Rob Jetten onthult bij M: ‘Virusgekkie bij buurman in de tuin’

Een aanhanger van Viruswaarheid wilde afgelopen weekend D66-leider Rob Jetten lastigvallen. Hij had echter het verkeerde adres en stond daardoor bij de buurman in de tuin, onthulde de politicus maandagavond in de NPO 1-talkshow M.

Rob Jetten Beeld: M

D66-leider Rob Jetten werd eind oktober aan zijn huisadres opgezocht door vijf fanatieke boeren van Farmers Defence Force, terwijl hij toen in quarantaine zat vanwege een coronabesmetting. De actie is niet in goede aarde gevallen bij Rob en zijn collega’s in Den Haag. Afgelopen weekend is hij bijna wéér slachtoffer geworden van een soortgelijke actie.

Virusgekkie in de tuin

Rob onthulde maandagavond in de talkshow van Margriet van der Linden dat een aanhanger van Viruswaarheid hem thuis op wilde zoeken. “Afgelopen weekend was er bij mij in de buurt iemand die een aanhanger van Viruswaanzin in de tuin had. Hij dacht dat hij bij mij in de tuin zat, maar was dus andere mensen aan het lastigvallen.”

Heel naar, vindt Rob. “Ik voelde me toen ook bezwaard voor mijn buurgenoten. Blijkbaar vinden we het tegenwoordig op allerlei plekken in de samenleving normaal om niet met elkaar het gesprek aan te gaan, maar je recht op te eisen en vrij ver te gaan in hoe ver je in iemands privédomein mag optreden om te laten zien dat je het er niet mee eens bent.”

Pure intimidatie

Dat met die boeren ging ook echt veel te ver, vindt Rob. “Ik zat in thuisquarantaine en gedurende dat gesprek dacht ik: hoe komen jullie eigenlijk aan mijn adres? Daarna dacht ik: wat bezielt je om om half tien ’s avonds bij iemand die in thuisquarantaine zit op bezoek te gaan?”

Het bezoek lag ook in no time op straat. “Ik werd binnen vijf minuten door journalisten gebeld van: ‘Wil je reageren op de beelden die zijn gemaakt?’ Toen dacht ik: het is pure intimidatie om te laten zien waar ik woon en dat je bereid bent om daar naartoe te gaan.”

Akwasi

Rob hoopt dat dit niet de nieuwe werkelijkheid is. “Ik woon hier met mijn partner die voor zijn werk veel in het buitenland is en ik heb geen kinderen. Daarna dacht ik wel: hoe is dit voor collega’s die ook kinderen hebben en ’s avonds ongewenst bezoekers krijgen? Dat was ook mijn gevoel toen ik de beelden van Akwasi zag.”

“Je mag van mening verschillen, maar blijf af van mijn privédomein.”

64 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jan de 💩
november 18, 2020 08:07

Rob Jetson is volgens mij de ultieme leeghoofd . Hij ziet er in ieder geval al uit als een pop .

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 17, 2020 20:23

Had hij dit niet middels een tweet kunnen communiceren? Tweet. Een echte man staat die mensen gewoon te woord, want ze doen verder geen vlieg kwaad. Een echte man kan zijn punt ook verdedigen. Maar is Robot Jetten wel een echte man?

Gast
Daan
november 17, 2020 16:33

Tsja, al die hitsige gays die nu weten dat Robje ’s avonds alleen thuis is….

Gast
André
november 17, 2020 15:55

Les 13 van de serie: Hoe draai ik een situatie naar m’n hand zodat ik eruit spring als slachtoffer.

Gast
Bastiaan
november 17, 2020 14:34

stem nooit op deze gestoorde!

Gast
Tolerante burger
november 17, 2020 13:36

Jetten, polariserende nepwoordenkunstenaar, boeren, sympathieke Zwarte Pieten; ze mogen allemaal bij mij aanbellen. Alles liever dan colporteurs aan de deur die je continu bedonderen.

Gast
Duco van Deugen
november 17, 2020 12:04

“Wie wind zaait, zal storm oogsten” (Hosea 8:7). Diplomatieker kan ik het niet zeggen…

Gast
Koekwaus
november 17, 2020 11:36

Staatsgevaarlijke gek met de waanzin in zijn ogen. #koekoek

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:40
Antwoord op  Koekwaus

Net als die gestoorde homosexuele stalker die Gianni Versace ombracht. Als Siegfried Kaag D66 monsters.

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Nick Ensch
Gast
John
november 17, 2020 12:18
Antwoord op  Nick Ensch

Je naam zegt genoeg je bent echt een koekwaus!!!

Gast
Nuchtere blik
november 17, 2020 12:28
Antwoord op  Nick Ensch

Ik heb medelijden met je. Je hebt niet eens door dat je in de war bent. Ga naar de huisarts. Echt die je kan je helpen weer normaal te worden

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 14:28
Antwoord op  Koekwaus

Koekwaus Lol wie dan Wilde Geert?

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:02

D66:

  • abortus
  • hulp bij zelfmoord
  • genderneutraliteit
  • stikstofhysterie en klimaathysterie

Maar daar zal hun lijsttrekker de jihidistische omgebouwde Siegfried Kaag vast anders over denken?

Gast
John
november 17, 2020 12:19
Antwoord op  Nick Ensch

Je bent en blijft een idioot~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Huismaker
november 17, 2020 10:57

“Gekkie” en “Complotdenker” zijn termen, verzonnen door het mediakartel en hun betaalde trollen op het internet.

Trouwens: Kijk op jensen nl (niet meer op Youtube): de bewijzen over de VS verkiezingsfraude stromen binnen. Het zijn ontvankelijk verklaard door het Hoge Rechtshof.
En het “onafhankelijke” mediakartel ? NIETS ! Totaal niets in de media. Want wij dienen opgevoed te worden met de absolute waarheid vaan het mediakartel. Dus geen enkele kritiek is toegestaan.

Zoals voorspeld: Maak je klaar voor de ECHTE waarheid ! Durf eens te luisteren naar jensen nl.

Gast
bast
november 17, 2020 11:03
Antwoord op  Huismaker

Voor de rest alles goed met je , Huismaker .

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:08
Antwoord op  Huismaker

Exact YouTube laat zich gebruiken door BLM, linkseextremistische idëeen en fantasieën net als FB. CensureTube is betere naam.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 14:30
Antwoord op  Nick Ensch

Ach ja allemaal links ook witte Wilders van de vereniging PVV linkser dan de SP.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 14:33
Antwoord op  Maup Caransa
Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 15:33
Antwoord op  Nick Ensch

Met al die bijstandstrekkers hier gooit het ook niet aan, kost ook handen vol geld.
Denk er om rechts VVD PVV FvD enz. Uitkeringen bijstand WAO?. Voor rechts een vies woord. Een leven hard werken en daarna direct je zelf kunnen redden.
Geen uitkeringen dat is bij rechts een heel vies woord en daar willen ze ook snel mogelijk van af.
Die Uitkeringen kwamen vroeger van linkse Willem Drees.

Gast
Aardbei 🍓
november 17, 2020 11:13
Antwoord op  Huismaker

Je bent malende.

Er is geen verkiezingsfraude vastgesteld.
Helemaal nergens.

Er zijn nergens honderdduizenden stembiljetten vervalst, en dat is fysiek ook onmogelijk, (net zoals het onmogelijk is gebleken om honderdduizenden stembiljetten in één nacht te tellen, en dat is ietsje minder werk dan formuliertje invullen)

De hoax van de overleden kiezers is ontzenuwd.

De geruchten over de blue of de red mirage zijn al lang van te voren voorspeld en die komen elke vier jaar weer keurig uit.

Inderdaad heeft Trump gepoogd om de poststemmen in twijfel te trekken, dat deed hij al twee of drie maanden geleden
Hij heeft zijn vriendje benoemd en aangesteld als hoofd van de posterijen, en dat vriendje heeft razendsnel heel veel postdsorteermachines (dat zijn hele grote installaties) laten ontmantelen (wegens ouderdom).
Vervolgens heeft Trump getracht het poststemmen te verbieden, ten eerste vanwege de fraude die hij zelf had verzonnen, en ten tweede omdat de posterijen de capaciteit niet (meer) hadden om de toegenomen stroom post te verwerken.

En verder is het evident dat zijn zoons liever een burgeroorlog zouden beginnen dan dat hun pa een gewoon burger zou worden, no matter what.

En jensen is krankjorum en huilt mee met de wolven in het bos. Het wordt tijd dat Jensen een flinke injectie 5G krijgt, dan wordt ie een beetje rustiger en gaat hij misschien beter luisteren naar de overheid. 😆

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 12:21
Antwoord op  Aardbei 🍓

Voor Huismaker, In achttien zaken heeft de rechter hem ongelijk gegeven vanwege tekort aan bewijs. Lees hier de belangrijkste achtergrondverhalen over de nasleep van de verkiezingen. Bron: Fox.

Gast
Ron
november 17, 2020 11:38
Antwoord op  Huismaker

Zolang de so called ‘complotdenkers/gekkies’ niet in hun gelijk worden bevestigd, zullen ze altijd blijven bestaan. Dus bewijs het eerst maar eens dat het geen ‘complotten’ zijn. Zolang dit niet gebeurd zul je ze altijd blijven houden en zal het alleen nog maar erger worden ben ik bang.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 13:06
Antwoord op  Ron

Gestoorden kun je niks bewijzen die zijn paranoïde.

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Maup Caransa
Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 12:19
Antwoord op  Huismaker

Reageren heeft geen zin deze mensen leven in een paranoïde waanwereld, Wanneer je een paranoïde persoonlijkheidsstoornis hebt, vertrouw je nauwelijks iemand. Achterdocht en waanzin.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 12:42
Antwoord op  Huismaker

Jensen staat nog gewoon op YouTube niks verwijderd alleen via een oude NOS website die hij gebruikt voor het zgn. ware geluid meent hij dat zelf allemaal waan en paranoïde ideeën.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 12:44
Antwoord op  Huismaker

Zoek zo snel mogelijk HULP ga naar de GGZ. Jensen wordt een sekte.

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Maup Caransa
Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 14:35
Antwoord op  Huismaker

“Gekkie” en “Complotdenker” zijn termen, verzonnen door het mediakartel en hun (betaalde) trollen op het internet. betaalde waar blijft mijn geld????

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 10:57

‘Virusgekkies’ zijn die do mme goedgelovige kuddeschapen die nog steeds geloven dat corona een heel speciaal virus is die allerlei anti-grondwettelijke en schadelijke maatregelen zoals mondkapjes moet rechtvaardigen.
Zolang de ”traditionele media” die linksgeorienteerd andersdenken zo blijft wegzetten en liefst censureren zal deze groep alleen maar meer overtuigd worden van hun gelijk en groeien. Het gezond verstand in dit land is al een tijdje zoek sinds maart 2020 bij de grote meerderheid die word gek gemaakt door pinokkio Rutte en clown de Jonghe. Jensen heeft met zijn vaste volgers FY Tube verlaten voor zijn eigen kanaal en hij zal echt niet de laatste zijn.

Gast
John
november 17, 2020 12:22
Antwoord op  Nick Ensch

Als je dat hebt( verstand ) zou je eerst kunnen eens proberen om te gebruiken!!

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 13:04
Antwoord op  Nick Ensch

Dan maar snel meedoen, een eigen mening en waarheid geloof jij niet.

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 10:56

Zelfde als hierboven

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Nick Ensch
Gast
Kusmnklot’n
november 17, 2020 10:55

Ik quote Rob Jetten even

“ Blijkbaar vinden we het tegenwoordig op allerlei plekken in de samenleving normaal om niet met elkaar het gesprek aan te gaan, maar je recht op te eisen en vrij ver te gaan in hoe ver je in iemands privédomein mag optreden om te laten zien dat je het er niet mee eens bent.”

Dat is iets wat politiek Den Haag zelf toch ook al jaren doet? Niet luisteren maar doen ten nadele van het volk?

Gast
anonymous
november 17, 2020 10:57
Antwoord op  Kusmnklot’n

Hoe zou jij het vinden als mensen die het niet met je eens zijn , bij jou thuis verhaal komen halen.
Is pure intimidatie
Tokkie gedrag,
Moet strafbaar worden.

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:28
Antwoord op  anonymous

En jij vind openlijk boeren bedreigen met uitsterven zoals Jessur Klaver op het Malieveld deed geen intimidatie?

Gast
anonymous
november 17, 2020 12:07
Antwoord op  Nick Ensch

Er zijn nou eenmaal veel te veel boeren in dit land.
80% is voor de export, wij hoeven als land niet de hele wereld te voorzien van voedsel.
Zeggen dat er te veel boeren zijn is GEEN intimidatie.

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 13:50
Antwoord op  anonymous

Als er teveel boeren zouden zijn is het net als in het dierenrijk. De sterksten blijven wel over daar hoeft deze neo communistische bemoeizuchtige regering niks aan te doen.

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:10
Antwoord op  Kusmnklot’n

Jetten krijgt vaak ongenodigd bezoek. Eerst van boer’n die verhaal kwamen haal’n nu dit weer. Hij kickt op aandacht. Volgens mij is het gewoon een verkapte relnicht.

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Nick Ensch
Gast
Sport 7 kijker
november 17, 2020 20:56
Antwoord op  Nick Ensch

Dit is al jouw 6e comment op dit bericht. Moet jij niet werken?

Gast
Ron
november 17, 2020 10:48

Ik vind het wel frapant dat hij wist dat het iemand van ‘Viruswaarheid/Viruswaanzin’ club betrof. Heeft de persoon in kwestie zich ook zo aangemeld bij Jetten? Ik vraag het me af. Meestal zijn dit gestoorde gekken die op eigen houtje opereren.

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Ron
Gast
Frans.D
november 17, 2020 10:43

Ik word iedere dag lastig gevallen met het gezwam van deze vent op TV en door de gewenste instroom in dit land van deze partij.

Gast
John
november 17, 2020 12:24
Antwoord op  Frans.D

Kijk je toch niet, of ben je zo slim niet om op die gedachten te komen.

Gast
Jan de 💩
november 17, 2020 10:29

Politici en andere zeikerds begrijpen tegenwoordig niet meer dat je respect moet verdienen . Je zit in een betaalde functie en word geacht verantwoordelijk gedrag te vertonen . In plaats daarvan gaan ze in de media zitten huilen als hun debiele beleid niet word geaccepteerd .

Gast
Sport 7 kijker
november 17, 2020 20:57
Antwoord op  Jan de 💩

Daarom zit D66 ook in de regering, omdat ze zo impopulair zijn en niemand op ze stemt en daarom 0 zetels in de kamer hebben….. man man man wat ben jij hersenloos.

Gast
Blinde Herdershond
november 17, 2020 10:26

“Je mag van mening verschillen, maar blijf af van mijn privédomein.”
Tja Rob, laat het nu precies het privedomein van de boeren zijn wat door jou en de jouwen om zeep wordt geholpen.

Gast
anonymous
november 17, 2020 11:00
Antwoord op  Blinde Herdershond

Er zijn nou eenmaal te veel boeren in dit land.
Boeren moeten eens ophouden met janken en gaan nadenken.
80% is voor de export, Nederland hoeft echt niet de hele wereld van voedsel te voorzien.
Ga iets anders doen met je landbouwgrond.
En die veehouderij kan ook met veel minder dieren.

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:32
Antwoord op  anonymous

Er is een verschil tussen boeren hun gang laten waarbij de sterksten blijven of ze bewust ombrengen om idi ote stikstof en andere milieuregels waar ze zich aan moeten houden met de moordende concurrentie uit andere landen. Parijen als Groenlinks, D66 brengen met hun extremistiche groene ïdeeen het voortbestaan van veel boerengezinnen in gevaar

Laatst bewerkt 9 dagen geleden door Nick Ensch
Gast
anonymous
november 17, 2020 10:19

Je kunt het oneens zijn met een politicus.
Dan ga je naar het binnenhof of maakt een afspraak voor een gesprek.
Een politicus thuis opzoeken kan écht niet.
Privé is privé.

Gast
Leo knots
november 17, 2020 10:17

Ach Robje je weet toch dat dat je datgene oogst wat je zaaid? Wat verwacht je dan? Dat mensen je fantastisch vinden terwijl ze mede door D66 de afgrond in worden geduwd? D66 is er alleen voor enge grachtendordel types.

Gast
Coca Cola
november 17, 2020 10:27
Antwoord op  Leo knots

Deze opmerking raakt kant nog wal. Niemand heeft het recht zijn privé omgeving te betreden. Hoe zou jij het vinden als ik voor jou deur kom omdat jij deze domme opmerking maakte?

Gast
Frans.D
november 17, 2020 10:44
Antwoord op  Coca Cola

Weet je hoeveel mensen privé lastig geworden door de onbeperkte instroom door deze partij.

Gast
Sport 7 kijker
november 17, 2020 20:59
Antwoord op  Frans.D

En wat dacht je van de white supremacists van de PVV en FvD? Hebben ook heel veel mensen last van.

Gast
Echt Deugende CDA-er
november 17, 2020 10:14

Die Rob, dat was toch de Pech-Tol handlanger die het referendum stiekum heeft afgevoerd? Die anti democratische paspop.

Gast
Misutoria
november 17, 2020 10:12

Virusgekkies zijn er helaas veel te veel: te zien aan de vele mensen die zo’n muilkorf dragen.
Als er straks weer warm weer aan komt, heten die mensen die zich druk maken om het warme weer dan warmweergekkies ? Ik ben geen onder ontwikkeld mens dus ik noem liever mensen bij naam ondanks dat ik niet met hen eens ben.

Gast
Nick Ensch
november 17, 2020 11:13
Antwoord op  Misutoria

Wel makkelijk herkenbaar.. ze lopen zelfs buiten met een mondkapje waar dat vooral schadelijk is.

Gast
Rein
november 18, 2020 03:44
Antwoord op  Nick Ensch

Haha, buiten een mondkapje dragen is schadelijk? Voor wat precies? Kun je je bewering staven?

Gast
John
november 17, 2020 12:27
Antwoord op  Misutoria

Klopt , je bent niet ontwikkeld.

Gast
De buurvrouw van Bente
november 17, 2020 10:11

Iedereen mag belletje trekken!

Gast
❎ O N G E S C H I K T
november 17, 2020 10:06

Al die virusgekkies moeten een poosje in een “absolute lockdown” zodat niemand er last van heeft.

En al die aanhangers van de Anti Zwarte Pieten beweging moeten van half Oktober tot aan 6 december in quarantaine, met chocomel en pepernoten.

Er is maar één conclusie: pas je aan de Nederlandse samenleving aan of sodemieter een eind op.

Gast
Donald
november 17, 2020 10:06

Robje heeft een dik betaalde publieke functie. Hij confronteert ons ook door zijn recht op idioot beleid op te eisen en ons dat ongevraagd op te dringen. Pure intimidatie van deze enge kwezel.

Gast
Jan de 💩
november 17, 2020 10:33
Antwoord op  Donald

Precies , behoorlijk beleid voeren kunnen ze niet , maar huilen in de media wel .

Gast
Sport 7 kijker
november 17, 2020 21:00
Antwoord op  Jan de 💩

Daarom was Kabinet Rutte 1 ook zo’n succes met de PVV hahahahaha

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 10:03

Het wordt hoog tijd dat ze die Virus Gekkies en Engel voorgoed opsluiten.

Gast
Alex
november 17, 2020 09:58

Mee eens
Als een van de klanten van het bedrijf waar je werkt ongevraagd bij jou in de tuin stond, zou je dat ook niet fijn vinden. Politiek is in Den Haag en daarbuiten laat je ze met rust.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen