Wilfred vond Zondag met Lubach dit keer tegenvallen

Normaal gesproken buitelen de BN’ers over elkaar heen om na Zondag met Lubach fragmenten te delen en Arjen Lubach de hemel in te prijzen, maar afgelopen zondag viel dat – ondanks het kijkcijferrecord – wat tegen. Arjen had een item over iets met bontkragen en dat kreeg de handen nauwelijks op elkaar. Ook tv-miljonair Wilfred Genee vond het een beetje slaapverwekkend. Hij zat voor de buis, maar vond het ditmaal een beetje tegenvallen. Hij had meer verwacht van de VPRO-ster.

Het was het deze week net niet, vindt Wilfred. “Ik heb een stukje gezien, maar ik vond het niet zo heel erg spectaculair deze keer.”

Het stukje over Ivo Niehe vond Wilfred wel leuk, maar niet vernieuwend. “Hij had het heel goed opgebouwd met Ivo. Dat hij zo’n enorm lange introductie had. Het was wel grappig, maar er zat niet een verdieping in zoals vorige week.”

Sidekick Rick Romijn denkt dat de verwachtingen nu heel hoog liggen: “Het is altijd een 7 en soms is het een 9, maar het is nooit een 4.

Waar keek Wilfred dit weekend wél graag naar? “Ik vond Ik Geloof In Mij geweldig“, zegt hij, wijzend op het nieuwe vrijdagavondamusement van SBS 6.

Overigens viel Wilfreds Veronica Inside gisteren ook wat tegen. Er zaten geen foute homograppen in en het ging ook niet over Akwasi.

Foto: NPO, RTL

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Klaas Vaak
oktober 28, 2020 13:32

Ook tv-miljonair Wilfred Genee vond het een beetje slaapverwekkend.

Naar Wilfreds oogopslag te oordelen (de luikjes half geloken) vindt hij alles een beetje slaapverwekkend, vooral die Johan Derksen tegenover hem.

Gast
Cornelio
oktober 28, 2020 09:49

Wat vindt de ene BNer van de ander…. wat een leesonzin.

Gast
kritische Avro-lid
oktober 27, 2020 21:59

Wilfred Genee heeft van tegenvallen, zijn business model gemaakt

Gast
Genee
oktober 27, 2020 21:00

Hallo mensen ik als judas klootzak en NSB’er zo werd ik genoemd, mag ik ook eens iets wat minder vinden. Jullie hebben nu kritiek op mij om helemaal niets. Kijk eens naar jezelf, dan pas naar anderen. Zo doe ik dat ook altijd.

Gast
Alwaysconnected
oktober 27, 2020 17:15

Het item met Ivo was meest onnozele item ooit in lubach, normaal is het wel te pruimen alleen dit was zo ontzettend onozel dat men hier tijd aan spendeert

Gast
robert
oktober 27, 2020 13:49

Mee eens, de uitzending van vorige week wat stukken beter.

Gast
Nathalie
oktober 27, 2020 13:25

Genee was zelf ooit venomineerd voor Dom Bontje, sterker nog, hij was de winnaar. Natuurlijk vindt hij een item over bont niet leuk. Maar dat vertelde die held er niet bij.
Wilfred Genee draagt hondkragen.

Gast
Mark
oktober 27, 2020 13:22

Het ging gisteren wel over Akwasi bij VI, dus MC heeft niet de hele uitzending gezien. Jan vroeg op een gegeven moment of iedereen al lid was van Omroep Zwart. Johan vroeg of dat alleen voor zwarte mensen is, of dat witte mensen ook lid mochten worden. De naam Akwasi werd niet genoemd, want zwart en Akwasi in één zin noemen is foute boel.

Gast
Analiste
oktober 27, 2020 13:12

Het einde van de uitzending was tenenkrommend slecht. Verder was bijv het nertsenonderwerp genoeg aanleiding om kamervragen te stellen.

Gast
Guttegut
oktober 27, 2020 12:19

Nou Veronica Inside was ook niet om aan te gluren met voor de 2045e keer de fietsbeelden van Johan Boskamp.

Gast
Asjemenou
oktober 27, 2020 12:11

Zondag met Lubach heeft een soort van stramien ontwikkeld waar ze in onderwerpen aan het licht kunnen kaarten, en dat werkt niet altijd even goed.

Gast
mrGer
oktober 27, 2020 11:54

De enige reden dat Genee steeds over Boskamp begint is omdat het zo lekker makkelijk scoren is, hij vindt zichzelf meteen ook zo leuk, lacht om zijn eigen idioterie en van der Gijp die hinnikt gewoon mee. Zodra het over voetbal dreigt te gaan grijpt Genee in, want dat gaat boven z’n pet namelijk. Walgelijke man. Echt, die deugt voor geen meter. Duitse voorouders die uit het vroegere Pruisen kwamen, let maar op. Die was al fout met de geboorte

Gast
Wyatt
oktober 27, 2020 11:35

VI valt dit seizoen elke keer tegen.

Gast
Jan Pieskan
oktober 27, 2020 11:27

@Leo,

Gelijk heb je, kennelijk het nieuwe normaal…
Lachen om ouderen, iemand die te zwaar en dyslectisch is.
Ieder mag voor zijn/haar mening uitkomen, maar dit is iemand belachelijk maken en op scholen ontstaat op deze wijze het pesten.
De Mol vindt het allemaal prachtig (met zijn oervervelende 3 reclameblokken)

Gast
Ron
oktober 27, 2020 10:55

Het hele seizoen valt gewoon tegen. Het is wat meer voor de massa geworden en het is wat luier geworden in research naar zaken die er echt toe doen vandaag te dag en daar de ironie in te zoeken. Ik denk dat met dat extra seizoen wat er hierna nog gaat komen het net te lang geduurd heeft.

Gast
maatje te groot
oktober 27, 2020 10:29

Huismaker inderdaad en zeer betrouwbare bron die Jenssen.. :-) :-)

Gast
Arjen L.
oktober 27, 2020 09:52

Precies! Die ‘grappen’ gisteravond over Boskamp waren hilarisch! Nog nooit eerder vertoond! Goed gedaan Genee! Wat kan ik toch veel van je leren! Jij bent mijn grote voorbeeld!

Maar dan wel hoe het niet moet….☺

Gast
Hans
oktober 27, 2020 09:46

@Hans, misschien een idee om eerst uw eigen mening te vormen?

Gast
Huismaker
oktober 27, 2020 09:40

Ik hoor altijd de verhalen van Jensen.nl over Lubach. En dan kom ik niet meer bij van het lachen. Dat programma hoef ik dus niet te zien.

Gast
maatje te groot
oktober 27, 2020 09:31

@Leo u hebt volkomen gelijk. Dit is echt niet leuk meer. Zitten ze als volwassen mensen te gieren over een collega en maken hem eigenlijk compleet belachelijk. Terwijl Jan een zeer aimabele man is en geen vlieg kwaad doet. Ik ga als VI fan echt afhaken. Vooral Derksen begint lastig te worden en probeert iedere uitzending de show te stelen. Ik mag hopen dat Atlanta wint dan staat hij weer voor lul met zijn grote bek.

Gast
Tim
oktober 27, 2020 09:30

Ik vond Wilfred wat tegenvallen…

Gast
Leo
oktober 27, 2020 09:05

Ik vind het pesten van Jan Boskamp in VI wel een beetje ver gaan tegenwoordig…zelfs Johan vond dat ook gisteravond. Lekker voorbeeld voor de jeugd ook.

Gast
Karbonade
oktober 27, 2020 09:02

Over Aauarium gesproken, nu ligt silly Sylvana Simons onder vuur.
Vanwege haar ra cistische insinuaties over het ontbreken van media aandacht voor de moord op de donkere Orlando Boldewijn. Nabestaanden willen via de advocaat dat zij haar uitspraken terugneemt.
Gaat lekker met die mall BLM wappies.

Gast
Naam onbekend
oktober 27, 2020 08:59

Gelukkig iedere week andere onderwerpen anders gaat het vlug vervelen.

Ieder doelpunt is ook niet hetzelfde. De een is mooier dan de ander!

Gast
Arseen
oktober 27, 2020 08:52

Altijd

Gast
Arseen
oktober 27, 2020 08:52

Genee valt tot nu toe ltijd tegen, hb niks met die gast.

Gast
Biery Twalet
oktober 27, 2020 08:51

De laatste zin maakt dit nietszeggende artikel weer goed.

Gast
MolTalk
oktober 27, 2020 08:50

Farizeeer Genee steekt weer eens een mes in de rug van een collega.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen