Brian en Peer zelf wél tevreden over Paleis voor Prikkie

Brian Jacobs en Peer Akkermans zijn zelf wél erg tevreden over de manier waarop ze Frank Jansen en Rogier Smit hebben opgevolgd als het presentatieduo van Paleis voor een Prikkie. Dat laten ze vandaag weten aan het AD. Brian en Peer zijn lauw ontvangen als opvolgers van Frank en Rogier en Paleis voor een Prikkie is plotseling geen kijkcijferhit meer. Wat vinden ze zelf van de kritiek? “We waren door onze producent al op kritiek voorbereid“, zegt Peer in gesprek met de krant.

Het is even wennen voor de kijkers, denkt Peer. “Onze voorgangers Frank en Rogier hebben het programma nou eenmaal op hun manier zeer succesvol gemaakt. Wij zijn dankbaar dat wij hen mogen opvolgen, maar dat doen we wel op onze manier, vanuit onze Brabantse roots.

Brian vult aan: “Als je op de televisie komt, dan weet je dat je de mensen daarmee eigenlijk een vrijbrief geeft om van alles van je te vinden en over je te roepen. Dat hoort er nu eenmaal bij.

De kritiek is wel heel pittig. Raakt het hen niet een klein beetje? Peer: “Nee, het overlijden van Brians vader zorgde er juist voor dat we de kritieken beter konden relativeren.”

Kritiek op het eindresultaat vinden we ook niet erg. Discussiëren over een interieur is leuk, dat zorgt voor reuring. Wat ons wel raakt is kritiek op de deelnemers.

Het AD-interview met Brian en Peer kunt u hier lezen.

Foto: SBS

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Beppio
oktober 14, 2020 15:32

Ach als je het niks vind zoals ik zet de TV uit,

Gast
colette
oktober 14, 2020 12:37

Ze zijn teninste niet zo fake en vals als die Rogier

Gast
Beestje
oktober 14, 2020 11:33

Ik ben fan! Leuke (en lieve) mannen en veel creatiever dan hun voorgangers.

Gast
Petty Fart
oktober 13, 2020 18:35

Lekkere kereltjes hoor, ik ga zo weer even naar het park om mijn kontje te laten bonken door veel mannen.

Gast
Roekoe
oktober 13, 2020 18:29

@Marijke heb je niks anders te doen joh,het huishouden bijvoorbeeld,lui 🐷 varken

Gast
Marijke
oktober 13, 2020 17:16

Ik vind Peer sympathiek, alleen die luie Brian met zijn geklaag en zijn gesteun, wat een verschrikkelijk overdreven kwal, brrrrrr

Gast
Daantje
oktober 13, 2020 17:13

Was even wennen maar vind de metamorfoses veel beter

Gast
GerritDekzeil
oktober 13, 2020 16:55

Ultra violet-C ontsmetting en de lucht ionisatoeren..
Zou dat ook helpen tegen slechte TV programma’s?

Gast
Norvo
oktober 13, 2020 16:17

Smaken verschillen, het was even wennen maar dit duo doet het ook prima.

Gast
Briana
oktober 13, 2020 16:05

Wie?!?

Gast
Beatrice
oktober 13, 2020 16:04

De vliegende schildpad Angela dJ is weer eens van het padje af. Ze kan zich vinden in de afknijp lockdown aanstaande. Maar hoor je iemand nog kwekken over de ventilatie, de luchtvochtigheid binnen, de Ultra violet-C ontsmetting, en de lucht ionisatoeren tegen corona/covid. Niks of niet veel.

Doet denken aan een verbetering van de verbrandingsmotor van decennia terug alweer. Met stoominjectie en ionisatie kon het rendement met een derde of nog meer worden verbeterd. Maarja, dat was tegen de zin van de Powers That Be (usd land), dus dat werd grondig gesaboteerd.
(Het kan best zijn dat waterdamp bijzondere positieve aspecten heeft ook voor alle leven. Dus in die zin is het gewoon een gezondheids sabotage).

Gast
Tokkiebende
oktober 13, 2020 15:56

Waarom mag je geen kritiek hebben op de deelnemers?

Nu heb ik deze na-apers nooit gezien maar bij Frank en Rogier waren het vooral shag rokende getattoeerde Tokkies die volgens hun eigen smoesjes niet kunnen [lees;willen] werken en met hun hele zooi kinderen onder bewind staan.
En zelf te lui waren om hun handen te laten wapperen. Daar vind ik iets van en als ze daar niet tegen kunnen moeten zulke luie klaplopers zich maar niet opgeven! Zo simpel kan het zijn.
Kan me ook niet voorstellen dat ze nu een ander soort deelnemers hebben want het is en blijft SBS, het walhalla voor en door Tokkievolk.

Gast
Piet Sama
oktober 13, 2020 15:52

Angela de Jong hoeft niet te kijken.

Top mannen en alles beter dan de ruziemakende Jut & Jul die naar RTL zijn vetrokken omdat de Mol het niet meer zag zitten met die twee.

Gast
M.
oktober 13, 2020 15:49

Leuk jongens ga zo door, laat Angela de J. en alle anderen maar hun fobie voor feminien mannen ventileren. Iedereen mag zijn wie hij of zij wil zijn, lang leve de vrijheid… Word lid van omroep Zwart en geef Hilversum kleur!!! Brian & Peer ik hoop dat snel een tweede seizoen komt en laat de roem niet jullie uit elkaar drijven, heel veel liefde toegewenst.

Gast
Remi
oktober 13, 2020 15:45

… Nee dan kijk ik toch liever naar Hardwerkende Nederlandse
ondernemers die wél iets presteren …

#Massaiskassa !

Deze ‘interieur’ boys met hun homosuele wapper-handjes zijn zó triest …

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 13, 2020 15:36

Man man, man, de humor ligt op straat tegenwoordig. Jaloerse RTL Boulevard piepeltjes die de concurrent willen bashen en nu de Josti bent die het zelf een heel goede uitvoering vinden. Ik lach mij dood!

Gast
Rotterdammer
oktober 13, 2020 15:32

Nutteloze malloten.. programma slaat nergens ( meer) op. Twee echt foute relnichten met zouteloze humor.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen