Gordon: ‘Bedankt dat ik het via de media moest horen, Talpa’

Gordon vindt het vervelend dat hij via de media moest vernemen dat zijn dagelijkse talkshow met Patty Brard op de lange baan is geschoven. Dat zegt hij in de YouTube-talkshow Open Kaart van rising star Robbert Rodenburg.

Gordon en Robbert Rodenburg Beeld: YouTube

Het lukt Robbert Rodenburg, de beste vriend van Anna Nooshin, steeds vaker om grote namen te strikken voor zijn YouTube-talkshow. Hij houdt dan ook leuke, onderhoudende gesprekken met de sterren van het land. Ditmaal is Gordon aan de beurt en hij wordt door Robbert onder meer gevraagd naar zijn tv-ambities.

Noodlot

Dé grote ambitie van Gordon was juist om een dagelijkse talkshow te presenteren die is geïnspireerd op Dr. Phil. Hij kreeg het plan er doorheen bij Talpa, maar in maart sloeg het noodlot toe: op het allerlaatste moment werd het programma uit de uitzendschema’s gehaald vanwege de wereldwijde coronapandemie.

Het was verschrikkelijk, aldus Gordon. “Wat heel pijnlijk was, is dat een week voordat wij op zender zouden gaan met de talkshow van Gordon en Patty, een soort Dr. Phil meets Oprah meets Catherine, het doek viel voor dat programma. Dat kon gewoon niet”, aldus de presentator.

Via de media

Gordon moest het naar eigen zeggen via de media horen van zijn werkgever Talpa. “Er kon geen publiek meer in de studio zijn, de redactie werd ontslagen en het is op de lange baan geschoven, zeiden ze. Maar leuk om dat via de media te horen. Dat is wel echt heel pijnlijk, omdat ik daar echt zes jaar mee bezig ben geweest persoonlijk.”

Zo’n talkshow zou hij nog steeds graag brengen als de coronapandemie erop zit. “Het is niet meer op tv, weet je wel. Ik ben ook bij Dr. Phil geweest in L.A., waar ik een hele tour heb gehad. Ik heb die man ook ontmoet, allemaal ter introductie en voorbereiding van mijn eigen show. Dat is wel een dingetje.”

Nog geen andere plannen

Verder staat Gordon op een laag pitje bij SBS 6. “Ik weet nog niet wat de toekomst biedt. Er zijn op dit moment nog geen concrete plannen, maar we gaan een ander programma maken dat Ik Neem Je Mee heet. Dat doen we met alle presentatoren van SBS 6 en dat komt ook binnenkort.”

“Voor volgend jaar heb ik eigenlijk geen idee.”

De YouTube-talkshow met Gordon en Robbert:

66 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Geer
november 22, 2020 02:51

Wie zit er te wachten op Gorden?
Ga lekker naar Zuid-Afrika !

Gast
Geer
november 22, 2020 02:50

Wie?

Gast
Kwaaie Pier
november 21, 2020 19:55

Hij komt weer aandacht te kort  slachtofferrol sneu figuur

Gast
critikast
november 21, 2020 17:17

Tip: als de horeca weer mag openen , ga dan niet binnen bij een van de tentjes van Gordon: Slechte en lauwe koffie, hamburgers die drie keer opnieuw de magnetron zijn ingegaan, snauwend personeel en veeeeel te duur ! Het is maar een tip . zijn tentjes zijn net zo slecht als de man zelf !

Gast
Schoonhoven
november 21, 2020 11:15

Zal blij zijn als die zielige kwal nooit meer op tv komt

Gast
G.Rovers
november 21, 2020 11:00

Helemaal geen Gordon meer op tv zou een zegen zijn. Een groter met zichzelf innemend mannetje/vrouwtje bestaat niet. Tjonge jonge wat heeft hij/zij het zwaar en wat een tegenslagen allemaal. Pff, hij is zo zielig

Gast
Peter
november 21, 2020 10:48

Ik vond het best een grappig en humorvol gesprek. Lekker luchtige manier van interviewen.

Gast
Peter Maatwerk
november 21, 2020 10:44

Komen we uit nog af van deze schermvervuiling Gordon? De enige die om zijn “grapjes” lacht is hij zelf en ze zijn altijd dubbelzinnig. Een soort onderbroekenlol. Wegwezen met die vent.

Gast
Peter Maatwerk
november 21, 2020 11:30
Antwoord op  Peter Maatwerk

Komen we ooit nog af van Gordon op onze TV? Het is pure schermvervuiling.

Gast
Harry :-D
november 21, 2020 10:40

Ik hoor net dat Patty Brard heeft afgezegd;

ze dacht dat zíj de dokter was en Gordon de kwaal…

Gast
John
november 21, 2020 15:16
Antwoord op  Harry :-D

Je bedoeld de kwal!

Gast
Ronald
november 21, 2020 10:06

Zo min mogelijk op tv, is het beste.

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:34

Goedemorgen Nederland

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Krullenbol
Gast
Hendrik
november 21, 2020 09:30

Het is toch wel echt slecht van Talpa dat ze hem niet eerst persoonlijk hebben geïnformeerd, wat een amateurisme en slecht werkgeverschap. Wie wil daar nou werken als je zo met je mensen omgaat. Waarom Gordon hier de kat krijgt begrijp ik niet.

Gast
jaja
november 21, 2020 15:17
Antwoord op  Hendrik

Jij gelooft hem?

Gast
Hendrik
november 21, 2020 15:19
Antwoord op  jaja

Ik ga er vanuit dat de beste man dit niet staat te verzinnen

Gast
Pien
november 21, 2020 09:13

Ik kan die kop van Gordon echt niet meer zien. Zingen moet hij ook niet meer doen. Het is toch een horror om deze verslaafde enge mafketel dagelijks te moeten tegenkomen?

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:37
Antwoord op  Pien

Vooral met de donkere dagen offensief… 🤣

Gast
Psycholoog Kalteis
november 21, 2020 07:56

Aan de foto te zien hebben ze geneukt.

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:37
Antwoord op  Psycholoog Kalteis

Wel safe hopelijk?

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 21, 2020 07:54

Het tijdperk Gordon is afgelopen. Hup, naar de gesloten afdeling, Heuckeroth!

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:39

Is hij al uitgeleefd?🤣

Gast
Patricia Barendrecht
november 21, 2020 03:35

Mijn verhaal over de Studiotour in Los Angeles bij Dr. Phil McGraw show.
Want ik lees deze stukjes over de hollandse Gordon en ik heb ook wel een verhaaltje over onze rondleiding in die grote koude CBS-studios met een tourguide van CBS studios.
Die gids was echt top.
Iedereen had natuurlijk al danig zijn bedenkingen bij de verhalen van Gordon en zijn ‘ontmoeting’ met dr. Phil.
Hoe zat het dus helemaal?
Terwijl Gordon Høckenroth dacht dat hij een privé afspraak had gemaakt met de grote Dr. Phil liep hij op de bewuste dag mee met een groep betalende toeristen die een studiotourtje hadden geboekt á 💲23,= per persoon. Het was zeker een interessante tour en we hebben de programmamaker gezien en gesproken, zij het dat het oppervlakkig was en de aandacht werd verdeeld over de 23 á 25 deelnemers in de groep. Het management van Gordon was buiten gebleven om die extra 50 dollar uit te sparen en ze wilden liever sigaretjes roken in de schaduw dan met een hele groep toeristen die steenkoude studios door te moeten lopen. De studio was zoals elke studio daar is, heel erg groot, veel bedrijvigheid en verder vooral grote ruimtes, alleen stonden er overal waterdispensers met ijskoud water en bekertjes klaar, en dat terwijl de airco overal op maximum koud stond. Het contact met de hoofdpersoon Philip MacGraw (en het gesprek met die hele groep waarin Gordon dus meeliep) duurde ongeveer vier minuten waarin één van de deelnemers bewondering oogste met haar vraag welke naam de medewerker van Starbucks op zijn beker zou schrijven als hij daar koffie zou bestellen.
Andere vragen kwamen niet aan de orde.
Vervolgens was er de fotosessie, iedereen mocht op de foto (kostte nog een 15 of 20 dollar, weet ik niet meer) en na tien minuten stonden we weer buiten, in de brandende zon.
De gids die ons rondleidde was vlak voor het einde van de tour naar de deur gerend om een schaaltje neer te zetten op een klapstoel en had daar een paar dollar biljetten in gelegd, als een soort hint, dat we moesten ‘tippen’.
Gordon vroeg heel hard hoe hij dat met zijn stapeltje creditcards kon regelen, maar niemand lachte met hem mee. Dat was ook wel een beetje sneu. Het waren allemaal Amerikanen verder en ze hebben veel bankbiljetten gegeven aan de gids. Hij had ook erg zijn best gedaan.

Okay, op die vraag over de koffiebeker:
Dr Phil lachte er een beetje om en zei dat ze vaak al wisten dat ze Phil mochten noteren, andere keren vertelde hij ze dat mcGraw zou volstaan.

Dat was het zo een beetje.
En Gordon zat tijdens het fotomomentje op die stoel tegenover Philip McGraw en hij zei dat hij een tv-maker was uit Holland, en dat hij ook zo een tv show wilde gaan maken en dertig seconden later was hij alweer weggewimpeld. Het kon Philip McGraw geen ene biet schelen wat onze Gordon wou of zou gaan doen, voor ons was het een mooie dynamische ervaring, en je kunt de prijs niet overtreffen voor wat je krijgt, maar het was misschien wel een beetje zielig verder voor Gordon, maar met zo een stelletje collega’s die liever buiten sigaretjes roken dan dat ze als productieteam achter hem staan, en bovendien zich ervan af maakten met een cheapie enkel kaartje voor een eenvoudig studiotourtje voor de lokale touristen in plaats van een degelijk interview of zo iets dergelijks, hadden ze ook niet veel meer kunnen bereiken.

Ik denk dat dr Phil een iets te grote persoonlijkheid is om een ‘grootheid’ als Gordon from the Netherlands persoonlijk te woord te staan.
Tenzij onze Gordon een paar duizend dollars voor een gesprek (normaal tarief voor een consult) zou neertellen maar dát hadden ze er niet voorover. Of hijzelf niet, terwijl hij stinkend rijk is en heel veel geld binnenharkt van sbs6.
Kortom, een mooi verhaal van de huilbaby, de charlatan, de bedrieger en de fantast die hij is maar je koopt er helemaal niks voor.
En dr Phil is een stapje te hoog voor Gordon Heuckenroth.
Dat is mij nmiddels wel duidelijk geworden..

Ik vond het een erg leuke tour en ik zou het iedereen aanraden. Je hoort en ziet erg veel over alle tv shows die er worden opgenomen,
afhankelijk van hun opnameschema’s kun je de tv-shows van Jimmy Kimmel, Ellen Degeneres, Dingetje Fallon en James Corden bijwonen en vooral James Corden is heel erg leuk om bij te zijn en mee te maken.

Al met al was het een leuke vakantie en ook grappig dat Gordon daar was. Dat was wel weer een extraatje al had ik hem toen niet eens herkend. Pas toen hij op tv kwam zeggen dat hij een show van dr Phil ging maken ging bij mij een lampje branden. Daarom heb ik dit verhaaltje geschreven.

Met Patty Brard erbij. Ik vond het zo mooi.
Die twee samen. Dat wordt echt niks vergeleken met dr Phil.

Groetjes iedereen.
Patricia Lampour.
Barendrecht.

Gast
Koos=NSB
november 21, 2020 05:47

Leuk verhaal, informatief. Dank je voor ’t delen. Wel een beetje werken aan de groep 6 schrijfstijl, lieve Patje.

Gast
AlexF
november 21, 2020 00:50

ach ;-)

Gast
Pim pandoer
november 21, 2020 00:38

ik begrijp t wel hoor….dat Gordon als 1 van de eerste werd AFgeserveerd.

Gast
Roddelpraat
november 20, 2020 23:33

Wij van roddelpraat hebben horen zeggen, dat er in de maand dec nog meer vuil nieuws over Gordon komt. Over wat?, dat is nu nog een roddel.

Gast
Incognito under Influence 😆
november 21, 2020 01:07
Antwoord op  Roddelpraat

Wacht maar even.

Hij gaat eerst om zich heen slaan en daarna gaat de beerput open.

Kerst is nog niet gevierd dit jaar, dat kan ik je wel verzekeren ..

Gast
Mick
november 20, 2020 22:02

Dat Verzin Je Niet, Mars tegen Venus, De Gordon Tegen Dino Show, DanceSing, Super Kids en Patty & Gordon: Op zoek naar de eeuwige jeugd en It Takes 2. Allemaal geflopt.

100 Jaar Jong deed het wel goed (en is ook een prachtig programma).

Laatst bewerkt 6 dagen geleden door Mick
Gast
Aart-Jan
november 20, 2020 22:53
Antwoord op  Mick

Als je van bejaarden-tv houdt wel.

Gast
Bart
november 21, 2020 00:18
Antwoord op  Mick

Op zoek naar de eeuwige jeugd was ook nog wel leuk.

Gast
Mick
november 20, 2020 21:57

Hij zou toch ‘een platform’ krijgen?

Gast
Aart-Jan
november 20, 2020 22:55
Antwoord op  Mick

Heeft hij ook in het vondelpark na 0:00

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:41
Antwoord op  Aart-Jan

Heb je dat gezien?…..

Gast
Brabants boerke
november 20, 2020 21:52

Gordon is een oude man geworden, ik hoorde onlangs dat ze bij Talpa aan verjonging zouden gaan doen. Dus weg met Gordon, is toch een irritant figuur. Snap niet dat ze hem een podium gegeven hebben bij Talpa.

Gast
Incognito under Influence 😆
november 21, 2020 01:05
Antwoord op  Brabants boerke

Klopt.
Heb ik ook gehoord.
Ze vinden hem zielig en irritant.
En ook het aanhoudende drugsgebruik is een puntje van aandacht.

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:43

Ook aan de poes?

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:42
Antwoord op  Brabants boerke

Bottox en fillers doet wonderen….Het gaat alleen om de buitenkant…..

Gast
Joris driepinter
november 20, 2020 21:00

:voor volgend jaar nog geen idee:. ik wel. ,een flinke trap onder z,n kloten en weg ermee

Gast
Oma den A
november 20, 2020 20:46

Pfff en die loser was zo blij toen die naar Talpa ging want dat was de toekomst! Jankende aandachtstrekker is het.

Gast
Beertje
november 20, 2020 19:39

You’re fired. NEXT

Gast
Nuchtere blik
november 20, 2020 19:35

A nobody meets an irrelevant retarded narcist.

Dit klinkt als een perfect format voor Talpa

Gast
COkijkers
november 20, 2020 19:24

Alles aan Gordon is Nep, hij liegt alles bij elkaar.

Gast
A van den Boom
november 20, 2020 19:21

Als deze Cordon zograag iets goed wil doen voor onze maatschappij waarom stopt hij dan niet en horen we nooit meer iets van hem

Gast
Corry Jankbal
november 20, 2020 19:18

Geen vaste relatie in stand kunnen houden, verslaafd zijn aan alcohol & hard drugs, aandachtsziek, kicken op gewelddadige grindr dates en dan moet een kind via een draagmoeder de oplossing zijn voor al zijn zelf veroorzaakte problemen? Arm kind.

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:44
Antwoord op  Corry Jankbal

Eng

Gast
Tycho Graagnat
november 20, 2020 19:07

‘ Sonja’s goed nieuws show’ lijkt weer nieuw leven ingeblazen.
Zucht.

Gast
Wendy
november 20, 2020 18:46

Het is gewoon een aandachtzieke egocentrische eikel.
Ik haat hem met iedere vezel in mijn lichaam.

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:44
Antwoord op  Wendy

Gatsie

Gast
Bastiaan
november 20, 2020 18:27

moet je kijken wat de gemiddelde nNederlander van Gordon iedere keer moet horen! wat een jankert.

Gast
Caat
november 20, 2020 17:47

Zes jaar bezig met een dagelijkse show die een combinatie is van al bestaande shows? Hartstikke vernieuwend dus.

Gast
Joris van Klithoven
november 20, 2020 17:32

Gordon heeft misschien pech.
Zijn collega Wendy heeft nog meer pech.
Haar hele voorraad Chinese sportapparaatjes is foetsie. Haar business partner had voor 7 ton plastic meuk in elkaar laten prutsen voor een inkoop prijs van €82,35 en Wendy wilde er de hoofdprijs van €350 euro PER STUK!! voor gaan vragen.
Als je het mij vraagt had 99 euro het stuk veel reëler geweest maar goed. De partij draaiplankjes is weg, waarschijnlijk naar de Zwarte Markt in Beverwijk waar ze voor 45 euro per stuk hun weg naar de klant vinden en anders naar Duitsland waar ze via de kerstmarkten onder de kerstboom (en daarna in de gangkast of in een stoffige hoek) belanden.

Dus Gordon, het kan altijd nog erger.
Baas boven baas met misère en ellende, terwijl je dacht dat je er patent op had.

Gast
Woltera
november 20, 2020 17:22

Verucia doet het zowiezo beterzzzzzz

Gast
Woltera
november 20, 2020 21:01
Antwoord op  Woltera

What a gwaan met die dislikezzz noo???

Gast
M. Kreukhoven
november 20, 2020 17:13

Rising star Robbert Rodenburg? Gordon?! Tamelijk smakeloos om hier een artikel van te maken. Gordon sanitaire!!! 100 jaar jong is wel een de moeite waard kijken programma.

Gast
Greet
november 20, 2020 17:06

We hebben vanaf nu helemaal geen programma’s meer .voor je.
Groet John

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 17:03

De start zal zijn 2022

Veilig zonder corona!

Gast
T a l p a g r o e p
november 20, 2020 17:01

Met zo’n laatdunkende houding jegens de werkgever blazen we het project net zo lief helemaal af hoor Gordon.
Wij zitten niet op jouw bijdrage te wachten

Jammer dat je de discussie via Media courant will voeren, we volgen je uitspattingen op de voet.

Groetjes!
Het Management Team

Gast
Frans van Aenushoven
november 21, 2020 05:53
Antwoord op  T a l p a g r o e p

Leer, als Management, dan ook even waar je komma’s moet plaatsen.

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Frans van Aenushoven
Gast
critikast
november 20, 2020 16:59

Zes jaar mee bezig geweest? Maar jongen toch. Had die energie maar in je horeca-activiteiten gestopt. Dan zat je nu niet opgescheept mret vernietigende recensies over de kwaliteit van je producten,van je personeel en van je veel te hoge prijzen. In zes jaar tijd had je veel kunnen verbeteren !

Gast
Mono
november 20, 2020 16:56

Waarom moet deze vent altijd zeiken?

Gast
Krullenbol
november 21, 2020 09:45
Antwoord op  Mono

Hij moet toch nodig…..😂

Gast
Carl
november 20, 2020 16:48

Rising star? Het is zo’n behaagziek knulletje.

Gast
Ap gast
november 20, 2020 16:45

A.U.B. Gordon,ga nu niet intresant lopen doen,dat je 6 jaar ergens mee bezig bent geweest,droom maar
lekker verder,hoop dat je niet meer op tv komt,we zijn Gordon moe.

Gast
T a l p a g r o e p
november 20, 2020 17:02
Antwoord op  Ap gast

Ojee ojee,
We zijn aan vakantie toe
Want we zijn allemaal zo gordonmoe!

Gast
Mark2
november 20, 2020 16:43

Wat slaat die Gordon toch altijd om zich heen…. maakt hem zooo ongelooflijk onsympathiek. Iedere keer als ik even wat meer sympathie voor hem heb dan is dat in no-time weer weg.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen