Rob Goossens: ‘Eva Jinek maakte Famke Louise bewust kapot’

Rob Goossens vindt het evident dat Eva Jinek er bewust voor heeft gekozen om Famke Louise te beschadigen in haar talkshow. Kennelijk vond ze de kijkcijfers belangrijker. Dat zegt hij in de Telegraaf-mediapodcast.

Rob Goossens en Eva Jinek Beeld: RTL

Rapper Ali B, de oud-manager van Famke Louise, heeft verklapt dat hij Eva Jinek hoogstpersoonlijk heeft gesmaakt om haar niet te interviewen over de controversiële hashtag #ikdoenietmeermee, waarmee BN’ers streden tegen de coronamaatregelen. Het is fout dat Jinek zich hier niets van heeft aangetrokken, vindt Rob Goossens.

Schaduw over Jinek

Famke ‘ik heb respect voor corona’ Louise hield tijdens de uitzending van Jinek zó’n dom en onsamenhangend verhaal, dat het haar imago heel erg veel schade heeft berokkend. Dit heeft Jinek op haar geweten, aldus Rob. Hij vindt dat Jinek de jonge zangeres tegen zichzelf in bescherming had moeten nemen.

Rob: “Het feit dat Ali gebeld heeft met Eva en haar programma om te waarschuwen dat dit misgaat, dat werpt toch weer een extra schaduw op hoe de redactie geopereerd heeft. We weten allemaal hoe het gaat met zo’n optreden. Er is altijd een voorgesprekje en toen moet al duidelijk zijn geweest dat Famke Louise helemaal geen teksten had.”

‘Met alle schade van dien’

Dat had voor Jinek de eerste alarmbel moeten zijn, legt Rob uit. “En dan is er iemand die heel dichtbij haar staat, die tot de week ervoor haar manager was, die extra had gewaarschuwd en dan gaan ze tóch door met het voornemen om haar daar neer te zetten, met alle schade van dien.”

“Het ergste in haar carrière tot nu toe is die backlash van dat Jinek-optreden. Dat had dus voorkomen kunnen worden als er iemand op de redactie was geweest die had gezegd: ‘Dan maar 300.000 kijkers minder, maar we gaan niet zo’n meisje voor de bus gooien dat geen flauw idee heeft wat ze aan het doen is.’”

De mediapodcast van De Telegraaf kunt u hier beluisteren.

124 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dino-saurus
november 17, 2020 00:35

“Kapot gemaakt…in bescherming moeten nemen…voor de bus gegooid…geen idee wat ze aan t doen is.”

Meijer is een media-prof met een bedrijf. Ze verdient haar geld met bekend zijn. Niet zeuren dus als het door eigen optreden misgaat.

Benieuwd of Bouali Meijer ook heeft geadviseerd de opdracht van het ministerie te weigeren. Zou wel consequent zijn.

Verder: leest Goossens z’n eigen krant wel eens? Publieke personen verdacht maken en kapot schrijven is hún verdienmodel.

Gast
JoopH
november 16, 2020 21:29

Interessant wat Rob Goossens over Eva schrijft. Ik denk al langer dat Eva al haar principes over boord heeft gegooid sinds ze meedoet bij RTL en het grote geld. Alles gaat bij haar om de kijkcijfers want ‘help’ als haar concurrent Op1 alweer hogere kijkdichtheid had. Dan maar een meisje als Famke besmeuren maar de mensen smullen er van. Ook als na de senioren finale haar talkshow nog even meelift op het succes van dat programma, maar wat heeft dat in godsnaam met een talkshow te maken? Ja, ook weer op een valse manier met kijkcijfers scoren.

Gast
Dorine
november 16, 2020 19:11

Met een paar kilo boter op zijn hoofd, neemt Rob Goossens Eva Jinek de maat………!!!???

Gast
Nuchtere blik
november 16, 2020 18:38

Heel simpel. Twee volwassenen in discussie. Survival of the fittest.
Jammer Famke, je verliest. Ga maar werken in een nagelstudio of vakkenvullen bij de AH.

Gast
Blue
november 16, 2020 12:26

Die Famke is blijkbaar nog dommer dan we al dachten. Ali B vindt haar zo dom, dat ze als een mongool ´tegen zichzelf beschermd moet worden´´. Dat is alleen nodig als iemand werkelijk zwakbegaafd is, en zo kwam ze dan ook over. Maar helaas DENKT mevrouw Famke Louise dat ze geweldig intelligent is, en daar zit dus het probleem. Een zwakbegaafd meisje dat megalomaan is. Het enige dat er gebeurd is, is dat iedereen dan nu weet. Nou en.

Gast
Kromhout
november 16, 2020 12:04

Laat ik het even samenvatten: er is dus spake van een tuthola die een goedkoop podium wil om om haar tutholameningkjes te ventileren maar tegelijk in bescherming dient genomen te worden vanwege die tutholameningkjes. Snapt u het nog?
Eigenlijk is zeggen Ali B en die Goosen met zoveel woorden: de nieuwsshow, en u de kijker, zijn er ter eer en glorie van de troela van dienst, niet andersom. Mocht de troela van dienst een wanprestatie leveren, dan dient u dat te negeren, uw kop onder tafel te steken of extra hard te klappen.

Gast
Willem
november 16, 2020 07:07

Ach, we zeggen maar zo:
Op een dag lekken de foto’s van Rob Goossens uit en dat houdt hij zich vervolgens een tijdje stil.

Tot die tijd blijft het een irritante verschijning die steeds miskleunt. Sommige mensen hebben het gewoon niet.

Gast
Snorlax
november 16, 2020 03:04

Tja dit doen ze toch ook met de slechste kandidaten van talentenjachten…Die worden ook niet tegen zichzelf in bescherming genomen. Die kandidaten zijn dan al door 2 of 3 voorondes heen en daar is ze verteld dat ze geel goed zijn en door mogen naar de tv jury, en vervolgens worden ze daar helemaal kapot gemaakt want ze zijn eigenlijk hartstikke slecht. Daarom zijn ze altijd zo enorm verbaasd als ze dan ineens keihard worden uitgelachen…bij de andere voorrondes is continue verteld dat ze geweldig zijn.

Gast
Marry Hens
november 15, 2020 22:05

Rob is best een aardige jongen maar ongeschikt voor De Telegraaf. Guido zou hem moeten bellen voor een overstap naar zijn blad. Dat wordt dan wel een succes.

Gast
Abc
november 15, 2020 21:18

Rob Goossens wat een lege ziel en niksnut. Leer een vak en doe iets met je leven ipv dagelijks te roddelen over anderen. Kijk ajb 1x in de spiegel en wees eerlijk tegen jezelf

Gast
Nick E
november 15, 2020 19:42

Ik snap niet dat er mensen zijn die naar die Jinek kijken. Zo fake, zo onecht een goedkope Oerkraïnsche prosti tue die zich een Amerikaans accent aanmeet om intressant over te komen (Oh sorry ze heeft er gewoond). Famke Louise is echt iets wat zij nooit zal bereiken.

Gast
Nick Ensch
november 16, 2020 00:25
Antwoord op  Nick E

Voor de volgzame goedgelovige minstemmers ”de vliegtuigramp waren Russen..aldus Jinek’.

Gast
Bork
november 15, 2020 18:00

Ik kan hier een heel verhaal neerpennen, maar de conclusie is simpel: Robje is een totale nitwit.

Gast
123
november 15, 2020 17:30

Voor mijn gevoel was dit bij de NPO dus niet gebeurd. Ik denk echt dat RTL alleen maar aan de kijkcijfers denkt, en laten we eerlijk zijn: Jinek heeft met haar uitspraak “Zolang ik maar win!” ook niet echt meer de gunfactor. Prima dat ze meer wilde verdienen, dat is ieders goed recht, maar weet dan wel of het het waard is. In mijn optiek is Jinek toch echt wel afgegleden, qua journalistieke kwaliteiten. Ik hoop dat ze het het waard vindt.

Gast
Arie Safari
november 15, 2020 16:48

Je kan nog beter met Freek op Safari dan bij zo’n vals loeder aan tafel zitten.

Gast
Nick Ensch
november 16, 2020 00:27
Antwoord op  Arie Safari

Ik zou ook niet bij Freek op Safari willen zitten. Hij doet mij denken die Australische krokodillenman Steve Irwin of probeert hem na te doen. Die dodelijk is gestoken door een rog. Alleen Freek heeft de uitstraling en vooral het gedrag van een schooljongen.. levensgevaarlijk.

Gast
Nathalie
november 15, 2020 16:12

Grappig, Rob Goossens die mensen ervan beschuldigt andere mensen voor de bus te gooien. Dat is zijn vak als roddeljournalist, hij doet elk zielig optreden niet anders.

Gast
Annemiek
november 15, 2020 16:10

Echt? Wat een giller! Famke die doet alsof zij de wijsheid in pacht heeft moet beschermd worden? Tegen Eva? Nee, tegen zichzelf, wat een dom wicht! Eva heeft het prima gedaan.

Gast
Nick Ensch
november 16, 2020 00:28
Antwoord op  Annemiek

Ontzetten jaloerse reactie weer van Annemiek. Femke is iets wat zij nooit kan bereiken.

Gast
Tweettweet
november 15, 2020 15:59

Uiteindelijk is Famke er beter uitgekomen: ze heeft laten zien dat ze openstaat voor argumenten. Misschien in het begin veel drek over haar heen gekregen, maar Jinek, Gommers en Aboutaleb waren echt ontzettend aardig en begripvol voor haar.

Gast
Frank Drebbing
november 15, 2020 15:56

Mensen die bang zijn om hun mening vast te houden of labiel zijn. De ideale kandidaat om zelf scherp en vilein te lijken. Echte welbespraakte heethoofden worden angstvallig vermeden door de Koningin Van De Talkshows. Dan zakt ze direct door het ijs. Niet met steefs dezelfde rtl “sterren” die elkaar naar de mond praten.

Gast
Sjaak Trekhaak
november 15, 2020 15:43

Wat een onzin, ze heeft het zelf veroorzaakt, die Rob Goossens is zo’n typische Telegraafkneus: veel lucht verplaatsen maar niets zeggen

Gast
Anita Verkoelen
november 15, 2020 14:46

Vreselijk vond ik t. Puur alleen om het imago van de mensen die tegen de coronamaatregelen in n belachelijk licht te zetten. Jinek durfde wel n onschuldig zangeresje tegenover geleerde virologen neer te zetten zodat ze niet meer uit haar woorden kwam. Typisch npo. Had daar n echte geleerde of arts neergezet voor deze discussie. Maar dat durven ze niet. Walgelijk links programma. Kijk er nooit meer naar🤮

Gast
Jorik
november 15, 2020 15:15
Antwoord op  Anita Verkoelen

Npo? Jij volgt het ook niet echt hé?

Gast
Jan
november 15, 2020 16:56
Antwoord op  Jorik

Is ook niet nodig. Eén pot nat. Knetterlinks.

Gast
Tjakka
november 15, 2020 15:16
Antwoord op  Anita Verkoelen

Dan kijk je toch niet. Durf te wedden dat Jinek er geen nacht minder om slaapt.

Durf ook nog eens te wedden dat je Jinek toch wel zal blijven kijken wanneer het nieuwe seizoen begint, zodat je door kunt gaan met zeiken over zogenaamd linkse programma’s.

Gast
Ronnievandenhout
november 15, 2020 15:37
Antwoord op  Anita Verkoelen

Verander onschuldig in een leeghoofdig wicht.

Gast
Jan
november 15, 2020 16:57
Antwoord op  Ronnievandenhout

Vrij onschuldige en betekenisloze verandering.

Gast
Arie Safari
november 15, 2020 16:54
Antwoord op  Anita Verkoelen

U bent niet extreem in uw uiting, toch wordt u direct hevig bestookt met minnetjes door de corona angsthazen. Je ziet altijd direct, waar het vandaan komt. De lange tenen groeien als verstikkend onkruid.
Als men de griep van 2018 net zo had gehypt met verschrikkelijke beelden en elke dag de doden, dan was het niet anders geweest. Ik heb zo mijn twijfels, maar twijfelaars en vragenstellers worden als de pest gemeden door Rutte en de media en worden door de angsthazen helemaal verrot gescholden.

Gast
Nee is nee
november 15, 2020 17:15
Antwoord op  Arie Safari

Ach gossie, meteen de slachtofferrol in.

Gast
Jorik
november 15, 2020 19:08
Antwoord op  Arie Safari

Jij twijfelt of er wel echt iets van een virus is, begrijp ik uit jouw relaas? Zorgwekkend.

Gast
Kwaaie Pier
november 15, 2020 14:29

De ijskoude alcoholische Janknek doet alles voor de  kijkcijfers  daar krijgt ze  1.5 miljoen voor

Gast
Annemiek
november 15, 2020 16:14
Antwoord op  Kwaaie Pier

Wat triest deze opmerking! Alcoholvrij bier is het maar daar heb jij waarschijnlijk nooit van gehoord.

Gast
Wendy
november 15, 2020 14:29

Wat een onzin, het was het gesprek van de dag en dan wil je als talkshow zo iemand aan tafel hebben. Ali B moet zijn overwicht gebruiken om Famke ervan te overtuigen niet te gaan, niet Eva Jinek.

Gast
Ronald
november 15, 2020 13:54

Juist goed, om aan te tonen dat deze mensen brullen zonder inhoud. Eva 👍

Gast
Mekkeren
november 15, 2020 13:51

Hou oud is Famke Louise? 21 jaar dacht ik? Dan moet je toch een voldoende dosis aan volwassenheid in je hebben om een interview zelfstandig te kunnen uitvoeren? Tenzij ze natuurlijk niet handelingsbekwaam is. Maar dan vind ik het ook onverantwoord dat er nog platenlabels met haar samenwerken. Ali B is dan ook net zo erg als Eva Jinek in zijn ogen, een onvolwassen meisje begeleiden.

Gast
Jan
november 15, 2020 17:00
Antwoord op  Mekkeren

Het gaat niet om Famke. De bedoeling is om de hele groep critici weg te kunnen zetten als net zo dom als Famke. Domme sneuneuzen, die naar Jinek kijken, trappen er allemaal in.

Gast
Bert
november 15, 2020 13:51

” famke had geen tekst”dan had je haar geen stoel moeten geven want heel nederland weet dat ze maar 1 hersencel heb!!

Gast
Tom
november 15, 2020 13:39

Goosens is een miezerig gluiperig mannetje.

Gast
Ronnievandenhout
november 15, 2020 15:38
Antwoord op  Tom

Relnicht?

Gast
Jan
november 15, 2020 17:01
Antwoord op  Tom

Het gaat niet om die andere keren dat je hem gluiperig vond, maar het gaat hier weer om iets anders. Probeer eens een reset.

Gast
Kattie
november 15, 2020 13:10

Die Rob goosens met zijn piepte vreselijke man

Gast
Jan
november 15, 2020 17:02
Antwoord op  Kattie

Wat is een piepte nu weer?

Gast
Mick
november 15, 2020 12:51

Dit hebben ze bij Pilot Studio bewust gedaan om de mensen die kritiek op de coronamaatregelen hebben weg te zetten als idioten. Net als met vuurwerkliefhebbers. Dan nodigen ze toevallig een tokkie achtig figuur uit. Zo doortrapt.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 15, 2020 13:05
Antwoord op  Mick

True story, brother.

Gast
Geronimo!
november 15, 2020 17:05

Mick krijg 1 min. Smerig Zwijntje Geronima ondersteunt hem en krijgt 4 minnen.
Hier zitten dus Smerig Zwijntje Geronimo haters. Ze wachten als piranha’s op hun kans.
Dom volk.

Gast
Jakkes
november 15, 2020 13:37
Antwoord op  Mick

Toevallig zijn alle corona wappies ook tokkies. Kan Eva niks aan doen.

Gast
Anita Verkoelen
november 15, 2020 14:50
Antwoord op  Jakkes

Ja, en er zijn duizenden artsen en geleerden die ook tegen de coronamaatregelen zijn. Allemaal wappies zeker.

Gast
Jakkes
november 15, 2020 15:10
Antwoord op  Anita Verkoelen

Ja.

Gast
Jorik
november 15, 2020 15:33
Antwoord op  Anita Verkoelen

denk dat er eerder tientallen zijn dan duizenden. Mmeeste geleerden kunnen gelukkig rationeel denken.

Gast
Jan
november 15, 2020 17:10
Antwoord op  Jorik

Rationeel denken houdt ook in, dat het niet om het aantal geleerden gaat.
Ook 10 geleerden zonder belangenverstrengeling zouden weleens meer gelijk kunnen hebben dan duizenden WHO-wappies.

Gast
Jan
november 15, 2020 17:07
Antwoord op  Anita Verkoelen

Er zijn drie domoren die met hun minnetjes te kennen geven, dat zij meer opleiding en intelligentie hebben dan duizenden artsen en geleerden.

Gast
David
november 15, 2020 12:27

Ja. En Dave Roelvink moet ook tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Die arme jongen kan er toch ook niks aan doen is dat hij jong is en verkeerde keuzes maakt? En hij vraagt zelf toch ook niet om de aandacht? Zo is het ook met Famke. Ze is gewoon naief en leeft verder zoveel mogelijk onder de radar.

Echt zum kotzen is het. Als je volwassen genoeg bent om de aandacht op je te vestigen door met je kont te zwaaien kun je op z’n minst nadenken over de gevolgen van je acties. Vooral als je jongeren en vaak zelfs kinderen be-influenced -lees manipuleert- om daar zoveel mogelijk aan te verdienen. Wat is er toch met deze generatie die denkt overal recht op te hebben en overal mee weg te kunnen komen zonder daar iets tegenover te hoeven stellen. Zonder verantwoordelijkheidsbesef en zonder empathie? Laten we ermee stoppen om deze narcistische monsters te creëren.

Gast
Jan
november 15, 2020 17:16
Antwoord op  David

Vrijheid is een weelde waar velen niet mee overweg kunnen. Uw opvatting dat er geen rechten zonder plichten zijn, deugt ook niet. Dat speelt fascisme in de kaart. Uw scheldwoord monsters duidt op de wil om te demoniseren. Dat gevoegd bij uw idee over rechten en plichten is genoeg om opnieuw concentratiekampen te bouwen.

Gast
David
november 15, 2020 18:07
Antwoord op  Jan

Zozo. Ik gebruik het relatief onschuldige woord monsters en dat is in jouw ogen aanstootgevend. En dat mag. Maar het woord fascisme kun je dan blijkbaar wel weer overal en altijd van stal halen? Wel eens opgezocht in het woordenboek? En, oh wacht, er is nog een overtreffende trap: iets met concentratiekampen. Zucht.

Gast
anonymous
november 15, 2020 12:20

Onzin, Jinek heeft Famke echt gespaard, Jinek was poeslief

Gast
Josefien
november 15, 2020 12:07

Ach nee, die fans van Famke Louise kijken helemaal niet naar Jinek. Je ziet weer spoken, Rob.

Gast
Donald
november 15, 2020 11:18

Jinek bashed alleen rechtse mensen en geluiden, Famke doet het zichzelf aan omdat ze niet zo slim is.

Gast
Maup Caransa
november 15, 2020 11:22
Antwoord op  Donald

Gordon scoort met imitatie van Donald Trump: ‘Kon ik maar even Biden zijn’ Gordon=VVD.  
https://www.ad.nl/show/gordon-scoort-met-imitatie-van-donald-trump-kon-ik-maar-even-biden-zijn~a8a807b7/

Gast
Maup Caransa
november 15, 2020 11:25
Antwoord op  Donald

Zorgen over Trump: ’Gevaar voor staatsveiligheid VS.
In de Amerikaanse inlichtingen wereld heerst toenemende ongerustheid over de vraag of de president een veiligheidsrisico gaat worden als hij straks het Witte Huis verlaten heeft.   
 https://www.telegraaf.nl/nieuws/1216424589/zorgen-over-trump-gevaar-voor-amerikaanse-staatsveiligheid 

Gast
Maup Caransa
november 15, 2020 11:34
Antwoord op  Donald

Gordon scoort met imitatie van Donald Trump: ‘Kon ik maar even Biden zijn’ Gordon = VVD. 

Gast
Fenny
november 15, 2020 11:14

Rob Goosens trekt volle zalen kom op,Famke wist heel goed waar ze mee bezig was,wie ziijn gat verbrand moet op de blaren zitten.Ze kan zich zelf wel goed verwoorden maar je kan ook doen als of,dan Jinek de schuld geven,dat is makkelijk.

Gast
De buurman van Rob
november 15, 2020 11:14

Ik ben het eens met buurman Goossens. De roddelnicht van Boulevard en Telegraf!

Gast
Geert
november 15, 2020 11:03

Ik doe niet meer mee. Uitstekend ! Maar… teken je dan ook even een verklaring dat je niet op genomen wenst te worden in een ziekenhuis voor als het toch nodig mocht zijn. Dan kun je thuis blijven en daar liggen wegkwijnen. Maar dan niet zeuren he. Je wilde het tenslotte zelf.

Gast
Peter
november 15, 2020 11:28
Antwoord op  Geert

Domme reactie van iemand die nog slaap

Gast
De dokter
november 15, 2020 11:28
Antwoord op  Geert

Dus als je geen donor bent heb je volgens jou ook geen recht op nieuwe organen, mocht dit nodig zijn? Ik vind die gedachte net zo kort door de bocht als #ikdoenietmeermee

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door De dokter
Gast
Corona-hoax
november 15, 2020 10:41

Natuurlijk is dat bewust. Ze nodigt Pierre Capel niet uit of andere professoren die de vloer aanvegen met haar en die mediageile Gommers.
Er was maar 1 doel. Iedereen die tegen de Staatspropaganda is als wappie neerzetten. #ikdoenietmeermee was en is nog steeds het beste idee van het jaar.

Gast
Anita Verkoelen
november 15, 2020 14:53
Antwoord op  Corona-hoax

Precies. Helemaal met jou eens

Gast
mrGer
november 15, 2020 10:41

Joh, lazer toch op; Die Famke doet werkelijk alles om maar in het nieuws te blijven en dan mag je daar niet kritisch over zijn? Kom op zeg, werd toch ook tijd om zo’n nono aan te pakken. Ze was zo flink om op te roepen je nergens wat van aan te trekken, dan moet je ook maar flink zijn als je op je bek gaat. Trouwens ligt het aan mij of heeft die Goossens niet veel weg van Genee, ook zo’n kapsel en rare muil

Gast
Ron
november 15, 2020 10:40

Daarom kijk ik niet meer naar deze hysterica. Voor een keer eens met Rob in deze.

Gast
Leo
november 15, 2020 10:37

Eva heeft haar helemaal niet zo hard aangepakt. Dat er zó veel onzin uit haar mond zou komen dat had niemand voorzien.

Gast
Feitje
november 15, 2020 10:36

Ze doet haar werk, als je kritische vragen niet aan kan / snapt. Dan moet je bij Telekids gaan zitten. Krijg je vragen zoals wat zijn je hobby’s

Gast
Marco
november 15, 2020 10:34

Femke is gelukkig strek,en wil leren ,Jinek word langzaam dement ,ik denk dat ze ook bang is voor haar,en jarlous,het ouder worden is brengt haar tot nu toe nog niet echt veel inzichten ,Homers snapt het wel gelukkig,en Femke komt er ook wel

Gast
Ikke
november 15, 2020 13:35
Antwoord op  Marco

Ik had hier iets geschreven maar ik heb besloten het maar weg te halen. Het is de discussie niet waard.

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Ikke
Gast
Coos
november 15, 2020 10:19

Jinek doet alles voor kijkcijfers. Wat zal ze balen dat Beau wel van Op1 weet te winnen. Wat moraal betreft kan Jinek nog heel veel leren.

Gast
Seakr
november 15, 2020 10:19

Wat?! Ga toch janken. Het kan die meid geen reet schelen dat er mensen zijn die door de gevolgen van het niet houden aan de regels voor altijd letsel aan overhouden OF er aan overlijden. Wat moet je dan, je mondje dicht houden? Ben je gestoord?! Als ik iets zeg wat totaal harteloos is dan valt iedereen daar toch ook over? Die Famke Louise heeft bewust de keuze gemaakt om olie dom die hashtag te gebruiken, met alle gevolgen van dien. Als iemand de oorzaak van de “schade” is, is het dat meisje zelf wel. Kom nou!

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Seakr
Gast
Pieter
november 15, 2020 10:18

Ik zie het alweer.
Rob Goossens zit er wéér naast.
Niet voor de eerste keer.
Niet voor de laatste keer hoogstwaarschijnlijk.
En in dit geval toont hij zelf aan wat voor een absolute nitwit hij zelf eigenlijk is.
Of is het nu de MC die de zwarte piet toegespeeld krijgt omdat hij zo dom is?

Scherp opgemerkt misschien.
Maar zo klinkt deze situatie wel.

Famke Louise was en is gewoon een dom leeghoofd of lichtgewicht dat een beetje voor zich uitzwetst en een beetje afwacht hoe het gaat.

Ali B is de grootaandeelhouder die zijn investeringsvehikel mank zag gaan.

Eva Jinek treft geen blaam, die heeft haar werk naar behoren gedaan.

En Rob Goossens is voorspelbaar dom en niet op de hoogte. Zoals altijd eigenlijk..
En wát voor een functie heeft Rob Goossens nou precies? Of is ook alleen maar bekend omdat hij bekend is??

Gast
Harry :-D
november 15, 2020 10:17

Wie medelijden heeft met Famke Louise

moet ook het onkruid in zijn tuin ontzien

Gast
Lars
november 15, 2020 10:11

Wat een kul. Juist dat ze wel is gekomen heeft een grote groep jongeren bereikt en haar in contact gebracht met Gommers.

Gast
Xavier
november 15, 2020 10:09

Wat een flauwekul.

Eerst roepen dat iedereen zijn bek een douw kan en mag geven en dan moet er ineens in bescherming genomen worden.

Vrijheid van meningsuiting is prima, maar ook zelf de consequenties van je uitspraken aanvaarden en beseffen dat het twee kanten op werkt..

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Xavier
Gast
annoniemus
november 15, 2020 10:04

Als je zo als Famke Louise niet eens je eigen naam kan schrijven , bij Jinek gaat zitten is dat vragen om problemen . Temeer omdat je , je ook aan gesloten had bij een discutabele club #ikdoenietmeermee ,dan weet je dat je gesloopt word , met een dom hoofd en getuite lipjes

Gast
Patty Koot
november 15, 2020 10:00

Daar heeft Miss Late Night Eva Jinek alle recht toe.

Gast
Karbonade
november 15, 2020 09:58

Famke Louise is bijna 22 jaar oud dus een volwassen vrouw.
Geen hulpeloos klein kind.
Op die leeftijd ben je verantwoordelijk voor je eigen daden.

Gast
Zomaar een persoon
november 15, 2020 10:29
Antwoord op  Karbonade

En vermoedelijk autistisch, wat haar weleens hulpelozer zou kunnen maken dan haar leeftijd aangeeft.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen