Na Angela de Jong lacht ook Wilfred Genee om ‘kneitervalse’ Gordon

De muzikale comeback van Gordon gaat niet bepaald gepaard met lovende recensies. Nadat Angela de Jong al keihard zijn optreden bij Op1 onderuit haalde, geeft Wilfred Genee nu af op zijn optreden bij Even Tot Hier.

Gordon en Wilfred Genee Beeld: NPO

Vlak voor het weekend was Gordon te gast in Op1 om zijn nieuwe liedje te zingen, maar dat was volgens Angela echt kneitervals. Gelukkig kreeg hij op zaterdag al een herkansing, want toen zat Gordon met een persiflage op Donald Trump in de NPO 1-show Even Tot Hier. ‘Kon ik maar even Biden zijn’, zong hij, maar dan wel héél vals, aldus Wilfred Genee.

Vals gezongen

Wilfred had het erover met zijn sidekicks in de radiovariant van Veronica Inside. “Ik zag het op Twitter losgaan en toen ik ben gaan kijken, viel het me tegen. Ik had er meer van verwacht”, aldus sidekick Rick Romijn.

Nieuwslezeres Florentien van der Meulen: “Ik dacht dat het expres vals was gezongen.”

Wilfred: “Dat zal toch wel?”

Rick: “Nee, hij haalt het gewoon niet.”

Niels: “Het is ook hoog hoor dit, Jezus.”

‘Te veel verwacht’

Wilfred denkt dat de verwachtingen gewoon iets te hoog gespannen waren. Hij vond Gordon niet alleen vals zingen, maar hij vindt ook dat er meer uit de persiflage te halen was. “Het was wel best leuk gedaan. Misschien is je verwachting zo groot dat het daardoor komt.”

“Er stond op internet: ‘Hij deed zijn mimiek ook zo goed naar’, maar hij stond alleen maar met z’n handen heen en weer te zwaaien. Dat viel dus ook wel mee. Maar het was wel heel leuk verwacht. Het was erg vermakelijk.”

Het fragment:

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Louisse jager
november 19, 2020 12:50

Wilfred kijk eens in de spiegel man ,dan zie je jezelf als een achterbakse kwal die zelf niet kan zingen maar dom lullen oven het domme voetbal en ruzie maken met collega.s .snap nu ook wel dat mensen KNEITER GEK VAN JOU WORDEN .EN HET IS KNETTERGEK DAT ZE JOU KOP NOG DURVEN TE TONEN OP TV !!!!!!!Dus oordeel eerst jezelf maar en dan Gordon zwart te maken ,hij heeft al genoeg ellende gehad !!!!! 😡

Gast
Pim pandoer
november 19, 2020 12:01

zat gordon 24u met Akkawassi opgesloten in n slaapkamer??? gordon kwam er heel vrolijk uitgekropen. hij schijnt nu weer WEL hoog te kunnen zingen

Gast
Thomas
november 19, 2020 08:25

Hij is niet weg te slaan van het scherm, belachelijk !!!

Gast
Volendams Lijntje van een Deugend Fatsoen Christen
november 19, 2020 08:10

Angela is de Avant Garde van de Goor watchers of zoiets.

Gast
JohanV.
november 19, 2020 02:39

Ach die arme Gordon toch, hij doet nu werkelijk alles om in de aandacht te staan. Waar hij in het duo Geer en Goor waarin niets te gek was, blijkt Gordon toch nog iets te hebben gevonden waarmee hij nog dieper zinkt.
Laat me raden, binnenkort heeft hij een nieuwe liefde van plus/ minus 20 jaar oud en die een jaar later genoeg heeft gezien en waar Gordon weer verbaasd en depressief weer overal te zien is en dat hij weer een stukje armer is geworden. Geen wonder wat moet je als 20 jarige met een totaal uitgewoonde lijf van hem, helaas is voor Gordon zo naïef dat het uiteindelijk wel weer een einde van een nieuwe relatie is wat uiteindelijk hem veel gekost heeft en niets heeft opgebracht anders dan wat zelfmedelijden. Gordon ik heb met je te doen, je respecteert je zelf niet laatstaan dat je dat nog van een ander zult krijgen.

Jammer, mensen kijken met medelijden naar je en denken wat naïef is hij toch….en helaas is bij hem dat besef er nog steeds niet en volgend jaar heeft hij weer zijn hoofd gestoten en vraagt zich dan af hoe dat komt. Gordon pak een spiegel kijk er in en spreek uit wat je ziet, waarschijnlijk ga je dan misschien begrijpen waarom alles om je heen in een teleurstelling eindigt.
Sterkte knul dat word dan alleen spelen met je ………

Gast
WILKE
november 19, 2020 01:12

DE MEDIA GIJLEN WEER OP DONALD J TRUMP PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERIKA TERWIJL HIJ DE BESTE MAN TER WERELD IS HIJ BRACHT SADAM HUSSEIN EN OSAMA BIN LADEN DOWN EN HEEFT DE HELE UNIVERSEM TOT EEN BETERE WERELD GEMAAKT NU MOETEN WE WILDERS DE KANS GEVEN OM DAT OOK TE DOEN

DOEN JULLIE MEE?????

Gast
JohanV.
november 19, 2020 01:45
Antwoord op  WILKE

Wat kraai je voor onzin uit!!!! Osama Bin Laden is gedood onder het presidentschap van de vorige president. Ik hoef zijn naam niet te geven toch of ben je zo dom?

En als die beweringen van je allemaal waar zijn, hoe komt het dan toch dat Covid19 nu meer dan 250.000 heeft gemaakt en Trump helemaal niets meer doet.
Sterker nog, geloof je ook dat Trump besmet is geweest en als een wonder na 2 dagen ziekenhuis al een rondje langs die andere tokkies reed met net zo veel verstand als jij?
En een dag later loopt een man die aan de zuurstof was de trap op naar het balkon van het Witte Huis wat ongeveer 50 treden zijn.

Ik kan met volle verstand zeggen dat je dat 3 dagen later maar even doet na zuurstof gebruik. Maar ja weet jij veel. Je weet niet eens hoe die caps lock uitgezet kan worden, dus toch maar even mama erbij roepen en vraag gelijk even wanneer Osama Bin Laden is gedood en als die niet een brein heeft die net zo onderontwikkeld is.. dan zal het antwoord 2 mei 2011 moeten zijn, de dag waarbij Trump zijn verstand al begon te verliezen. Oh ja de president was Barack Obama de man die niet met een witte vlag zwaaide naar een andere dodelijke virus en die geen 250.000 Ebola doden achter zijn naam had.

Ik vraag me alleen af, heb je ooit geschiedenis gehad op school of moet je nog aangemeld worden bij een lagere school? Oh ja als je die caps lock toets nog een keer indrukt dan krijg je weer leesbare letters en mocht je die toets zoeken… kijk dan even links van de letter a…. nee die toets aan de andere kant!!!! En kan je beloven om vanaf morgen naar school te gaan i.p.v spijbelen en alleen maar op straat te hangen of voor je pc en te reageren op elk artikel waar de naam Trump in staat die in de toekomstige geschiedenisboeken als slechtste president zal worden omschreven.

Gast
Donald Dumped
november 19, 2020 02:37
Antwoord op  JohanV.

Wilke lijkt me een kind van ong. 10 of heeft het verstand daarvan.

Bin Laden overleden in 2011
Saddam Hoessein in 2006.
Daar heeft Trump dus helemaal niks mee te maken…

Wat een dom figuur die Caps Lock gebruiker…echt ontzettend dom…

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Donald Dumped
november 19, 2020 02:27
Antwoord op  WILKE

Ik doe niet mee met lui die alleen schreeuwen…

Gast
Johan Derksen
november 19, 2020 22:53
Antwoord op  WILKE

Prachtig gesproken ben 100% met je eens

Gast
Hagenees
november 21, 2020 07:56
Antwoord op  WILKE

Ga eerst eens leren Nederlands schrijven..

Gast
Gordonmoe
november 18, 2020 23:44

Nu heb ik dat hele clipje afgekeken en in deze Trump persiflage, die bovendien grappig bedoeld is, vind ik Gordon z’n zangkwaliteiten echt wel prima.
Dat zou ik niet snel zeggen.
Hij blijft een aandachtshoer en een vreselijke aansteller, maar hier wordt een prima sketch neergezet.
Chateau Gordon.
Was je maar altijd zo grappig.
Helaas ben je de rest van de tijd een tranentrekkende drol.

Gast
Jeuk aan m'n zak
november 19, 2020 03:56
Antwoord op  Gordonmoe

Chateau Persiflage.
Bon change.👍

Gast
Nick E
november 18, 2020 22:37

Waarom zou Trump Biden willen zijn> Trump heeft een eigen mening. Biden is een marionet een pop van George Soros.

Gast
JohanV.
november 19, 2020 02:27
Antwoord op  Nick E

Ach beter een marionet zijn van Soris dan afhankelijk zijn van geld van de NRA. Nee niet de IRA, deze NRA zijn die clowns van vuurwapen bedrijven, winkeliers en consumenten. Eigenlijk wel hypocriet om geld van hun aan te nemen als die Republikeinse partij model staat voor pro leven of wel het gelovige gedeelte van Amerika wat abortus moord vind zelfs als je als vrouw verkracht woord. Maar wat is er zo pro LIFE aan het kunnen moorden met vuurwapens. Dus het ene is moord en het andere woord verdedigen door second amendment te roepen.

Die hypocriete Trump en die partij van hem. Heb je die beelden ook gezien vanuit het noorden van Texas waar ongeveer 6 rijen auto’s naast elkaar staan in een lange file om een voedselpakket te halen omdat die mensen niets te eten hebben en dat in een Republikeinse staat.
Waar zijn Trump en McConnell en wanneer krijgen die mensen weer een uitkering zodat ze de economie er ook mee stimuleren? Die mensen zijn werkeloos geraakt door Trump of is het je ontgaan dat hij de duidelijkheid van Covid19 onder het tapijt wilde schuiven met als argument dat mensen niet in paniek zouden raken. Nou laat dat nu gewoon het geval zijn!!
Trump die in maart riep: we hebben 15 covid gevallen en het zal snel richting 0 gaan. Oeps was dat even een misrekening en tussen door tijdens een gesprek met Bob Woodward zeggen in januari dat dit een zeer dodelijke ziekte is wat zich ddo de lucht verspreid. Dat is wat anders dan roepen dat Amerika nog nooit zo een schone lucht hebben gehad onder zijn leiding, sterker het water zou ook crystal clear zijn.

Je kan Bieden niets vinden maar op basis van wat? Is Trump dan zo een betrekking voor de wereld dan? 250.000 mensen kunnen dat nu niet meer ontkennen, maar de familie en vrienden van die mensen weten wel beter.

En Trump zou die kernwapens wel even uit de handen van Kim praten, nou Kim zal er inmiddels er alleen meer hebben en dan hebben we nog die zeikbak die hij op de grens met Mexico wil bouwen. 600 Mike staat er nu waarvan er 400 enkel een al geplande vervanging zou zijn onder Barack Obama..dus per saldo heeft Trump er 200 Mike gecreëerd, maar niet betaald door Mexico wat Trump zijn achterban voorhield.

Nee 20 januari 2021 kan de wereld weer wat rustiger slapen als die idioot het land niet meer laat lijden. Trouwens Uganda en haar man hebben het zinkende schip verlaten en zitten weer in New York maar dan onder de reden dat het Witte Huis een gevaar voor hun werd en ze nu wel genoeg corona gevallen in het Witte Huis hadden gezien en vraag me alleen af waarom zomaar vertrekken? Nou simpelweg komt het toch neer op de eerste reden, ze hebben een zinkend schip verlaten voordat ze straks ook nog schuldig zijn aan de ellende die Trump nu aan het veroorzaken is. Hij zinkt, maar hij laat het land mee zinken en kijk alleen maar wat er nog aan idioten besluiten die hij nog gaat nemen.

Ik zou zeggen dat die man thuis hoort in One fles out of the cuckoo’s nest die film met Jack Nicholson. Het huidige Witte Huis heeft meer lui die niet helemaal op het juiste pad zitten.

En die mensen van de secret service Trump maar beveiligen, maar wie beveiligd hun tegen het coronavirus? Trump niet, hij is verantwoordelijk voor al die mensen die terwijl ze hem beveiligde zelf ziek werden en zich thuis niet meer konden komen bij vrouw en kinderen en hebben we Trump daar ooit over gehoord? Nee deze man is zielig, gek en hij sleept het hele land mee in de ellende waar hij voor verantwoordelijk is.

Let straks bij Buren op en in die eed die hij aflegde zitten de woorden: tot protect and serv the people laat Trump daar niet 1 dag aangebracht hebben.

Om dit tragische presidentschap ontbreekt nog 1 ding en dat is een vuurwapen uit zijn bureau halen en eindig je leven zoals een falende Japanner zou doen… maar helaas zit dat er met hem ook niet in!!

Gast
Gunter de Grunter
november 18, 2020 21:04

Dat heet niet vals zingen, maar in de microfoon boeren.

Gast
L. De Jongh
november 18, 2020 20:59

Wat een viezerik om Angela de Jong zo te besmeuren. Je kan wel zien wat voor niveau deze proleet heeft.

Gast
Ikke
november 18, 2020 20:44

Gordon weer eens in de belangstelling!😝

Gast
Judas Genee
november 18, 2020 17:22

Niet zo boos worden op mij, want als het even kan lach ik graag mensen uit. Daar sta ik om bekend, net als de woorden proberen uit je mond te halen, kan ik daar weer om lachen.

Gast
anoniem
november 18, 2020 17:07

Nu nog iemand met verstand ervan die er iets over wil zeggen? :-)

Gast
Harry :-D
november 18, 2020 16:35

En hij kan het weten want

als er íemand is, die weet hoe het
is om uit de toon te vallen, dan is
het mijnheer Genee wel.

Gast
jmp
november 18, 2020 16:16

Oh, nou Wilfred zie het artikel op deze site over Angela de Jong en Gordon. Waarschijnlijk staat hier morgen plusminus dezelfde tekst van Gordon, alleen dan met jou naam en die van je sitekicks.

Gast
Koen
november 18, 2020 16:14

Wat is de overeenkomst tussen Gordon en Trump…allebei knettergek en houden alleen van zichzelf,, stelletje narcisten.

Gast
Ap gast
november 18, 2020 15:44

Gordon een rasentertainer,mocht hij willen,zingen,en presenteren kan hij niet,het is gewoon een
mannetje wat niks goed kan,het is een grote narcist,en hij kan niet tegen kritiek,ga lekker naar
afrika,en kom niet meer terug.

Gast
Kwaaie Pier
november 18, 2020 15:17

Vals is zijn middelname

Gast
Mark
november 18, 2020 15:09

Gordon zat daar in de rol van Gordon Trump, en Trump kan ook niet zingen. En het is een satirisch programma, geen TVOH.

Gast
COkijkers
november 18, 2020 15:13
Antwoord op  Mark

Hey Talpa Trol moet je van John de Mol Gordon beschermen voor z’n walgelijk gedrag en valse zang?

Gast
Max
november 18, 2020 15:07

Heerlijk he je collegas uitlachen, dat gezeik en gepest van BNers onder elkaar moet eens afgelopen zijn, ze gunnen elkaar helemaal geen ene reet.. Ja wordt het nooit wat in de wereld die al verrot is door corona

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 18, 2020 15:00

Uw mediapsychiater wacht knarsentandend op een artikel over het vileine bericht van Cornelis Willem Heuckeroth aan mevrouw De Jong waarin de rasentertainer uitspreekt te vrezen voor een grote hoeveelheid inactiviteit tussen de lakens in Huize de Jong.

Gast
Buurvrouw van Laura herself
november 18, 2020 14:59

2x ruim 1 miljoen kijkers vonden het leuk!

Even Tot Hier is toch om te lachen of heb ik wat gemist en is het drama?

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Buurvrouw van Laura herself
Gast
anoniem
november 18, 2020 14:57

nu komt de witte aap uit de mouw

Angela de jong Geile tv trut

van wie waren deze woorden

wilfred de slijmbal of de vi heren

deze witte nederlandse ratten

komen straks bij elkaar

maar er moet heel wat lik en slijm werk voorheen gaan

schaam je diep wilfred

ik zou niet aan mee werken johan

je speelt nu voor sinterklaas

alleen ik heb jullie dooooooorrrrr!

johan is geen johan meer van toen

johan ogen klappen bijna dicht als hij naar wilfred moet kijken

Gast
Wilfred Genee
november 18, 2020 15:42
Antwoord op  anoniem

Geen hoofdletters, nergens een punt, kromme halve zinnen. Ik zou me kapot schamen , een kleuter kan het beter haha

Gast
Kim
november 19, 2020 07:25
Antwoord op  Wilfred Genee

Punt vergeten achter haha.

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Kim
Gast
Maup Caransa
november 18, 2020 14:57

Ik ben geen Gordon fan maar vind dit geweldig vals of niet.

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Maup Caransa
Gast
Karbonade
november 18, 2020 14:53

Trump nadoen met een oranje geschminkt gezicht. Hahahaha.
Obama nadoen met een bruin geschminkt gezicht. Haha… Oh wacht. Dat durft men niet.

Gast
Ronald
november 18, 2020 15:04
Antwoord op  Karbonade

Door figuren zoals u, ligt dat inderdaad te gevoelig.

Gast
Malle Pietje
november 18, 2020 22:16
Antwoord op  Karbonade

Is ook veel leuker om Trump te imiteren, zure karbonade.

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Malle Pietje
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen