Carlo Boszhard vindt Hugo de Jonge een heel laffe man

Carlo Boszhard vindt dat Hugo de Jonge zich in de talkshow van Eva Jinek op een laffe manier heeft uitgesproken over BN’ers die slachtoffer worden van het verspreiden van een seksfilmpje.

Carlo Boszhard en Hugo de Jonge Beeld: Jinek

Een dag na het uitlekken van de seksvideo van Fred van Leer werd het nieuws onder meer besproken in Jinek. Eén van de gasten in die uitzending was minister Hugo de Jonge. Hij werd naar zijn mening gevraagd over de kwestie-Fred, maar ook over de lage straf die is uitgedeeld in de zaak tegen de verspreider van het seksfilmpje van Patricia Paay.

Laffe uitspraken

De politiek moet veel meer doen om de duistere kanten van het internet aan te pakken, vindt Carlo Boszhard. “De wet dient te worden aangepast”, vindt de presentator. Hij was dan ook hoopvol toen Eva Jinek de minister in haar talkshow betrok bij dit onderwerp.

Carlo: “Maar natuurlijk brandde De Jonge zich daar niet aan. ‘Ik ga niet op de stoel van de rechter zitten’, zei hij vlug toen Eva nog even memoreerde aan de lichte straf voor het Paay-filmpje. Van dit soort laffe uitspraken zakt mijn broek af. Je bent als BN’er vogelvrij en voor velen is er niets leuker om je met grof geweld uit de lucht te schieten.”

Barbaarse terechtstellingen

Het is fijn dat veel mensen en sterren besloten om de hashtag Team Fred te voeren, zegt Carlo in zijn column. “Nu nog de rechters, politiek en iedereen die iets kan doen om deze barbaarse terechtstellingen van deze tijd te stoppen.”

De twee mannen die de video van Patricia hebben verspreid, hebben slechts een maand voorwaardelijke celstraf en een voorwaardelijke taakstraf van 50 uur gekregen. “Ik heb kennis genomen van de uitspraak en ben toch licht teleurgesteld. Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje schaamteloos”, reageerde Patricia.

Fred van Leer heeft mede vanwege de lage straffen in deze zaak besloten om geen aangifte te doen.

50 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
jmp
november 18, 2020 11:51

Carlo Boszhard? En door…

Gast
Chris
november 18, 2020 11:11

Snap het verhaal niet. Een niet al te snuggere BN’er heeft een mening gestoeld op… zijn onderbuik. Nederland (en ja hoor kom maar et alle negatieve reacties maar ik geef hier feiten aan) heeft een van de zwaarste strafsystemen in Europa dus ook flinke straffen. En dan een mening over de Jonge die opeens uit het niets komt en niks met de zaak van Paay etc te maken heeft. Laat onverlet dat ik zijn schoolmeestertoon gisteren ook niet trok en de tv heb uitgezet.

Gast
Huismaker
november 18, 2020 10:15

De Jonge is een schoolmeester 3e klas lagere school, die met zijn schoentjes indruk wil maken bij de kindertjes.
En: “Mondkapjes zijn totaal niet nuttig” tot “We zijn verplicht om mondkapjes te dragen”. Die man weet (net als zijn billenmaat) totaal niet waar hij mee bezig is. En de schapen kijken met open ogen naar dit toneelstukje.
MEDIA=VIRUS. Wordt wakker en denk goed na wat deze regering heeft veroorzaakt !

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
november 18, 2020 09:54

Maak gewoon niet van dit soort filmpjes en het hele probleem is opgelost. Maar je moet als B,C en D ster toch in de picture blijven.

Gast
Peter Oudshoorn
november 18, 2020 07:57

Lekker belangrijk wat Carlo Boszhard vind… Dát en 100 centen is precies een euro.

Gast
Tonnie Rober
november 18, 2020 06:55

BN-er zijn is een keuze. Je kunt ook in de luwte werken

Gast
Nick E
november 18, 2020 00:42

Hugo de Jonghe ex leerkracht basisonderwijs straalde dit vanavond ook weer uit. Een niet bijster intelligent persoon die doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft en met allerlei waarschuwingen en doembeelden de kuddeschapen in de angstgreep houd. Ik denk dat Carlo daar op doelde zijn gebrek aan integriteit en authenticiteit.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Nick E
Gast
Zebra Op Wintersport
november 17, 2020 23:32

http://nu.nl/achterklap/6090659/samantha-barbie-de-jong-via-keizersnede-bevallen-van-zoon.html

BREAKING NEWS: Samantha (Barbie) de Jong bevallen van zoon!

Noodzaak tot preventieve sterilisatie nu duidelijker dan ooit.

Gast
E. Coli
november 18, 2020 07:26

En we beginnen bij jou, misselijke nazi

Gast
😷Paulus
november 17, 2020 23:01

😷Carlo de poepstamper is verliefd lijkt mij🤭

Gast
Dino-saurus
november 17, 2020 21:37

“Je bent als BN’er vogelvrij en voor velen is er niets leuker om je met grof geweld uit de lucht te schieten.”

Beetje overspannen toon in de column. Gaat nogal ver om een minister die vol in de wind staat bij de aanpak van de crisis, voor een fractie van het salaris van de columnist, aan te pakken op het feit dat hij zich niet krachtig genoeg heeft uitgesproken voor maatregelen die BN’ers beter moeten beschermen.

Gast
Ome Willem is een viespeuk
november 17, 2020 21:26

De eerste zin in de column van Majoor Boszhard. Ik trek even van Leer. Hopelijk zijn daar geen videobeelden van gemaakt. Wie zit nu te wachten op een filempie van 2 coke hoofden die aan elkaar staan te sjorren.

Gast
Nitwit
november 17, 2020 20:31

Carlo.
Die weet niet eens waar die over praat.
Wat een sukkel.
Hugo de Jonge van Justitie 🤓🤣😂🤣🤓

Allejezus, hoe dom kun je zijn?
Dit wordt echt een beetje sneu met die man.
Is hij aan de drank of is het gewoon Alzheimer?

Gast
Bart TV man
november 17, 2020 20:27

Die hypocriet, hij geilt op Hugo. Zie de kontneuker naar hem kijken.

Gast
Grapperhaus
november 17, 2020 20:25

Ik en ergens wat te zeggen, ik heb wat te zeggen over bruiloften. Want ja daar heb ik veel ervaringen mee. Het was zeer geslaagd, ik zou het zo nog een keer doen.

Gast
anoniem
november 17, 2020 20:13

Sommige totaal niet boeiende zaken, worden uitgebuit en blijkbaar is er een publiek voor…

Gast
Anouk
november 17, 2020 20:08

Ja hoor, de politiek moet dit, moet dat… Kunnen we zelf ook nog ergens voor zorgen?!
Denk om te beginnen dat je sowieso geen beelden moet hebben van je seksfratsen. Eenmaal op beeld kan het te allen tijde uitlekken: hackers, boze ex, per ongeluk zelf verkeerd doorsturen/plaatsen.
Waar waarschuwen we nu al jaren onze jeugd voor? Juist.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 17, 2020 20:06

En hij is ijdel. Dat is een hoofdzonde.

Gast
Annah
november 17, 2020 20:05

Logisch toch dat De Jonge hier zijn mening niet over geeft. Dit is zijn ‘richting’ ook niet. Grappenhaus mag hier wat van zeggen.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 17, 2020 20:04

De cokehead dient de belangen van zijn broer bij Astra Zeneca en zijn heer satan. Met laf is Carlo dus zeer coulant. Het is gewoon een enorme engnek en het is triest voor de CDA dat zo’n corrupte goddeloze hond deze club leidt.

Gast
Misutoria
november 17, 2020 19:11

Het is geen laffe man maar een vreselijk enge man, lid van de vrijmetselarij waar die dingen doet die het daglicht niet verdragen.

Gast
[MikE]
november 17, 2020 19:04

Mag ik alsjeblieft weer reageren 🤓

Gast
Kaas
november 17, 2020 22:48
Antwoord op  [MikE]

Ga je gang, Mike

Gast
Luister
november 17, 2020 18:56

Laat die Van Leer z’n broek aanhouden als er gefilmd wordt. Dan hoeft ie later ook niet huilie huilie te doen.

Gast
Rutte
november 17, 2020 18:34

Luister maar na mij, over iets minder dan een half uur. Ik moet nu de nodige voorbereidingen gaan treffen. Verwacht niet teveel aan versoepelingen, want wij zijn er nog niet.

Gast
Kaas
november 17, 2020 22:50
Antwoord op  Rutte

Luisteren na jou? Wie praat er dan na jou? Hugo de Jonge, bedoel je?

Gast
Joris driepinter
november 17, 2020 18:33

Helemaal stront ziek wordt je van dat geouwehoer over die smeerlappen,Laat ze het uitzoeken die homo’s,het is gewoon een plaag zolangzamerhand,

Gast
Xavier
november 17, 2020 17:53

Tsja, als je zelf onderdeel van het rariteitenkabinet ‘Bekende Nederlanders’ bent dan heb je natuurlijk overal een relevante mening over die ook meteen met de wereld gedeeld moet worden. Kortom: lekker belangrijk.

Gast
Koekwaus
november 17, 2020 17:47

Carlo is een ordinaire schreeuwlelijk. Dat BN’rs met hun speciale seksuele voorkeuren maar eens bij zichzelf ten rade gaan met wie ze in zee gaan om hun gekkigheid mee te bevredigen. Of wat minder drugs nemen, dat helpt ook.
#Koekoek

Gast
saperdeflap
november 17, 2020 17:27

Kijk naar de foto boven en zie dat de Jonge eigenlijk ‘de Joker’ is uit Batman. Kijk naar die mond, om naar van te worden.

Gast
Bram M.
november 17, 2020 17:27

Carlo is domme boe-roepende man aan de zijlijn.
Wat kan een vertegenwoordiger van VWS nou zeggen over een ordinair plasfimpje van een woonwagenbewoner?
Of van een gemankeerde homoseksuele man die een grinder-date heeft gemaakt met een foutieve mocro-gast?
Doe ff normaal Carlo.

En nog wat: als het zo belangrijk isdat er geen filmpje gelekt worden laat die zogenaamde bn-rs dan zorgen dat ze hun spulletjes goed opbergen? Of maak die smerige filmpjes niet.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Bram M.
Gast
arjen
november 17, 2020 17:22

Als je geen filmpje maakt van jezelf als je in je blote kont loopt te springen heb je ook geen last.
Dus eigen schuld.

Gast
Donald Dumped
november 17, 2020 17:20

Het hoort niet bij het takenpakket van de Jonge, dus groot gelijk dat hij zich er niet mee bemoeit.
Sowieso hoort (cyber)veiligheid bij Justitie, in dit geval dus Grapperhaus…

Gast
Frans.D
november 17, 2020 17:14

Ze hebben inderdaad bescherming nodig met al die domme acties. Wat een stom volk

Gast
robert
november 17, 2020 17:05

Ik begrijp De Jonge wel. Je kunt niet zo maar vanuit zijn verantwoordelijkheid ook een meninkje lanceren. Ik vind het lullig voor Fredski maar ik zou me ook niet zo laten filmen. Hoe zou het zijn gegaan als je op zijn filmpje zag dat hij zich overduidelijk tegen opname ervan verzette?

Gast
Albert Verhinderd
november 17, 2020 16:55

Misschien omdat het onmogelijk is, Carlo?

Gast
Rienke
november 17, 2020 16:41

Waarom zouden BN’ers beschermd moeten worden? Ze moeten zich gewoon niet laten filmen als ze bang zijn dat er iets uitlekt.

Daarnaast is het niet aan de Jonge om zich hier al te veel over uit te laten. Carlo had liever kritisch op van Leer en Paay kunnen zijn, maar hij wilt natuurlijk zijn vriendjes niet afvallen.

Gast
123
november 17, 2020 16:37

Het is gewoonweg logisch dat De Jonge zich hier niet (al teveel) over uitlaat, we hebben in NL namelijk de trias politica. Dus zou het juist verontrustend zijn als een kabinetslid en tevens fractieleider op de stoel van de rechter zou gaan zitten. Jammer dat Carlo dit Nederlandse systeem niet begrijpt. 🤦‍♂️

Gast
Groljunk
november 17, 2020 16:34

Hugo heeft hele kleine balletjes.

Gast
Sjaak Trekhaak
november 17, 2020 16:27

Hugootje is ook laf

Gast
Ed
november 17, 2020 16:26

Beter weten en kunnen is partij oprichten of aansluiten bij een partij en het dan beter doen. Niet zomaar iets de wereld in zwetsen. Het is niet de kindertelevisie waar Carlo mee bezig is maar het nemen van verantwoordelijkheid. gewoon grote mensen dingen carlo.

Gast
Rianne
november 17, 2020 16:22

Carlo heeft helemaal gelijk, H de Jonge is een grote lafaard.

Gast
Hermann Boring
november 17, 2020 16:21

En ik vind Carlo Boszhard een heel domme man. Je kan niet verwachten van een minister van VWS dat hij/zij hier uitspraken over kan doen. Dus de De Jonge gaf het juiste antwoord.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Hermann Boring
Gast
Danny
november 17, 2020 16:10

WAt had je verwacht Carlo?
Hugo de Jonge heeft wel wat anders te doen dan zich te bemoeien met onze nationale aansteller!

Gast
Juist
november 17, 2020 16:10

Als je helemaal geen ‘rare’ filmpjes maakt, is er ook niets ‘raars’ te verspreiden.

Gast
SchemerLamp
november 17, 2020 16:09

Is Hugo een paspop of een echt verkozen lijsttrekker ? Let me Know ! Out of the box denken !

Gast
SchemerLamp
november 17, 2020 18:25
Antwoord op  SchemerLamp

Wie weet nog toen Buma werd gekozen tot lijsttrekker. Die verkiezing was ook vol van onregelmatigheden. En een salon christen, Buma werd verkozen, terwijl de populaire groninger boer (ben zn naam kwijt) al in de eerste ronde op straat stond.

Gast
AlexF
november 17, 2020 16:04

Hugo werkt echt keihard om alles voorelkaar te maken. iets waar carlo een puntje aan kan zuigen.

Gast
Frank Rijk
november 17, 2020 16:03

Ik vind beide laf!

Carlo helemaal. Achter iemands rug die zich niet kan verdedigen is heel laf!

Gast
Kaas
november 17, 2020 22:53
Antwoord op  Frank Rijk

Het is niet zo dat een rug zich per definitie niet kan verdedigen, toch?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen