Angela de Jong maakt Astrid en Paul kapot: ‘Lichtvoetige nitwits’

Angela de Jong loopt helemaal rood aan als ze op vrijdagavond naar Op1 kijkt. Ze vindt het nieuwe duo Astrid Joosten en Paul de Leeuw namelijk ongelooflijk slecht. Dat roept ze in haar column in het AD.

Angela de Jong Beeld: NPO

De opiniediva van het AD is behoorlijk fanatiek als amateurviroloog en ze bijt zich dan ook helemaal vast in items die over het coronavirus gaan. Toen ze Astrid en Paul vrijdag zorgondernemer Erik-Jan Vlieger zag ondervragen, kookte ze van binnen over. Ze waren niet kritisch genoeg over zijn plan om de samenleving weer op te starten, vindt Angela.

60-min

Erik-Jan Vlieger kwam als een soort spuit elf met een plan voor een 60-min-maatschappij. We hebben daar al veel vaker over gehoord, bijvoorbeeld van Jort Kelder. Zo’n maatschappij houdt in dat je de jongeren van de ouderen scheidt, waardoor jongeren weer een normaal leven kunnen leiden.

Hij had overal oplossingen voor bedacht: in de trein kunnen jongeren en ouderen apart zitten, de supermarkten gaan op verschillende tijden open voor jongeren en ouderen en ga zo maar door. Flauwekul, vindt Angela. ‘Een kind snapt nog’ dat dat helemaal niet zo makkelijk is als het klinkt, aldus Angela.

Nitwits

Het viel Angela ongelooflijk tegen dat Astrid Joosten en Paul de Leeuw geen enkele kritische vraag aan hem stelden. “Je kunt een hoop van hen zeggen – dat de één een lekker kwisje kan presenteren bijvoorbeeld en de ander kampioen gekke bekken trekken is – maar een stevig interview hoort niet direct bij hun kerncompetenties”, bitcht ze.

Dan keihard: “Ik heb ook een plan. Laten we Jeroen Pauw als de sodemieter terughalen naar de late avond van NPO 1. En niet alleen op vrijdagavond. Een journalistieke talkshow is geen opvangplek voor werkloze tv-komieken. En het is ook geen 2 voor 12 waarbij de kijker thuis gezellig meepuzzelt naar het goede antwoord”, schrijft ze in het AD.

Nieuw duo

Astrid Joosten en Paul de Leeuw begonnen twee vrijdagen geleden als het nieuwe vrijdagduo van Op1. Ze konden rekenen op veel lof van kijkers. Ze zijn tot en met december aangesteld. Wat er in het nieuwe jaar gebeurt, is volgens BNNVARA nog niet afgesproken met de NPO.

159 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Moos
november 19, 2020 11:52

Het is een verademing op de vrijdag met Astrid en Paul wat minder negatieve en het gesprek één richting opsturende mensen te hebben

Gast
Rbakker
november 18, 2020 23:26

Volkomen mee eens. Die kwal van een de Leeuw, gelooft die werkelijk in zichzelf.

Gast
Epi
november 18, 2020 22:31

Ook ik vind het duo te licht. Natuurlijk ook een kwestie van smaak. Mvr de Jong is ingehuurd om narrige stukjes te schrijven. Helaas doet ze dat ook. Het niveau van haar stukje is zo’n beetje als het niveau van Paul de Leeuw. Oordeel zelf maar wat je er dus van vindt.

Gast
Ikke
november 18, 2020 11:34

Angela is een vreselijke heks die zichzelf de koningin vindt.

Gast
Ikke
november 18, 2020 11:33

Paul heeft met de regelmaat van de klok een andere naam voor zijn programma. Tijd dat hij van de buis verdwijnt, is inmiddels wel uitgerangeerd. Snap niet dat er nog interesse is in die man zijn fratsen.

Gast
Leandrea jansen
november 18, 2020 08:24

Wat een verschrikkelijk knol die angela, hett mag dan een columnuste zijn maar er komt heen normale zin uit die laptop van dr. Wat een arrogante, misgunnende b itch is ze toch. Als ze de 1e postive woord is schrijft wordt ze gek. Iedereen maar afkammen en vernederen, wat een kwal van een mens. Bah

Gast
Miep
november 18, 2020 08:12

Als een columnist niets anders meer kan dan afkatten, de humor vergeet, het relativeren en de nuance kwijtgeraakt is blijft er zurigheid, frustratie en klagerig gezeur over.
Angela de Jong is daar een voorbeeld van.

Gast
evanditmarsch
november 18, 2020 00:04

Helemaal mee eens totale afgang…

Gast
Tom
november 17, 2020 22:43

Angela de Jong is een mooie en slimme vrouw.Ze heeft gelijk dat deze 2 figuren absoluut geen journalisten zijn.
Ik stel voor dat Angela zelf gaat zitten bij op 1 samen met Jeroen.

Gast
Bart
november 17, 2020 20:35

Wordt het niet eens tijd dat mevrouw de Jong haar congé krijgt bij de krant. Zoals zij zelf schrijft in een artikel over iemand gezwam en geneuzel. De vrijgekomen ruimte kan beter besteed worden.

Gast
JoopH
november 17, 2020 19:10

Schei toch eens uit met die Angela! Ze is nu eenmaal ook een Beau-Jinek fan, de Op1- Light talkshow. Jullie werken er echt aan mee dat dat mens nog méér capsones krijgt

Gast
Marco
november 17, 2020 18:55

Als je dan tv-criticus bent, mag je ook verwachten dat je een beetje kennis van zaken hebt. Astrid Joosten kan veel meer dan “een lekker kwisje presenteren”. Ze was ooit de host van ‘Jongbloed en Joosten’, een buitengewoon populaire talkshow met regelmatig meer dan 4 miljoen kijkers.

Gast
Dino-saurus
november 18, 2020 09:02
Antwoord op  Marco

Dat was meer dan 30 jaar geleden, toen er nog maar 3 netten waren, alleen PO. De beeld en geluid-wiki vindt J&J een ‘speels informatief mediaprogramma’ in het genre ‘magazine’. Geen Het Capitool dus.

Gast
Tracy
november 17, 2020 18:19

Angela heeft gelijk uit gerangeerde Paul de leeuw weer terug bij de npo zender
en Astrid is misschien leuk voor een spelletje of vroeger als omroepster

Gast
Keus,Arie
november 17, 2020 17:38

Kan echt niet, laat Paul maar gekke bekken gaan trekken bij de vara, en Astrid heeft haar tv leven gehad.

Gast
Positief kritisch
november 17, 2020 17:06

Helemaal eens met Angela. Journalistiek is een vak. Zet nieuwe jonge journalisten in!

Gast
Johan
november 18, 2020 14:00
Antwoord op  Positief kritisch

Inderdaad is journalist een vak. Schandelig dan ook dat Angela zichzelf journalist noemt terwijl niets anders doet dan op de bank liggend tv kijken en daarover een onbenullig stukje schrijven. Dat kan ieder kind die de lagere school heeft doorlopen.

Gast
Williams
november 17, 2020 16:59

Iemand moet het toch durven zeggen ?

Gast
Kwaaie Pier
november 17, 2020 15:29

Angela heeft gelijk

Gast
Ikke
november 17, 2020 14:22

Die Angela is na het mee doen aan de slimste mens ineens BN-ers geworden, hadden ze wel achterwege mogen laten. Betweterige arrogante dame. Paul en Astrid een presentatie duo, ook vreselijk. Kijk naar geen van drieën in deze setting. Vind 2 voor 12 als enige de moeite waard om mijn tijd aan te besteden.

Gast
Chris
november 17, 2020 16:49
Antwoord op  Ikke

Schoenmaker, blijf bij je leest. That’s all !! En keuze tussen Jeroen en huidige opzet Op1 ? Jeroen, natuurlijk. En anders zendtijd besteden aan Theater waar 10 miljoen voor klaar staat. Op1 kan ik missen met al die Bn’ers die GEEN interviewers zijn.

Gast
Jopie
november 17, 2020 13:52

Ik ben het voor deze keer helemaal met Angela eens: ontzettend flauw duo dat vooral zichzelf erg leuk vindt.

Gast
Johan
november 17, 2020 13:24

Wat is Angela toch geniaal: Dat niemand er op gekomen is om Jeroen Pauw terug te vragen.
Kan ze niet gewoon gaan breien.

Gast
Marina
november 17, 2020 13:21

Is Angela zelf zo goed? Wat doet ze dan achter de laptop? Laat ze zelf het gesprek leiden. Maar waarschijnlijk is dat veel te hoog gegrepen voor deze schreeuwlelijk. Wat een lucht komt er uit die pen. Zo naar!!

Gast
Chris
november 17, 2020 16:52
Antwoord op  Marina

Neen Marina, iets watj e NIET kunt, moet je iets doen. Je moet je afvragen waarom en door wie is Paul en Astrid in de val gelokt. En waarom beschermen ze hun product (imago) niet beter.

Gast
Ome Cor
november 17, 2020 12:17

Helemaal mee eens.
Paul de Leeuw kun je onmogelijk serieus nemen. Ranking the stars is zijn niveau.
Astrid Joosten: allang op uitgekeken, altijd dezelfde monotone gespeeld verheffende stem.

Gast
joost
november 17, 2020 12:11

helemaal mee eens, een gekke bek, een lachsalvo, een traantje, Paul de Leeuw is over. Dat wist ik overigens al toen hij in één of andere talkshow ‘het volk’, in corona cirisis, een hart onder de riem wilde steken door à capella’, ‘de Vlieger’, van André Hazes, aan te heffen, tenenkrommend was dat. Astrid Joosten, leuke vrouw maar blijft ook wel heel erg een leuke vrouw. Niet doen, doe het jullie zelf niet aan en alsjeblieft, ons niet. Stoppen en gauw!

Gast
Bert kamp
november 17, 2020 11:45

Ben geen fan van haar, maar Op1 is een parodie op politiek de Haag, lachwekkend.

Gast
JasperV
november 17, 2020 11:01

Angela heeft helemaal gelijk. Het was te voorzien dat dit het slechtste duo zou zijn. Met name Paul de Leeuw zit hier niet op zijn plek, die kan gewoon niet serieus zijn.

Gast
Guttegut
november 17, 2020 10:59

Laat ze nou haar muil houden. Kan iemand haar fabelachtige bijdrage aan een corona discussie bij OP1 of Jinek nog herinneren. Schei toch uit man!

Gast
Marijke
november 17, 2020 10:52

Helemaal gelijk. Astrid Joosten kan het alleen af, Paul komt over als een debiele kermisklant die duidelijk niet op z’n plek is.

Gast
Ronald
november 17, 2020 10:47

Ze heeft volkomen gelijk, wat Paul de Leeuw betreft. Een talkshow hoort serieus te zijn.

Gast
Ellert
november 17, 2020 21:25
Antwoord op  Ronald

Een talkshow mag wat mij betreft een lach en een traan hebben. En toch serieus zijn.
Zwaarmoedig als de tijd er om vraagt. Maar niet te vaak.

Gast
Jantien Visser
november 17, 2020 10:29

Ik ben wel klaar met Angela de Jong. Als zij denkt nog enige invloed te kunnen uitoefenen is ze mooi dom. Een emmer is een keer vol en die van haar wacht op de laatste druppel venijn.

Gast
Geertje
november 17, 2020 10:44
Antwoord op  Jantien Visser

Angela heeft helemaal gelijk. Dit programma is niet geschikt voor die 2. Heb het een paar momenten geprobeerd maar was niet om aan te horen cq zien.

Gast
Chris
november 17, 2020 16:55
Antwoord op  Jantien Visser

Jammer dat Jantien zo jaloers is en geen onderscheidend vermogen bezit. Op1 is flut, zendtijd teruggeven en iets van Theater gaan uitzenden. Daar ligt tien miljoen te wachten.

Gast
Het Ware Woord
november 17, 2020 21:46
Antwoord op  Jantien Visser

Dat zeg ik nou altijd als Jinek mij weer naar de oordoppen doet grijpen met haar vréselijke, door mérg en been gaande snérpende stem….😱

Gast
Joop
november 17, 2020 09:59

Die dikke galbak die alleen maar kan vernederen en hard lachen om al zijn stommiteiten maar thuis dus geen spiegel heeft en ja dat meisje dat niet bepaald gewend is vragen te stellen behalve die al beantwoord zijn is niet bepaald aanziend. Wg er mee.

Gast
Wilma
november 17, 2020 09:47

Ze heeft gelijk, de talkshow van afgelopen vrijdag was VERSCHRIKKELIJK….Paul is veel te druk en te erg aanwezig, hij deed vreselijk z’n best om grapjes te maken die in zo’n talkshow dan weer niet overkomen. Hij laat mensen niet uitpraten en kapt gesprekken medogenloos af. Ook in het gesprek zelf gaat hij te snel over op een ander onderwerp. kortom het ging er erg rommelig en chaotisch aan toe, bijna niet bij te benen. NPO onwaardig!

Gast
BMan
november 18, 2020 11:29
Antwoord op  Wilma

Het was juist een verademing om ff geen kritische vragen te stellen in deze Corona tijd waarin iedereen toch al zijn mening klaar heeft. Gewoon lekker een wat minder zwaar aangezette talkshow. En vind Paul juist hierop zijn plaats daar hij weet dat hij geen talkshow leider is. Dit maakte de dynamiek met Astrid juist sterker. Dit ipv al het andere waar Paul op tv al die jaren dacht dat hij leuk en grof gebekt blijkbaar moest zijn. En werd hij een parodie op zichzelf. Ik moest bij het kijken van afgelopen vrijdag denken aan zijn radio dj tijd in de oertijd op Hilversum 3…..Daar genoot ik van hem als ontbijt show dj. Omdat hij geen dj is. Maar er wel van genoot en het daarom serieus nam. Terwijl hij nooit serieus vanuit zichzelf is. En Is ie dan juist echt leuk. Dus ik kijk juist vrijdag weer😉

Gast
Ruben Philipsen
november 17, 2020 09:36

Sorry hoor, maar wie Angela nog serieus neemt is zelf niet helemaal meer van deze tijd. Een jaar geleden beweerde ze nog dat de wisselende duo-presentatie van Op1 belachelijk was en totaal niet zou gaan werken. Wat blijkt: het werkt prima! Sterker nog, Op1 behaald voortdurend meer kijkers dan Eva na haar overstap naar de commerciëlen. Die wisselende duo’s werken zeer verfrissend. Volgens mij kan Angela beter een beroepskeuzetest gaan doen…

Gast
Johan
november 17, 2020 10:59
Antwoord op  Ruben Philipsen

Gelukkig bepaal jij niet wie er nog van deze tijd zijn.

Gast
Tonny p
november 17, 2020 09:34

Paul de leeuw is niet te verstaan..zo snel en binnensmonds praat ie

Gast
Nick E
november 17, 2020 08:59

Waarom wordt zo’n trol Angela zelf nooit eens door de mangel gehaald. Ze mag over iedereen heen kotzen met haar onzin dat duidelijk voorkomt uit een gestoord karakter. Wie is Angela de Jong en wat zijn haar drijfsveren haar sterke punten en zwakke punten. Haar grootste angst.

Gast
Ray
november 17, 2020 09:33
Antwoord op  Nick E

Helemaal mee eens!

Gast
A. Versteeg
november 17, 2020 08:54

Wie doet het nu wel goed en in de ogen van die Angela niemand toch. Begin haar vervelend te vinden met al dat negatieve commentaar op iedereen. Kan ze niet beter haar eigen de hele dag prijzen.

Gast
Adonis
november 17, 2020 09:45
Antwoord op  A. Versteeg

Ze is in de overgang.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 17, 2020 07:14

Hierdoor heeft die Angela wel afgedaan. We hebben al genoeg inquisiteurs in de media.

Gast
Echt Deugende CDA-er
november 17, 2020 05:59

Is het niet eens langzaam tijd om de oranjes te vervangen door Angelaat de Jongste? Deze Royale correctie van het koningshuis is geenszins een brug te ver!

Gast
Kleur
november 17, 2020 01:20

Vertel Paul de Leeuw al jaren dat hij schatplichtig is aan zijn talent,maar Paul wil alleen datcdoen wat hij leuk vind. De kijkers interresseren hem niet, en hij denkt nog steeds dat hij kan intervieuwen:-) Astrid de Dame is altijd goed, warme stem, mooie dame. Maar een talkshow is toch moeilijk!

Gast
G K
november 16, 2020 23:13

Angela slaat zelf nog meer de plank mis.Amateurviroloog is ze inderdaad.Ze beweert dat Erik-Jan Vlieger als een spuit elf onzin uitkraamt om een scheiding tussen oud en jong te maken.Sinds de eerste coronagolf uitbraak in maart dit jaar zijn er in Hongarije aparte openingstijden voor ouderen in de supermarkten, de mensen zijn er zeer tevreden over en werkt perfect! In oostenrijk kom je zonder mondkapje geeneens binnen,heel gewoon en zeer gedisciplineerd.Laat haar daar dan eens over schrijven…DISCIPLINE!!! Nederland is veel te slap en laks!De regering moet dat gewoon verplichten en harder optreden.DAT kan een kind nog wel snappen! Oh en Angela,mocht jij wel een mondkapje willen dragen gebruik er dan gelijk een stuk of 3…horen we tenminste zo min mogelijk van jou achterlijke getoeter!

Gast
Ron
november 16, 2020 23:41
Antwoord op  G K

Spoiler alert: mondkapjes helpen niet.

Gast
Zuster Ursula
november 17, 2020 03:02
Antwoord op  G K

@G K Helemaal mee eens. Angela weet totaal niet waar ze het over heeft. Ze zou de cv van Astrid Joosten eens moeten lezen. Astrid is een vakvrouw. Ze heeft heel wat programma’s op haar naam staan. Ze is absoluut een vakvrouw. Zij verdient het om een programma als deze, op1, te mogen presenteren.Een talkshow is haar niet onbekend. Jongbloed en Joosten, maar toen lag Angela nog in luiers.
Astrid en Paul kennen elkaar al jaren en zijn goed op elkaar ingespeeld. Ik vind het zo gemakkelijk om zo af te geven op Paul. Hij heeft in het verleden geweldige shows gemaakt en hij had enorm hoge kijkcijfers, maar ik vrees dat ook dat voor Angela en nogal wat anderen hier te lang geleden is. Niks mis mee als je nog fijn jong bent, maar oordeel niet zo snel over mensen en dingen, waarvan je niks weet.
Ik weet 1 ding zeker; Paul is niet fake, absoluut meelevend en meevoelend. Daar heb ik hem al heel vaak voor gezien om dat te kunnen zeggen. Wat ik nog waardelozer vind, is iemand om zijn uiterlijk totaal af te breken en de vreselijkste woorden daarvoor te gebruiken.
Paul heeft een guitig gezicht en ik vind dat Astrid en Paul elkaar goed aanvullen.
Ik kijk iig wel uit naar de vrijdagavond met hen.
Prachtig met Rob de Nijs in hun programma.
Wat zegt Angela: ” Wil je Rob de Nijs zo blijven herinneren? Rob en zijn vrouw kiezen er voor om in hun programma te komen en te laten zien hoe het met Rob gaat. Mag hij zich nooit meer ergens laten zien omdat hij nu ziek is. Jij kan er niet mee omgaan Angela, zij wel! Heel mooi in beeld gebracht en ook een pluim voor Paul hoe mooi en gevoelig en normaal met Rob en zijn vrouw omging.
Ik hoop dat Astrid en Paul blijven op vrijdagavond, al ben ik misschien 1 van de weinigen. Geef ze ajb een kans.
Wat G K schrijft over het gebrek aan discipline en ik het helemaal eens. Het kabinet vraagt zich waarschijnlijk af hoe het zover heeft kunnen komen. Een groot deel van het land doet precies waar hij/zij zin in heeft en dat heeft Rutte met zijn beleid zelf gecreëerd. Vrijheid, vrijheid en nog meer vrijheid, onbeperkt zonder grenzen. Hij is niet de baas van het land, dat heeft hij zelf gezegd. Héle slimme opmerking!!!
Zo gek nog niet dat Astrid Joosten nog meer verdient dan hij dus! Iedereen kan roepen dat het een absurd hoog bedrag is, maar toevallig weet iedereen het van haar wel. Zij had nl wel het lef om het te zeggen, wetende dat er vast wel weer talloze mensen over zouden vallen en ze veel commentaar zou krijgen!
Rutte is dus wel de baas, maar gedraagt zich er niet naar. Verantwoordelijkheid afschuiven, dat kan hij heel goed. Geloven dat 17 miljoen mensen zich aan genomen maatregelen houden. Wat weet je dan eigenlijk van de bevolking?!! Er zijn veel mensen, die niet eens een verantwoordelijkheid kunnen dragen. Daar zijn zij om verscheidene redenen niet toe in staat. Nog een grote groep wil zich niet verantwoordelijk voelen en heeft schijt aan allerlei maatregelen en bepaald zelf wel waar hij/zij zin in heeft. Hoe zou dat toch komen?!!!
Nu komt er weer een vuurwerkverbod voor oud en nieuw. Hoe ze dat willen handhaven weet ik niet, het knalt hier al zowat 3 maanden elke dag. Dan knalt het ook nog eens steeds meer tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Velen tolereren niets meer van elkaar, laat staan accepteren!!
Te slap en laks is het hier inderdaad al een tijd geleden geworden!
Lang leve de vrijheid!!

Gast
Zeeleeuwenvetbol.
november 17, 2020 06:09
Antwoord op  Zuster Ursula

Je hebt veel lettertjes getypt over Paul de Leeuw maar je bent vergeten te noemen hoe hij Zwarte Piet verloochent en wat voor landverrader het is door de PO in te wisselen voor de CO totdat hij erachter kwam dat ze hem daar ook niet meer moeten.

Graaiende Paul is terug. En niet omdat hij een nieuwsprogramma kan presenteren, want dat kan hij helemaal niet. Het is gewoon weer dezelfde dikke volgevreten kop van het gepasseerde station dat Paul de Leeuw heet met dezelfde platte grapjes, dezelfde aandachttrekkerij en dezelfde atmosfeer waarvan ik erg blij was ervan verlost te zijn.

Kom op zeg. Die man is al sinds 1980 op de televisie, en het is altijd een pias geweest.

Gast
Nick E
november 17, 2020 09:05
Antwoord op  Zeeleeuwenvetbol.

Dat zo’n di kke mon gool als Paul de Leeuw uberhaupt de Nederlandse tv mag bestieren zegt wa over de kwaliteit van de Nederlandse tv wereld. Bovendien kwaakt hij een amoreel geluid. Iemand uit het buitenland die hem niet kent vraagt zich af wat die man daar op de tv doet zoiets zet je nog niet achter een snackbar.

Gast
Zuster Ursula
november 17, 2020 16:11
Antwoord op  Nick E

De woorden respect, normen en waarden verdwijnen binnenkort uit de dikke van Dale, vrees ik!

Gast
Vincento di rijni
november 17, 2020 10:25
Antwoord op  Zuster Ursula

Jij bent gewoon G K, want je hanteert dezelfde zwakzinnige schrijfstijl en argumenten. Smerig NSB-figuurtje, dat ben je.

Gast
Zuster Ursula
november 17, 2020 15:38
Antwoord op  Vincento di rijni

@ Vincento di rijni
Projectie!

Gast
Vincento di rijni
november 17, 2020 10:19
Antwoord op  G K

Jij had in 40-45 moeten leven, smerige NSB’er.

Gast
Willyvangemert
november 16, 2020 22:38

Die angela is een vreselijk dom aanstellerige vrouw

Gast
Jan
november 17, 2020 18:27
Antwoord op  Willyvangemert

Paul de Leeuw een beetje groen spuiten ,2 bouten in zijn nek Zie Screk de Leeuw

Gast
Vincent van Woesik
november 16, 2020 22:13

Het

Gast
Vincent van Woesik
november 16, 2020 22:19
Antwoord op  Vincent van Woesik

Het is en blijft een marteling om naar de Leeuw te kijken. Echt 1 v d lelijkste mensen die er zijn. Bovendien al sinds eeuwen overschat in alles. Bah! Stoppen met die blasé ‘man’.

Gast
Nick E
november 17, 2020 09:06
Antwoord op  Vincent van Woesik

En gestoord

Gast
Zuster Ursula
november 17, 2020 16:07
Antwoord op  Nick E

@Nick E
Ook projectie!

Gast
Garry glamour
november 16, 2020 21:10

Ik vond Paul en Astrid niet zo slecht vrijdag.
Die commercieele ondernemer kwam met dooddoeners die een peuter kon verzinnen.
De ecoloog die aan tafel zat deed een Halsema ,tje ( veel praten ,weinig zeggen ) heel irritant.
De manier waarop ze hem het woord ontnamen verdiend respect , anders zou die nou nog aan het orenen zijn .
Ben het dus een keer niet met Angela eens .

Gast
Pieter St.
november 16, 2020 20:51

Een beetje humor en lichtvoetigheid kan helemaal geen kwaad. Ik stoor mij was echt aan het narcistische gedrag van Angela. Het is prima om een recensie te schrijven over een programma. Maar doe dat alsjeblieft niet als je zelf ook plaats neemt in die programma’s en deel wilt nemen aan een coronavirus gesprek tussen medisch deskundigen en daarbij vervolgens zelf de plank helemaal mis slaat.

Gast
aammehoela
november 16, 2020 20:51

Heb het vrijdagavond niet gezien, maar als ik het zo lees heeft ze wel een punt. Aan de andere kant was die uitzending met Rob de Nijs wel goed.

Gast
Adhoc
november 16, 2020 20:21

Onbegrijpelijk dat een vakvrouw als Joosten in zee is gegaan met De Leeuw die steeds meer een karikatuur van zichzelf wordt. Als hij een journalistenbadge heeft gekregen, dan moet je je wel schamen voor de ballotage bij je beroepsgroep.

Gast
Jack
november 16, 2020 21:10
Antwoord op  Adhoc

‘Vakvrouw’. Joosten presenteert een quiz. En verdient daar 175.000 euro per jaar mee – meer dan de minister-president verdient. Ronduit schandalig. Voor een actualiteitentalkshow mist ze overigens elke journalistieke bagage.

Gast
Ria
november 16, 2020 22:11
Antwoord op  Jack

Mijn idee,echt schandalig. Ze zei ook alle vrouwen moeten zich duur verkopen .zie het al voor me , bij ah of jumbo en dan onderhandelen over je loontje. Verpleeghuis enzv.
Ze is niet van deze wereld tuthola

Gast
peter Scheffer
november 17, 2020 07:20
Antwoord op  Adhoc

groot gelijk ..de Leeuw is voor zo’n serieus programma echt niet meer geschikt een aanfluiting vond ik het .
Angela heeft echt een punt.

Gast
Xxxx
november 16, 2020 20:17

Als al die gasten hier die hier zoveel kritiek spuien nu eens zelf bij Op1 aan tafel gaan zitten. Kijken hoe zij het er vanaf zouden brengen.

Gast
Jopie
november 17, 2020 14:01
Antwoord op  Xxxx

Daarom zitten wij daar ook niet 😉😁

Gast
Xxxx
november 16, 2020 20:11

Ik ben misschien een van de weinigen. Astrid Joosten is een doorgewinterde presentatrice. In combinatie met Paul de Leeuw was het fantastisch om naar te kijken. Met de aanwezigheid van Rob de Nijs zelfs ontroerend. Snap niet wat een Angela de Jong te zeiken heeft. Nederland is een groot zeikland geworden. Zou zij het beter hebben gedaan?

Gast
Wilma
november 16, 2020 20:54
Antwoord op  Xxxx

Helemaal mee eens

Gast
Martin
november 16, 2020 20:06

Verschrikkelijke vent die Paul de Leeuw.

Dertig haar afzeik TV. Ik draai ‘m meteen weg.

Die vent krijgt mijn aandacht niet. Hypocriet!

Zit ook helemaal vastgebakken in z’n identiteitspolitiek… kots.

Gast
Boh foi toch
november 16, 2020 19:42

Paul de Leeuw zit er alleen voor zichzelf, voor de centen, proberen bij de NPO weer voet aan de grond te krijgen. Bij de commerciële omroep zitten ze echt niet meer op hem te wachten.
En Angela heeft dat ook wel door!

Gast
Ria
november 16, 2020 22:12
Antwoord op  Boh foi toch

T wan huis idem dito

Gast
Willie
november 16, 2020 19:29

Wat een naar mens is die Angela, Astrid is van huis uit een goede interviewster, Paul de Leeuw moet dit niet willen. Angela kan dan wel de slimste mens zijn maar heeft vele nare eigenschappen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen