Martijn Krabbé heeft corona: is The Voice of Holland in gevaar?

Martijn Krabbé, de tv-koning van RTL 4, is getroffen door het coronavirus. Op het allerlaatste moment wordt zijn kerstshow Merry Little Christmas overgenomen door Robert ten Brink, maar hoe zit het met The Voice of Holland?

The Voice of Holland Beeld: William Rutten

The Voice of Holland, dat vrijdag van start gaat op RTL 4 met de Blind Auditions-ronde, is een van de belangrijkste programma’s van de zender. Martijn Krabbé is presentator van het eerste uur en een Voice zónder Martijn zal wel even gek zijn. Het lijkt er echter op dat zijn coronabesmetting geen gevolgen heeft voor The Voice.

The Voice niet in gevaar

De meeste afleveringen van The Voice staan reeds op band: de rondes The Blind Auditions en The Battles zijn immers nooit live. “Dat staat er allemaal op inderdaad en de liveshows duren nog wel eventjes, dus dat is geen probleem”, legde Luuk Ikink maandagavond uit in RTL Boulevard.

Als de liveshows van The Voice van start gaan, zijn we alweer een paar maanden verder en uiteraard gaat iedereen ervan uit dat Martijn tegen die tijd volledig hersteld is. De symptomen lijken mild te zijn bij de televisiester. “Martijn is positief getest en zit in thuisquarantaine. Het gaat goed met hem”, laat RTL kort en bondig weten.

Luuk: “Kopen Zonder Kijken is ook allemaal al opgenomen, dus geen problemen op tv-gebied. Het is wel vervelend voor Martijn, want hij moet het nu even uitzitten in huis.”

Robert vervangt Martijn

Het enige programma dat wél in de problemen kwam door de coronabesmetting van Martijn, is de tweedelige kerstshow Merry Little Christmas, over mensen die miniatuurkerstdorpen bouwen. De presentatie daarvan is op het allerlaatste moment overgenomen door zendercollega Robert ten Brink.

Robert reageert: “Het kan verkeren, ja. Het is een verrassing met een bijsmaak, want Martijn Krabbé is positief getest en zit nu thuis en ik sta nu hier. Ik werd gedwongen. Ik was wel met een paar andere dingen bezig, maar goed, dat wurm je ertussen. Het leuke is: er waren al een paar promo’s geweest voordat ik überhaupt in beeld kwam en mijn familie riep de hele tijd: ‘Oh, Merry Little Christmas, dat is zo lekker!”

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Donald Dumped
november 17, 2020 23:23

Ach jee, The Voice.
Welke naieve landgen(o)ot(e) laat zich nu weer van alles wijsmaken door oplichter J.de Mol en zijn handlangers?

Gast
Jantje.
november 17, 2020 17:03

Preventief ruimen nog een optie?
Serieus bedoeld hoor dit.
Ook zonder die Corona had ik dit idee al, maar nu zijn het twee vliegen in één klap.

Gast
Ruud
november 17, 2020 14:48

Mijn hemel alweer maandenlang The Voice. Kap toch eindelijk eens met dat stomme gedoe iedere vrijdag en bedenk iets nieuws.

Gast
Donald Dumped
november 17, 2020 23:33
Antwoord op  Ruud

Ruud.
Er zijn nog steeds types die graag even beroemd willen zijn en daarom zich alles laten welgevallen en types die schandalig gebruik maken van dat gegeven door dat volledig uit te buiten…
En types die dat soort bedrog graag willen zien…

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Mousy
november 17, 2020 12:37

Lekker deze rellerige koptekst weer, wat ook totaal niet strookt met de inhoud. Maar dat is normaal bij MC. Alles voor de kliks.

Gast
Bastiaan
november 17, 2020 12:19

Wat is het probleem? dan gewoon schrappen!

Gast
Frans.D
november 17, 2020 10:52

Over een paar weken liefde bedrijven zonder van te voren en tijdens de het bedrijven elkaar te bekijken.

Gast
man pan
november 17, 2020 10:07

Hij is toch best wel chubby, als ik hem was toch maar voor de zekerheid wat extra vitamine D halen (baat het niet dan schaadt het niet).

Gast
deug niet
november 17, 2020 09:08

gek ik zag hem gisteren nog op zijn t-shirtje buitenlopen op tv. misschien toch een koudje gevat.

Gast
Erno-BE
november 17, 2020 08:55

Verplaatsen ze het naar 31 november toch? Ik zie het probleem niet

Gast
Koekwaus
november 17, 2020 08:52

Dries Roelvink heeft ook corona. Zegt ie.

Opvallend dat het vooral de grootste aandachtshoeren zijn die ineens corona hebben nu en niet tijdens de eerste golf. Ze zijn erachter gekomen dat het heel wat aandacht oplevert en als ze geluk hebben mogen ze weer ergens aanschuiven in een flop van een talkshow. Kassa!

Gast
Zomaar een persoon
november 17, 2020 09:03
Antwoord op  Koekwaus

Ja, want het hebben van corona is heel erg leuk en zo.

Gast
Nick E
november 17, 2020 09:12
Antwoord op  Zomaar een persoon

Nee maar klopt wel het corona me-too syndrom

Gast
Koekwaus
november 17, 2020 09:22
Antwoord op  Zomaar een persoon

Waar zeg ik dat? Jankbal.

Gast
Rene
november 17, 2020 08:48

Wat een slecht niveau van Mediacourant.

Kop: “loopt The Voice gevaar?”
Artikel: “nee, totaal niet”

Met dit soort beledigingen aan je publiek, verlies je sympathie. Niet meer doen.

Gast
Albert Verhinderd
november 17, 2020 10:23
Antwoord op  Rene

Niveautje Story, Prive, Weekend…

Gast
Ron
november 17, 2020 10:50
Antwoord op  Rene

Clickbait. Je weet toch…

Gast
Buurvrouw van RTL
november 17, 2020 08:38

1,5 meter is toch niet zo moeilijk! O wacht het zijn de dombo’s van RTL.

Gast
Is corona een kans of een bedreiging voor RTL?
november 17, 2020 08:34

Het corona virus kan de RTL sterren stal wel van veel oude takken verlossen.

Gast
Lars
november 17, 2020 08:32

Jaaa leuk dat robert weer even een ander programma mag presenteren.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen