Drama voor Patty en Gordon: corona saboteert talkshow

De grote sterren van Nederland gaan ook flink gebukt onder het coronavirus. De volgende slachtoffers zijn Patty Brard en Gordon, die hun dagelijkse talkshow op SBS 6 in rook op zien gaan. Er gaat voorlopig een streep door ‘Gordon & Patty’. Dat heeft de zender laten weten. De twee sterren zouden in hun talkshow maatschappelijke stellingen en onderwerpen bespreken met het publiek in de studio, maar het is in coronatijd niet langer mogelijk om grote groepen mensen te verenigen.

SBS 6 ziet geen andere optie. “In verband met het coronavirus is besloten om de opnames van het programma Gordon & Patty niet door te laten gaan“, aldus de zender.

De opnames zullen worden verplaatst. “Zodra wij de exacte data weten, zullen wij deze op de site plaatsen en kan men zich opnieuw aanmelden om een opname van Gordon & Patty bij te wonen.”

De zender gaat er dus vanuit dat Patty & Gordon binnenkort alsnog door kan gaan. “Excuses voor het ongemak en we hopen u alsnog later terug te zien bij de opnames van Gordon & Patty!

Lees ook: Gordon en Patty met dagelijkse talkshow op SBS 6 (27 februari)

Foto: SBS

64 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
J.Bouwmeister
maart 21, 2020 18:05

Eindelijk een goed bericht die twee aso’s hoop ik nooit weer te zien gaat mijn tv ook langer mee

Gast
houdemoederin
maart 20, 2020 09:52

Lekker belangrijk die twee.
Misschien kunnen “de sterren” zich inzetten voor goede doelen.

Gast
Klaas Flink
maart 19, 2020 10:36

Niet genoeg, lang niet genoeg. Corona moet zorgen voor totale boycot van die twee al veel te lang zwaar overschatte figuren.

Gast
kantoorpik
maart 19, 2020 09:53

Zo zie je maar dat een virus ook een voordeel kan hebben!

Gast
Nils Holgersson
maart 19, 2020 07:35

Wat een gemis

Gast
Josien
maart 19, 2020 03:49

3:00
Je bent mijn troost in de nacht.
Dankjewel voor de mooie woorden Realität..❤️

Gast
Realität
maart 19, 2020 03:00

Patsy..
En..
Gordon..
Niets…
Uitzenden..
Van.
Deze..
Twee..
Freaks..
Is..
blijkbaar..
Net..
zo..
Een..
Drama..
Als..
de..
Show..
Zelve…
Hoe..
Kut..
Wil..
Je..
Het.
Hebben..
Vraagteken..

Gast
Bastiaan
maart 18, 2020 21:15

volgende slachtoffers??? ogh wat erg, dit zijn echt slachtoffers in deze tijden!

Gast
AF
maart 18, 2020 21:06

Beste nieuws in deze lastige tijd, hoef ik gelukkig niet weg te zappen.

Gast
Paulus
maart 18, 2020 18:18

Gorden heeft toch altijd in de liefde, ze hebben straks tijd genoeg voor een paal beurt achter in de studio. Kan ze achteraf een viraaltje van maken. Patty gepaalt door Gorden. Corona nummertje zeg maar. 😂

Gast
Donald Dumb
maart 18, 2020 16:17

Het coronavirus heeft zo zijn voordelen..

Gast
Beppio
maart 18, 2020 16:10

Gelukkig want alleen al die walgelijk histerische lach van beiden grrrr ! Naar zo’n programma ga je toch niet kijken.

Gast
Mick
maart 18, 2020 16:09

Had dan … genomen.

Gast
Mick
maart 18, 2020 16:09

Een beetje raar dat SBS er voor kiest om Wie Het Laatst Lacht op de plaats van Miljoenenjacht en Mr. Frank Visser op de plaats van Split Screen te zetten.

Had dan een programma dat al even geleden is uitgezonden. Deze programma’s zitten voor velen nog vers in het geheugen. Had dan Wedden Dat Ik Het Kan uit 2016 op de plaats van Miljoenenjacht gezet en had iets anders ouders om 21.30 gezet.

Gast
Mispoes
maart 18, 2020 15:40

Nou die alternatieve sites neem ik ook niet zo heel serieus

Gast
Wim
maart 18, 2020 15:39

Dat hele BN’er gedoe heb ik wel gehad hoor! En al die meningen van de BN’ers…zo gemaakt,zo politiek correct. Ik kijk veel liever naar allerlei alternatieve websites,daar hoor je tenminste vaak het echte nieuws.

Gast
Slappe Sjarrel
maart 18, 2020 15:29

Goordon heeft ook altijd pech he………

Gast
Wendy
maart 18, 2020 14:58

Patty Brard, daar zou ik nou wel eens gewoon overheen willen pissen.

Gast
J. Bloemheuvel
maart 18, 2020 14:34

Jammer dat er zo’n ramp voor nodig is om die
twee figuren het zwijgen op te leggen.

Gast
J. Bloemheuvel
maart 18, 2020 14:28

Jammer dat er zo’n ramp voor nodig is om die
twee figuren het zwijgen op te leggen.
Helaas is het slechts door dat rampzalige virus,
beter ware het wanneer gewoon was omdat de
programma-leiding eindelijk eens toonde dat ook
zij van die twee af wilden en dan ihb van Gordina.

Gast
Zomaar een persoon
maart 18, 2020 14:01

Ik had een dergelijk programma best willen zien (al is het begrijpelijk dat het nu niet gemaakt kan worden). Alleen niet met deze twee.

Gast
Ben
maart 18, 2020 13:49

Goddank want we missen niks van die twee maffe fossielen.

Gast
J
maart 18, 2020 13:26

Ook de uitzendingen van Miljoenenjacht en Split Screen zijn verplaatst naar het najaar.

Gast
Sjors van Kempen
maart 18, 2020 13:03

Gelukkig heeft corona niet alleen negatieve gevolgen.

Gast
Robert
maart 18, 2020 12:50

Er zijn helemaal geen slachtoffers, het is een zege voor heel Nederland en daar buiten dat dit verlopen stel niet op de buis komt.

Gast
teuntje
maart 18, 2020 12:45

Hysterische Papoea whaaaaaaaaaa geen hond die tegen dr aanpist hoop dat ze nooit meer op TV komt kijk soweiso niet naar die aandachtsgeile valse vrucht

Gast
Jan van Willigen
maart 18, 2020 12:41

Oh wat erg. Als we nou nog maar door kunnen leven!!!!

Gast
Peter van der Plas
maart 18, 2020 12:28

Rectificatie : De grote sterren van Nederland gaan ook flink gebukt onder het coronavirus. Voor andere kermisklanten zoals Patty Brard en Gordon, die hun dagelijkse talkshow op SBS 6 in rook op zien gaan, hebben een extra groot probleem Braderie en schnabbels in winkelcentra gaan ook niet door. Verder omdat ze niet op tv zijn missen ze de broodnodige aandacht dus dat komt dubbel zo hard binnen…

Gast
Paulus
maart 18, 2020 12:20

De ruftende duo, stelletje viespeuken zijn het.

Gast
Erfgooier
maart 18, 2020 11:55

Er gaat voorlopig een streep door ‘Gordon & Patty’. GELUKKIG!!!!

Gast
123
maart 18, 2020 11:55

Hahahaha, alsof het annuleren van deze ‘talkshow’ ook maar echt van betekenis is. Wel of niet uitzenden, de kijkcijfers zullen precies hetzelfde zijn: magertjes, op z’n best.

Gast
robb
maart 18, 2020 11:41

MC denk toch even na om zoiets in deze tijd een drama te noemen .

Gast
aqua
maart 18, 2020 11:37

ER zit niemand op die homo en die nep lesbienne te wachten

Gast
KlimaatOptimist
maart 18, 2020 11:35

@ X

K weet het heel goed want ik heb er mee samen gewoond..

Gast
N
maart 18, 2020 11:33

In de tijd dat iedereen thuis moet zitten, is dat sabotage???
Iedereen zit juist voor de buis nu.

Gast
Willie
maart 18, 2020 11:30

Ik las drama, dacht eerst zijn ze dood.

Gast
Bart M.
maart 18, 2020 11:17

Patty & Gordon van de buis halen is geen ramp, niemand kijkt.

Gast
Uuuh
maart 18, 2020 11:17

Prima!

Gast
Cobweb
maart 18, 2020 11:07

Net goed.

Gast
johan
maart 18, 2020 11:02

heerlijk

Gast
o.p. lichter
maart 18, 2020 10:50

De grote sterren paty en gordon , er ontgaat mij denk ik iets

Gast
Robson
maart 18, 2020 10:49

Kijk, Dit zijn positieve berichten in moeilijke tijden , dit geeft de mens weer moed, na dit bericht , weet ik zeker dat we het gaan redden ,

Gast
X
maart 18, 2020 10:25

Nou je hoeft dit niet te kijken toch? Waarom dan blij dat het niet doorgaat. Ik zou dit ook niet kijken maar er zijn genoeg alternatieven.
Raar.

Gast
Paulien
maart 18, 2020 10:16

Nou als Albert Verlinde als expert zijn zegje mag doen kunnen patty en Gordon dit toch ook, zijn super experts met hun verslavingen. SBS riool en tokkie programma’s

Gast
Annoniemus
maart 18, 2020 10:10

In deze donkere tijden toch nog een lichtpuntje in dit bericht #hoera

Gast
Pieterke
maart 18, 2020 10:07

Wie?

Gast
MolTalk
maart 18, 2020 09:57

Altijd fijn dat er ook lichtpuntjes zijn in deze barre tijden.

Gast
Reja
maart 18, 2020 09:45

Eindelijk goed nieuws.

Gast
Marie v d Fen
maart 18, 2020 09:44

Ik ben het corona virus voor deze situatie dankbaar! Wat een geluk! Nu nog maar hopen dat Gordon veel in grote massa s komt met zijn tere gesteldheid

Gast
Suzy Wang
maart 18, 2020 09:42

NEE tis nie woar. Het nooit meer goed met de wereld. Bout er mee.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen