LINDA fotografeert voeten Rob Jetten: ‘Heel rare ringteen’

De vrolijke D66-leider Rob Jetten staat deze maand met een lang interview in de LINDA. De bijbehorende fotoshoot leidt nu tot enige beroering: zijn rechter ringteen zou er heel erg raar uitzien.

Rob Jetten Beeld: M

Paul van Riessen, de adjunct-hoofdredacteur van Quote, wist niet wat hij zag toen hij nietsvermoedend door de LINDA. zat te bladeren. Hij las het vraaggesprek met Rob Jetten vol interesse, maar werd plotseling afgeleid door de voeten van de 33-jarige politicus. De rechter ringteen van Rob heeft volgens hem een wat merkwaardige vorm.

‘Echt rare teen’

De Quote-man deelt zijn bevindingen met zijn duizenden volgers op Twitter. “U ziet Rob Jetten in bijzondere pekskes en poses? Ik zie vooral een rare ringteen. Echt een rare!”, zegt de journalist. “Wat denk jij dat er met die teen is? Ik zit er echt gebiologeerd naar te kijken.”

Zijn volger Annemiek zegt daarop: “Lijkt erop alsof ie er een keer flink mee tussen een deur heeft gezeten. Die kleine teen is ook best raar niet?”

Paul: “Nou! En zijn wijsteen is langer dan z’n dikke teen. Da’s bij mij ook echt anders.”

Overmatige intelligentie?

Zeggen de tenen wat over Rob? Annemiek denkt van wel. “Was dat niet een teken van overmatige intelligentie een te lange wijsteen?”

Paul: “Dat zou in elk geval verklaren waarom hij er zo mee te koop loopt.”

Zie onderstaand de tweet van Paul van Riessen. Het interview met Rob Jetten kunt u lezen in de LINDA., via Blendle.

Lees ook: Rob Jetten onthult bij M: ‘Virusgekkie bij buurman in de tuin’.

Meld u aan
Laat het mij weten wanneer er
25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Harry:-D
november 23, 2020 12:32

Plato zei het al:

“Wie met zijn voeten laat spelen
Zal geen land ooit kunnen helen.”

Gast
StefanV
november 23, 2020 09:28

Ik maak me persoonlijk liever druk om de wereldvreemde ideeën van D66 dan over de ringteen van Rob Jetten. Dat laatste is een gegeven, dat eerste kunnen we actief tegengaan.

Ik snap trouwens ook niet dat een politicus zich op deze manier laat fotograferen, maar ieder z’n ding.

Gast
Bastiaan
november 23, 2020 01:22

Gadverdamme wat een smerige foto’s !

Gast
Arian
november 22, 2020 19:14

Zijn kop is net een anus met een kunstgebit. En een lange wijsteen als graadmeter voor intelligentie zal niet echt accuraat zijn, je kunt dan beter de diepte van zijn endeldarm aanhouden.

Gast
Erno-BE
november 22, 2020 16:14

Ik zou graag studentenvoetjes willen fotograferen, maar er zijn nog geen studentes die daarvoor openstaan. Heel jammer. Ik ben een goede jongen die een kans verdient

Gast
Joep
november 22, 2020 16:06

@MC Ringtenen, wijstenen en middeltenen bestaan niet. De rechter ‘wijsteen’ noem je: Digit IV Pedis Dexter

Gast
Fritz Klauhammer.
november 22, 2020 12:56

Ziek.
Dit is geen politicus.

Gast
Sport 7 kijker
november 22, 2020 13:05
Antwoord op  Fritz Klauhammer.

Nee, dit is Mediacourant.

Gast
Tobias
november 22, 2020 12:42

Waarom ligt Robbie in godsnaam met een pak aan in een bad in de Linda? Zo’n politicus kan ik moeilijk nog serieus nemen.

Gast
Sport 7 kijker
november 22, 2020 12:59
Antwoord op  Tobias

Waarom ligt Baudet in godsnaam naakt op de rand van een zwembad? Zo’n politicus kan ik moeilijk nog serieus nemen.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 14:00
Antwoord op  Sport 7 kijker

Well said!!!

Gast
Donald
november 22, 2020 11:54

Rob Jetten is vooral een heel naar persoontje. Een ijdeltuit, drammer, leugenaar, ophitser en een buitengewoon naïeve kletskous zonder baarmoeder maar met deugslurfje. Helemaal d66 dus.

Gast
Jelle
november 22, 2020 11:53

Ringteen, wijsteen, zijn we nu helemaal van de pot gerukt?
Sinds wanneer doen we een ring om een teen en wijzen we met een teen?
Zottigheid.

Gast
Dominee Jansen
november 22, 2020 11:46

Dat een zichzelf serieus nemend politicus zich leent voor zo’n malle fotosessie.
Ach ja, ijdelheid.
IJdelheid der ijdelheden, het is al ijdelheid. Prediker 1:2

Gast
Sport 7 kijker
november 22, 2020 13:00
Antwoord op  Dominee Jansen

Tsja dat EO Bert van Leeuwen zich leent voor zo’n fotosessie show op RTL 4. Ach ja, ijdelheid.

Gast
Maup Caransa
november 22, 2020 11:39

Waarom mag je geen link meer plaatsen?

Gast
Televisiekijker
november 22, 2020 12:08
Antwoord op  Maup Caransa

Te link

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 11:01

Rob Jetten is officieel gekroond tot meest sexy man aller tijden!!! Wat een woest aantrekkelijk, knap man. Hij is wel van de herenliefde, de gemiddeld hit.sig nicht hier zal een leuk dag hebben vandaag.

Gast
Televisiekijker
november 22, 2020 12:08
Antwoord op  M. Kreukhoven

…sexiest

Gast
Maup Caransa
november 22, 2020 10:58

Wil je dit weten?

Gast
Sport 7 kijker
november 22, 2020 13:01
Antwoord op  Maup Caransa

Je had ook niet op dit artikel kunnen klikken.

Gast
Bennie Dood
november 22, 2020 10:57

Welke teen? Zijn langste zeker. Hij denkt groot maar D66 blijft klein!

Gast
Jeroen Smit
november 22, 2020 10:47

Die promotie rond de Linda is ook zo doorzichtig om maar in de picture te blijven. Volgende item zal wel de grootte van een geslachtsdeel zijn. Vermoeiend.

Gast
Narcistische lange ringteendrager
november 22, 2020 10:43

Als jouw ringteen uitsteekt dan ben je slim, sportief, creatief en actief.

Gast
Halve zool
november 22, 2020 10:47

Jammer, bij mij steekt alleen mijn derde been altijd uit.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen