Michiel Vos mag op visite bij Joe Biden in het Witte Huis

Michiel Vos mag na de inauguratie van Joe Biden als de nieuwe president van de Verenigde Staten waarschijnlijk bij hem op bezoek in het Witte Huis. Die verwachting sprak hij gisteren uit in RTL Boulevard.

Michiel Vos Foto: RTL

Joe Biden heeft de Amerikaanse verkiezingen gewonnen van Donald Trump en eind januari mag hij het Witte Huis betreden als de nieuwe president van de Verenigde Staten. De schoonmoeder van Michiel Vos, Nancy Pelosi, is de voorzitter van het Huis van Afgevaardigden en een zeer prominent lid van de Democratische partij.

‘Ze is geen feestvierster’

Hoe heeft zijn schoonmoeder de verkiezingswinst van Joe Biden gevierd? “De vrouw is geen feestvierster. Ik heb het nog eens een keer gezien en gevraagd, maar zij gaat meteen weer als een soort oude machine aan het werk, want: dit moet worden gedaan, we gaan richting de transitie, wat zijn de plannen van de beste man en wat wil hij doen met het Congres? Dan komt het waarschijnlijk bij haar terecht, bij mijn schoonmoeder.”

Heeft Nancy er een beetje zin in? “Ze heeft er wel zin in, ja, want zij zit natuurlijk aan het eind van haar carrière en dit is een mooie afsluiting, in plaats van elke dag vechten tegen een tegenstander in de oppositie.”

Op bezoek bij Joe Biden

Presentator Eddy Zoëy vroeg Michiel vervolgens: “Werkt het dan ook zo bij jullie dat Biden heel af en toe bij jullie thuis komt?”

Michiel: “Nou, thuis wil ik niet zeggen, maar laat ik het zo zeggen, Eddy: we kunnen een keer langs op het Witte Huis. Ja, dat denk ik wel. Ja.”

Heeft Michiel in elk geval weer wat te doen na de tv-exit die hem te wachten staat.

Het RTL Boulevard-item met Michiel Vos kunt u zien op de RTL-site.

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ans
november 10, 2020 21:39

Is dit iemand die bekend is of is dit gewoon zomaar

Gast
Huismaker
november 10, 2020 11:14

Hahahahahahaha
Wacht eerst op de officiële uitslag. En niet wat de media voor ons heeft verzonnen !

Gast
Donald Dumped
november 10, 2020 11:27
Antwoord op  Huismaker

Oke. Ik wacht rustig af.
Biden in het Witte Huis.
Heb je je touwtje al hangen?

Gast
Tine Gekjes
november 9, 2020 19:46

Michel Vos is natuurlijk een totale engerd en zo van zich zelf onder de indruk dat hij de schoonzoon is van griezelheks Pelosi. Een heel naar soortement wezens. En zich zelf maar uitdrukkelijk profileren als Gutmenschen. Enorm hypocriet vergif is het. Die Michiel Vos lijkt me iemand die zich zelf bevredigt als hij een uitnodiging van Meneer Bodem krijgt. Hoewel ze er allebei wel impotent uitzien. Kusjes, ik ben niet gek.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 9, 2020 18:25

Goh, wat leuk voor Michiel. Mag hij nu een kindje uitzoeken om zich mee te verpozen?

Gast
Maup Caransa
november 9, 2020 19:40

Complotwappies met complotwanen die denken dat corona een complot is.
En dat onze politici pedo zijn.

Laatst bewerkt 25 dagen geleden door Maup Caransa
Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 9, 2020 22:14
Antwoord op  Maup Caransa

Overheidstrolletjes, die de identiteit gebruiken van overleden personen, gaan het me uitleggen. Nice.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 9, 2020 22:30
Antwoord op  Maup Caransa
Gast
Donald Dumped
november 9, 2020 15:26

Michiel Vos zal dus nog wel op TV te zien blijven voorlopig…

Gast
Donald Dumped
november 9, 2020 14:23

Ik doe het graag met kleine jongetjes.

Gast
Misutoria
november 9, 2020 12:21

Kan die Biden op de foto weg gehaald worden? Ik wordt al helemaal ‘eng’ als ik naar die man kijk met zijn reptiel-achtige ogen.

Gast
Maup Caransa
november 9, 2020 13:12
Antwoord op  Misutoria

Complotwappies een groep landgenoten denkt dat onze politici bloed drinkende kinderverkrachters zijn. 
En dat corona een complot is.

Gast
Ron
november 9, 2020 11:24

Ik vind hem altijd wel vermakelijk als hij zo smeuïg en smakelijk verteld over inside aangelegenheden….maar verder koketteert hij er niet mee, toch…:-)

Gast
Max
november 9, 2020 11:05

Michiel Vos zal zich vast afrukken vanwege het vooruitzicht dat hij bij die seniele natte krant en luierdrager Biden op de thee mag komen. Michiel Vos is een zielige name dropper.

Gast
Fré Klapvee
november 9, 2020 11:15
Antwoord op  Max

Eenmaal op theevisite knijpt kindervriend Biden hem eens lekker in zijn ballen.

Gast
Maup Caransa
november 9, 2020 12:54
Antwoord op  Fré Klapvee

Complotwappies met complotwanen een groep landgenoten denkt dat onze politici bedrinkende kinderverkrachters zijn. 
En dat corona een complot is.

Gast
deug niet
november 9, 2020 10:51

Heerlijk zo’n schoonmoeder die aan de andere kant van de plas zit

Gast
Willie
november 9, 2020 10:38

Ondertussen roepen Biden aanhangers op om de huizen van Trump stemmers in brand te steken en ze op te jagen

Gast
Corrie
november 9, 2020 10:53
Antwoord op  Willie

Bewijs? Oh nee, daar doen complot gekkies niet aan.

Gast
What's in C's mind
november 9, 2020 11:17
Antwoord op  Corrie

Willie maakte een grapje, Corrie, hij smeedde geen complot.

Gast
Willie
november 9, 2020 11:19
Antwoord op  Corrie

Even op Geenstijl kijken Corrie.
Maak je neus wat langer

Gast
Zomaar
november 9, 2020 10:36

Van serieuze talkshows tot Boulevard.
Van Amerika-kenner tot, ik mag het Witte Huis bezoeken.
Misschien is het ook wel beter dat hij van de tv verdwijnt.

Gast
Panda De Haan
november 9, 2020 09:58

Leuk voor hem. Nederland zal er niet wijzer van worden!

Gast
Olcay
november 9, 2020 09:47

Wist je dat mijn RUUD die Michiel Vos heeft ontdekt? Hij was de eerste die hem een platform bood. Wat een kerel hé, die RUUD!

Gast
Flip Vertelman
november 9, 2020 11:21
Antwoord op  Olcay

Vertel vertel

Gast
Henk
november 9, 2020 09:39

Hij wil dus op bezoek bij een pedofiel en crimineel? Goed bezig Michiel.

Laatst bewerkt 25 dagen geleden door Henk
Gast
Maup Caransa
november 9, 2020 09:54
Antwoord op  Henk

Complotwappies een groep landgenoten denkt dat onze politici bloed drinkende kinderverkrachters zijn. 
En dat corona een complot is.

Gast
Adreno Kroom
november 9, 2020 11:25
Antwoord op  Maup Caransa

Ik denk dat Maup Caransa een vampier is, die maar niet terug in zijn kist wil.

Gast
schimmelpenninck
november 9, 2020 09:57
Antwoord op  Henk

Bij Trump? Je weet dat Biden heeft gewonnen, of denk je ook dat dat nep is?

Gast
Frank Drebbing
november 9, 2020 09:39

Hoe oud is dat mens? 87 ofzo? Allemaal hoogbejaard. Je moet er maar om kunnen juichen ten uiting van intense blijdschap dat dit uw belangen gaat vertegenwoordigen! In Nederland is een jongere van 19 al te oud om in een supermarkt te mogen werken.

Gast
Ria
november 9, 2020 21:11
Antwoord op  Frank Drebbing

Mooi gezegd ja echt erg hoe alles verdeeld raakt

Gast
Mark
november 9, 2020 09:35

Biden linkse seniele gek die de komende jaren een flinke oorlog gaat ontketenen! Je kan veel zeggen over Trump maar in die vier jaar is er geen oorlog uitgebroken.

Gast
Willie
november 9, 2020 09:32

Eest maar even wachten er schijnt toch wel sprake te zijn van enorme fraude.

Gast
Pieter
november 9, 2020 09:30

Dit is toch een schande! Zo werkt de baantjescarrousel! Deze man zit bij OP1 en Jinek als “onafhankelijke” Amerika deskundige verslag te doen van de verkiezingen. Hoe objectief is onze media? Wat een aanfluiting! Stelletje zakkenvullers.

Gast
Och Och
november 9, 2020 09:35
Antwoord op  Pieter

Waarom is dat schande Polosi is toevallig zijn schoonmoeder, werkt al jaren in Amerika voordat hij getrouwd was.

Gast
Frank Drebbing
november 9, 2020 09:41
Antwoord op  Pieter

Klinkt ook zo zielig en onderdanig; ‘ mag op bezoek bij het witte huis” levensdoel bereikt zou je zeggen.

Gast
Philips de Goede
november 9, 2020 09:24

Misschien kan ie Willem Post meenemen, Charles Groenhuizen, Twan Huys, Erik Mouthaan etc. Allemaal slettebakjes.

Gast
Willie
november 9, 2020 09:33
Antwoord op  Philips de Goede

En Jinek dan, er moet wat te frommelen zijn.

Gast
Och Och
november 9, 2020 09:36
Antwoord op  Philips de Goede

Philips de Goede,

Dat zijn geen schoon zonen van haar! Trouwens schelden is een teken van onmacht.

Gast
Niet Neutraal
november 9, 2020 10:35
Antwoord op  Och Och

Een teken van onmacht, maar wel waar!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen