier. Net zo’n griezel.

Gast
Kapsalon met Sambal en Uitjes
november 16, 2020 10:27
Antwoord op  Vergis Rogier

Ze hebben inderdaad wel afschrikwekkende looks, die homosuele generatie van dit moment.

Gast
Albert M.
november 16, 2020 18:14

Nou, gelukkig niet allemaal hoor.

Gast
Fortune-teller
november 16, 2020 10:07

Als relatietherapeut ligt er een grote toekomst voor Teun.

Mooi wijze woorden.
Hij weet zeer trefzeker de vinger op de zere plek te leggen. Hoe mooi weet hij deze uitermate treurige situatie heel rustig uit te leggen?

O wacht.
Hij heeft het gewoon uit een boek.

Mens & Relatie
ISBN: PZ/675433

Hahaha. Iedereen heeft wel een grote duim als die dat wil.

😆. 🤣. 😂. 🤣. 😆.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen