Wilfred Genee: ‘Hoe lang kan GTST nog door?’

Wilfred Genee vraagt zich af hoe lang RTL 4 nog door kan gaan met Goede Tijden Slechte Tijden. De koek is ook een keer op. Dat heeft hij gezegd op Radio Veronica. GTST wordt al jaren magertjes bekeken, al leeft de soap nu een beetje op vanwege de coronalockdown. Inhoudelijk blijft het allemaal vrij slecht; eergisteren pakte de soapserie uit met een lachwekkend neppe kermisscène. Volgens Wilfred is de rek er een beetje uit; hij vraagt zich af hoe lang RTL hier nog mee doorgaat.

Wilfred tegen zijn radiocollega’s: “Hoe lang kan dat nog door eigenlijk, dat Goede Tijden Slechte Tijden? Wanneer is dat op zeg maar?

Sidekick Niels van Baarlen: “Ik hoorde namelijk dat dat eigenlijk naar RTL 5 zou verhuizen.”

Wilfred: “Maar dat is zó kostbaar. Dat kan toch niet?

Niels: “Ik zou het niet weten.”

Wilfred: “Er zit ook geen reclamebreak in.”

Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “Ik denk dat het voor altijd door kan gaan.”

Wilfred: “Het moet toch wel iets opleveren of is het voor die zender een soort meubilair zeg maar?

Niels: “Hoeveel mensen kijken daar nog naar? 600 of 700 duizend?

Wilfred: “Ik weet nog dat ik toen ooit met de CEO van RTL erover sprak, Sven, en die zei: ‘Ja, het is wel kostbaar, want er zit geen reclameblok in. Het gaat in één keer door, maar het is wel heel belangrijk voor de zender.’ Maar het is toch op een gegeven moment dat je denkt…”

Niels: “Ze hebben nu toch die spelshow in die zomer en die scoort toch beter? Met Ruben Nicolai.”

Wilfred: “Ja, een heel leuke spelshow.”

Foto: RTL

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anne vraking
oktober 24, 2020 11:58

Serie onderweg naar morgen is ook van de buis net als goudkust.dus gtst moet blijven.
Wie zegt ja tegen gtst.zelf zeg ja gtst moet blijven leuk soap

Gast
Anne vraking
oktober 24, 2020 11:55

Hoi hoi kijk nog elk elk dag gtst van ma t/m do.
Tis best spannend w.ben trouwe fan van gtst volg ook op istagram..
Gtst moet blijven kijken nog veel.mensen naar.
Blijft leuke serie

Gast
Louisse jager
oktober 23, 2020 08:19

Zeg wilfred genee hoelang duurt het nog dat jij met die domme voetbal praat door gaat kunnen wij ook zeggen .GTST is de favorite soap van vele mensen en is leuker dan die domme voetbalpraat en cemetaar aan te horen!!!!!!!!

Gast
Genee
oktober 22, 2020 23:03

Ik als judas kan van alles roepen, onze rel zijn de mensen al lang vergeten. Hup de prullenbak in.

Gast
WEST*
oktober 22, 2020 17:32

Ik heb die film ook gezien op RTL 4 om 20. 00 uur. vond er niet veel aan eerlijk gezegd en nog slecht geacteerd

Gast
Mark Kötte
oktober 22, 2020 17:14

Als deze ‘kenner’ niet eens weet dat er een reclameblok in GTST zit, dan kan deze beter zijn bek houden.

Gast
Black Panther
oktober 22, 2020 15:45

Mensen met een achterstand (die ook luisteren naar Bauer, Jannes etc) moeten ook iets te kijken hebben. Of denk je dat ze The Wire en Breaking Bad kijken? Simpele tv voor simpel volk.

Gast
Soapfan
oktober 22, 2020 15:17

Als gtst ook verdwijnt dan heeft Nederland helemaal geen soap meer naar onm start up de Spa en Goudkust Zijn in het verleden van buis verdwenen vanwege Slechte kijkcijfers

Gast
Thuisvrouwen van 55+ kijken alleen nog GTST
oktober 22, 2020 15:08

Blijkbaar is de doelgroep financieel nog steeds van levensbelang voor RTL.

Gast
tim
oktober 22, 2020 15:01

Is de vraag niet veel meer; hoelang kan Genee zelf nog mee?
Hij scoort veel minder kijkers dus waar heeft hij t over?

Gast
Robert van Dam
oktober 22, 2020 14:53

RTL gaat nog heeeeel lang door met GTST. Scoort tegenwoordig weer redelijk en ze weten donders goed dat als ze stoppen het binnen een maand op SBS6 staat. Dat willen ze natuurlijk pertinent voorkomen.

Gast
mrGer
oktober 22, 2020 13:53

Als kijkcijfers dan maatgevend zijn dan had Genee met zijn 500k-kijkers naar die zooi al lang van de buis gemoeten, dat onzalige gepruts is al zo heel erg lang klaar. Al die moeite om een seniele ex-journalist wekelijks onzin uit te horen kramen

Gast
Dirk
oktober 22, 2020 13:25

Nou nog een keer over GTST dan.
Serie is over de datum met teveel heel slechte acteurs en actrices.
O.a. zo’n mevr. v.d. Velden ( Nina ) is toch niet om aan te zien en vooral te horen !

Dan, de script schrijvers zijn aan het einde van hun latijn, echt waar! Ze weten het niet meer.
Ze hadden een paar jaar geleden op hun hoogtepunt moeten stoppen.
Telkens weer: …… de volgende spelers of speelsters , die een ongeluk krijgen, in dat ziekenhuis liggen met die luxaflex raampjes, of zgn. dood zijn of gaan en plots weer tot leven komen , of ineens helemaal weg zijn en dan toch weer opduiken. Wat een kl.te verhaal lijn. Tot slot: iedereen heeft nu ook al met iedereen het bed gedeeld. Wordt ook vervelend en we weten het nou wel.
Inderdaad zelfs mijn verslaafde echtgenote is gestopt met kijken. Het irriteerde haar teveel nu.
Dus GTSt einde!

Gast
Anymouse1
oktober 22, 2020 12:58

@Wyatt, inderdaad.
GTST bestaat nu 30 jaar, dat haalt VI NOOIT.

Gast
Lariekoek
oktober 22, 2020 12:39

@Huismaker
Ik had je hier niet verwacht! Volgens mij heeft Fidan jou opgeroepen om, met gelijkgestemden, ophef te maken op de Dam. Dit, vanwege de terreuraanslag op de Franse leraar.

Antwoord op vraag Genee:
GTST gaat nog 100 jaar door!

Gast
Pàkme van Agteren
oktober 22, 2020 12:32

@ Hoe Lang

Een belangrijke kanttekening bij deze cijfers is dat mensen vanaf najaar 2015 GTST vooruit konden kijken op Videoland. Dat platform is de afgelopen jaren flink gegroeid. Stel er kijken zo’n 300 duizend mensen via Videoland, dan valt de daling op zich nog wel mee.

Gast
Huismaker
oktober 22, 2020 12:27

Wilfred ? Zolang er nog bejaarden en wanhopige huisvrouwtjes hun afstandsbediening hebben vastgeplakt.

Gast
Jong Frankie
oktober 22, 2020 12:21

Dus Dat VI zooitje geven een mening over iets waar zij niets van af weten. Slecht voorbereid Wilfred en andere nietszeggende meelullers.

Na 10 minuten volgt een ruim 8 minuten durende reclame en RTL promo pauze (kan dan net laatste stuk van first dates zien), vandaar dat ik dat weet.
Het levert zeker iets op.
Vroeger op vrijdag kwam er na ook een reclameblok, maar GTST is nog maar 4 dagen

Gast
BRK
oktober 22, 2020 12:13

Ongelooflijk, het is net alsof Wilfred echt tussen opa Henk en Laura staat in de artikelafbeelding. Je zou bijna denken dat Wilfred een rolletje heeft in de serie.

Zonder dolle: wat een onzin discussie dit. Er worden allerlei beweringen geroepen die nergens op gebaseerd zijn, maar worden gepresenteerd alsof het feiten zijn.

Gast
MC bezoeker 43
oktober 22, 2020 12:12

Wat een maffe kerel is het ook. Dat kan hij zich beter afvragen over zijn eigen programma. Zit hier even over de concurrentie te praten, die hun zaakjes wel op orde hebben als je het vergelijkt met de zendergroep waarvoor hij werkt.

Gast
Gtstfites
oktober 22, 2020 12:12

@12:10
Mensen kijken ook via Videoland

Gast
Hoe Lang Is Een Chinees?
oktober 22, 2020 12:10

21/10/2015 – GTST – 1.586.000 kijkers
21/10/2020 – GTST – 877.000 kijkers

In dit tempo zitten we rond 2025 op 0.

Gast
Wyatt
oktober 22, 2020 12:01

GTST gaat het in elk geval langer volhouden dan VI.

Gast
Mick
oktober 22, 2020 11:50

Sidekick Niels van Baarlen: “Ik hoorde namelijk dat dat eigenlijk naar RTL 5 zou verhuizen.”

Goede Tijden, Slechte Tijden heeft gemiddeld gezien een veel te oud publiek voor RTL5 dus die kneus is weer pure onzin aan het verkondigen. Bovendien zou het op RTL5 lager moeten concurreren met iets nieuw op RTL4 wat RTL echt niet gaat doen.

Kom op John, haal die kneuzige sidekicks van Veronica af.

Gast
Dennis
oktober 22, 2020 11:47

Wilfred Genee… die man leeft zelf in een grote soap. De verhaallijnen in GTST zijn nog geloofwaardiger dan de ruzies uit VI.
Daarnaast… als je al iemand hebt zitten dat eruit ziet als een zwerver met een stoffig uiterlijk, maar je niks zeggen over een langslopend programma!

Gast
Mick
oktober 22, 2020 11:47

Goede Tijden, Slechte Tijden is ingestort na een overdosis jonge Spangas acteurs en een overdosis aan politieke statements zoals het protesteren vóór een AZC en boomknuffelgedoe.

De serie is er echt op vooruitgegaan de laatste paar maanden. Ze zullen de weggelopen kijker duidelijk moeten maken dat het weer gewoon een serie is voor vermaak en geen politiek programma.

Gast
Youp
oktober 22, 2020 11:42

Is de vraag niet veel meer; hoelang kan Genee zelf nog mee?
Hij heeft inmiddels zoveel deuken opgelopen dat de vraag blijft hoe geloofwaardig hij zelf nog is.
Programmaatje met Derksen zakt inmiddels ook behoorlijk in qua kijkcijfers dus ik denk dat er andere dingen zijn waar Genee zich druk over kan maken dan GTST.

Gast
Antwan
oktober 22, 2020 11:39

Wat een onzin verhaal dit ik ben 30 jaar fan van gtst laten ze die Genee en zooi maar schrappen dat is pas treurig om te kijken met al die beledigingen bij vi

Gast
Anonymous
oktober 22, 2020 11:35

Wilfred: “Er zit ook geen reclamebreak in.”,
misschien toch maar eens aflevering kijken, voordat je maar weer eens uit je nek lult. Er zit wel degelijk een reclameblok in een uitzending/aflevering van GTST.

Wat een stelletje oude (klets)wijven zijn het toch ook die Wilfred en Niels.

Gast
anonymous
oktober 22, 2020 11:32

Hoe lang kan Wilfred Genee nog door?

Gast
William
oktober 22, 2020 11:32

De andere programma´s op die tijd op de andere zenders scoren die dan beter? Inderdaad, kwis met Ruben is heel leuk. Maar om dat nu een heel jaar uit te gaan zenden. Op het laatst had ik het wel gezien. Misschien hoog tijd om een andere nieuwe serie op te starten? Mar dat durven ze nu niet meer, zenders spelen teveel op veilig.

Gast
Joost
oktober 22, 2020 11:24

@Gerda 11.11. Wat heeft de heer Genee U misgedaan? Heeft uw moeder u niet geleerd om niet te schelden??

Gast
Sjaak Trekhaak
oktober 22, 2020 11:23

Hoelang kan Wilfredje Gemeen nog door?

Gast
Pieter
oktober 22, 2020 11:19

@aangifte fraude… Zolang op dit prachtige forum voor minderbedeelden qua IQ en dagbesteding er geen inlog/controle vooraf is, hou je dit soort problematiek.

Gast
aangifte fraude
oktober 22, 2020 11:14

Naam hacker nog steeds actief.

Gast
Chiel
oktober 22, 2020 11:13

900.000 kijkers, live. Terwijl je het op kan nemen en kijken zonder relcame, terug kan kijken via Ziggo met reclame, de herhalingen zijn er nog. En dan RTLXL en Videoland. Daar kijken dagelijks 300.000 mensen GTST las ik. Dan zit je toch aan de 1,5 miljoen.

Gast
Gerda
oktober 22, 2020 11:11

Ik heb me nog nooit uitgelaten over die Wilfred Genee, maar wat is dat een enorme klootzak!!!!

Gast
Tukkie Tuk
oktober 22, 2020 11:07

RTL directeurtjes geloven in sprookjes.

Ze geloven nog steeds dat Arnie, Robert en …….. weer terug komen!

Gast
Freddy
oktober 22, 2020 10:55

Ik denk dat het eerder een keer klaar is voor Wilfred. Derksen en Van der Gijp wilden hem lozen afgelopen zomer na die ruzie.

Gast
Marlies
oktober 22, 2020 10:53

Er zit wel degelijk een reclameblok in GTST

Wilfred en co moeten zich op de feiten beroepen en niet zomaar wat de ether inslingeren.

Gast
Ron
oktober 22, 2020 10:50

Wat een onzin geneuzel. GTST gaat helemaal niet naar RTL 5 dus ‘ik heb gehoord dat..’ komt uit zijn eigen grote duim. Voor de rest scoort het weer heel behoorlijk en zitten ze weer op het niveau van de kijkcijfers voor de zomerstop.

Gast
Gerard
oktober 22, 2020 10:50

Hoe lang blijf Wilfred nog op Radio Veronica met zijn magere luistercijfers van Radio Veronica. Daar is de koek allang op.
En met zijn Veronica Inside die ongeveer 500.000 kijkers trek.
Dan is GTST nog veel meer.

Gast
Helio
oktober 22, 2020 10:48

Ik zou het kijkersprofiel van GTST wel eens willen zien.

Volgens mij kijken vooral onrendabelen en netto-ontvangers naar dit gebeuren. Daarmee ga je adverteerders niet blij maken.

Gast
John
oktober 22, 2020 10:45

Ik vraag me af hoe lang we nog door moeten met Wilfred Genee.
Gtst kan nog wel even door. Scoort misschien minder dan voorgaande jaren maar nog prima cijfers in vergelijking met de andere programma’s. Er wordt gewoon minder lineair tv gekeken.

Gast
the pat
oktober 22, 2020 10:42

de heren vergeten weer 1 ding VIDEOLAND EN NLZIET RTLXL tel al die kijkers nou is bij elkaar op? zitten ze dan niet gewoon ver boven een miljoen ?

Gast
aldus
oktober 22, 2020 10:40

Een paar no-no’s die zich nergens in verdiepen, van niets weten en een hoop onzin uitslaan. Wat een treurig niveau.Is Niels de broer van Angela de Jong?

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 22, 2020 10:39

Hebben ze het reclameblok halverwege GTST geschrapt?

Gast
By the way
oktober 22, 2020 10:37

Er zit wel een reclameblok in en het scoort rond de 800.000 kijkers dus wat een onzin hier.

Gast
Henk
oktober 22, 2020 10:35

Dat reclameblok zit tussen het Nieuws en GTST (na 20.00) en rond 20.45 uur. Dus er worden gewoon de maximale 12 minuten reclame zendtijd tussen 20.00 en 21.00 ingevuld.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen