BN’er Esmée van Kampen slachtoffer van horrorpaparazzi

De BN’er Esmée van Kampen is na de verhuizing naar haar nieuwe woning slachtoffer geworden van regelrechte horrorpaparazzi. Dat vertelde ze maandag in de talkshow M, waar ze vaste gast is.

Esmée van Kampen Beeld: M

Esmée van Kampen is enkele jaren geleden naar een nieuwe woning in Gouda verhuisd. Daar was ze behoorlijk trots op, want ze liet zelfs de camera’s van Eigen Huis & Tuin toe om gezellig even binnen te kijken (zie onderstaand). Er kwamen echter ook paparazzi af op haar huis, die zónder toestemming een kijkje kwamen nemen.

Telelens tikt tegen raam

Het was echt afschuwelijk, herinnert Esmée zich. “Het is nog niet eens strafbaar geloof ik. Ik heb een dergelijke situatie vier jaar geleden gehad toen ik mijn huis kocht. Het duurde een maand voordat er allerlei journalisten voor mijn huis stonden. Ze kwamen foto’s maken van mijn huis.”

De actrice schrok zich dood toen er opeens een telelens tegen het raam tikte. “Ik zat op de bank een broodje te eten en er kwam een telelens tegen mijn raam aan. Ik heb alles opgezocht. Ik dacht dat het strafbaar was, maar blijkbaar dus niet. Het is waarschijnlijk een gat in de wet.”

Strafbaar

Het is ook niet prettig dat ze zomaar je adresgegevens kunnen vinden, aldus Esmée. “Volgens mij kun je alleen KvK-gegevens ophalen wanneer het rondom eigendom gaat of kadastrale registraties en ik vind eigenlijk dat dat strafbaar moet zijn”, zei ze. Wat ze daarmee bedoelt is niet precies duidelijk.

Esmée is bij sommige mensen bekend van het theater. Zo heeft ze in 2009 de hoofdrol gespeeld in de musical Hairspray. Ze was toen met haar 22 jaar de jongste musicalhoofdrolspeler ooit in Nederland. Bij het grote publiek is ze bekend van de irritante PLUS-reclames en de serie Familie Kruys.

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ach Was ie
november 20, 2020 13:35

is zij de Nederlandse sumo worstelaar? was maar een vraagje aan dat kakvolkje hier.

Gast
Sookie Stackhouse
november 18, 2020 10:49

Wat een zielige reacties weer……….

Gast
Peter Oudshoorn
november 18, 2020 08:00

Gelukkig hebben we de foto’s nog.

Gast
Bart TV man
november 17, 2020 20:06

Mijn advies meid: Afvallen! het is nu al een helse karwei met billen afvegen en je kutje goed verzorgen. Neuken is ook een ramp denk ik. Jammer eigenlijk!

Gast
Tinus
november 17, 2020 20:36
Antwoord op  Bart TV man

Mensen die zo reageren hebben meestal zelf in geen jaren meer seks gehad.

Gast
Coca Cola
november 17, 2020 16:54

Leuk he al dat fat-shamen van iedereen? Gelukkig is iedereen hier perfect.

Gast
Joop55
november 17, 2020 16:23

Heeft meer vetinhoud dan de Unox-worst.

Gast
Coca Cola
november 17, 2020 16:51
Antwoord op  Joop55

Joop55, jij bent 55 en maakt dan zulke opmerkingen? Man man man, wat een kneus.

Gast
Aart
november 17, 2020 19:01
Antwoord op  Coca Cola

Wat denk je van 65 ? En hij heeft gelijk.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Aart
Gast
Kwaaie Pier
november 17, 2020 15:40

Zou  een nog knappere vrouwzijn als ze 20 kilo zou afvallen

Gast
Edgar
november 17, 2020 15:27

Toen ik met haar bij de plus supermarkt werkte was ze altijd de chips afdeling aan het bijvullen want die was altijd heel snel leeg, nu weet ik waarom

Gast
Ikke
november 17, 2020 14:11

BN-ers, moet er staan!

Gast
Ikke
november 17, 2020 14:10

Niemand wacht op ongenode gasten, laat ieder in zijn/haar waarde en met rust, ook de bn- drs.

Gast
Mark
november 17, 2020 12:55

Zet zichzelf ook altijd te kakken in Komt Een Man Bij De Dokter alwaar ze steevast wordt ingezet bij de dikke mensen moppen. Zeg maar de Nederlandse Melissa McCartney: obesitas lekker commercieel uitbuiten.

Gast
Frank Mollema
november 17, 2020 12:27

Wat zal die stinken.

Gast
Annemiek
november 17, 2020 17:00
Antwoord op  Frank Mollema

Ervaring of bevooroordeeld?

Gast
Nick
november 17, 2020 12:18

Een broodje te eten?
Zullen wel een aantal broodjes geweest zijn.

Gast
Ikroon2
november 17, 2020 12:08

Vind ze heul niet errug hoor… Dit zegt ze nu alleen maar om te laten denken dat men haar interessant vind.

Gast
Ikkuh
november 17, 2020 11:59

Ik dacht eerst dat het Nikkie (van dat makeup gesmeer) was.

Gast
Smedwin Ulders
november 17, 2020 11:23

Was geen telelens, was een groothoeklens.

Gast
Sjors Boomschors
november 17, 2020 11:16

Dus als het Plus meisje er niks voor krijgt dan is het vervelend.. maar tegen een soort van vergoeding van Huis en Tuin, zwaaien de deuren open..

Maar begrijp het wereldprobleem van VIER jaar geleden.. lekker jezelf relevant maken..

Gast
Casa de Paplepel
november 17, 2020 14:19
Antwoord op  Sjors Boomschors

dat onnozele negatieve gedoe hier altijd op mensen die op hun manier geld verdienen, t is de kift.

Gast
Corry Jankbal
november 17, 2020 11:16

Een T-shirt met “EAT IT” was toepasselijker geweest. Waarschijnlijk waren het pizza bezorgers, en heeft ze er een wat spectaculairder verhaal van gemaakt :-)

Gast
Annemiek
november 17, 2020 17:02
Antwoord op  Corry Jankbal

Inderdaad, jankbal😳

Gast
De buurvrouw van Bente
november 17, 2020 11:11

Dat waren vast de kwispelstaartjes van RTL Boulevard.

Gast
Lora
november 17, 2020 11:10

Hoezo irritante PLUS-reclames? Ik vond ze juist leuk en haar rol er in ook. Tot haar geruststelling: als ik haar op straat tegen zou komen (zelfs bij de PLUS) zou ik haar niet herkennen.
Overigens: gedrag van paparazzi is uiteraard afkeurenswaardig.

Gast
Aardbei 🍓
november 17, 2020 11:15
Antwoord op  Lora

Superleuke Plus Reclames.

En ze was ook leuk in die serie met Thomas Acda en die andere man. Jeuk.

Gewoon een leuk mens 👍

Gast
Respect ✌️
november 17, 2020 11:04

En natuurlijk is ze dan net weer aan het volproppen , het is toch niet normaal hoe dat bolle wicht eruit ziet.

Gast
Aardbei 🍓
november 17, 2020 11:17
Antwoord op  Respect ✌️

Definieer normaal.
Ik vind haar gewoon leuk.
En ik hoef geeneens verkering met haar, dus over haar figuur maak ik me niet druk.
En dat zouden er meer moeten doen.

Gast
Flipperkast
november 17, 2020 15:25
Antwoord op  Respect ✌️

Dat je met de nickname respect zulke onnodige, onaardige shit zegt, is echt zo onvoorstelbaar dat doet echt af aan het woord.
Houd je liever bezig met dingen zeggen waar zowel jijzelf als anderen iets aan hebben en misbruik de vrijheid van meningsuiting niet om anderen te beledigen, want over het algemeen ligt het probleem dan volledig bij jezelf, flip.

Gast
Annemiek
november 17, 2020 17:03
Antwoord op  Respect ✌️

En jij noemt jezelf respect……..triest

Gast
Robin
november 17, 2020 18:01
Antwoord op  Respect ✌️

Je Nick name is respect en dan zulke opmerkingen het internet kwakken. Reageer gewoon met respect, dat zou je zelf toch ook fijn vinden als mensen je normaal benaderen en of aanspreken.

Gast
Wilfred Gemeen
november 17, 2020 11:02

Oh, de dikke van de PLUS. A-sterretje hoor!

Gast
Karbonade
november 17, 2020 10:56

Vraagje: wie is dikker.
Shirma Rouse of Esmée van Kampen?

Gast
Anton Gocknie
november 17, 2020 11:17
Antwoord op  Karbonade

Wie heb je liever op je gezicht zitten?

Gast
Wendy Verduren
november 17, 2020 10:54

Dat moet absoluut verboden worden.
Stomme paperazzi’s met hun stomme telelenzen.

Aan de andere kant was het misschien achteraf gezien niet zo slim om vier jaar geleden met een huis en een tuin te gaan pronken in een televisieprogramma. Dan vráág je er wel een beetje om en moet je niet als een dom blondje gaan kwelen van ‘hoe wisten ze waar mijn huis woont dan?’

En wat is momenteel het probleem eigenlijk?
Of gaat het weer over Akwasi en drie zwarte pieten die hebben aangebeld?
Gaat het grotverdromme wéér over die haatnegert die eigenhandig sinterklaas wilde doodschieten en openlijk opriep om geweld te gebruiken tegen zwarte pieten ??

Ik denk dat Margriet haar stokpaardje heeft gevonden.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Wendy Verduren
Gast
Koekwaus
november 17, 2020 10:50

Wat een leeg en ongezellige krot. De tuin is al net zo waardeloos en niet onderhouden. Alleen de katten zijn leuk. Esmee ook wel maar ze moet niet zo janken, dat past haar niet en we hebben al genoeg jankende BN’ers.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen