Thierry Baudet vreesde geruchten over liefdesaffaire met Özcan Akyol

Thierry Baudet vreesde in 2015 voor geruchten over een liefdesaffaire met Özcan Akyol. Hij wilde niet dat mensen dachten dat ze met elkaar geslapen hadden. Dat is te lezen in de Thierry Baudet-biografie Mijn Meningen Zijn Feiten.

Thierry Baudet en Özcan Akyol Beeld: Pauw

Voor een special van Pauw reisde Sophie Hilbrand in de lente van 2015 samen met opiniemakers Özcan Akyol, Thierry Baudet, Eva Jinek, Myrthe Hilkens en Olaf Koens af naar Sicilië, het eiland waar in verschillende havens dagelijks vluchtelingen per boot aankomen. Het programma moest begrip voor vluchtelingen kweken.

Kamer delen met Özcan

Transport en verblijf werden verzorgd door het team van BNNVARA, maar dat ging niet helemaal goed. “Door een boekingsfout was er een hotelkamer te weinig en Baudet, zo besloot de producent van Pauw, moest zijn kamer delen met Özcan”, is te lezen in het onthullende portret van de Forum voor Democratie-leider, weet de Story.

Thierry ging als eerst naar de kamer, later nam ook Özcan een kijkje. Hij was in ‘no time’ weer terug op het terras bij zijn collega’s en vertelde hen dat Thierry de bedden uit elkaar had geschoven en met behulp van de minibar, het televisiemeubel, zijn koffer en het bureau een muur tussen de twee bedden had gebouwd.

‘Wat ben jíj aan het doen?’

Özcan was helemaal verbijsterd door deze merkwaardige actie van de politiek leider. “Wat ben jíj aan het doen?”, vroeg hij aan Thierry. “Spelen we soms Israël-Palestinaatje?”

Daarop zei Thierry tegen de Omroep MAX-presentator: “Nee. Dit hier is mijn kant, dat de jouwe. Dan weten ze zeker dat we niet bij elkaar hebben geslapen. Ze moeten niet denken dat we homo zijn.”

Özcan deed vervolgens zijn beklag bij de productie van het eenmalige programma van de makers van Pauw. “Ik zei dat ik liever in de lobby sliep dan bij die gek op de kamer.”

102 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rens
november 19, 2020 10:40

ik zou de hele nacht achter Thierry aan zitten !

Gast
Jaap
november 18, 2020 00:52

Hij schaamt zich terecht om geassocieerd te worden met de regenbooggemeenschap. Homoseksualiteit is zo jaren zestig. Een PvdA troefkaart…

Gast
WILKE
november 18, 2020 02:37
Antwoord op  Jaap

JIJ BENT EEN LINKS TAKKEHOERTJE GA LEKKER JOOP DE UIL PIJPEN EN LAAT ONS HIER MET RUST

Gast
Kevin
november 18, 2020 06:21
Antwoord op  WILKE

Beste Wilke, Jaap is rechts en homofoob. Leer eerst begrijpend te lezen.

Gast
Teun
november 18, 2020 00:49

Dit is ook precies de reden waarom ik nooit voor Pim Fortuyn of Baudet heb gestemd. Alleen Wilders en Janmaat verdienen de label nationalist.

Gast
Stef
november 17, 2020 23:32

Het opvallende is dat hij niet zegt dat hij zich ongemakkelijk voelt bij een vreemde op de kamer, want dat is nog in te denken. Nee, hij zegt :”Dan weten ze zeker….ze moeten niet denken…”
Hij is alleen bezig wat anderen denken, een homofobie. Misschien is hij dan stiekem toch.

Gast
Bart TV man
november 17, 2020 20:11

De ware reden is dat Baudet bang was besprongen te worden door een Turk.

Gast
Frans
november 17, 2020 15:16

Dat moet ieder voor zich weten. Ik heb datzelfde meegemaakt met een neefje van mijn vrouw. Hij was toen een jaar of 18 en wilde graag eens mee op één van mijn reizen naar Thailand. Door omstandigheden moesten we in een geleend appartement slapen met alleen een matras op de grond. Het is heel onbereisd als je daar zwaar aan tilt.

Gast
Jaapww
november 17, 2020 14:36

Zou het zelfde doen wanneer ik met een wildvreemde een kamer moet delen of was onze Deventer naar teleurgesteld dat hij niet lepeltje lepeltje kon liggen.

Gast
Ome Cor
november 17, 2020 12:20

Ons Bidetje lijkt op deze foto op Martin van Waardenberg maar dan wel zonder humor.

Gast
ajmvanweeghel17@gmail.com
november 17, 2020 11:38

Die Angela moet haar brutale mond houden, bah wat een mens

Gast
Annie
november 17, 2020 11:14

Oh verschrikkelijk! Zo errug! Hij wil niet met een man in bed slapen of heel dicht bij die man! Vreemd dat het nog niet op racisme of homofobie is gegooid!

Het is zijn recht toch om dat te beslissen?! Wie zijn wij om daar over te oordelen? Als Jinek had gezegd dat ze bv niet met Truus huppelkut had willen slapen dan had niemand hier ooit iets over gehoord!

Gaaaaapp

Gast
N stikvoort
november 17, 2020 11:00

Stompzinnig stukkies
Welk nut dient dit ?

Gast
Gerrit Besselink
november 18, 2020 13:36
Antwoord op  N stikvoort

Jammer dat de dienstplicht is afgeschaft, daar moest je soms wel met 20 man op een kamer.

Gast
WILKE
november 17, 2020 10:51

BAUDET IS NIET EENS IN STAAT ZIJN BED TE BESCHERMEN LAAT STAAN HET LAND TE BESTUREN WILDERS DOET DAT BETER HIJ GEEFT OM ONZE LAND EN GAAT ONS REDDEN

Gast
Nickname
november 17, 2020 13:39
Antwoord op  WILKE

Beste Wilke, leer eerst maar eens normaal typen voordat je zo’n domme opmerking VOLLEDIG IN HOOFLETTERS PLAATST!!1! Alvast bedankt.

Gast
Mvoosyen
november 17, 2020 16:58
Antwoord op  WILKE

Volgens mij had hij z’n bed beschermd met; de minibar, het televisiemeubel, zijn koffer en het bureau. Prima verdediging

Gast
Julz
november 17, 2020 09:36

Sinds wanneer is het uitstralen van homo zijn zo bepalend en of slecht?. Juist om deze reden doet Thierry zo. Laat die man gewoon z’n ding doen en hem zijn dat hem hem maakt. Wie zijn jullie het voor hem te bepalen of oordelen. Pak een spiegel. Wie heeft niet rare momentjes uit voorzorg voor de toekomst. Het hele idee mensen framen gedoe bevalt mij niet zo.. geef me maar gewoon echt nieuws. Doe jullie werk. Krijg je toch voor betaald. Om te denken. Of denkt iemand voor jullie, is dat geen nieuws?
Wie schrijft dit eigenlijk?

Gast
Klaar is keed
november 17, 2020 10:46
Antwoord op  Julz

Stel je die vragen nu pas. M ed iac ou ra nt is ontworpen om mensen kapot te maken.

Gast
Murd
november 17, 2020 08:34

En dit is dan nieuws?

Gast
Ronaldz
november 17, 2020 07:39

Ik zou lekker shoarma met extra knoflooksaus bestellen en samen opeten op de kamer.
Eet die Baudet ook eens een uitheemse gerecht dan de dagelijkse stampot. Misschien dat ie daarna wat minder een fobie heeft naar alles wat niet blank en Nederlands is.

Gast
Kleintje
november 17, 2020 09:47
Antwoord op  Ronaldz

Baudet is niet 100% wit, hij heeft ook Aziatisch bloed

Gast
Marijke
november 17, 2020 10:49
Antwoord op  Kleintje

Oh ja? Waar lees je dat?

Gast
Jakkes
november 17, 2020 10:52
Antwoord op  Marijke

Algemeen bekend dat hij een indo is.

Gast
Jaapww
november 17, 2020 14:38
Antwoord op  Jakkes

Jakkes je bent de klepel kwijt als je deze personen al door elkaar haalt dan is jouw kennis beperkt,

Gast
Jakkes
november 17, 2020 15:28
Antwoord op  Jaapww

Rustig aan joh. Zoek het maar op. Hij heeft het zelf gezegd.

Gast
Donald Dumped
november 17, 2020 23:05
Antwoord op  Jaapww

Jaapww, net als Wilders heeft Baudet ook roots in Indonesië…
Jouw kennis is dus beperkt…

Gast
Geert
november 17, 2020 07:10

Mis de context, raar artikeltje. Moet dit weer bijdragen aan het framen van mensen?

Gast
Jaapww
november 17, 2020 14:40
Antwoord op  Geert

Alleen om op iemand in te hakken zonder enige context dat is de bedoeling.

Gast
Johannes
november 17, 2020 03:59

Thierry is onzeker en juist daarom probeert fie naar de buitenkant toe uit te stralen dat die er enigszins toe doet.

Benieuwd naar zijn autobiografie over 20 jaar.

Gast
erikje
november 17, 2020 13:30
Antwoord op  Johannes

Aan de score te zien, mag die onzekerheid niet genoemd worden.

Gast
Sjaak echt
november 16, 2020 23:41

Ik zou de kop van Özcan Akyol ook niet willen zien als ik wakker word.

Gast
😷Paulus
november 17, 2020 22:59
Antwoord op  Sjaak echt

😷Ach man, lul niet zo dom! Akyolo heeft geld, jij heb een uitkering🤨

Gast
Michiel
november 16, 2020 21:29

Verbaasd me niks van Baudet. Dat soort gekkies hebben wel meer van dat soort rare ideeën. Zo suf om meteen een letterlijke muur te bouwen. Zou me niks verbazen dat ‘ie diep in de kast zit. Dat verklaart ook meteen waarom hij te pas en te pas foto’s op zijn facebook en instagram plaatst waarin hij zo heteroseksueel mogelijk probeert te doen. Wel erg opzichtig allemaal.

Gast
Kleur
november 16, 2020 20:13

Vertel Paul de Leeuw al jaren dat hij schatplichtig is aan zijn talent,maar Paul wil alleen datcdoen wat hij leuk vind. De kijkers interresseren hem niet, en hij denkt nog steeds dat hij kan intervieuwen:-) Astrid de Dame is altijd goed, warme stem, mooie dame. Maar een talkshow is toch moeilijk!

Gast
Mousy
november 16, 2020 20:45
Antwoord op  Kleur

Kleur,
Wat heeft jouw reactie met bovenstaand artikel te doen?

Gast
annaaas
november 16, 2020 19:13

LUDO komt binnenkort weer TERUG IN GTST.
Ergens in december, en dan vertrekt er weer een ander gastpersonage achter de tralies.

Gast
abc
november 18, 2020 03:19
Antwoord op  annaaas

😂😂😂

Gast
Kritisch Avrolid
november 16, 2020 18:20

Dit is te mooi om waar te zijn.
Soms hoef je het nieuws niet eens te duiden.

Gast
anoniem
november 16, 2020 18:06

Boekingsfout of een practical joke? :-)

Gast
allochtoon
november 16, 2020 17:50

Je neemt gasten mee voor een programma en je hebt een kamer te weinig geboekt, kan gebeuren. Was er geen kamer in andere hotel beschikbaar? Of konden de medewerkers van het programma niet op 1 kamer. Geld is blijkbaar nodig om de hoge salarissen te betalen van de VARA presentatoren. O ja hoeveel vluchtelingen heeft linkse Gutmensch als Sophie in huis genomen? Rechtse Gutmensch Naninga heeft wel een vluchteling in huis genomen, RESPECT.

Gast
Johannes
november 17, 2020 04:01
Antwoord op  allochtoon

Meteen probeert men af te leiden van het hoofdonderwerp: Thierry is een onzeker kereltje

Gast
[MikE]
november 16, 2020 17:04

#FVD2021 #FVD2025 #FVD2029

Gast
Bart
november 16, 2020 16:52

Zou die dikke paal van Özcan weleens in mijn bips willen voelen hoor

Gast
Pastoor Janssens
november 16, 2020 20:10
Antwoord op  Bart

Ik heb Özcans elektrische tondeuse gevoeld. Zalig zoals die trilt.

Gast
M.K. Te A.
november 16, 2020 16:40

Ik denk ook dat Geert Wilders een goede lijder is. 😂😂

Gast
Tariq
november 16, 2020 18:13
Antwoord op  M.K. Te A.

Leider

Gast
Wyatt
november 16, 2020 18:57
Antwoord op  Tariq

Lijer. 🤣

Gast
Kees van der Staaij
november 16, 2020 16:19

Als ik met Arie Slob op 1 kamer lig (puur professioneel mensen…;-)) dan schuiven we de bedden heel dicht tegen elkaar!
Naastenliefde lieve mensen!

Gast
Arie Slobeend
november 16, 2020 17:18
Antwoord op  Kees van der Staaij

Nou, zeker weten kees. Niets is zo lekker als ‘naastenliefde’.

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door Arie Slobeend
Gast
Mark
november 16, 2020 16:17

Thierry is zo onzeker over zich zelf… zieligg

Geert Wilders is een echte jongeheer. geschikt als premier en een goeie lijder!

Gast
Bouwkuh Breda
november 16, 2020 16:45
Antwoord op  Mark

Is het pannekoek of pannenkoek? Koekwous

Gast
Letterknecht
november 16, 2020 20:20
Antwoord op  Bouwkuh Breda

Pannenkoek natuurlijk. Want welke halve zool bakt er nu een pannenkoek in 1 pan?

Gast
2030
november 16, 2020 23:43
Antwoord op  Letterknecht

Het is pankoek en koekpan.

Gast
Mark
november 16, 2020 19:16
Antwoord op  Mark

Ook Mark heeft helaas stemrecht.

Gast
Nederland
november 17, 2020 08:19
Antwoord op  Mark

Sommige opmerkingen hier zijn nog flauwer dan het artikel zelf

Gast
RECHTSvanhetMIDDEN
november 16, 2020 16:08

Wat is daar nou raar aan?
Is toch volkomen normaal dat als de bedden uit elkaar kunnen, je ze uit elkaar trekt???
Wat is de toegevoegde waarde van aan elkaar laten zitten als je met een ‘vreemde’ op een kamer moet slapen??

Juist, geen..

Gast
Bromsnor
november 16, 2020 17:13
Antwoord op  RECHTSvanhetMIDDEN

Je bed in dit geval van elkaar halen, oke dat snap ik. Maar om hem dan helemaal te gaan barricaden. Waar is Baudetje dan bang voor?

Gast
Bromsnor
november 16, 2020 17:45
Antwoord op  Bromsnor

Barricaderen.

Gast
Jan
november 16, 2020 20:29
Antwoord op  Bromsnor

Het is een door Thierry verkeerd gebruikte tactiek van bevestigen en er nog een schepje bovenop doen, van het lelijks wat een ander met je voorheeft of van je zegt.
Hetzelfde als iemand je een tokkie noemt en dat je het zelf vervolgens als geuzennaam gebruikt.
Of als een afgunstig persoon zegt “Jij kan niet rijden”, dat je dan reageert met “ik heb in 1 jaar tijd een Porsche, een Lamborghini en een Ferrari in de prak gereden. Doe me dat maar eens na.

Gast
TruthseeQer
november 18, 2020 01:28
Antwoord op  Bromsnor

Wie zegt dat het bericht klopt. Misschien is dit aangedikt en gelogen door Özcan (was misschien alleen het nachtkastje ertussen, wat logisch is. En btw, een koffer heb ik in hotelkamers ook wel naast m’n bed gehad uit ruimtegebrek) Of door de media aangedikt om meer sensatie uit te lokken. Zou niet de eerste keer zijn dat media liegt.
En bovendien, wat zou het….hou je liever bezig met wat echt belangrijk is. Dat de luie journalisten weer objectief nieuws verkondigen bijvoorbeeld, ipv copy-paste, zonder het uit te zoeken.

Gast
Jan
november 16, 2020 20:23
Antwoord op  RECHTSvanhetMIDDEN

De toegevoegde waarde is, dat je FvD weer voor gek kunt zetten. Laat nooit een kans schieten, om die partij te bashen. Thierry had helemaal niet mee moeten gaan.

Gast
RECHTSvanhetMIDDEN
november 16, 2020 22:18
Antwoord op  Jan

Eens..
Media probeert op elke manier FvD in een verkeerd daglicht te zetten..
Erg sneu gedrag als je het mij vraagt..

Gast
Johannes
november 17, 2020 04:02
Antwoord op  RECHTSvanhetMIDDEN

Slachtofferrol zit je comfortabel he?

Gast
Televisiekijker
november 16, 2020 16:07

Ik voorspel een nieuw format: ‘Naar bed met Baudet’

Gast
Echte woordenkunstenaar
november 16, 2020 16:09
Antwoord op  Televisiekijker

Of Thierry de Slingeraap.

Gast
Adonis
november 16, 2020 19:43

Ik snap hem eindelijk. Komt van Thierry de Slingeraar, heeft mijn opa uitgelegd.

Gast
Vuile bolsjewieken
november 16, 2020 15:50

Ozcan Akyol is toch die meneer die zijn hele boek bij elkaar verzon?

Gast
Simon
november 16, 2020 15:43

Nou ik denk niet dat er geruchten gingen dat Ozcan homo is …. Maar Baudet is blijkbaar nogal onzeker.

Gast
Maup Caransa
november 16, 2020 15:55
Antwoord op  Simon

Ja bij Maar Baudet is blijkbaar nogal zeer onzeker hij is gay.

Gast
animo
november 16, 2020 15:24

Hij zal wel bij Beau zitten vanavond .

Gast
Jokester
november 16, 2020 19:31
Antwoord op  animo

det zou zeker kunnen ja ;)

Gast
Echt Deugende CDA-er
november 16, 2020 15:23

Is het nog steeds verboden om in nederland te zeggen dat nederland vol is? Daar is Janmaat namelijk op veroordeeld. Dusse iemand die meer weet?

Gast
Fatsoenlijke CDA-er
november 16, 2020 15:20

Het is een goed idee om afstand te houden tot een turkse seriele kluizen kraker. Je weet niet wat voor bagger ervan komt.

Gast
Huismaker
november 16, 2020 15:08

De verkiezingen komen er aan en het mediakartel gaat weer de aloude trukendoos openen.
Na de intense haat tegen Janmaat, Fortuijn en Die-Wilders wordt nu Die-Baudet in alle geuren en kleuren als vanouds gedemoniseerd. Want natuurlijk mogen we niet zelf nadenken maar dienen we het verplichte pad (zoals DDR, Cuba, Wit-Rusland en Noord-Korea) te volgen.

MEDIA=1984

Het plebs wordt nagenoeg verplicht de “juiste route” te nemen.
Iedereen die een EIGEN KEUZE wil maken is “Een Gekkie” of “Een Complotdenker”.
Met alle ondersteuning van de trollen hier op het internet (wellicht betaald door het kartel ?).
ENG ! Dit was dus 75 jaar vrijheid.

Gast
Keta Minek
november 16, 2020 15:25
Antwoord op  Huismaker

Lul niet zo dom joh. Trollen zitten meer aan de wappie kant dan andersom. Die troll accounts worden gebruikt om kneusjes zoals jij net dat laatste duwtje te geven om er ook in te geloven. Koekoek

Gast
complotDENKER
november 16, 2020 23:14
Antwoord op  Keta Minek

Jij beoordeelt anderen naar jezelf. Jij denkt dat mensen een laatste duwtje nodig hebben.
Er bestaan mensen die een eigen mening vormen. Wij zijn niet allemaal als jij.
Wij volgens niet allemaal gedachtenloos de media.

Gast
Sport 7 kijker
november 16, 2020 18:36
Antwoord op  Huismaker

Nou, shag rokende Anita heeft ook weer een uurtje op Facebook gezeten hoor. Man man man wat een onzin kraam jij uit.

Gast
Winterklaar
november 16, 2020 15:05

Ik zou ook niet met een Eus op één kamer willen.

Gast
Jeroen Smit
november 16, 2020 15:43
Antwoord op  Winterklaar

Ik wel liever een gezellige Turk als een narcistische Nederlander.

Gast
shrink
november 16, 2020 15:01

Thierry is heel onzeker over zijn seksualiteit, dus. Die opzichtige foto’s met zijn huidige vriendin zijn ook een veeg teken…

Gast
Turkse bedluizen hebben ook recht op privacy
november 16, 2020 14:59

Het zal wel weer om een provocerend “geintje” van de VARA zijn gegaan, waar Thierry op zijn manier een draai aan geeft door een ander geintje. Links is bij voorbaat al uit op treiterijtjes als ze moeten omgaan met een andersdenkende. Alleen linkse geintjes zijn geintjes, als men begrijpt wat ik bedoel.

Gast
IngridHenk
november 16, 2020 14:54

“Spelen we soms Israël-Palestinaatje?”
Eus is echt top!!

Gast
Hermann Boring
november 16, 2020 14:42

Terwijl Thierry toch een zwak heeft voor de Griekse beginselen.

Gast
Papalamelullos
november 16, 2020 15:13
Antwoord op  Hermann Boring

Griekse beginselen: 1. vraag nooit om mayonaise bij de Moussaka. 2. Vraag nooit om een Wiener Schnitzel bij de Tzatziki 3. Blijf uit de buurt van Adolf als Eva hoofdpijn heeft.

Gast
Joost
november 16, 2020 14:34

Wat is hier vreemd aan? Ik zou ook niet graag met een vreemd vent in een bed slapen.

Gast
Tweettweet
november 16, 2020 19:19
Antwoord op  Joost

Van elkaar scheiden is 1 ding, maar om nou een muur te bouwen van andere meubels….

Gast
complotDENKER
november 16, 2020 23:18
Antwoord op  Tweettweet

Dat is een studentikoze grap, maar het moet weer uitgelegd worden als homofobie. Linkse mensen hebben geen gevoel voor humor.

Gast
Bambam
november 17, 2020 20:59
Antwoord op  complotDENKER

Nou….zodra er een grapje over Trump, Baudet of Wilders wordt gemaakt wordt het door zuur rechts al snel als bashen bestempeld….op beide flanken zijn er humorlozen te vinden.

Overigens is het bouwen van een muur van meubels niet echt mijn humor, begrijp niet wat er grappig aan is.

Gast
Jo de Jong
november 16, 2020 14:32

Die Baudet spoort echt niet!

Gast
Oke
november 16, 2020 14:28

Özcan is volledig out of Baudet’s league. Mocht ie willen.

Gast
bdm
november 16, 2020 14:26

Hahahahahahaha wat is die Baudet toch een ongelooflijke sneuneus. Jammer voor FVD die zou meer stemmen krijgen zonder dan met Baudetje.

Gast
Albert Verhinderd
november 16, 2020 14:25

Pfffffff… echt.

Gast
document
november 16, 2020 14:24

Was om te provoceren. Myrthe en Eva in één bed. Hmmm…

Gast
Klaas
november 16, 2020 14:20

Ik zou ook niet met Eus op 1 kamer willen slapen..

Gast
JanH
november 16, 2020 14:16

“Spelen we soms Israël-Palestinaatje?”Geweldig goed opgemerkt.

Gast
Kneus
november 16, 2020 14:52
Antwoord op  JanH

Zo voorspelbaar. Dan is Eus natuurlijk Palestinaatje.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen