Mark Rutte: ‘René Froger betekent heel veel voor de maatschappij’

De secretaresse van Mark Rutte had van de week weer een middagje BN’er-dienst. De premier heeft een brief naar René Froger laten sturen om hem te feliciteren met zijn zestigste verjaardag.

René Froger Foto: RTL

De tv-kijker kon er donderdag niet onderuit dat René Froger zestig jaar is geworden: ’s lands twee showrubrieken gingen bij hem langs om hem te feliciteren. Daarbij maakte René nog een behoorlijk expliciete grap over seks met zijn vrouw Natasja Froger. Een ander hoogtepunt kreeg René van een brief van de premier.

Brief van Rutte

René is zo trots als een pauw nu de premier heeft gepaaid. “Ik heb een hele mooie brief van Mark Rutte gekregen, die mij liefdevol feliciteerde. Hartverwarmend hoe hij alles heeft beschreven”, aldus de zanger vandaag in De Telegraaf.

Wat stond er dan in die brief? “Dat ik veel beteken voor de maatschappij, maar ook hoe ik als persoon ben. Het is prachtig om te lezen hoeveel humor hij heeft. Maar ik wil er ook niet te veel over kwijt wat er instaat, dat is iets persoonlijks.”

‘Ik ken Mark al langer’

Volgens René heeft hij een soort van vriendschap met de premier. “Mark ken ik al langer. Je komt weleens op een feestje, soms is hij daar ook. Dan raak je in gesprek en merk je dat er een klik is. Zo ontstaat een band. Ik heb regelmatig een goed gesprek met hem gehad.”

Als zestiger hoopt René het iets langer uit te houden dan zijn ouders. “Mijn ouders zijn helaas niet ouder dan 67 geworden. Ik wil toch wel een paar jaar langer in dit mooie leven staan.”

Het interview met René Froger kunt u lezen op de Telegraaf-site.

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Nico
november 8, 2020 19:44

De enige die belang bij Froger hebben is gezien zijn omvang de horeca.

Gast
anoniem
november 8, 2020 15:45

Ik heb soms wel medelijden met onze minister president..
Zo’n belangrijke positie en zo weinig inhoudelijk verhaal..

Maar ik geef gelijk toe dat ik het niet beter zou doen.. :-)

Gast
Bea
november 8, 2020 12:17

Misschien kan Teflon Dominee/Schoolmeester beter even Gordon bellen. Kan ie gelijk een doorsmeerbeurt krijgen.

Gast
Fré Klapvee
november 8, 2020 23:52
Antwoord op  Bea

Doet de Uitlaatservice ook al doorsmeerbeurten?

Gast
Cees
november 8, 2020 11:54

Fijn zo’n premier die Gordon en Froger als vrienden heeft.

Gast
Election Fopspeener
november 8, 2020 08:43

M Rutjes schrijft gevoelig brief aan Renee Froger. Hij zegt ik ben totaal geen familie man en weet niet eens hoe een doos eruit ziet (closet h omo in de dop). Daarom begin ik mijn verkiezingscampagne door mijzelf met jouw te pimpen. Zo lijkt het nog wat langs de weg van emo- associatie.

Gast
tyno
november 8, 2020 08:07

Het bewijs dat je nooit,nooit,nooit meer op deze kwal moet gaan stemmen.

Gast
Dorine
november 7, 2020 19:57

Verdeel en heers, verdeel en heers. Slimme man die Mark!!! Snap dat Fred buschauffeur is geworden.

Gast
Josefien
november 7, 2020 19:37

René Froger neemt vast plaats in het volgende kabinet Rutte.

Gast
Aniet
november 8, 2020 00:04
Antwoord op  Josefien

Dan ga ik zeker op hem stemmen 😉

Gast
Willie
november 7, 2020 18:56

Zou Rutte nu iedere vrijwilliger bij de voedselbank een brief schrijven deze mensen beuren er geen cent voor en deze vent doet het alleen maar voor de centjes op TV.
Rutte je bent een l..

Gast
scott
november 7, 2020 18:33

Zoveelste bewijs wat voor debiel Rutte is.

Gast
Bente
november 7, 2020 18:17

Wat een dikke kop!

Vast van de alcohol.

Gast
Fred van L
november 7, 2020 17:53

Ha ha. Rutte is al een tijdje de weg kwijt.

Gast
Ron
november 7, 2020 17:16

Volgens mij zijn er verkiezingen binnenkort….nuff said…

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Ron
Gast
L. Koopmans
november 7, 2020 17:11

Wordt dit normaal? Dat de premier artiesten en BN-ers gaat feliciteren met hun 60e verjaardag? Heb je een dagtaak aan.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 7, 2020 16:39

Dan betekent Froger misschien wel meer dan jij, lege marionet van Merkel en het RIVM.

Gast
Donald
november 7, 2020 16:36

Mag je blij mee zijn. Mark Rutte, de man die heel veel praat maar helemaal niets zegt.

Gast
Karel
november 7, 2020 16:16

ja belangrijk voor de schatkist als die weer miljoenen belasting betaalt met zijn pulp tv

Gast
Greetje
november 7, 2020 15:46

Hahahahahahaha

Gast
Pelvis Stresley
november 7, 2020 15:33

Noem een ding wat hij heeft gedaan voor de maatschappij. Uit zichzelf, dus niet vet betaald en voorgekauwd? Slijterijen en afhaalchinees aan constante omzet helpen en zoontjes die er een bende van maken niet meegerekend!

Gast
Maup Caransa
november 7, 2020 15:26

Toch weer een veer erbij.

Gast
annaaas
november 7, 2020 15:07

Whahahahahahahahahaaha

Gast
Rutte
november 7, 2020 15:00

Ik ben alvast met de verkiezingen bezig, dus ik doe mijn uiterste best om goed in beeld te komen, en te vertellen hoe goed mensen bezig zijn, in deze rare tijden.

Gast
Willie
november 7, 2020 14:44

Voor mij betekent hij niets deze dikke flodder.Weet je wie wat betekenen Rutte mensen die met de enkels in de corana staan dag en nacht en die jij laat vallen als een baksteen, niet deze plof kip.

Gast
Sender
november 7, 2020 14:38

Het bewijs dat je nooit meer op deze man moet en kan stemmen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen