VI-sterren liggen in deuk om seksfilmpje Fred van Leer

De mannen van Veronica Inside hebben vrijdagavond dolle pret gehad over het uitgelekte seksfilmpje van Fred van Leer, dat sinds donderdagavond gedeeld wordt in veel appgroepen. Dat was te zien in de uitzending op Veronica.

René van der Gijp Foto: Veronica Inside

Fred gaat door een hel nu het vrij pikante seksfilmpje is uitgelekt, maar de mannen van VI zijn daar niet gevoelig voor. Ze maakten er onder leiding van presentator Wilfred Genee flink wat grappen over en gaven zelf aan naar het filmpje gekeken te hebben.

Wim Kieft vroeg op een gegeven moment wat Johan Derksen na zijn pensioen gaat doen. “Hoe ga je dan je dagen vullen?

Johan daarop: “Misschien dat ik dan eens met Fred van Leer ga stappen ofzo.”

René v an der Gijp moest er flink om lachen: “Ha ha ha ha ha! Af en toe Fred is uitnodigen in Grolloo!

Johan: “Ja, Fred die trekt flink van leer hè? Ha ha.

René: “Ja, ha ha. Ja ja.”

Wilfred: “Het schijnt vrij pijnlijk te zijn, begreep ik. Toch of niet?

René: “Ja, dit soort filmpjes wil je niet van jezelf op andermans mobieltje hebben.”

Johan: “Als je ondeugend bent, nooit je telefoontje laten lopen.”

René: “Nee, dat wil je niet.”

Shownieuws

Terwijl de heren in een deuk lagen, verweet Johan het programma Shownieuws smakeloosheid door over de sekstape te berichten. “Het is geen pretje en dan mensen op televisie die met een heel bedroefd gezicht zeggen: ‘We vinden het ontzéttend vervelend dat we hier melding van moeten maken.’ Ze zeiden nog net niet: ‘Het is onze journalistieke plicht.’ En dan zitten ze te juichen hè, van: we hebben het filmpje van Fred!

Zelf hebben de heren ook naar het filmpje gekeken. Wim: “Hij liet hem mij zien!

René: “Ik zat hem te kijken en hij zat gluiperig mee te kijken, Wimpie. Hij zei: ‘Dit is toch niet echt? Is toch niet echt?’ Ik zei: ‘Ja, het is wel echt!’”

Johan: “Het is verboden zo’n filmpje door te sturen, maar ik ben vandaag louter mensen tegengekomen die zeggen: ‘Heb je het filmpje van Fred van Leer al gezien?’ Ha ha ha!

Talkshows

Later op de avond reageerden de gasten van Jinek er iets gepaster op. Joris Linssen: “Je moet er lak aan hebben, denk ik. Het is een storm en na een paar dagen is die weer voorbij.”

Zanger Nick Schilder: “Er was toch een campagne dat je niet je gezicht in beeld moet brengen? Dat scheelt enorm denk ik.

Co-zanger Simon Keizer: “Het boeit mij persoonlijk niet zo erg wat iemand in zijn vrije tijd doet. Dan hoop ik voor zo iemand die er slachtoffer is dat hij het uiteindelijk ook zo gaat zien, van: het is mij overkomen, misschien is het een storm en praten we er volgende maand niet meer over. Dat hoop ik.”

En minister Hugo de Jonge: “Ik denk dat het altijd belangrijk is om aangifte te doen en het er niet bij te laten zitten. Het is natuurlijk verschrikkelijk. Je voelt je op een geweldige manier aangetast in je privédomein. Het is echt heel naar.

58 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Viltstift
november 4, 2020 18:25

Fred van Leer ging weer flink te keer met zn mocro buddies. Zullen wij Fred binnenkort in een SM kelder kunnen vinden? Dan ff lekker de zweep erover, zal ‘m leren.

Gast
Donny
november 3, 2020 09:46

Allesweter, ik ken Fred inderdaad en date/en gedate met hem maar ik maak geen filmpje zo zielig ben ik niet. Maar als je Zo een goede klant als Fred hebt en andere bnn ers dan wil je dat ze blijven kopen. Of verkoop jij eenmalig paracetamol als drugs allesweter.je weet helemaal niks

Gast
Allesweter
november 2, 2020 09:06

Donny, ten eerste bestaat er niets als een eerlijke drugsdealer. Ten tweede zou jij net zo goed die Marokkaan zelf kunnen zijn , als ik jouw schrijven zo lees.

Gast
Donny
november 1, 2020 23:17

Denk wel dat die gast die film maakte wel om geld vroeg …..

Gast
Donny
november 1, 2020 23:15

Je droomt allesweter, ik ken Fred als hij je leuk vindt ook al is het in de centrum op straat dan nog probeert hij je te versieren. Of in een bar ook gewoon schijt aan iedereen. En als hij drugs koopt hij heeft eerlijke dealer waar hij voorraad koopt, dus je denkt totaal verkeerd. Dat je zegt hij wordt afgeperst dat geloof ik wel eerder want marokanen zijn echt niet gratis in bed

Gast
Allesweter
november 1, 2020 23:06

Het is toch duidelijk wat hier speelde: Fred gaat een avondje uit zijn plaat maar zijn spul is op en hij belt zijn locale appie, de dealer. Deze treft hem helemaal van de kaart aan en denkt: zo deze kan ik ff mooi voor lul zetten en daarna mooi chanteren. Fred is door zijn geld heen of weigert te betalen en zodoende komt het filmpje op social media. Appie kent hij niet bij zijn echte naam en zijn dealer telefoon is inmiddels uit de lucht. Einde verhaal. Fred voelt zich enorm dom en denkt dat hij nu nergens meer zijn gezicht kan vertonen. Maar als ie naar de Sauna was geweest hadden mensen hetzelfde gezien zonder dat ie van de kaart was, dus wat maakt ie zich druk.

Gast
Jeroen
november 1, 2020 19:42

Ja joh, lachen om zo’n seksfilmpje van Fred van Leer… intussen is hij opgenomen in het ziekenhuis en gaan de geruchten dat hij zelfmoord heeft willen plegen. Stelletje hufters bij Veronica Inside en iedereen die dit filmpje heeft gedeeld…

Gast
Carl
november 1, 2020 14:45

Voor de goede orde: ik denk dus niet dat het gepast om een getroebleerd mens uit te lachen. Niemand wil een eventuele zelfmoord op zijn geweten hebben. Laat hem met rust.

Gast
Carl
november 1, 2020 14:42

Fred vertoont hetzelfde destructieve gedrag als Gordon. Verschrikkelijk eenzaam en ongelukkig en een hang naar foute types. Ieder normaal denkend mens zou zulke gasten niet in huis halen, maar zij kunnen het niet laten. Nu is het nog een gelekt filmpje of een roof, de volgende keer worden ze met doorgesneden keel in hun bed gevonden. Hopelijk helpen zijn ware vrienden (en niet zijn showbizzvriendjes zoals de verschrikkelijke Leco) en een goede therapeut Fred om een beetje in het reine te komen met zichzelf.

Gast
Cony
november 2, 2020 11:00
Antwoord op  Carl

Wat deed hij in het filmpje ?

Gast
J. Bloemheuvel
november 1, 2020 11:03

Pas maar op, straks trekt Frederick’s nog van Leer.
Meid toch, niet dan?

Gast
Onze Held Geert
november 1, 2020 09:21

Pulptroep, willen ze nu stellen dat elke homo sex gefrustreerd is of wat.
Stelletje imbeciele coke neuzen.
Die Fred is een omhoog gevallen nietszeggende … tja wat eigenlijk.
Ik denk een lege zak.
Zulke zou je bijna van een flat af trappen.

Gast
Remiduka
november 2, 2020 14:37
Antwoord op  Onze Held Geert

En jou er achteraan. Die man heeft jou niets gedaan en als je niet naar hem of zijn programma’s wilt kijken, dan moet je gewoon verder gaan met je leven. B

Gast
Ome Cor
oktober 31, 2020 18:55

Het zegt genoeg dat ik Fred van Leer niet ken en dat wil ik nu zeker graag zo houden.

Gast
colette
oktober 31, 2020 18:47

VI jongens zijn leuk behalve die dikke Boskamp wat is dat een imbeciel zeg zegt alles verkeerd

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 31, 2020 18:02

Haha, Hugo de Jonge vindt dat niet kunnen dat iemand in zijn privédomein aangetast wordt.

Gast
Snorlax
oktober 31, 2020 15:44

@Lieke van Lexmond

Dat klopt. Dat filmpje is nergens online te vinden. Er is dus eigenlijk helemaal niets aan de hand. Niemand gaat dat filmpje ooit kunnen vinden.

Gast
Alfred van Leer
oktober 31, 2020 14:21

Jullie lullen maar raak.

Gast
g
oktober 31, 2020 13:46

ik begrijp hier niets van. Hij heeft het zelf laten filmen en is dan verbaasd dat het uitlekt ???

Gast
😷Paulus
oktober 31, 2020 13:43

😷Zie hier! Het🤬🤬 rioolvolkje👺👹😈 barst weer los. 🤣🤣

Gast
Lieke van Lexmond Lover
oktober 31, 2020 13:38

Iedereen zegt dat hij het filmpje gezien heeft, maar dat is grootpraat! Deze is niet te vinden zoals de video van Paay wel was

Gast
F
oktober 31, 2020 13:31

Patty Koot
za 31 okt 2020 om 10:52

Smeerlap, om te vergelijken met Adolf Hitler!!!

Gast
F
oktober 31, 2020 12:58

Lynn Gerie
za 31 okt 2020 om 11:27
Leen Peters
za 31 okt 2020 om 10:50

Dat durven ze niet, want John de Mol sr. is Adolf.
—————-
Wat een laag bij de grond schoft ben je, naamjatter!

Gast
Josefien
oktober 31, 2020 12:31

Iedereen heeft dat filmpje toch inmiddels gezien. Ik werd er toch geil van.

Gast
Alec
november 3, 2020 17:54
Antwoord op  Josefien

Ik niet stuur naar mij via dm Alecvanbockel is m’n insta

Gast
Patrick Lemmen
oktober 31, 2020 12:31

VI is een blad. Die sukkels van Inside zijn trouwens absoluut geen sterren.

Gast
Ted van Leder (met dt)
oktober 31, 2020 12:29

Niet zo chic om een bontkraag met smartphone jouw hoogst persoonlijke creativiteit te laten filmen.

Ik had een echte cineast in de darm genomen, dan krijg je zulke dingen niet.

Gast
Judas Genee
oktober 31, 2020 11:53

Als ik andere mensen kan uitlachen daar doe ik maar al te graag in mee. Zo lang het maar niet over mij zelf gaat, dat kan ik dan weer niet hebben.

Gast
Gijp is lijp
oktober 31, 2020 11:29

Leedvermaak is het beste vermaak zullen we maar zeggen he.

Gast
Lynn Gerie
oktober 31, 2020 11:27

Leen Peters
za 31 okt 2020 om 10:50

Dat durven ze niet, want John de Mol sr. is Adolf.

Gast
Geox
oktober 31, 2020 11:24

mrGer zal nieuw zijn op het internet. Iets met dt schrijven als een d of een t correct is, is een jarenlange traditie op reageersites op tinternet. Dus even wachten voordat je iemand simpel verklaard.

Gast
mrGer
oktober 31, 2020 11:10

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wie kudt met dt schrijft? Wie ben jij? Lang geleden? Of is Kudtvolk een stam ergens uit Kudtjesstan? Zo, die is simpel zeg

Gast
Cobweb
oktober 31, 2020 11:03

Ik vind het echt stom dat er mensen zijn die zichzelf zo filmen, de kans betstaat altijd dat het uitlekt toch. Beetje dom van hemzelf, en verder weer met het leven.

Gast
F
oktober 31, 2020 10:58

Patty Koot
za 31 okt 2020 om 10:52

Smeerlap, om te vergelijken met Hitler!!!

Gast
Duco van Deugen
oktober 31, 2020 10:54

Houdt die smeerlapperij dan nooit op..?

Gast
Leen Peters
oktober 31, 2020 10:50

Over die andere rapevideo met Johnny de Mol in de hoofdrol heb ik de mannen van VI helemaal niet gehoord.

Gast
Ouwezijds
oktober 31, 2020 10:30

Het viel allemaal reuze mee, en ze zeiden het allemaal verschrikkelijk voor die jongen te vinden.

Gast
maatje te groot
oktober 31, 2020 10:15

Fred trekt behoorlijk van Leer.. Geweldig..

Gast
System of a Downie
oktober 31, 2020 09:52

Goed van de heren van VI, lekker de draak ermee steken en zo hoort het ook! Dat politiek correcte moeten meejanken omdat een zwaar onder invloed wijf zich zo laat gaan met haar zelfgekozen Dom terwijl de camera loopt daar veeg ik mijn reet aan af!

Gast
Karbonade
oktober 31, 2020 09:47

Door dat filmpje zijn we voorlopig wel van Fred van Leer verlost.
Dat is dan toch weer mooi meegenomen.

Gast
@ André 9:16
oktober 31, 2020 09:26

Dat jij van viezigheid houdt weten we knul, anders had je geen relatie aangeknoopt met die Bridget.

Gast
Andre Hazes
oktober 31, 2020 09:16

Ik hou wel van een bak viezigheid, wie weet waar ik het filmpje kan vinden

Gast
Viola
oktober 31, 2020 09:16

Zo te horen heeft Fred een sneu leven zonder liefde en warmte.Triest figuur.

Weer een negatief effect op de homo-emancipatie,net zoals de gaypride.Je wil je zoon niet zo zien.

Stop met filmen en al helemaal als je bekend bent.

Gast
Sylvana
oktober 31, 2020 09:08

Waar kan ik het filmpje vinden dan?

Gast
Marco B.
oktober 31, 2020 09:07

Jaloers, mijn seksfilmpjes duren 18 seconden.

Voordat Iris uitgelekt is zijn we dan wel weer drie minuten verder.

Gast
🗣wordt snel verwijderd...
oktober 31, 2020 09:04

Ik heb hard meegelachen. Ben ik nou slecht?

Gast
😷Paulus
oktober 31, 2020 09:01

😷Heh! Eindelijk, de heren hebben weer stof tot lijdend onderwerp🤣

Gast
Gerda
oktober 31, 2020 08:59

Smakeloos, Fred is al een treurig mens, wordt nog erger, weer een docu.. De plaatser is echter nog treuriger, wat een ongein. Ik hoop dat hij of zij er voor gepakt word(en)

Gast
Willie
oktober 31, 2020 08:58

Ullie die Uil Oehoe Peperkoek
za 31 okt 2020 om 8:46

Inderdaad. Maar bij Jinek zit voor 90% kudtvolk.

Gast
HalloJumbo
oktober 31, 2020 08:57

Gelukkig voor maar 461.000 kijkers.

Gast
Zalmneusje
oktober 31, 2020 08:57

Het is natuurlijk een ontzettende naaistreek (pun intended) om zo’n filmpje naar buiten te brengen. Maar… ik vind Fred van Leer ook enorm dom. Ik geloof er niks van dat ie door een ander gedrogeerd is. Dit is blijkbaar zijn idee van een avondje plezier. En het dan ook nog laten opnemen. Ik vind dat eerlijk gezegd wel wat zeggen over zijn karakter, mormen en waarden. Vind het gelijk een enge viezerik. Maar dat mag je zeker niet zeggen. Dit soort pervers gedrag moet je blijkbaar heel normaal vinden.

Gast
Eva
oktober 31, 2020 08:57

@TV man helemaal gelijk

Gast
Tv man
oktober 31, 2020 08:50

Wederom na Gordon èn Rogier (van Frank) maakt nu ook Fred van Leer duidelijk wat coke met een mens doet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen