IJskoud: Luuk Ikink maakt jarige Bridget Maasland blij met dode mus

Kennelijk had Bridget Maasland gisterenavond echt helemaal niemand om haar 46ste verjaardag mee te vieren, want ze stond gewoon RTL Boulevard te presenteren. En daar werd ze door Luuk Ikink ook nog eens blijgemaakt met een dode mus.

Bridget Maasland Foto: RTL

Aangezien vrijwel elke jarige BN’er wordt opgezocht door Aran Bade of één van zijn collega-verslaggevers bij Boulevard, zou je verwachten dat ze voor hun eigen presentatrice in de studio ook wel wat geregeld hadden. Heel even deed Luuk Ikink haar geloven dat dat inderdaad zo was, maar Bridget Maasland kwam van een koude kermis thuis.

36 jaar

Luuk stond voor zijn touchscreen toen hij de verjaardag van Bridget aanstipte. “Kijk eens, Bridget is jarig vandaag! Van harte gefeliciteerd! 36 jaar geworden, schitterend”, zei hij. Daarop antwoordde ze: “Ahh, dankjewel. Tel er tien bij op.”

Daarna zei Luuk: “Ja, heel mooi en daarom dacht ik: weet je wat, van al je vrienden, mensen en dieren die je leuk vindt, een klein liedje. Kijk maar even mee.”

Bridget verbijsterd

Uiteraard dacht Bridget dat daarna zo’n cliché tv-item volgde met haar ouders, haar zoontje en haar vrienden die haar feliciteren. Ze keek hartstikke verheugd. “Oh echt waar!”, riep ze uit.

Vervolgens startte Luuk één van zijn vreselijke überflauwe dierenfilmpjes in, waarop een stel onbekende honden ‘happy birthday’ meeblaft. Een totale deceptie voor Bridget. “Nou, dat lag al een jaar op de plank voor je”, sneerde hij.

Bridget verbijsterd: “Mooi… Ha ha.”

U kunt RTL Boulevard hier terugzien.

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dick
november 10, 2020 19:20

Wanneer komen de presentatoren van RTL4LIVE er nu eindelijk eens achter dat het niet “presentoren” zijn maar “presenTAtoren” ??
Te vaak wordt er “presentor” of “presentoren” gezegd en wat klinkt dat dom!!
Of ligt het aan de schrijver van de autocueteksten ?
En weet de rest van het RTL4 team dan de juiste uitspraak niet ?
Nogmaals: Het is presenTAtor en presenTAtoren !!

Gast
Der Alte
november 11, 2020 00:35
Antwoord op  Dick

Ga maar TAtort kijken, ouwe zeursok!

Gast
Dominee Bonk
november 10, 2020 18:53

Ik dacht eerst bij die kop dat Luuk Ikkink een klant was van Bridget Maasland, dat die door de Corona tijd bijklust als prostituee. Is dat nou zo? Het lijkt wel.

Gast
Dreetje
november 10, 2020 17:49

Ik was er wel (kom)klaarmee

Gast
MichaelDH
november 10, 2020 14:57

Aan de foto te zien kan ze haar naam beter veranderen in Haastand. Wat een knaagdierengebit joh!

Gast
Waldemar T.
november 10, 2020 13:13

Wees blij dat Luuk Ikink niet z’n Pielemuis tevoorschijn haalde, dát had pas echt een dode mus geweest hahaha!!

Jeetje wat moest ik lachen.
Terwijl het eigenlijk best wel zielig en armoedig is allemaal. Mand.

Gast
Tonnie Rober
november 10, 2020 13:09

Nog steeds een mooie vrouw. Maar ze is wel 46 geworden en niet 36.

Gast
Maup Caransa
november 10, 2020 13:11
Antwoord op  Tonnie Rober

Ja maar het blijft een kanjer.

Gast
Max
november 10, 2020 13:03

Luuk Ikink en Aran Bade de twee etterbakkies van RTL Boulevard, die kun je makkelijk missen…

Gast
Bart
november 10, 2020 13:08
Antwoord op  Max

Wie kun je niet makkelijk missen op televisie of bij een ander bedrijf? Iedereen eigenlijk wel. Ik kijk liever naar Luuk of Aran dan die verschrikkelijke Rob Goossens.

Gast
Maup Caransa
november 10, 2020 12:54

Bridget Maasland in tranen door verjaardag serenade, RTL.

Gast
Norvo
november 10, 2020 12:00

Wel lekker spontaan, alsof het niet tijdens de doorloop/repetitie voorbij was gekomen…

Gast
Louwe Pruim
november 10, 2020 11:55

Het kleuterklasje Boulevard is weer goedkoop bezig geweest!

Gast
Rex
november 10, 2020 11:45

Mooie foto. Dat hoofd trok ze ook toen André’s 19 jaar jongere plasser in haar achterwerk verdween.

Gast
Harry SR
november 10, 2020 13:43
Antwoord op  Rex

Omdat ze waarschijnlijk niks voelde in haar achterwerk 😂

Gast
Alfons
november 10, 2020 14:22
Antwoord op  Rex

André dacht liever haar achterwerk dan die dooie poes

Gast
Hans Kazàn
november 10, 2020 16:38
Antwoord op  Rex

1 cm duwen en hij was weg.

Gast
Nick E
november 11, 2020 00:45
Antwoord op  Rex

Ja sommige vrouwen kan je beter van achter nemen Rex. Zoals je moeder die toen ze je uitpoepte net voor ze je doorspoelde zong ‘die zien we nooit meer terug’….

Gast
B-)
november 11, 2020 00:54
Antwoord op  Nick E

Pfff. Jij hebt dus nog nooit opgelet bij biologie én nog nooit een vrouw gehad. Veel plezier met je zaklamp en vieze boekjes vannacht.

Gast
Donald Dumped
november 11, 2020 01:03
Antwoord op  B-)

Nick heeft blijkbaar nooit een naakte vrouw gezien buiten de foto’s en filmpjes op de daarvoor bestemde sites…
Oliedomme Nick. Kinderen komen niet uit een achterwerk. Niet meer spijbelen bij biologie hoor…

Gast
Broer van Nick
november 11, 2020 01:49
Antwoord op  Donald Dumped

Jullie moeten het Nick maar niet kwalijk nemen. In ons ouderlijk huis hadden we alleen beneden een wc en ik moest geregeld ’s nacht mijn bed uit om mijn gevoeg te doen. Lui als ik was vond ik het te veel moeite om de trap af te dalen en weer op te gaan, dus deponeerde ik de overblijfselen van het diner van de voorgaande avond maar op Nicks kamer, soms leegde ik mijn achterwerk zelfs op zijn hoofd. Ik wijt dat laatste maar aan slaapdronkenschap. Het scheelde mij in elk geval een hele tocht naar het toilet, al was het grootste voordeel allicht dat mijn eigen kamer fris en fruitig bleef. Om mijzelf in te dekken maakte ik de kleine Nick wijs dat de excrementen in zijn aangezicht het gevolg waren van zijn geboorte. Onze vader, God hebbe zijn ziel, had moeders in de bips gepakt en dientengevolge was Nick via hetzelfde lichaamsdeel ter wereld gekomen. De een gelooft in de ooievaar en de ander dat hij anaal geboren is. Intelligente kinderen begrijpen op een dag vanzelf dat hun geboorteverhaal een fabeltje was. Nick echter… Afijn, u snapt waarheen dit gaat. Maar zoals ik al opmerkte moeten jullie het onze Nick maar niet kwalijk nemen. Ik wens u allen een goede en vooral drekloze nacht toe.

Gast
Donald Dumped
november 11, 2020 01:54
Antwoord op  Broer van Nick

Ik snap het hoor.
Nick is/was een speciaal kind zeker?
Ook een goedenacht…

Gast
anonymous
november 10, 2020 11:36

Ze had niemand om haar verjaardag mee te vieren, wat vals weer media courant.
We zitten in coronatijd hė, dan mag je niet veel bezoek.

Gast
Mousy
november 10, 2020 12:18
Antwoord op  anonymous

Ja weer zo typisch Mediacourant. Houdt iemand zich aan de geldende maatregelen, is ook weer niet goed.
Waarom toch altijd zo negatief en rellerig.
O ja wacht, dat brengt meer kliks op.  

Gast
Alex
november 10, 2020 11:35

Ja, iedereen zou toch naar kijken als je met zoiets komt aanzetten wat Luuk deed.

Gast
Sjaak
november 10, 2020 11:25

Wat is het toch een knappe vrouw.

Gast
Sylvia
november 10, 2020 11:22

Dat was tenenkrommende TV in Ultima forma. Zij dacht echt dat mensen tijd hadden genomen iets voor haar in te spreken. En eerlijk, ik zie dat gekke tv wereldje hier ook echt wel voor aan, want Bridget “heeft zoveel over zich heen gekregen vorig jaar” hahahahhahahaa…….

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen