Kim Kötter onthult: SBS 6 komt met Klussen with the Stars

SBS 6 werkt aan een programma in het genre BN’er-shows. De werktitel is Klussen met BN’ers. Dat heeft kandidate Kim Kötter, de vrouw van schandaalpodcast-maker Jaap Reesema, onthuld in haar vlog op YouTube.

Kim Kötter Foto: YouTube

De zwangere Kim Kötter, die volgens Dennis Schouten niet alleen een egoïst is maar ook een leugenaar, heeft er heel veel zin in. “Wat heel leuk is om te vertellen, is dat ik gevolgd word voor een tv-programma. Dat komt op Talpa, op SBS. Dat heet voorlopig ‘BN’ers in de bouw’ met een aantal heel leuke andere BN’ers.”

Waar gaat dat programma over? “Er wordt dan een heel bouwproces gevolgd. Bij ons is dat de zolderkamer, de babykamer, de logeerkamer. Eigenlijk alles op zolder.”

Jaap laat zwangere Kim klussen

Hoewel ze hoogzwanger is, laat Jaap haar vaak alleen in de kluszooi zitten. Hij is namelijk te druk met het opnemen van zijn schandaalpodcast met Sander Schimmelpenninck. “Jaap is echt schreeuwend druk, dus die is bijna niet thuis. Het meeste komt op mij neer.”

Voor de tv-makers moet een vrouw die niet kan klussen leuke content opleveren. “Nou ben ik sowieso niet zo’n goede klusser, maar ik mag nu ook even wat minder, dus we zijn even een planning aan het maken wat wel en niet gaat.”

Talpa: ‘Nog niet zeker’

Shownieuws meldde gisteren: “Talpa laat inderdaad weten dat ze bezig zijn met een klasprogramma voor BN’ers, maar dat BN’ers in de Bouw nog de werktitel is, maar dat ze nog niet weten wanneer en of het wordt uitgezonden.”

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Joost
november 9, 2020 10:44

…waarom???? Kan iemand mij uitleggen waarom er formats blijven komen over, met door, over, met door over BN-ers die zichzelf HEEEL belenagrijk vinden, maar wij, het tv kijkend tv volk beslist dus niet!

Gast
Harry
november 9, 2020 09:08

Mevrouw Kötter heeft nergens

verstand van dus dat wordt weer
vet lachen voor het klootjesvolk

Gast
Bastiaan
november 9, 2020 03:10

is het niet eens klaar! met de enorme hoeveelheid programma’s met BN-ers in panels, BN-ers in spelprogramma’s, BN-ers op reis, BN-ers in praatproggramma’s, BN-ers in reclame, BN-ers in wat voor format dan ook. Kotsmisselijk wordt je ervan. Een totaal gebrek aan creativiteit en een roemloos zootje wat elkaar in standhoud. Er zou een oproep moeten komen om massaal hier niet meer naar te gaan kijken!!!

Gast
Joost
november 9, 2020 10:44
Antwoord op  Bastiaan

Agree!

Gast
tim
november 8, 2020 19:26

Wanneer komt monoply met sterren?

Gast
ROTTERDAMMER
november 8, 2020 18:14

Leuk idee , dan kan het veenlijk Paaij een golden shower gaan betegelen in dat programma…

Gast
Marco
november 8, 2020 17:04

Binnenkort ook bij Talpa: Miljoenenjacht met BN-ers !! Want in deze corona-crisis kunnen ze wel een extra zakcentje gebruiken. Linda de Mol kon dit jaar zelfs bijna niet op vakantie naar Portugal.

Gast
Geldgraaiende simpele BNérs heben weer wat gevonde
november 8, 2020 16:31

Elke keer denk je bij Pulpa tv kan het niet dommer erger simpeler droeviger kötter. Maar ja deze walgende kotszender krijgt het weer voor elkaar Weer een flopperde flop.

De medewerkers en managers van de ontwikkel poot van deze baggeraars moeten echt een zwaar gebrek aan hersenen en creativiteit hebben.

Weg met Pulpa tv, het zijn geldgraaiende sukkels zonder inhoud en infecteren de hersenen van de paar kijkers.

Gast
Mick
november 8, 2020 15:06

Zeg komt dat Christian Farla: Man of Mystery nog eens? Dat leek mij dan weer een spectaculair programma. Dit is 13 in een dozijn.

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Mick
Gast
A.M.
november 8, 2020 14:36

OMG de zielige BN’ertjes willen ook weer een gratis opfrisbeurtje voor hun huisje hebben! Hoe sneu ben je dan!

Gast
Babbel box
november 8, 2020 13:32

Zal wel een k ut show worden dan. Met Kim in de hoofdrol.

Gast
Boris
november 8, 2020 12:22

Schandalig goede en populaire podcast ja.

Gast
Remco
november 8, 2020 12:05

Talpa laat inderdaad weten dat ze bezig zijn met een klasprogramma………. leuk schooltelevisie ….nalezen mediacourtant lol

Gast
Per Huismans
november 8, 2020 11:55

Die podcast duurt een uur!!!!!!!! Hoezo nooit thuis???????

Gast
Bart
november 8, 2020 13:12
Antwoord op  Per Huismans

Jaap is heel populair in België en Amerika. Scoort de ene na de andere nummer 1 hit in deze landen. Nu ook op weg naar nummer 1 in Nederland met het nummer Nu wij niet meer praten. Wat hij samen zingt met Pommelien Thijs.

Gast
Wendy's dealertje
november 8, 2020 11:51

Kan het nog kötter?

Gast
Frank Drebbing
november 8, 2020 11:41

“Jaap” drukt zijn snor. Laat zijn zwangere vrouw alleen achter om lekker over kleine meisjes te kwebbelen met zijn kleine vriend! Om zijn absolute onhandig en sulligheid te maskeren. Laat alleen zijn handjes wapperen bij het eruit halen an zijn kleine roze stiftje. En Kimmetje gelooft het allemaal!

Gast
Jeroen Smit
november 8, 2020 11:37

Haar man is toch een zingende bouwvakker ?

Gast
Gwen
november 8, 2020 11:28

waarom huilt ze op de foto of moet ze peopen maar mag ze dat niet van haar man

Gast
Gwen
november 8, 2020 11:28
Antwoord op  Gwen

poepen

Gast
Panda De Haan
november 8, 2020 11:25

Ik kijk er naar uit.

Talpa staat in ieder geval niet stil met zelf verzonnen formats.

Gast
anonymous
november 8, 2020 11:28
Antwoord op  Panda De Haan

Is niet zelf verzonnen, is in andere landen al op tv.

Gast
allochtoon
november 8, 2020 11:20

Ik zou graag copuleren met sterren willen zien. Wie het beste de kama sutra kan doen. Gegarandeerd hoge kijkcijfers :,-)

Gast
Ikke
november 8, 2020 11:13

Waarschijnlijk weer met van die vreselijke Talpa sterren

Gast
Sport 7 kijker
november 8, 2020 11:20
Antwoord op  Ikke

Martien Meiland gaat je badkamer verbouwen! Oh wat errruuuuugg!

Gast
Tim
november 8, 2020 11:12

Ben zooooo benieuwd wie dit soort achterlijke programma’s bij Talpa verzint
Wat een k:t zender is t toch

Gast
Paula V
november 8, 2020 11:10

Oh wat origineel bedacht van Talpa zeg!

Gast
Jantien Visser
november 8, 2020 11:05

Hahaha! Zo’n zin aan!

Gast
Karbonade
november 8, 2020 11:03

Ben reuzebenieuwd wie die BN’ers dan zijn.
Vast c-garnituur uit de eigen gelederen. Of schepsels als Roy Donders, Kees Tol of een Jody Bernal.

Gast
Whatever
november 8, 2020 11:02

Kötklusje

Gast
Karbonade
november 8, 2020 11:11
Antwoord op  Whatever

Hahaha.
Genoeg variaties te bedenken als naam voor dat programma.
Bijvoorbeeld: Kims Kötklussen
Trekt in ieder geval de aandacht.
(Maar of daar de sponsors Karwei, Hornbach of Praxis daar blij mee zijn..)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen