Bart Ettekoven: ‘Valt niet te werken met Glennis Grace’

Het Amerikaanse management van Glennis Grace vond het zó lastig om met de zangeres te werken dat ze hun ongenoegen hebben laten blijken in een statement aan RTL Boulevard. Het verbaast Weekend-baas Bart Ettekoven niets. Dat liet hij dinsdagavond blijken in Shownieuws. Ettekoven stond aan de desk met Grace’ vriendin Dyantha Brooks, die in de zomer mee was op haar America’s Got Talent-avontuur. Brooks beweerde dat het tijdsverschil de reden is van de breuk. 

Brooks: “De gemoederen liepen hoog op, want je probeert elkaar te bereiken en dan lukt het niet en dan raak je geïrriteerd, dus de gemoederen zijn absoluut hoog opgelopen. Toen hebben ze besloten uit elkaar te gaan.”

Onzin, stelt Ettekoven. “Het probleem is even dat ze natuurlijk nog meerdere breuken met managers achter haar naam heeft staan, hè. Haar moeder deed ooit haar management en dat ging niet goed, met John van Katwijk is ze met heel veel kabaal uit elkaar gegaan, toen Irene De Kom die ineens aan de kant werd geschoven voor het hele Amerika-gedoe. Nu wordt er weer gebroken met deze mannen. Het hangt wel een beetje aan haar dat ze lastig is er niet met haar te werken valt. Ja, ik ben fan van Glennis hoor, maar…

Brooks: “Dat is iets wat veel mensen zeggen, maar als je zo’n talent hebt als Glennis – en mensen zeggen het ook vaak over Anouk – dan moet je keuzes maken. Daarmee hou je niet altijd mensen te vriend.”

Volgens Brooks wil Amerika Grace nog steeds heel graag hebben. Ettekoven denkt daar anders over: “Sorry dat ik je even onderbreek, maar we hebben hier de directeur van 538 aan de desk gehad toen jullie in Amerika zaten en die heeft gezegd: ‘Je moet het ijzer smeden als het heet is. Binnen twee weken moeten er spijkers met koppen worden geslagen.’ We zijn nu twee maanden verder en er is nog helemaal niks gebeurd.”

Lees ook: Glennis schrikt dat management haar afkat in Boulevard (gisteren)

Foto: SBS

46 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Lucy Banaan (wereldster)
november 15, 2018 22:55

Glennis Grace kan nog veel van mij leren. Ik ben beroemd en de hele wereld bewondert mij!

Gast
Gerard Ek(streem)dom 💩💨
november 15, 2018 14:33

@Virgien, mag ik je de volgende keer na Peter Jan komen leeglikken? Wil graag dat oude plakkerige zaadsel van Meneer Kaktus proeven.

Gast
Henny Huisman
november 15, 2018 08:34

@Peter Jan

Hoe krijg je het voor elkaar je vrouwtje bijna dagelijks te verwennen?
We zijn ongeveer even oud, maar bij mij laat de leeftijd haar sporen na.

Tips zijn welkom!

Gast
Virginia Rens
november 15, 2018 07:47

Goed gedaan, liefje! X

Gast
Meneer Kaktus
november 15, 2018 07:46

2x voor Meneer Kaktus.

Gast
Meneer Kaktus
november 15, 2018 07:46

Toen volgende een GODDELIJK, dubbel orgasme.

Gast
Meneer Kaktus
november 15, 2018 07:45

Heb het ruim anderhalf uur volgehouden.

Gast
Meneer Kaktus
november 15, 2018 07:45

En dat werkte prima!

Gast
Meneer Kaktus
november 15, 2018 07:45

Toen ik gisteravond Virgien van Jetje gaf dacht ik een paar keer aan Glenda om m’n hoogtepunt uit te stellen.

Gast
Erik
november 14, 2018 21:18

Deze bart moet terug in gtst als david harkema. Nu martine weg is kan hij misschien klusjes voor billy de palma opknapen :-)

Gast
huub hangop
november 14, 2018 21:01

glennis mag wel de eerste maandag van de maand om 12 uur haar strot open zetten

Gast
Donald Dumb
november 14, 2018 17:32

Jamner dat ze terug is.
Hoopte stilletjes al van die schreeuwlelijkerd af te zijn.
Schande voor de Nederlandse muziekcultuur.

Gast
Lady wanhope
november 14, 2018 17:30

Glennis is bang voor succes. Zodra het dreigt, haakt ze af.

Gast
Pjotter
november 14, 2018 17:19

Tja zo zijn divas

Gast
Ano Nymous
november 14, 2018 16:30

Glennis Krijs is hét voorbeeld van Amsterdamse arrogantie.
Ze zal weer als schnabbelzangeres aan de bak moeten. VS kans is verkeken.

Gast
De enige echte Gerdien, dus niet die van 12:45
november 14, 2018 15:18

Wat mensen maar niet snappen is dat het in talentenshows draait om het talent in zo’n format te passen. Zeer zelden heeft iemand ook buiten zo’n show succes en dan alleen als het heel slim wordt aangepakt, en dan nog meestal kortstondig. En inderdaad zitten ze in de VS niet te wachten op Glennis Grace, er zijn daar honderden zangeressen die ook heel goed Whitney Houston kunnen nadoen;-).

Gast
Trui
november 14, 2018 15:08

Petteflet ga eens aan het werk, loser!

Gast
dildo
november 14, 2018 14:56

@Gerdien

Donder op met je anekdotische bewijs.

Gast
Pluk vd Petteflet
november 14, 2018 14:49

Het gesticht waar je moeder zit, bruine gebreide Trui.
Next.

Gast
Trui
november 14, 2018 14:47

“Wij van de Petteflet” ?? Welke inrichting is dat?

Gast
Robin
november 14, 2018 14:36

Glennis is dat een actrice, presentatrice, radiodj of programmabaas, NEE, what the hell heeft zij dan met MEDIA-nieuws te maken???

Gast
Pluk vd Petteflet
november 14, 2018 14:30

Ho nou, niet zo snel!!
Wij van de Petteflet zien nog wel kansen.
Lees maar goed wat er staat: “Volgens Brooks wil Amerika Grace nog steeds heel graag hebben.”
Hier, het stáát er toch? Waar is het wachten dan nog op?
Op naar Amerika, Enkeltje Vegas. Lekker weg uit eigen land!
Doei Grace. Doei doei.
(Vrijwilligers voor het uitzwaaifeestje melden bij de auditeur svp)

Gast
Trudy
november 14, 2018 14:24

Haar gedrag staat haar succes in de weg.

Gast
mo
november 14, 2018 14:23

In Amerika staat niemand te wachten op Glennis,op elke hoek op de straat in Detroit is er een betere zangeres en ik kan t weten.Ze kan mooi schreeuwen maar niet zingen

Gast
Hen
november 14, 2018 14:22

Glenna Grace is een kreng! Een keer gezien hoe ze een oudere man vreselijk ordinair platvloers stond uit te schelden, nee deze tante hoeft van mij nooit een podium! Ze is zooo vals, en al d’r vriendjes rennen alkemaal bij haar weg. Nee vals serpent met een verschrikkelijke ordinaire grote be. . !

Gast
TT
november 14, 2018 14:11

Niets meer of minder dan een W. Houston imitator met een ontzettend plat Amsterdams taalgebruik.

Gast
Gerard Ek(streem)dom 💩💨
november 14, 2018 14:07

Glennis is wel goed opgedroogd qua uiterlijk. Ik zou er wel een baby in kunnen bouwen….

Gast
Jan
november 14, 2018 13:20

@Vosje, geen man over boord. Hier in Nederland/Europa verdient ze miljoenen en eigenlijk heeft ze Amerika niet eens nodig. Ze had alleen wat naamsbekendheid nodig en dat is haar gelukt. Men staat in Europa in de rij voor haar.

Gast
rekening
november 14, 2018 13:19

Gaat hem niet worden, denk ik. Ik zie die deuren niet openvliegen, sorry.

Gast
Jan
november 14, 2018 13:19

@Vosje, geen man over boord. Hier in Nederland/Europa verdient ze miljoenen en eigenlijk heeft ze Amerika niet een nodig. Ze had alleen wat bekendheid nodig en dat is haar gelukt. Men staat in Europa in de rij voor haar.

Gast
Vosje
november 14, 2018 13:15

@Jan, dat hoop ik voor Glennis, dat er nog drie deuren opengaan. Maar mijn indruk is dat dat niet zo is. Mag je alleen reageren als je ergens bij bent geweest? ff normaal doen he.

Gast
Jan
november 14, 2018 13:15

Ze zal vast en zeker een betere management gevonden hebben in Amerika. Zo professioneel was dat bedrijf ook weer niet. De twee zangers die in het begin samen met haar hadden moeten zingen konden er niks van en hadden zich ook niet voorbereid.

Gast
Sjors van Kempen
november 14, 2018 13:14

Ze is een gedrocht van een viswijf, dat zelfs op de markt zou worden weggehoond door collega’s vanwege een te grote bek.

Zag zichzelf al zalen vullen in Vegas, maar daar blijkt nu toch geen animo voor, zowel bij managers als publiek.

Hard gelag voor Glenda, voorlopig blijven braderieën en kermissen haar voornaamste bron van inkomsten.

Gast
Arie
november 14, 2018 13:13

Naar mens dat helemaal niet mooi zingt. Maar op handen gedragen door velen, geen idee waarom.

Gast
Meneer Kaktus
november 14, 2018 13:12

Ik zou haar graag in de caravan mediatraining geven.

Gast
Jan
november 14, 2018 13:12

@vosje, was jij erbij? Over wat voor kansen heb jij het? Amerika is heel groot. Waar een deur dichtgaat gaan er drie open.

Gast
Evelien
november 14, 2018 13:10

Zij heeft niet met de Amerikaanse managers gebroken maar zij hebben haar eruit gegooid omdat ze super irritant en veeleisend is met haar grote smoel.

Gast
vosje
november 14, 2018 13:09

Ik vindt het een onaangenaam mens, en zo zingt ze ook. Dat zien heus wel meer mensen, dus dat ze zover in AGT is gekomen mag een wonder heten. Vervolgens vergooit ze haar kansen, dus nog stom ook.

Gast
Kanarie Bruin
november 14, 2018 13:09

Wat doet de mening van een directeur van 538 er toe waar Ettekoven ineens mee tussendoor komt? Heb ik iets gemist? En wie is de (directe) directeur van 538 dan tegenwoordig? En wat is zijn relatie met Glennis Grace?

Gast
Grace321
november 14, 2018 13:08

Stelt niks voor zangeresje

Gast
Mans
november 14, 2018 13:05

Mieren gaan vaak waar honing te halen is. Deze keer hebben ze de deksel op de neus gekregen.

Gast
Mans
november 14, 2018 13:02

Glennis is een slimme en intelligente vrouw. Ze zit heel lang in de showbizz en moet haast geroken hebben dat men haar probeerde uit te buiten? Zij, is ´t waar het om draait en niet de anderen die mee willen liften op haar zang en show kwaliteiten.
De tijden zijn veranderd, artiesten laten zich niet meer gek maken door stress makende wurgcontracten af te sluiten. Goed gedaan Glennis, chapeau. Dit heeft vernieuwing. Jij bent de baas op JOUW eigen product!

Gast
Remi
november 14, 2018 13:01

Het viel me op dat Weekend-baas Bart Ettekoven de teloorgang
van Glennis Grace zéér genuanceerd verwoordde.
Hij deed dat netjes, vond ik.

Gast
Gerdien
november 14, 2018 12:45

Amerika zit helemaal niet op haar te wachten.Dat werd hier gesuggereerd maar ik weet van Amerikanen dat ze haar niets bijzonders vonden.Ze wachten niet op een tweede Whitney.Ze willen daar iets nieuws zien.En het verhaal klopt wat Bart Ettekoven zegt…. het is een heel lastig mormel.Amsterdamse grote bek.

Gast
mp
november 14, 2018 12:44

Als je voor je American dream wil gaan moet je er vol voor gaan en niet af en toe naar nl willen vliegen voor een personeelsfeestje waar je moet optreden…
Het heeft me altijd verbaast dat GG in het Nederlands blijft praten… je wil een internationale fan base opbouwen maar je blijft Nederlands praten/typen? Al die volgers die ja na AGT er bij hebt gekregen internationaal ben je dan zo weer kwijt..

Gast
Rene
november 14, 2018 12:35

Ja helemaal gelijk. Je kan van die Ettekoven vinden wat je wilt, maar hij heeft een groot punt. Grace is een uit de hoogte gevallen type. Ze komt nog erger uit de verf als ze samen is met haar verwijfd best friend Fred van Leer.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen