Mildred Roethof verdedigt ranzig pr-moment in talkshow Beau

Mildred Roethof vindt het geen probleem dat haar broer Gerald Roethof vrijdagavond in de talkshow Beau op een wel héél ongepast moment reclame maakte voor haar nieuwe omroep. Het was juist heel lief. Dat laat ze weten in een reactie aan het AD.

Mildred Roethof Beeld: NTR

Gerald Roethof is de advocaat van Jos B., die vrijdag is veroordeeld tot twaalfenhalf jaar cel voor het misbruiken van de 11-jarige Nicky Verstappen met de dood tot gevolg in 1998. De strafpleiter zat vrijdag in de talkshow Beau om samen met Peter R. de Vries te praten over die veroordeling.

Aan het eind van dat gesprek begon Gerard reclame te maken voor de nieuwe omroep van zijn zus: EVNS. Walgelijk, reageerden veel kijkers op de socials. Zij vinden het zwaar ongepast dat je de dood van een 11-jarig jongetje gebruikt voor een pr-momentje.

Mildred vindt het lief

Mildred Roethof blijkt er niet zo mee te zitten. Zij laat in een reactie aan het AD weten het lief te vinden dat haar broer de aspirant-omroep steunt. “Dit is live-tv, waarbij het moment niet door jou als tafelgast bepaald wordt. En waar niet altijd gewerkt wordt met scripts vooraf. Dat maakt live-tv zo interessant.”

Op de vraag of zij het moment als ongemakkelijk heeft ervaren, zegt ze: “Ik kan zeggen dat ik als geen ander zie hoe Gerald in zijn rol als strafrechtadvocaat onder druk kan staan. Dat kan tot gevolg hebben dat hij niet altijd de gevoelige man lijkt, zoals ik hem als zus en vrouw ken.”

‘Bewijs dat EVNS nodig is’

Vlak na het pr-momentje werd Gerald niet alleen op de sociale media door de mangel gehaald, maar ook aan de tafel van Beau werd met verbazing gereageerd. Het was duidelijk dat al zijn medegasten het behoorlijk harteloos vonden van Gerald.

Er is onbegrip voor iemand als Gerald en daarom is EVNS ook nodig, meent Mildred. “Dit onderschrijft voor mij des te meer waarom het zo ontzettend belangrijk is dat EVNS.nl vanuit het vrouwelijk perspectief programma’s gaat maken. Er moet altijd ruimte zijn voor het andere geluid. Al ben je het er niet mee eens. Hoe confronterend ook.”

Gerald en Mildred Roethof zaten vorig jaar samen in In De Beste Families, een interviewprogramma van Coen Verbraak. De afleveringen daarvan kunt u terugvinden op de website van NTR.

Meld u aan
Laat het mij weten wanneer er
86 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ome Cor
november 24, 2020 17:36

De achternaam van de familie is eigenlijk ‘Meelhof’ maar dat verwees te zeer naar ‘wit’ dus hebben ze er maar ‘Roethof’ van gemaakt. Wat een ‘mop’.

Gast
Simon Dekker
november 23, 2020 15:05

Mildred: “wij van WC eend adviseren WC eend”. Mildred weet als geen ander dat negatieve publiciteit ook publiciteit is. Ik wil alleen weten hoever zij komt zonder dat ze haar producties maakt met behulp van belastingcenten. Die docu over de ghettomeisjes, waarbij Mildred Roethof vooral Mildred Roethof érg belangrijk vond, ging erg tegen datgene in waar ze bij DWDD het gesprek mee begon: “ik gééf om deze meisjes”.

Nee Mildred. Dat geef je niet. Als er eentje tijdens het filmen was doodgegaan, had je dat aangegrepen om in het gesprek te benoemen als promoteaser voor je docu. Want dat is precies nu wat er gebeurt rondom Nicky.

Overigens; een op vrouwen gerichte omroep, maar in de docu volg je voornamelijk je broer Gerard. Dan sla je als omroep-directreutel voor aanvang al wel héél erg de plank mis!

Sukkel.

Gast
Kwaaie Pier
november 23, 2020 14:04

Ik walg van de Fam  Roethof die griezel heeft ook nog een zuster die heel arrogant is

Gast
Tycho Graagnat
november 23, 2020 17:11
Antwoord op  Kwaaie Pier

Er zijn meer zussen hoor.
Zet je schrap.

Gast
Leen
november 24, 2020 08:30
Antwoord op  Tycho Graagnat

Er is een heel nest van dat nazaat

Gast
Saskia van der Slagersworst
november 23, 2020 13:00

Natuurlijk komt die omroep er niet, wie is er nou zo dom om daar lid van te worden?

Gast
Geer
november 23, 2020 12:30

Stelletje aandachtgeile mensen.
Zijn overal op tegen totdat ze er zelf voordeel van hebben.

Gast
Zalmneusje
november 23, 2020 07:24

“Er is onbegrip voor iemand als Gerald en daarom is EVNS ook nodig, meent Mildred. “Dit onderschrijft voor mij des te meer waarom het zo ontzettend belangrijk is dat EVNS.nl vanuit het vrouwelijk perspectief programma’s gaat maken.”

Wat bedoelt ze met ‘iemand als Gerald’? En wat heeft dat in godsnaam te maken met een vrouwelijk perspectief? Weer zo’n interessantdoenerig mens dat maar wat in de ruimte loopt te zwatelen.

Gast
mine
november 23, 2020 11:08
Antwoord op  Zalmneusje

Ja . Denken en redeneren is haar sterkste kant niet, dat is duidelijk. Dat hele clubje is razendsnel opgericht lijkt het, om nog even snel nog een zwarte omroep te scoren. Is aan alle kanten gelieerd aan het Akwasi clubje. Beetje smerige manier van doen allemaal. Sorry hoor. Gaat ook helemaal niet lukken. Veel te laat.

Gast
pierre
november 23, 2020 07:18

wat een vuile grafbak.die klootzak heeft alleen de zaak nicki opzig genomen om zich in de kijkker te werken.die stondzak

Gast
Sinas
november 23, 2020 00:38

Nu zie ik het ja, dat is zijn zus. Criminele grafbek van d’r.

Gast
Tobias
november 22, 2020 22:53

Vreselijke mensen, die broer & zus Roethof.

Gast
F.Rodjam
november 22, 2020 22:21

Dit heet vrijheid van meningsuiting. En dat is niet gebonden aan tijd en ruimte
Leer mee te leven
Op dat moment vond hij dat hij dat moest doen.Absolute VRIJHEID

Gast
Sinas
november 22, 2020 23:53
Antwoord op  F.Rodjam

Ik begrijp je punt niet.
Ik heb nog niemand horen roepen dat iemand hier moet worden vervolgd. Daarover gaat VVMU, over meer niet.

Hetzelfde argument kun je opvoeren voor mensen die er schande van spreken en lopen te schelden. Het argument is dus nietszeggend.

Gast
Arian
november 22, 2020 18:56

Bah, dit mens is minstens net zo erg als Sylvana Simons.

Gast
F.Rodjam
november 22, 2020 22:28
Antwoord op  Arian

Als iemand tegengas geeft dan is het Bah.Absolute vrijheid. Leer mee te leven.

Gast
Sinas
november 22, 2020 23:54
Antwoord op  F.Rodjam

Ik begrijp je punt niet.
Ik heb nog niemand horen roepen dat iemand hier moet worden vervolgd. Daarover gaat VVMU, over meer niet.

Hetzelfde argument kun je opvoeren voor mensen die er schande van spreken en lopen te schelden. Het argument is dus nietszeggend.

Gast
Leen
november 24, 2020 08:22
Antwoord op  F.Rodjam

Niks met vrijheid te maken. Er is nog zoiets als fatsoen waar het duidelijk aan ontbreekt bij sommige mensen.

Gast
Bartje
november 23, 2020 10:14
Antwoord op  Arian

En die mensen beschuldigen blanken van ‘racisme’ , terwijl ze het zelf oproepen !

Gast
Leen
november 24, 2020 08:24
Antwoord op  Bartje

Precies. Gelijke rechten ok. Maar dat volk grijpt nu alles aan om ons wit volk als racist neer te zetten.

Gast
Dr. bibber
november 22, 2020 17:56

Zoek voor de grap op youtube eens het fragment op van Mildred Roethof in DWDD. Dan begrijp je precies wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik nog nooit zo’n vreselijk mens in mijn professionele carrière meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken.

Gast
Nick
november 22, 2020 14:15

Gerald Roetmop met een pruik!
Hahaha

Gast
woensdag
november 22, 2020 16:06
Antwoord op  Nick

Domme opmerking, Nick.
Evengoed, kan hier niet van onder de indruk zijn, deze razendsnelle van de gelegenheid gebruik makerij. Even snel met exact hetzelfde recept als de al even discutabele Akwasi geld en macht scoren. Gaat niet lukken zo. Zeker weten niet. Niet de goede methode.

Gast
Werner
november 22, 2020 14:06

Hij is vaker vervelend, ook toen hij aan de kant werd gezet door de politie in Wegmisbruikers.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Werner
Gast
Ikdus
november 22, 2020 13:37

Die Roethof opsluiten samen met JosB.

Gast
Mark
november 22, 2020 13:26

Het moment is niet door hem vooraf bedacht…..nee, hij had zeker per ongeluk dat overhemd met logo aan. Zus is blijkbaar net zo hypocriet als haar broer.

Gast
zeven euro
november 22, 2020 13:48
Antwoord op  Mark

Ja. Zo ontzettend dom allemaal. En dan denken dat wij dat niet zien…

Gast
facebook
november 22, 2020 13:50
Antwoord op  Mark

Kan me niet indenken dat ze in een maand 50 duizend leden krijgen met zulke publiciteit. Het is zo vreselijk fout allemaal…Ook weer een tientje vragen, ipv 5, zoveel euro…Alle tekenen wijzen overduidelijk voor iedereen op…

Gast
Wendy's dealertje
november 22, 2020 12:55

Het roethof, is dat waar de pieten hun roetvegen halen?

Gast
aammehoela
november 22, 2020 12:41

Vreselijke vent die Roethof. Niet vanwege zijn kleur, maar zijn manier van praten. Doodvermoeiend. Viel ons op hoe die Michiel Vos naar hem zat te kijken. Alsof hij dacht “wat een lapzwans”.

Gast
Jelle
november 22, 2020 12:22

Broer en zus hebben geen invoelend vermogen.
Ze kennen alleen eigenbelang.

Gast
bonheur
november 22, 2020 13:47
Antwoord op  Jelle

Daar lijkt het wel op ja.

Gast
JohanV
november 22, 2020 11:58

Als broer kan het wel lief zijn maar het paste niet in dit programma en zeker niet bij dit onderwerp want dat was walgelijk, ongepast en harteloos. Maar dat is Roethof ten voeten uit.

Gast
M52
november 22, 2020 11:38

Ik vind die Roethof, sowieso een onbetrouwbare uitstraling hebben. ( niet om zijn kleurtje ).Maar om zijn aditute. En die zus is net zo.

Gast
Robert
november 22, 2020 15:57
Antwoord op  M52

Attitude?

Gast
Het Ware Woord
november 23, 2020 00:50
Antwoord op  Robert

Tja, dat krijg je als je teveel Amerikááns hoort… De Yanks met hun verbásterde uitspraak van het Engels zeggen dus aditude i.p.v. attitude…😩 En bepaalde ‘Hollanders’ nemen dat klakkeloos over, met dit soort stupide fouten tot gevolg 🥴

Gast
Casa de Paplepel
november 22, 2020 23:22
Antwoord op  M52

onaangename types ja

Gast
Gewoon mijn mening
november 22, 2020 11:29

Zeer smakeloos!

Gast
IngridHenk
november 22, 2020 11:28

Gerald Roethof, heeft duidelijk de integriteit van een strafpleiter. Jammer dat dit bij Bram Moszowicz niet zijn hoogste prioriteit had. Ik heb de uitzending niet gezien (de Boulevard sfeer en dito gehalte van Beau trek mij niet), maar het moment waarop Gerald Roethof zijn opmerking had gemaakt is belangrijker dan de ophef hierover.
Ik heb net naar de site van EVNS gekeken, en hun streven/missie juich ik alleen maar toe. Gelukkig dat ene Sylvana Simons niet op de lijst van ambassadeurs staat; vroeg zij teveel geld, eiste zij te veel plek op de voorgrond of wil EVNS liever niet met dat zieke mens geassocieerd te worden? In ieder geval wens ik EVNS veel succes toe.

Gast
Sinas
november 22, 2020 23:54
Antwoord op  IngridHenk

Hou je bek toch dicht

Gast
Het Ware Woord
november 23, 2020 00:13
Antwoord op  IngridHenk

Zucht, Ingrid & Henk laten weer eens hun wáre aard zien…👎👎Het was een wálgelijk staaltje lijkenpikkerij!! Als zus Roethof dáár stemmen mee hoopt te krijgen….🤮

Gast
Gerold Roethof is een saaie zwarte piet
november 22, 2020 11:27

Oh het zijn broer en zus van elkaar. Toen ik Mildred pas geleden op TV zag dacht ik dat Gerald een geslachtsverandering had ondergaan.

Gast
Bennie Dood
november 22, 2020 10:57

Wat een afgang van Beau vrijdag!

Gast
Marcel
november 22, 2020 10:48

Die roethof is een vies naar mannetje walgelijk zo als hij zich voordoet

Gast
Remi
november 22, 2020 10:47

… Je zult maar ‘getint’ zijn, en dan ook nog door het leven moeten als ‘Roethof’ …

LOL !!!

Gast
achtmet
november 22, 2020 11:13
Antwoord op  Remi

Op zich al de naam om reclame voor te maken .

Gast
Nuland
november 22, 2020 18:02
Antwoord op  Remi

Ja, of je bent timmerman en je achternaam is Spijker.
Hilarisch joh! Ben je twee jaar dat je dat lollig vindt?

Gast
Jeroen Smit
november 22, 2020 10:42

Fijne liefdevolle familie die goed met elkaar omgaan alleen de buitenwereld ziet dat niet als hij pedant aan praattafels zit te oreren.

Gast
Het Ware Woord
november 23, 2020 01:28
Antwoord op  Jeroen Smit

Leuk geprobeerd, maar het staaltje ongevoéligheid, het totale gebrek aan respéct dat deze man liet zien: de geplánde, ordinaire move om een sláátje hopen te slaan uit deze íntrieste gebeurtenis, ten báte van een ander lid van die ‘fijne, liefdevolle familie’ zegt méér dan genoeg, meneer Smit….👁

Gast
Ronald
november 22, 2020 10:30

Lief voor haar, maar ongepast naar familie van Nicky.

Gast
Tinus Vaag
november 22, 2020 10:28

Huh? Er is onbegrip voor Gerald, een man, en dus moet er een speciale omroep voor vrouwen komen?

Gast
Dino-saurus
november 22, 2020 10:58
Antwoord op  Tinus Vaag

Tja ik volg t ook niet helemaal…

Net als het argument van de onvoorspelbaarheid van live-tv. Het feit dat een uiting wordt gedaan op live-tv maakt het niet minder ongepast of onverstandig. Bovendien: spontaan was het ook niet, getuige het logo op zijn kleding.

Gast
putting
november 22, 2020 11:28
Antwoord op  Dino-saurus

Ze bedoelt doordat het live was, kon men niet ingrijpen. Haar broer is wel zo slim om dit te overleggen. Dus mevrouw wist dit of heeft het zelf gevraagd.

Gast
f62
november 22, 2020 13:42
Antwoord op  Tinus Vaag

Ja het is een redenatie van lik-me-vestje. Ze redeneert net als Akwasi gericht op haar eigen doelen, wat nergens op slaat. Overigens vraagt ze ook hetzelfde lidmaatschapsgeld als Akwasi, een tientje, en er komt meer overeen. Roethof is ook de advocaat van Akwasi dus het lijkt er wel erg op dat dezelfde club denkt: we proberen even snel met een truukje nog een voet tussen de deur van Hilversum te wurmen. Die quasi redenaties komen ook zo overeen. Ze denken blijkbaar dat wij als volk retestom zijn…

Gast
Wijskijker
november 22, 2020 10:15

Misschien dé omroep voor Natacha Harlequin?
Ze zit in de advocatuur net als haar broer, ook een band met Af r1ka én de gelukkige eigenaresse van een baarmoeder (voorheen noemden we deze mensen ‘vrouw’).
Tel daarbij op dat Harlekijntje televisie-ervaring heeft (geflopt weliswaar) en nu wat contractuele klusjes moet doen voor het afvoerputje Shownieuws voordat Talpa haar uitzwaait.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Wijskijker
Gast
Ilona vonk
november 22, 2020 10:14

Maakte Mildred niet ooit een docu (Puur of Rauw ofzo) over ghettomeisjes?

Zie belichte dit ook eenzijdig en vooringenomen. Ik herinner me een fragment bij DWDD met een confrontatie tussen haar en de meisjes in kwestie….

de wereld draait door

Gast
Harry :-D
november 22, 2020 10:03

De heer en mevrouw Roethof zijn ordinaire volksmenners.

Hun credo: ‘Een dag zonder controverse, is een dag niet geleefd’.
Mijn advies: trap hier niet in. Laat je niet meevoeren in hun waan-
wereld. Het feit dat deze mensen steevast negatieve publiciteit
genereren zegt al genoeg. Laat ze wat aanklooien en lach erom.

Gast
ziehier
november 22, 2020 13:44
Antwoord op  Harry :-D

ja ze doen exact hetzelfde als Akwasi. Ook al zo´n totaal gehate figuur die alleen maar op macht en geld uit is.

Gast
020Nick
november 22, 2020 10:01

Raar hoor.. Eerst zijn client adviseren om zich te beroepen op zijn zwijgrecht, om vervolgens te klagen dat de media het te eenzijdig belicht. En dan opeens met een docu komen..
Dit klopt van geen kanten
Advies aan Gerardd.. kijk eerst eens naar je eigen rol in dit verhaal voordat je anderen schuld in de schoenen schuift

Gast
Bart
november 22, 2020 09:58

Deze omroep slaat helemaal nergens op en gaat er ook niet komen.

Als je ziet wat voor clubjes er nu zijn ontstaan die graag het omroepbestel in willen lijkt met me een goed moment om maar eens te stoppen met het omroepen systeem. De nieuwe en de bestaande omroepen kunnen er voor kiezen om op andere manieren te blijven bestaan. Als er behoefte aan is in de samenleving dan za dat blijken.

De publieke omroep zelf ombouwen zoals het in België en Engeland ook is. Dit kan gewoon onder de naam NPO. Het is er ze tijd voor.

Gast
amsterdam
november 22, 2020 13:58
Antwoord op  Bart

Nee natuurlijk komt deze omroep er niet. Maar ze vragen een tientje lidmaatschapsgeld. Wellicht is ook hier de speciale Akwasi clausule opgenomen, dat bij het niet behalen van 50000 leden, ze het zelf mogen houden. Ik weet het niet, maar zou zomaar kunnen. Zal het even nakijken. Waarom nu weer een tientje vragen ipv 5euro zoveel,wat de gewoonte is. Ook weer zoiets. Iets van: wij pakken gewoon ongegeneerd veel geld en macht. Ongelooflijk.

Gast
Bart
november 22, 2020 18:41
Antwoord op  amsterdam

Volgens mij moeten ze het geld terugbetalen als het vereiste ledenaantal niet halen.

Gast
anonymous
november 22, 2020 09:56

Nog een omroep er bij.
We hebben er echt genoeg.

Gast
anonymous
november 22, 2020 09:55

Doe normaal idioot.

Gast
amsterdam
november 22, 2020 13:59
Antwoord op  anonymous

?

Gast
Wijskijker
november 22, 2020 09:54

Een omroep voor vrouwen. Hahaha.
Er zijn ook wappies die vinden dat de term ‘vrouw’ niet meer kan. ‘Mensen met een baarmoeder’ heet dat dan.
We krijgen misschien een omroep voor néhgurs, nu eentje voor vrouwen.
Tel daarbij op de omroepen die hun eigen doelgroep al decennialang bedienen en nog wat clubjes die zo graag iets willen doen voor hun eigen doelgroepje. Want ze voelen zich allemaal misdeeld, niet gehoord en ged1scr1m1neerd.
Wat is het hier in NL toch een hel voor ze om te vertoeven.

Gast
Patty Koot
november 22, 2020 09:55
Antwoord op  Wijskijker

🤣😂

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Patty Koot
Gast
putting
november 22, 2020 11:35
Antwoord op  Wijskijker

Gaat alleen om geld. Dat van vrouwen is het motto waarmee zij wil scoren. Mocht zij het halen, dan krijgen we docu’s van haar bedrijf of vriendinnen te zien. Het merendeel van de presentatoren op tv is vrouw, homo of gekleurd. De enige groep die ondervertegenwoordigd is, zijn blanke, heteroseksuele mannen. En tv is ingericht op vrouwen, want kijkt de vrouw, dan kijkt de man ook.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door putting
Gast
Bromsnor
november 22, 2020 13:40
Antwoord op  putting

Je klinkt een beetje gefrustreerd.

Gast
eindelijk
november 22, 2020 14:00
Antwoord op  Wijskijker

Kijk je wel eens verder dan je neus lang is, ´wijskijker´?

Gast
Tonnie Rober
november 22, 2020 09:54

Het is gewoon een heel slecht idee om rechtszaken, lopende of niet, te bespreken aan de keuveltafels. Dit zou nooit moeten gebeuren.

Gast
maatje te groot
november 22, 2020 10:11
Antwoord op  Tonnie Rober

@Tonnie Rober Super reactie. Ik vraag me af waarom deze show advocaat hier niet voor op de vingers is getikt. Dit kan toch niet. Wederom een bewijs dat hij daar enkel zit voor meerdere eer en glorie voor zichzelf.

Gast
yeah
november 22, 2020 14:03
Antwoord op  maatje te groot

De man heeft geen enkel empathisch vermogen denk ik, zijn zus ook al niet blijkbaar. daar heeft het de schijn wel van.

Gast
Lariekoek
november 22, 2020 13:43
Antwoord op  Tonnie Rober

Zulke reacties had je niet toen advocaat Knoops over de zaak van Marco Kroon, op de tv, kwam praten. Journalisten en advocaten kwamen/komen ook (vaak) over de Mocro maffia (Marengo-proces) praten; of over Willem Holleeder.

Gast
Wyatt
november 22, 2020 15:00
Antwoord op  Lariekoek

Dit dus. Opeens mogen advocaten niet meer op TV… Sinds wanneer? Het is zaak met veel media aandacht beetje onzin om nu dan opeens te gaan zeiken dat advocaten in talkshows komen.

Gast
woensdag
november 22, 2020 16:03
Antwoord op  Wyatt

Man jij bent echt niet op de hoogte. Verdiep je er eerst eens in voor je hier iets gaat lopen schreeuwen. Hier is al ZO lang kritiek op !

Gast
Men
november 22, 2020 16:02
Antwoord op  Lariekoek

Zulke reacties heb je al heel lang, lariekoek. Moszkowicz wordt al zeker 15 jaar gebakken en gefrituurd omdat hij zoveel in de media verscheen al of niet nav een zaak waar hij mee bezig was. De advocatuur begint hier zelf genoeg van te krijgen, van al die confreres die alleen maar op tv willen en hun zaak vaak schade doen daarmee. Het kan echt niet.

Gast
eindelijk
november 22, 2020 14:02
Antwoord op  Tonnie Rober

Inderdaad.

Gast
Tommie
november 22, 2020 09:51

Hoe KAN je dit goedpraten.. SERIEUS!! Ook al is het je eigen zoon, dit praat je niet goed. over de rug van een overledene reclame gaan maken voor je eigen nietszeggende omroep..

GADVERDAMME! Ik zou als bn’er die deze omroep steunt meteen duidelijk maken dat je hier niet bij wilt horen, want dit kost je naam als je voor deze omroep je kop laat zien..

Brr wat een naar mens.

Gast
*Buurvrouw Patty Koot*
november 22, 2020 09:46

Het is nu weer buurvrouw Patty Koot geworden. Veranderd met de minuut van naam.

Gast
Eva Quirinius
november 22, 2020 09:45

Dus EVNS is weer iets anders dan ZWART? Even opgezocht:

“Daarom starten wij aspirant omroep EVNS. EVNS is een omroep waar vanuit een vrouwelijk en inclusief perspectief programma’s worden gemaakt. De afkorting EVNS staat dan ook voor evenness, ofwel gelijkheid.”

OK. Daar gaan mijn belastingcenten.
Wacht: Tijd voor OMC? Omroep MediaCourant? Omdat er meer TV over TV moet zijn?

Gast
Leona
november 22, 2020 17:57
Antwoord op  Eva Quirinius

Weer zo’n Engelse zeiknaam dus.

Gast
Geox
november 22, 2020 09:39

De hele maatschappij van nu is al vanuit vrouwelijk perspectief. Dat hele woke gedoe is puur vrouwelijk.
Wat wil je nog meer? Mannen afschaffen?

Gast
munt
november 22, 2020 14:05
Antwoord op  Geox

Als je je hoofd in je reet hebt zitten, lijkt het misschien of de hele maatschappij vanuit het vrouwelijk perspectief is. Niet voor mensen die gewoon de realiteit zien. Beetje gefrustreerd, Geoxje ?

Gast
Patty Koot
november 22, 2020 09:32

BEAU was weer een top show met een duizelingwekkend kijkcijfer.

Gast
munt
november 22, 2020 14:05
Antwoord op  Patty Koot

Mooi. Ik kijk nooit dus wat kan mij het schelen. Kutshow met een kutpresentator, whaahaha.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen