RTL 4 heeft Ron Brandsteder niet gevraagd voor Wie Ben Ik

RTL 4 heeft Ron Brandsteder niet gevraagd om terug te keren bij Wie Ben Ik, ondanks dat zijn oud-collega Caroline Tensen wél weer aan het roer staat van de familieshow. Dat zegt hij op Radio Veronica.

Ron Brandsteder Beeld: Janita Sassen

Wie Ben Ik keerde in 2013 terug op de buis bij RTL 4 met Wendy van Dijk aan het roer, maar door haar overstap naar SBS 6 kwam de presentatieplek vrij. Caroline Tensen nam de show afgelopen januari over: ze keerde terug op het oude nest, want van 1990 tot 2000 presenteerde ze tientallen afleveringen met André van Duin en Ron Brandsteder als teamcaptains.

Niet gevraagd

Caroline is dus weer terug op het oude nest, maar ze werkt wel samen met twee andere teamcaptains: Ruben Nicolai en Tijl Beckand. Er wordt binnenkort een nieuwe serie opgenomen en wederom met hetzelfde trio. Zijn André en Ron eigenlijk niet benaderd om op z’n retro-tv’s weer terug te keren in de Wie Ben Ik-arena?

Nee, zegt Ron in de radioshow Veronica Inside. “Of ik gevraagd ben nu voor de nieuwe Wie Ben Ik? Nee. Ja, Caroline gaat het doen, maar zij is nog helemaal in de running. Je hebt het met Luv’ ook gezien: het is een prachtige periode geweest, maar als je dan gaat proberen om dat weer terug te beleven, dat mislukt meestal.”

Geen interesse

Ron heeft dus ook geen interesse in een Wie Ben Ik-comeback. Staat hij ook niet open voor een proefaflevering? “Nee. Ik geloof er niet in. Dat zie je vaak. De mensen hebben dan een gevoel van: ja, het was zo’n leuke tijd en het moet terugkomen, maar als je het probeert te herstellen, dan komt er vaak weinig van terecht. De tijden zijn anders.”

“Ik wil best met André en Caroline gaan zitten om een ander programma te maken, maar dan moet je niet gaan zeggen van: we gaan Wie Ben Ik weer herstellen.”

Ron Brandsteder presenteert wekelijks het radioprogramma Ron Wacht Op De Nacht, elke vrijdag tussen 22.00 en 00.00 uur bij Omroep MAX op NPO Radio 5.

Meld u aan
Laat het mij weten wanneer er
30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
MolTalk
november 23, 2020 10:21

Hier zit een luchtje aan….

Gast
Yvonne1988
november 23, 2020 02:12

Jammer hoor, een hedendaagse WIE BEN IK met Caroline, Ron en Andre zou leuk geweest zijn :(

Gast
Arian
november 22, 2020 19:03

Deze ranzige poepsekser is te oud geworden en kan hij zich, nog met zijn resterende tijd, beter bezighouden met poephappen of drollen incasseren van smerige wijven die alles doen voor geld.

Gast
Jolanda
november 22, 2020 17:20

Is dat niet die man die wilde dat Patty ging poepen boven de glazen tafel zodat hij het uitwerpen van de behoefte van Patty volledig tot in detail kon aanschouwen?

Gast
Arian
november 23, 2020 20:56
Antwoord op  Jolanda

Dat is helemaal waar, Jolanda. Dat die man zich nog schaamteloos onder mensen bevindt is voor mij een raadsel.Vele jaren lang hebben wij zijn bruine rotkop nog op de buis gezien terwijl zijn poepfetisj al lang bekend was.

Gast
Duco van Deugen
november 22, 2020 12:29

Het is je reinste culturele en artistieke armoede om maar steeds terug te grijpen op successen uit het verleden. Komt er binnenkort misschien ook nog een reboot van Stiefbeen & Zoon…?

Gast
Frits van 't dorp
november 22, 2020 11:39

Daar langs de Vecht, daar kennen ze Ronnie, en zijn fetishwensen, wel! Die bruine kop kwam niet alleen van de zonnenbank!

Gast
Bromsnor
november 22, 2020 13:31
Antwoord op  Frits van 't dorp

En hoe denk je dat hij aan die ‘donkerbruine’ stem komt.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Bromsnor
Gast
Dino-saurus
november 22, 2020 11:07

Wel slim: als je zeker weet dat je niet wordt gevraagd, zeggen dat het een slecht idee is waaraan je geen medewerking zou verlenen.

Gast
Bennie Dood
november 22, 2020 10:58

Er werken al genoeg verslaafden bij RTL!

Gast
Jeroen Smit
november 22, 2020 10:45

Die zelfingenomen zoon bij RTL Boulevard is al genoeg.

Gast
Ook dat nog!
november 22, 2020 10:33

Ron Brandsteder zit in de “finale van zijn leven”. Hij wil niet meer scoren op tv. Gelukkig is er opvang bij Omroep Max!

Gast
Bart
november 22, 2020 11:23
Antwoord op  Ook dat nog!

Hij doet het wel leuk op de radio bij MAX. Al gaat er wel veel mis tijdens de uitzendingen. Hij komt bijna elke 2 weken voorbij in het blooperblok van de podcast Dit was de radio.

Gast
Greet
november 22, 2020 10:01

Geen Brandsteders op tv.Ze zijn vreselijk irritant om naar te kijken.

Gast
Bart
november 22, 2020 09:53

Tijl doet Het Perfecte plaatje leuk. Ruben doet al heel veel op de zender en is echt de rising star van RTL4 op dit moment. Je moet ze daarom denk ik niet ook nog eens gaan inzetten als teamcaptains van Wie ben ik.

1 aflevering met Ron en André als teamcaptains zou wel leuk zijn. Daarna had ik Gerard Joling en Frans Bauer naast Caroline gezet vanaf de nieuwe reeks.

Gast
Zomaar
november 22, 2020 09:39

Ron is weer aan de beurt zodra het programma Wie Was IK is bedacht.

Gast
Leo
november 22, 2020 09:34

Er wordt steeds gedaan of Wie ben ik een comeback maakt met Caroline Tensen maar dit voorjaar heeft ze al een serie afleveringen gemaakt. Gaan we nu voor aanvang van elk seizoen de vraag stellen of Ron en Adre mee gaan doen?

Gast
Peanut
november 22, 2020 12:24
Antwoord op  Leo

Ik verbaas me hier ook zo over.

Gast
Mink Vaillant
november 22, 2020 09:30

Ik ben die Ruben en Tijl inmiddels zooooo zat – mag ik een tijltje?

Gast
Peanut
november 22, 2020 12:25
Antwoord op  Mink Vaillant

Hou je Beckand🤣

Gast
Stanislav
november 22, 2020 09:26

Herbert the Pervert bah vieze vent.

Gast
Patty Koot
november 22, 2020 09:23

Ben je uitgerangeerd, kun je altijd bij Talpa aan de slag met bijvoorbeeld een Honeymoonkwisje.

Gast
Harry :-D
november 22, 2020 09:06

Ik ben zoooooooooo ontzettend Ruben Nicolai moe.
(Was ik net ’n beetje van Frank Lammers genezen…)

Gast
Patty Koot
november 22, 2020 09:31
Antwoord op  Harry :-D

Ik denk dat je in de war bent met Martien Meiland.

Gast
Karbonade
november 22, 2020 09:02

Als ik hem zo zie is Ron Brandsteder meer geschikt voor MAX Geheugentrainer.

Gast
Patty
november 22, 2020 09:06
Antwoord op  Karbonade

Of het nieuwe Max programma ” poepsex met de bejaarde sterren”!

Gast
Elevator
november 22, 2020 09:31
Antwoord op  Patty

Kunnen dit soort reacties niet worden verwijderd ?

Gast
Escalator
november 22, 2020 09:56
Antwoord op  Patty

Met de beruchte glazen tafel neem ik aan.
En Patty Brard als kandidaat.

Gast
Bromsnor
november 22, 2020 13:27
Antwoord op  Escalator

En dan noemen we het programma ‘De Glazen tafel’.

Gast
Arian
november 22, 2020 19:47
Antwoord op  Patty

Tja, poep uit zo’n bejaarde ster vol aambeien zal er net zo uitzien als een boterham met pindakaas en aardbeienjam.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen