‘Snipverkouden’ Art Rooijakkers verbijstert Jinek-kijkers

Art Rooijakkers heeft gisteren voor flink wat verbaasde reacties gezorgd met zijn optreden in de talkshow van Eva Jinek. Hij zag er snipverkouden uit. Dat zeggen kijkers van RTL 4 op sociale media.

Art Rooijakkers Foto: RTL

Art zat aan tafel om over Bruce Springsteen te praten, maar trok de aandacht met iets anders. Hij zag er behoorlijk verkouden uit en klonk ook nog eens zo. De coronaregels schrijven voor dat je bij milde symptomen thuis moet blijven, maar Art zat pontificaal naast RTL-koningin Eva Jinek.

Veel mensen vinden dat RTL 4 hier compleet het verkeerde signaal afgeeft, helemaal nu het aantal coronabesmettingen totaal de spuigaten uit is gelopen.

Kijker Margot vraagt zich af: “Art Rooijakkers ziet er verkouden uit en klinkt ook zo……thuisblijven?

Woops hoopt dat de andere gasten afstand bewaren. “Houd wel ff afstand. Volgens mij heeft Art Rooijakkers een beetje last van milde symptomen…

Marco weet niet wat hij zag. “Zit Art Rooijakkers nou gewoon snotverkouden aan tafel?

Danielle: “Wat doet een snipverkouden Art Rooijakkers bij Jinek. Oké het is nog geen corona maar toch.

Marjan: “Ben ik de enige die vindt dat Art verkouden klinkt?

En Laura: “Sorry maar zag niemand dat Art verkouden in de studio zat bij Jinek?

Ook Glenn kon zijn aandacht er niet bij houden. “Ik was afgeleid door een verkouden Art aan tafel bij Jinek.”

Vorige week presenteerde Art zijn radioprogramma op BNR vanuit zijn eigen huis vanwege verkoudheidsklachten.

50 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Guust Flater
oktober 28, 2020 00:39

Donald Dumb: O Hans ik word zo geil van het corona vaccin!! Spuit mij onder Hans!!

Gast
Donald Dumb
oktober 28, 2020 00:34

Fijn dat er nog lui als Voetvolk zijn.
Zich nergens iets van aantrekken, aan zichzelf denkend.
Morgen weer vrijelijk te zien in de maatschappij.
In de kroeg zal het lekker rustig zijn voor hem daar is al helemaal niemand meer te besmetten. Maar ik denk dat Voetvolk ook al voor corona in zijn eentje naar de kroeg ging, want geen vrienden…

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 23:47

@ Roely

Voelde jij je aangesproken rivm slaafje. Hup gauw je bekpamper op en je handen desinfecteren! En keihard 1.5m afstand roepen!! Corona gekkie!! Morgen weer braaf naar het achtuurjournaal kijken en gewoon je bek houden. En als de GGD zegt dat je op je kont moet zitten, dan ga jij op je kont zitten. En als het RIVM zegt dat je een staaf in je poepgat moet douwen, dan doe jij dat. En straks vooraan in de rij smeken om ondergespoten te worden met het Bill Gates vaccin haha.

Gast
bastian
oktober 27, 2020 16:25

Ja en? Ik ben ook verkouden en blijf ook niet thuis. Verkouden betekent niet dat je zware griep hebt en niks meer kunt. Niet zo aanstellen. Mensen zin tegenwoordig niks meer gewend.

Gast
Roely
oktober 27, 2020 15:51

@Voetvolk
Ach, daar hebben we weer zo’n schaapje van Willem Engel…..

Gast
Konnie Klapstoel
oktober 27, 2020 14:25

Vuile RAT, get a life en blijf weg van televisie met je rotkop.

Gast
Ron
oktober 27, 2020 13:36

Wat een vreemde reacties! Als je negatief test heeft je toch niet thuis te blijven of hoe zat dat?

Gast
Mark
oktober 27, 2020 13:19

90% van NL heeft een snotneus als met van de buitenkou ineens een hete studio komt. Zeker als je daar op de fiets naar toegaat. Ik denk dat iedereen daar bij binnenkomst al aan de neussprays gaat.

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 12:59

@ Duco

En jouw generatie heeft geen benul van geopolitiek en heeft niet door wie er werkelijk aan de touwtjes trekken.

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 12:46

@ Dombo Ger Ster

En teren op de zak van de overheid? Het is de overheid die teert op mijn zak en op die van de burger door belastinggeld weg te sluizen naar vaccinfabrikanten op basis van een zelf gecreëerd nepvirus waar sukkels zoals jij intrappen.

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 12:40

@ Dombo Ger met de ster

En daarna had het virus zijn koffers gepakt en was het virus op vakantie van mei tot september. Dommer dan jij worden ze niet gemaakt. Laat jij en de rest van het voetvolk je maar onderspuiten met vaccins, doe je bekpamper op en laat jij je maar angstig opsluiten. Dan kunnen de mensen met verstand weer rustig door leven.

Gast
Duco van Deugen
oktober 27, 2020 12:16

Elkaar geen mietje noemen s.v.p. Gewoon durven te erkennen dat er een hele generatie is opgegroeid die geen benul heeft van gehoorzaamheid en discipline. Art is het schoolvoorbeeld van iemand die overal maling aan heeft…

Gast
LLRV
oktober 27, 2020 12:14

BN‘ers … rules for thee but not for me!

Gast
Tom
oktober 27, 2020 12:03

Dat geoordeeld van al die mensen die zich zelf allemaal niet aan de regels houden maar anderen wel veroordelen. We moeten echt een s Lenie er voor elkaar worden want alleen het Corona probleem is al groot genoeg. Laten we elkaar nou eens niet helemaal gek maken!

Gast
Kees
oktober 27, 2020 11:57

Ernestine @, Op mijn schrijfwijze is niets aan te merken.
Jinek een snol? Oke, graaier of loser is misschien beter

Gast
Mink Vaillant
oktober 27, 2020 11:40

Art neemt zijn bijnaam sneuneus wat al te letterlijk.

Gast
Ger met de ster
oktober 27, 2020 11:33

@voetvolk, dombo

een griep die begon op 27 februari en wellicht eerder….
sukkel stap in je ruimte bolide sukkel en neem je complotgekkies gelijk mee.

zeker wel teren op de zak van de overheid, want dat doen al die complot tokkies weer wel.

Gast
Ernestine
oktober 27, 2020 11:26

Kees@ waarom is Eva nou meteen een snol, we zeggen toch ook niet dat jij een hufterige schrijfwijze hebt!

Gast
Boerenverstand
oktober 27, 2020 11:11

Kan Art niet ook even bij M gaan buurten?

Gast
Boerenverstand
oktober 27, 2020 11:09

De burgemeester van Enschede had ook eerst een negatieve test voor zijn verkoudheid. Een paar dagen later was de man doodziek en had hij alsnog een positieve test. Die tests zijn dus niet zo heel betrouwbaar. Nou ja, wie weet is binnenkort het hele circus rond Jinek ziek. Kan er een leuk programma geprogrammeerd worden.

Gast
Het corona sprookje
oktober 27, 2020 11:03

Corona is het Sinterklaas sprookje voor volwassenen.

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 11:02

@ Ron

Dat mag niet meer, dan krijg je het domme gehersenspoelde voetvolk achter je aan.

Gast
Och och slecht Nederlands
oktober 27, 2020 11:00

En leer toch eens Nederlands voordat je andere mensen voor dom uitmaakt. Het is niet een “hele grote” maar een “heel grote”.

Gast
Ron
oktober 27, 2020 10:58

Je mag niet eens gewoon meer verkouden worden blijkbaar en dan wordt je al geshamed. Klinkt hij niet altijd zo?

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 10:57

Och och

Nog zo een dom schaapje. Iedereen over de wereld? Er zijn wereldwijd demonstraties gaande waar de msm niets over bericht. Het is weer griepseizoen. Elk jaar rond deze tijd hebben mensen griep en liggen de ziekenhuizen vol. Daarom wordt er nu ook gesproken over besmettingen in plaats van doden. Er is geen killervirus. Dit is een wereldwijde staatsgreep van het WHO en de farmaceutische industrie om triljoenen te verdienen met de verkoop van vaccins, waarvan tegelijkertijd de politici wereldwijd gebruik maken om de rechten van stumpers zoals jij en het volk in te perken. De grootste dombo dat ben jij. Veel succes met je bekpamper en laat je straks lekker onderspuiten met vaccins en gif LOSER!!!

Gast
Och Och
oktober 27, 2020 10:49

Voetvolk,

Dus iedereen over de hele wereld ziet ´t verkeerd behalve
mensen net als jij, dan ben je zelf een hele grote dombo!!!!!

Gast
Kees
oktober 27, 2020 10:26

Art is Springsteen deskundige… Wat een lachertje.
Snol Eva doet er alles aan om haar sneue kijkcijfers te redden.

Gast
Voetvolk
oktober 27, 2020 09:56

Dombo’s! Stom voetvolk!! Na 8 maanden nog niet door hebben dat corona een hoax is! Jullie worden keihard aan het lijntje gehouden sukkels!!

Gast
Fred
oktober 27, 2020 09:04

Wie is dr nou bezig met art r…. bruce Springsteen … zucht…,

Gast
Flauwe Kul
oktober 27, 2020 08:59

Rutte en De Jong zullen hier vandaag zeker op terugkomen!

Gast
Bart
oktober 27, 2020 08:57

@Andrea Net als alle mensen die allemaal wel eens verkouden zijn.

Gast
Wim
oktober 27, 2020 08:52

En daarom geen Jinek voor mij.
Ze heeft overal schikt aan.
Zeer irritante dame.

Gast
Andrea
oktober 27, 2020 08:48

Hij heeft zich donderdag laten testen bij de GGD en vrijdagmiddag de uitslag gekregen. Deze was NEGATIEF. Hij is gewoon verkouden, net als meer mensen met kinderen die naar de crèche gaan.

Gast
Zomaar
oktober 27, 2020 08:47

Eens met Alex.
Maar dan was het beter geweest om te vermelden dat hij getest is, en geen corona heeft.

Gast
Bart
oktober 27, 2020 08:44

U wist dat misschien nog niet maar Art hoeft zich niet aan de regels te houden. Art verteld ze aan u in de spotjes op tv en radio. Hij praat hier ook in de “we” vorm. Hiermee bedoeld Art alle mensen in Nederland. Die moeten, vinden en denken dat wat Art uitlegt in die spotjes. Hij maakt ze ook voor het klimaat. Echter Art staat boven het volk dus die hoeft zich daar niet aan te houden.

Het zelfde gebeurd als Art kritiek krijgt op een van zijn programma’s. Dat luistert en leest hij nooit want hij en de mensen om hem heen vinden gewoon zelf dat ze een leuk programma maken. De kijker? Die is niet belangrijk in zijn hoofd als maker.

Gast
Ernestine
oktober 27, 2020 08:44

Nederland is weer roomser dan de paus! Bahm direct commentaar. Het zou inderdaad verstandig zijn geweest als bij aanvang van het programma was aangekondigd dat meneer Rooyakkers verkouden is ( geweest?) en al een test had laten doen! Niet wetende dat heel Nederland hierover zou vallen!

Gast
anonymous
oktober 27, 2020 08:42

Half Nederland is verkouden, maar dat nag blijkbaar niet meer…..

Gast
Alex
oktober 27, 2020 08:42

Misschien is hij getest en bleek het een verkoudheid

Gast
iemand
oktober 27, 2020 08:41

Wat zijn de meeste Nederlanders braaf iedere dag lees je weer iets over illegale feestjes, reisjes naar gebieden met kleurcode oranje of niet Olcay en Ruud. Gaan ze zeuren als iemand verkouden is.

Gast
Rat Vlooi-Akkers
oktober 27, 2020 08:38

Voor mensen die met hun kop op tv komen gelden nu eenmaal andere regels. Of beter gezegd; geen regels. Zij zijn bijzonder en staan ver boven het simpele klootjesvolk. Snap dat dan!

Gast
Albert Verhinderd
oktober 27, 2020 08:33

RTL kijkers hebben nog nooit iemand gezien die verkouden is… wauw!

Gast
COkijker
oktober 27, 2020 08:31

Waarom word hij er op aangekeken?, kijk eens naar de vele Nederlanders die zich niet aan de regels houden. Door deze mensen de regels niet nakomen duurt het veel langer en is er een flinke stijging. Het gedrag van die onverantwoordelijke mensen is respectloos

Gast
Art Rooijakkers
oktober 27, 2020 08:29

Ik kom deze week maar liefst 2 x op tv.

Welke RTL ster kan dat ook zeggen?

Gast
Oldo Stofjas
oktober 27, 2020 08:27

Ik neem aan dat ie getest is, maar misschien hadden ze er even iets over moeten zeggen.

Gast
oja
oktober 27, 2020 08:26

Tv-presentatoren zijn zo uniek en belangrijk dat ze buiten alle regels vallen. Zeker Art. Wat een ongelooflijk goede presentator is dat. Als het kan mag ie elke dag in alle programma’s komen. En vertellen over ikke, ikke en nog meer wereldbeelden van deze topper. Niks narcisme, egocentrisme, niets van dat alles. Heerlijk. Ga lekker de hele dag on demand zijn gesprek in jenek terugkijken. Hero it is…

Gast
Martijn
oktober 27, 2020 08:24

Was idd ook het eerste dat ik dacht toen ik naar Jinek keek!

Gast
Olcay
oktober 27, 2020 08:20

Fart doet alles voor de aandacht!

Gast
Robin
oktober 27, 2020 08:20

Mensen, Art is VERKOUDEN! Gewoon een snotneus! Net als vroeger! Toen deden we ook niet zo hysterisch om zoiets simpels!

Gast
Rart Ooijackers
oktober 27, 2020 08:18

Opmerkelijk: vorige week presenteerde Art zijn radioshow op BNR al vanuit huis vanwege verkoudheidsklachten.

Gast
Naam onbekend
oktober 27, 2020 08:17

Blij dat hij weg is bij de NPO.

Wat een ikke ikke ikke vent!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen